Yazılım yada donanim sebebiyle; C336 Hatalı üretimdir.
Dogrudur ,diger yabancı kaynaklarda arastırılmıstır. Bu tip bir soruna halen rastlamıs degilim. Amma velakin Türkiyede kulanılan telefonlar hatalıdır . Bazılarının cıkıp da dedigi gibi sorun Aycell de , hatlar yogun meselesi gercek dısıdır kabul edilemez.
Satılan telefonun icindeki modem her sartta beklenen hizmeti vermek zorundadır.
Artık rica da etmiyorum direkt uyarıyorum :
Bu sorun hakkında, iki günlük deneyimlerle vardıgınız sonucları bu foruma yazmayı bırakın.Cünkü kazıklanmak kimsenin hosuna gitmedigi gibi bizimde hosumuza gitmiyor.
Aletin hatalı olmasının baslıca kanıtı veri gelisi durduktan sonra ekranda
'' DAHİLİ HATA DEVAM EDİYOR --- INTERNAL ERROR EXISTING ''
Yazmasıdır.Sizce bundan daha yeterli bir kanıt olabilirmi?
Aycell in hatlarının yogun yada internet cıkısının az olması modemin sapıtmasın yol acıyor olabilir ama bu saydıgım hicbir sebep MOTOROLA yı yada telefonu haklı cıkaramaz.Basta da belirttigim gibi Alınan cihaz her türlü sartta bekleneni vermek ve stabil bir sekilde calısmak zorundadır.
1.5 aydır devam eden bu sorunu hala cözemeyen Beceriksiz Motorola yı kınıyorum.
Bundan böyle bulundugum her ortamda,her forumda her sohbette ''MOTOROLA CEP TELEFONU ALMANIN NE KADAR BÜYÜK HATA'' oldugunu anlatacagımı taahhüt ediyorum.
Forumdaki tüm dostlara Saygılarımla
Kullanmadığım için bilemem ama bu saptama çoğu kişi tarafından yapılıyor. Kullanan bazı arkadaşlarımada sordum. GPRS sorunu varmış fakat onun dışında bir sorun yok dediler. Bu telefonu almayı düşünüyordum ama şu an için bunu erteledim. Bu yazdıklarınızdan sonra almak hiçmi hiç işime gelmiyor.
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim...
Bende bunun üzerine diyorum ki, eğer gerçekten donanımsal bir problem söz konusuysa, İstanbuldaki arkadaşlarla 01.Nisan.2003 Salı günü saat 13.00'de aşağıdaki servis merkezine gidelim ve hiç uğraşmadan aynı sebeple iade talep edelim. Bu konu uzadı ve buralarda yazıp çizmeyle olmayacağı ortada. Kabul edilmemesi durumunda Perpada bulunan tüketici koruma derneğine giderek ne yapabileceğimizi öğrenelim. Yardımcı olacaklardır.
Motorola Yetkili Servis Merkezi : İSTANBUL Darülaceze Cad. Famas İş Hanı B Blok No:45/1 Okmeydanı TEL: 0212 320 04 44 - 45 FAX: 0212 320 04 46