Şimdi Ara

C4 ( 156 hp ) , Golf ( 160 Hp ), Delta ( 120 hp ) hangisini tercih etmeli. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam eğer manuel c4 varsa o motorda cok güzel yakıt tüketim değerleri yakalabılırsınız gerçekten de performanslı bir araç.160 lık golf hıc kullanmadım ama inanılmaz rahat olan dsg şanzımanı güven vermıyor pek sürekli ağrıza çıkartıyor.Delta daha çok zevke hitap eden bir araba tipi benim de çok hoşuma gidiyor
  • Bencede Delta çok güzel.
  • Delta önde diyorsunuz yani.Zaten yan yana koyunca da farklı bir model.Çekiyor insanı kendine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Bu araçlar arasında çok az tüketim sağlayacak bir araç malesef yok Citröenin benzinlisini kullandım ne çok yakıyor ne az yakıyor,1.4TSI 160ps motoru kendimde kullanıyorum yaklaşık 9.5 lt civarı tüketimi var,delta hakkında tam olarak bir bilgiye sahip değilim ancak motor olarak konuşmak gerekirse muadili fiat bravodaki motorun aynısı diye biliyorum yakıt sarfiyatı olarak citröen gibi ne az yakıyor ne fazla yakıyor performans olarak ve tork olarak güzel bu araçlar arasında benim tavsiyem citröen C4'den yana olur ancak dizelini düşünmenizi tavsiye ederim yakıt sarfiyatı olarak rahat edersiniz performans olarakda fena sayılmaz.Aslında benimde tavsiyem kendi kullandığım DS4'den yana olurdu ancak malum limit beni aşar dediğiniz için öyle bir tavsiyede bulunamıyorum.

    Yakıt sarfiyatı hepsinde daha az olacaktır.15 litreleri gördüm defalarca Accord ile.10 litre civarı son derece uygun.Delta çok daha aşağısını vaad ediyor.Ama ne Golf ne de C4 te çok yakıyor denemez.Peki Golf nasıl performans olarak.Accord'tan hepsi muhtemelen daha az performans sunar ama en azından ölü olmaması gerek değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibekir

    Lancia Delta en iyisi bunların içinde ama diğerlerine muadil 1.4 T 150 HP neden düşünmüyorsun?

    Otomatik vites olması gerekiyor aracın.O modelin otomatiği yokmuş.Olsa kesinlikle onu düşünürdüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Kriterleriniz neler hocam?Sorunsuz bir motor, sorunsuz bir şanzıman, konfor,genişlik ve farklılık peşindeyseniz Delta tartışmasız olarak bu konunun galibi.Tüm kriterlere cevap verebilen tek araç Delta zaten C sınıfında.Hem konfor, hem iyi yakıt tüketimi, hem donanım, hem en iyi iç hacim hem de en iyi bagaj hacmi.Tasarım görecelidir, bence yanına dahi yaklaşan bir araç yok sırf bu yüzden alınır.Değerinde satmak isterseniz çabuk satılır ölü değil ikinci eli.45 lik arabaya temizde olsa 46-47 isterseniz satamazsınız.Öyle fiyatta oynama yapılabilecek bir araç değil Golf gibi.Araç Fiat altyapısını kullandığından hiçbir sıkıntı yaşamazsınız.

    Aracın içinin tamamen deri olduğunu belirteyim.Konsol, koltuklar, kapı içleri, direksiyon v.b.Bu detaylar lüks hissini fazlasıyla arttırıyor/yaşatıyor.Diz mesafesi D sınıfını değil E sınıfındaki araçları bile aratmayacak şekilde yeterli.S80, 5 serisi gibi araçlarla diz mesafesi olarak koltuklar gerideyken bir fark olmuyor.Birkaç milim oynar oynasa oynasa ama etkileyecek kadar değil.Yayıla yayıla padişah gibi oturabiliyorsunuz.Cam tavanlı versiyon öyle değil ama tavan basık olduğundan ferahlık hissi biraz azalıyor.

    Olumsuz yanları yok değil elbette.Aracın imajına ve genel kalitesine yakışmayan kontrol tuşları mevcut.Ön bölüm yere yakın çukurlu yollarda problem yaratabiliyor.Benim güzergahım da yollar delik deşik mesela ve çok dikkatli kullanmak durumunda kalıyorum.Onun dışında konsol tasarımı Bravo ile benzer olduğundan çirkin yakıştırmalar yapıyorlar kızıma =))).Selectronic şanzıman alışkanlık gerektirir, başlarda sıkıntı yaratabilir ve bu dediğimi anlamak için kullanmak gerek buradan anlatamam.Fakat 1-2 günde adapte oluyorsunuz problemli bir şanzıman değil, alışınca sorun yok.Küçük jant araca yakışmıyor kesinlikle önermem, 17 lik takın ( orjinalini elbette farklı jant önermem ) alırsanız mümkünse.Bu araç gösteriş aracı sonuçta, farklı bir tasarımı olduğundan insanları çekiyor ve küçük jantlar albeniyi %50 düşürüyor.

    Genel birşeyler yazdım.Sormak istediğiniz şeyler varsa cevaplarım zevkle.


    Kullanan birini bulmak güzel.Biraz performans olarakta bilgi verirseniz çok sevinirim.Onun dışında bakım masrafları ne civarda, sizin yakıt tüketiminiz ne kadar özellikle şehir içinde.Müzik sisteminin ses kalitesi hakkında da birşeyler yazarsanız şekillenecek araç kafamda.Zaten bir iki gün içerisinde hepsine gidip bakmış olacağım.Önceden araçlar hakkında bilgi alayım ki oralarda gereksiz sorularla uğraşmayayım.




  • 2. elini sorun etmiyorsanız ben de Delta'dan yana kullanırım oyumu.

    Hayalimdeki araç idi 3 sene önce. Param yetmemişti :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordAion

    quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Kriterleriniz neler hocam?Sorunsuz bir motor, sorunsuz bir şanzıman, konfor,genişlik ve farklılık peşindeyseniz Delta tartışmasız olarak bu konunun galibi.Tüm kriterlere cevap verebilen tek araç Delta zaten C sınıfında.Hem konfor, hem iyi yakıt tüketimi, hem donanım, hem en iyi iç hacim hem de en iyi bagaj hacmi.Tasarım görecelidir, bence yanına dahi yaklaşan bir araç yok sırf bu yüzden alınır.Değerinde satmak isterseniz çabuk satılır ölü değil ikinci eli.45 lik arabaya temizde olsa 46-47 isterseniz satamazsınız.Öyle fiyatta oynama yapılabilecek bir araç değil Golf gibi.Araç Fiat altyapısını kullandığından hiçbir sıkıntı yaşamazsınız.

    Aracın içinin tamamen deri olduğunu belirteyim.Konsol, koltuklar, kapı içleri, direksiyon v.b.Bu detaylar lüks hissini fazlasıyla arttırıyor/yaşatıyor.Diz mesafesi D sınıfını değil E sınıfındaki araçları bile aratmayacak şekilde yeterli.S80, 5 serisi gibi araçlarla diz mesafesi olarak koltuklar gerideyken bir fark olmuyor.Birkaç milim oynar oynasa oynasa ama etkileyecek kadar değil.Yayıla yayıla padişah gibi oturabiliyorsunuz.Cam tavanlı versiyon öyle değil ama tavan basık olduğundan ferahlık hissi biraz azalıyor.

    Olumsuz yanları yok değil elbette.Aracın imajına ve genel kalitesine yakışmayan kontrol tuşları mevcut.Ön bölüm yere yakın çukurlu yollarda problem yaratabiliyor.Benim güzergahım da yollar delik deşik mesela ve çok dikkatli kullanmak durumunda kalıyorum.Onun dışında konsol tasarımı Bravo ile benzer olduğundan çirkin yakıştırmalar yapıyorlar kızıma =))).Selectronic şanzıman alışkanlık gerektirir, başlarda sıkıntı yaratabilir ve bu dediğimi anlamak için kullanmak gerek buradan anlatamam.Fakat 1-2 günde adapte oluyorsunuz problemli bir şanzıman değil, alışınca sorun yok.Küçük jant araca yakışmıyor kesinlikle önermem, 17 lik takın ( orjinalini elbette farklı jant önermem ) alırsanız mümkünse.Bu araç gösteriş aracı sonuçta, farklı bir tasarımı olduğundan insanları çekiyor ve küçük jantlar albeniyi %50 düşürüyor.

    Genel birşeyler yazdım.Sormak istediğiniz şeyler varsa cevaplarım zevkle.


    Kullanan birini bulmak güzel.Biraz performans olarakta bilgi verirseniz çok sevinirim.Onun dışında bakım masrafları ne civarda, sizin yakıt tüketiminiz ne kadar özellikle şehir içinde.Müzik sisteminin ses kalitesi hakkında da birşeyler yazarsanız şekillenecek araç kafamda.Zaten bir iki gün içerisinde hepsine gidip bakmış olacağım.Önceden araçlar hakkında bilgi alayım ki oralarda gereksiz sorularla uğraşmayayım.

    Eve gideyim detayli yazarim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • accordun tüketim değerlerinden sonra bir dizel c4 ü cok seveceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordAion

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Bu araçlar arasında çok az tüketim sağlayacak bir araç malesef yok Citröenin benzinlisini kullandım ne çok yakıyor ne az yakıyor,1.4TSI 160ps motoru kendimde kullanıyorum yaklaşık 9.5 lt civarı tüketimi var,delta hakkında tam olarak bir bilgiye sahip değilim ancak motor olarak konuşmak gerekirse muadili fiat bravodaki motorun aynısı diye biliyorum yakıt sarfiyatı olarak citröen gibi ne az yakıyor ne fazla yakıyor performans olarak ve tork olarak güzel bu araçlar arasında benim tavsiyem citröen C4'den yana olur ancak dizelini düşünmenizi tavsiye ederim yakıt sarfiyatı olarak rahat edersiniz performans olarakda fena sayılmaz.Aslında benimde tavsiyem kendi kullandığım DS4'den yana olurdu ancak malum limit beni aşar dediğiniz için öyle bir tavsiyede bulunamıyorum.

    Yakıt sarfiyatı hepsinde daha az olacaktır.15 litreleri gördüm defalarca Accord ile.10 litre civarı son derece uygun.Delta çok daha aşağısını vaad ediyor.Ama ne Golf ne de C4 te çok yakıyor denemez.Peki Golf nasıl performans olarak.Accord'tan hepsi muhtemelen daha az performans sunar ama en azından ölü olmaması gerek değil mi?

    Delta tabiki dizel olduğu için doğal olarak az yakacaktır ancak performans olarak C4 ve Golf kadar performans tabiki veremez.Golf (1.4TSI) veya C4'üde Accord'la bir tutamayız performans olarak arada fark var Accord 190ps bildiğim kadarıyla Golf'le(1.4TSI) arasında yaklaşık 30 bg fark var ancak yakıt sarfiyatı olarak Accord verdiği performansın yanına fazla yakıyor.1.4TSI motorda kötü sayılmaz kendim kullanıyorum 160ps gayet memnunum.




  • alanya citroen'de, şubat sonuna kadar, 1.6 hdi 112 bg confort plus 6 ileri manuel c4'e 45-56bin liraya sahip olabilirsiniz. otomatiği de var ama fiyatını sormadım, bir sorun isterseniz. çok iyi indirimleri var.
  • Performansı son derece iyi.Yığılma v.b olmuyor rampalarda.Klima hep açık gezerim en ufak sorunla karşılaşmadım ne uzun yolda ne şehir içinde.Yakıt tüketimi 6 litreyi geçmez.O da çok özensiz kullandığım için ben yani pek dikkat etmem tüketime ondan.Yoksa 5.5 gibi değerler çok normal.Ses sistemi gayet iyi ne ile kıyaslayacağınıza bağlı.Accord'tan geri kalmaz.Bakım masrafları hakkında birşey yazamam çünkü aracımı alalı neredeyse 1 yıl olacak 2600 küsür km yaptım henüz .İstanbul'daysanız zincirlikuyu Birmot'a gidin.Birkaç Delta var.Detaylı bilgi de alırsınız.Bende almadan önce ilk orada incelemiştim.İlgi alaka çok iyidir.
  • Lancia için kapora verip daha sonra bazı sebeplerden vazgeçmiş birisi olarak düşüncelerimi belirteyim;
    Artıları
    + Güçlü motor, düşük tüketim
    + Kalite hissi
    + Tasarım
    + Geniş ve Ferah iç mekan ("yayla" gibi)
    + Yüksek hızda sessiz ve hızı hissettirmiyor
    + Yol tutuşu, güvenlik
    + Fiyat/Performans oranı
    Eksiler (Vazgeçme Sebeplerim)
    - Gürültülü çalışan motor
    - Yarı otomatik şanzıman
    - Yokuş kalkış desteğinin sadece dik yokuşlarda çalışması, hafif eğimlerde dikkatli kalkış yapmak gerekiyor (Daha sonradan öğrendiğim kadarıyla kalkışlar 2. viteste yapılırsa sorun çıkmıyormuş)
    - Çok gösterişli olması (Aslında artı bir özellik) :)

    Bunun dışında Citroen C4'de hafif eğimlerde kayma hissetmedim, kullanım yönünden Delta'dan daha rahat.

    Benim tavsiyem kısa sürede satma düşünceniz yoksa Delta ilk tercihiniz olmalı, C4 ise ikinci...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.