katlanır ayna sonradan tek olarak bayiden takılamıyor.ancak paket kapsamında alabilirsiniz.C4 lerde comfort+plus pakette bu özellik geliyor...
alfa C4 e göre daha tarz bir araç , ama C4 ile arasında çok fazla fiyat farkı war... bir arkadaş C4 kaliteli demiş diğerleri arkasından sallamış durmuş...C4 ün neresini kalitesiz buldunuz anlayamadım.testlerde bile içini kaliteli yapmışlar deniliyor.fakat adamların dilleri warmıyor golften daha iyi demeye."golf kadar iyi" deniliyor...
alfa yakın arkadaşımda war 170 bg performansı gayet başarılı.cam tavan 2 parçali.ayrıca arka koltukta kafam tavana değdi alfa da DNA olayı war C4 te yok...
C4 te full cam tavan alınabiliyor,ancak açılmıyor.exculisive donanımda katlanır ayna standart...
paran warsa alfa al derim...
ds4 ün arka camlar açılmıyordu galiba ?
Ben olsam Giu Alırdım..
DS4 dediğimiz şu arka camları açılmayan araba değilmi ?
Fransızların parfümünden başka bişeyine para vermem ayrıca..
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
quote:
Orijinalden alıntı: onboardx
C4 DS4 guiden daha kaliteli bir araçtır ben olsan ds4 alırdım.
Ahahahah, sende bi Alfa "yarası" var galiba ya Hayret, nasıl olduysa VW dememişsin, çok garip.
C4 / DS4 mü Giu'dan daha kaliteli araçmış? Ağzımla gülmüyorum, o derece diyeyim.
DS4'ün gözümde hiçbir özelliği yok. Tarz marz yapmaya çalışmışlar ama bence olmamış. İçi de C4 ile neredeyse aynı. O zaman gider C4 alırım daha iyi...
DS4'ü merak ediyordum ama dış tasarım haricinde hiçbir yanını beğenmedim. Arka kapılarının çok küçük kalıyor olması ve arka camlarının açılmıyor oluşu ise apayrı bir cinslik.
Giulietta sahibi olmasam, yine Giulietta derdim sanırım
Seçim konusunda bişey söylemicem ama şu üstte yazdığınız biraz garip geldi bana önceki kasa passat ile güncel model passatın içi neredeyse aynı herkes ozaman önceki kasa alsın
Bu konuda ds4 test sürüşü var belki fikir verebilir sana hangisini seçiceğin konusunda. Tabi 2 sinide bizzat senin test etmen daha yararlı olur
Söylediklerimin açık olduğunu düşünmüştüm ama olmamış demek ki.
Önceki Passat ile güncel Passat'ın altyapısı zaten çoğunluk olarak aynı çünkü Passat kasa değiştirmedi, sadece makyaj yedi
C4 yanında DS4 ise "tamamen farklı" bir otomobil olarak lanse edilip çıkarılmış vaziyette. Ancak tabi ki maliyet vs. ayağına C4'ün konsolunu kullanıyorlar. Bu da bence aracın tüm albenisini, özelliğini alıp götürüyor demek istiyorum.
Tıpkı RCZ'de 308'in konsolunu ve aynı malzemeleri kullanmaları gibi. Halbuki daha "özgün", o araca uygun bir tasarım olsa çok çok çok daha güzel olabilirdi.
julyetin o seksi totosu için alırdım sırf o arabayı
ermeni soykırım ceza yasası ile teneke bile oksa guiletta ki kalite olarak diğerlerinden aşağı kalmazz
Böyle birşey düşünmeni tavsiye ederim. Özellikle 5 yıl sonra satacağını varsayarsak diğer araçlara göre değer kaybı çok az olur.
yolladıgın a3 güzelde benzinli ve boş bi araç böyle bi arabanın dizeli ve biraz donanımlısı 70 binden assa degildir bakmaya bile gerek göremiyorum :)
hocam bende bu iki araç arasında kaldım ds4 sport dizel otomatik aldım 65000 tl ye.
gerçekten zor bir karar. ikiside güzel araç ancak donanım olarak ds4 teki özellikler julyette yok. julyetinde yol tutuşu vs biraz daha iyi ancak otomatik değil.
bununla birlikte sen benzinli istiyorsan julyet dizel istiyorsan ds4 al derim.
birde mesajlardan birinde ds4 sport un aynaları katlanmıyor demiş. yanlış bilgi olmuş elektrikli kararan ve katlanan aynalara sahip araç hatta kapı açıldığında aynaların altında lamba var eşik aydınlatması yapıyor. vs vs.
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
@EfeoK,
Söylediklerimin açık olduğunu düşünmüştüm ama olmamış demek ki.
Önceki Passat ile güncel Passat'ın altyapısı zaten çoğunluk olarak aynı çünkü Passat kasa değiştirmedi, sadece makyaj yedi
C4 yanında DS4 ise "tamamen farklı" bir otomobil olarak lanse edilip çıkarılmış vaziyette. Ancak tabi ki maliyet vs. ayağına C4'ün konsolunu kullanıyorlar. Bu da bence aracın tüm albenisini, özelliğini alıp götürüyor demek istiyorum.
Tıpkı RCZ'de 308'in konsolunu ve aynı malzemeleri kullanmaları gibi. Halbuki daha "özgün", o araca uygun bir tasarım olsa çok çok çok daha güzel olabilirdi.
Benimde anlatmak istediğim şu bi arabaya para verirken sadece iç dizayna konsola falan para vermiyoruz.
Sonuçta c4 ile ds4 arasında kalan bi insanın aa 2sinin iç dizaynı aynı c4 daha ucuz ozaman onu aliyim diyebilceğini sanmıyorum.
ds4 de zaten c4 ün aerodinamiği artırılmış süspansiyonları falan değiştirilmiş daha spor bir model değil mi ? Tıpkı ds3(c3) ve ileride gelecek olan ds5(c5) gibi. Segment olarak aynılar, aynı platformu paylaşıyolar tamamen farklı değil tabiki.
Bide şey var artık otomobil firmaları bu şekilde tek düzeliğe gitmeye çalışıyo anlam veremediğim bir şekilde.
Giuletta Alfa kırmızılı
Alfa Romeo Giulietta varken ne DS4'e ne de C4'e bakarım. Ama aracın modelini birisine onlarca kez anlatmak zorunda kalabilirsiniz. Örneğin; -Araban ne marka ? +Alfa Romeo Giulietta. -Jüliyet demek vaay +Hayır Giulietta -Tamam işte Jüliyetta
dstyle de aynalar katlanmıo diye biliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
quote:
Orijinalden alıntı: onboardx
C4 DS4 guiden daha kaliteli bir araçtır ben olsan ds4 alırdım.
Ahahahah, sende bi Alfa "yarası" var galiba ya Hayret, nasıl olduysa VW dememişsin, çok garip.
C4 / DS4 mü Giu'dan daha kaliteli araçmış? Ağzımla gülmüyorum, o derece diyeyim.
DS4'ün gözümde hiçbir özelliği yok. Tarz marz yapmaya çalışmışlar ama bence olmamış. İçi de C4 ile neredeyse aynı. O zaman gider C4 alırım daha iyi...
DS4'ü merak ediyordum ama dış tasarım haricinde hiçbir yanını beğenmedim. Arka kapılarının çok küçük kalıyor olması ve arka camlarının açılmıyor oluşu ise apayrı bir cinslik.
Giulietta sahibi olmasam, yine Giulietta derdim sanırım
Böyle bir soruda tarafsız olmak çok zor.... Giulietta varken, waffle makinası tipli arka camı bile açılamayan 4 sene sonra yine çizgilerini unutacağımız bir Fransız'ın bu italyan aygırı karşısında ne avantajı var diye düşünüyorum....
9 saat sonra: Hala bulamıyorum. Viva La Alfa Romeo, Campione Di Mundo
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
Böyle bir soruda tarafsız olmak çok zor.... Giulietta varken, waffle makinası tipli arka camı bile açılamayan 4 sene sonra yine çizgilerini unutacağımız bir Fransız'ın bu italyan aygırı karşısında ne avantajı var diye düşünüyorum....
9 saat sonra: Hala bulamıyorum. Viva La Alfa Romeo, Campione Di Mundo
İkiside 3-4 sene sonra dökülcek, ikinci elde daha az değer kaybedeni almak daha iyi, buda ds4
quote:
Orijinalden alıntı: North Korea
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
Böyle bir soruda tarafsız olmak çok zor.... Giulietta varken, waffle makinası tipli arka camı bile açılamayan 4 sene sonra yine çizgilerini unutacağımız bir Fransız'ın bu italyan aygırı karşısında ne avantajı var diye düşünüyorum....
9 saat sonra: Hala bulamıyorum. Viva La Alfa Romeo, Campione Di Mundo
İkiside 3-4 sene sonra dökülcek, ikinci elde daha az değer kaybedeni almak daha iyi, buda ds4
Alfa'dan umutluyum, ds4 dediğin araba esas daha çok değer kaybeder... net.teki eski C4 veya tek kapılı olanlara bak bakalım... Bir de Giulietta piyasasına bak, 2-3 tane dizel için aradık, 1 milyar bile indirmiyorlar...