Şimdi Ara

C180 2013 1.6 156 bg 7 ileri amg vs 3.16i comfort f30 136 bg 8 ileri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    F20 116i'de 1.4 Turbo otomatik Astrayı 2-3 boy geçiyor.

    Buda C180 vs 316i, 100den sonra bile olsa Merconun her türlü geçeceğini düşünüyorum. (Sitede W204 CGI'ın teknik verileri yok araç W205)

    http://www.zeperfs.com/en/duel4644-5286.htm





    Yukarda eleman koymuş hocam video 3.16 ayırarak geçiyor güya:))

    W205 karşısında 3.16 nın şansı yok ta w204 te kompressör beslemeyi gecebilir ama onda da yine turbo beslemeli modele karşı yine şansı yok hele 100 den sonra..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOOSTEDTR

    Ben BMW'nin tüm araçlarının underrated olduğunu düsünüyorum artık yani krankta çıkan güçle katalogtaki birbirinden farklı. 136'lık 316i bile pilot gibi hissettiriyor insana cünkü.

    Fabrika verisi 10.5 saniye olan 116d ed nin 0-100 de 10 saniyeye kadar dustugunu soyleyerek bu dusuncenizi destekliyorum. Ayni sekil 116i kullanan biri o aracin 136 hp olduguna inanmaz. 184 hp 320d vs vs bu ornekler cogalir.

    Bmw aktarmanin kitabini yazan markadir. Net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    F20 116i'de 1.4 Turbo otomatik Astrayı 2-3 boy geçiyor.

    Buda C180 vs 316i, 100den sonra bile olsa Merconun her türlü geçeceğini düşünüyorum. (Sitede W204 CGI'ın teknik verileri yok araç W205)

    http://www.zeperfs.com/en/duel4644-5286.htm





    Yukarda eleman koymuş hocam video 3.16 ayırarak geçiyor güya:))

    W205 karşısında 3.16 nın şansı yok ta w204 te kompressör beslemeyi gecebilir ama onda da yine turbo beslemeli modele karşı yine şansı yok hele 100 den sonra..




    Aynen bende öyle düşünüyorum, arkadaşın aracı ya chipli, ya da c180 sahibi basmayı bilmiyor, 100den sonra bmwnin hiç şansı yok, 20 beygir az değil sonuçta. O yabancı arkadaşların videosuna pek inanasım gelmedi açıkçası, youtubeda gerçeklik payı olmayan çok video var, elemanın biri 320i ed ile 320dyi geçiyor sözde tırışka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Video koysaydın c serisi turbo mu ,kompressor mu( büyük ihtimal)
    Turbo motorlu c serisi daha üstün performansa sahip.

    Kardesim turbo tabiki 7 ileri diyoz. Enistemde var c180 2013 benimde 2012 3.16 i icinden gectim 4 sefer denedim her seferinde gectim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş video koyduk örnek hala tırı vırı he kardeşim he.
    C180 0-100den sonra M4 e 3 boy fark açar
  • Mevzu nedir beyler
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=84267239&p=1
    Forumda konusu var kardeslerim 100e kadar aktarma,100den sonra guc konusur.insigniayla bile zor basa cikiyor degil ki 156lik mercoyu yisin.boy boy ayrilir.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=72708576&p=1#72708576



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _SkiP_ -- 2 Eylül 2015; 11:06:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Geçen bir konuda anlatmaya çalıştığınız olay
    Millet inanmıyordu , trole vuruyordu

    Evet 316i C180 i yiyemezciler bekleniyor

    Mercedes'in aktarması yavaş, bunu kullanan herkes bilir. Dün uzun yoldan facelift E250 ile döndüm. Bildiğiniz gibi araç 211hp güce sahip. Ancak ara hızlanmalar ve ani hızlanmalar 520d'den kötü performansı var, çünkü araç çok geç tepki veriyor ve vites geçişleri hissedilir şekilde yavaş. Hoş dizel-benzin kıyası diyebilir çoğu kişi ama 520i ile E180 arasında da fark var. Her neyse bize ne, şimdi birazdan gelip hakaret edenler başlar yine.

    5.20 d in hiçbir şansı yok kısada, uzunda , ara hızlanmada. Sana torkun hissiyatı farklı gelmiştir..

    520d'nin, kısada ve ara hızlanmalarda şansı yok öyle mi? Ne diyelim bu da bir düşünce, ancak pratikte öyle olmuyor ne yazık ki.

    Hissiyat torktan kaynaklı seninkisi..

    http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php

    Şurda 5.20 d in üstün olduğu 0-100, ara hızlanma, son hız vs tek bi nokta yok gördüğün gibi..

    2 litre turbo benzinli aynı hacimdeki turbo dizelden geri kalabilir mi mantıken..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AM1GO


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Video koysaydın c serisi turbo mu ,kompressor mu( büyük ihtimal)
    Turbo motorlu c serisi daha üstün performansa sahip.

    Kardesim turbo tabiki 7 ileri diyoz. Enistemde var c180 2013 benimde 2012 3.16 i icinden gectim 4 sefer denedim her seferinde gectim

    İçinden geçtin öyle mi 20 beygir zayıf aracınla:) min +50 hp güç olarak öndeydin ki (20 hp de gerideyken üstelik)
    içinden gecmeyi başarabildin.

    Muazzam bi iş çıkarmışsın tebrikler:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Geçen bir konuda anlatmaya çalıştığınız olay
    Millet inanmıyordu , trole vuruyordu

    Evet 316i C180 i yiyemezciler bekleniyor

    Mercedes'in aktarması yavaş, bunu kullanan herkes bilir. Dün uzun yoldan facelift E250 ile döndüm. Bildiğiniz gibi araç 211hp güce sahip. Ancak ara hızlanmalar ve ani hızlanmalar 520d'den kötü performansı var, çünkü araç çok geç tepki veriyor ve vites geçişleri hissedilir şekilde yavaş. Hoş dizel-benzin kıyası diyebilir çoğu kişi ama 520i ile E180 arasında da fark var. Her neyse bize ne, şimdi birazdan gelip hakaret edenler başlar yine.

    Allah aşkına ya senin hissiyatların mı önemli yoksa,teknik veriler mi.
    Bırakın trollemeyi artık.
    BMW çalışanı mısın nesin anlamıyorum olmucak şeyleri ortaya koyuyorsun arkadaş.
    Tamam BMW 1 numara en performanslısı en iyisi,yeter ama her konuda senin Mercedes aleyhindeki yorumlarını görmekten bıktım,fanatikliğin de bir dozu var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Kim ne derse desin; 320i ED Estoril Blue + M Paket.

    Ondan iyisi 4 serisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: AM1GO


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Video koysaydın c serisi turbo mu ,kompressor mu( büyük ihtimal)
    Turbo motorlu c serisi daha üstün performansa sahip.

    Kardesim turbo tabiki 7 ileri diyoz. Enistemde var c180 2013 benimde 2012 3.16 i icinden gectim 4 sefer denedim her seferinde gectim

    İçinden geçtin öyle mi 20 beygir zayıf aracınla:) min +50 hp güç olarak öndeydin ki (20 hp de gerideyken üstelik)
    içinden gecmeyi başarabildin.

    Muazzam bi iş çıkarmışsın tebrikler:)

    Kardeşim yalan dolani sevmem ben kocaelideyim gölcükte c180 7 ileri varsa getir içinden geceyim senin hatrina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu siteden iki motorun da performans verilerine kıyaslamalı olarak ulaşabilirsiniz. [E Sedan'ın değilde Coupenin verisi var fakat motor aynı]

    http://www.zeperfs.com/en/duel4625-4698.htm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes mercedes fanligi yapsin birisi gelsin BMW ovsun hemen hurraaa ustune cullanin. Yok oyle. 7g tronic parasini haketmeyen f/p olarak en kotu sanzimanlardan birisidir. Tum otoriteler testlerde yavasligindan bahsediyor zaten. sanzimanin bu durumu surusede yansiyor fazlasiyla. Hayatinda zf kullanmamis ve hatta 7g kullanmamis bizzat yakin arkadaslarim bile bu cahilligi yapiyorlar. Neyin korumasi bu anlamiyorum. Soruya gelince kesinlikle f30 hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snncbc -- 3 Eylül 2015; 20:22:52 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • At Yarışı gibi bir boy iki boy aktarmasi kötü jokey iyi kirbaclamiyor. Drift yariscisi dolu ortalık.

    Bir ara toplanip bir video çekin bakalim kimde neler var ne kadar hizlaniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    E coupe'un platformu e serisi değilde c serisi üzerine diye biliyorum veriler gerçeği yansıtmayabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ergenler doldu yine foruma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatında iki aracın bir tanesini sürmeyi bırak içine oturmayan elemanlar gelmiş burda hala teknik veri diye ağlıyor.
    BMW direksiyonuna otursa zevkten orgazm olucak insanlar gelmiş burda boş konuşuyor. Gerçi Savunduğu Mersoyada binmemiştir hiç ama olsun youtubeden izledik yeterli kafasındalar.

    Kısacası boşverin hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    E coupe'un platformu e serisi değilde c serisi üzerine diye biliyorum veriler gerçeği yansıtmayabilir.

    Çok birşey fark edeceğini sanmıyorum hocam arada 27 bg güç farkı var üstelik Mercedes benzinli, 520dnin hiç şansı yok, 520dnin hızlanma süreleri, a200 amg, 308 1.6 thp 156, scirocco 1.4 tsi 160 gibi araçlara denk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Mercedes'in aktarması yavaş, bunu kullanan herkes bilir. Dün uzun yoldan facelift E250 ile döndüm. Bildiğiniz gibi araç 211hp güce sahip. Ancak ara hızlanmalar ve ani hızlanmalar 520d'den kötü performansı var, çünkü araç çok geç tepki veriyor ve vites geçişleri hissedilir şekilde yavaş. Hoş dizel-benzin kıyası diyebilir çoğu kişi ama 520i ile E180 arasında da fark var. Her neyse bize ne, şimdi birazdan gelip hakaret edenler başlar yine.

    Ama normalde benzer orana sahip bir viteste E250 520D den esnektir değil mi?

    Aktarma elbet çok önemli ama misal E250 kullanıcısı olsam şanzıman kararsız ya da sarsıntılı değilse sanırım 8 ileri ZF yi çok da aramazdım, zaten Mercedes lerin insanı sükunete sürükleyen dinlendirici konforlu yapıları da başlı başına bir mühendislik diye düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.