Şimdi Ara

Caddy Oldu Fiorino (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
4.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tıs sesi çıkmadığına göre gazlı amörtisör değil yağlı takmış olabilirler, bu yüzden size sert geliyor. 2012 caddy sahibiyim süspansiyon rahatlığından çok memnunum. Orjinale geçmenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omwe6113 -- 21 Şubat 2021; 14:33:30 >
  • gazlı amortisör daha sert olur ancak yol tutuşa katkısı daha fazladır.

    yağlı ise tam tersi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 21 Şubat 2021; 14:42:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli Gelişme ...


    Bu akşam konuştum yarın gel değişiriz amortisörleri dedi usta bana... Yarın orjinal takılmasını isteyeceğim

  • müMKÜNsüz kullanıcısına yanıt
    Guzel bir gelisme genelde sanayi esnafinin kuracagi bir cumle degil bu.
  • müMKÜNsüz kullanıcısına yanıt
    Hocam ustana git memmuniyetsizliğini anlat, bir çözüm üretir mutlaka.
  • Eveeet değiştik.. Araba eskisi gibi kazık değil artık.. Fakat yine de biraz gergin. O kadarına razıyım yeni amortisörler biraz gergin olur dedi. Artık araba zıp zıp zıplamıyor asfaltda.. Yalnıız tıss tıss sesi yok.. Usta dedi ki o ses yalnız fabrikanın taktığı amortisörlerde var. Servisin taktıklarında da tıss tıss sesi olmuyor. ( Beni mi yedi acaba bilemedim) Benim için tısslaması önemli değil. Zıp zzıp zıplamaması....


    İlginize alakanıza ve yorumlarınıza teşekkür ederim..

    Ne taktılar derseniz bilmiyorum markasını ama servisin taktığının aynısı dedi. Arabayı bıraktım akşama aldım.

    Fakat araba bariz düzeldi. Bi de kendim bildiğim rot balansçıya gittim.. İyi ki üzerine gitmeyip getirmişsin yaklaşık 1cm. sapma vardı rot ayarlarında dedi.. Şİmdi muayeneye (462tl vermeye) hazırım.

    Bu iş için fark vermedim sök tak parası da vermedim.. Ben ısrar ettim olmaz dedi.. Usta dediğin böyle olur..

    Neyse hesap ettim..


    Amortisör+bilyalar ve amortisör takozları 2.350tl.

    Alt koruma 400tl

    Trafik 550tl

    Kasko 1.120tl

    rot+balans 70tl

    Cuma günkü muayene+egsoz 462tl

    ----------

    Toplam 4.952tl ( uyy ben ölmüşüm iyi ki kredi kartına taksit seçeneği var)


    Daha dur asıl 90bin lik bakım da triger seti değişek bi o kadar da masraf beni bekliyor.. Araban mı var derdin var.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Amortisör alışma süresi diye birşey yoktur. Ya serttir ya değildir. Forumda belki binlerce defa yazıldı, sanayi niye ucuz çünkü kullanılan parça ucuz. Bu ucuzluğun tabi kabul edilebilir noktası önemli. Örneğin serviste sizin amortisörler 500 TL ise, bu kişi 200 TL'lik amortisör bulmalı ki hem servisten ve orjinal parçadan pahalı iş yapmasın çünkü bu sefer sorarsınız niye orjinali şu para iken niye bu paraya taktınız diye hem de kendi maksimum kar elde etsin.


    Neyse işin özeti servisten orjinal parça fiyatı almadan direk parça değiştirtmeyin. Ayrıca her yan sanayi bir değildir, neyi takacaklarını da sorun öyle taktırın. Büyük ihtimalle sizin amortisörler ya bu araca uygun değil ya da aşırı kalitesiz bir model takılmış.

    Yanlış hatırlıyorsun maalesef İlk 1 hafta daha sert olur ardından kısmen yumuşar ve o şekilde kalir amortisörler öyle alışma felan yok demek doğru değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben mümkün olduğunca parçaları kendim alırım taktırırım , sanayii yada özel serviste ne taktıkları belli değil neredeyse her parçanın 5-10 ayrı markası ve buna bağlı kalitesi var


    Bir marka alırsınız çok yumuşak gelir birisi çok sert gelir denemeden bilinmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz

    İşte bende onu soruyordum soruma siz cevap verdiniz teşekkür ederim...

    Yani servise gidip 4-5 bin hatta 6bin tl yi gözden çıkarsam ve araç yine sert olursa o zaman daha büyük bir pişmanlık olur benim için ve uğraştığıma da değmez. Arabayla dün turladım biraz parke yollarda eskisinden iyi sessiz oldu. Parke yollar bilirsiniz parkeler çöker derin engebeler oluşur onlara girdiğinde rahatsız etmedi. Virajlarda daha iyi frenleri eskisinden daha iyi. Sıkıntım asfalda 80-100 arası zıplaması oldu.. Özellikle önler zıplıyor. Ona da alışınca biraz da kullanımdan sonra yumuşarsa belki kurtarır

    Arabanın km'si çok mu yüksek?


    Helezonlarda sıkıntı olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    Amartisorun patlak olduğu nasıl anlaşılır.

    Araba yere yakın olur arkada oturanlar rezil olur virajda atar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0 km araçların bile boyalı çıkabildiği bir ülkede kendi yetkili servisi dışında hizmet almamak lazım, (ha boyalı çıkması o aracın yakılıp yokedilmesini de gerektirmez ama bilgisinin verilmesi gerekir)...Servis pahalı evet, ama paranoya yapmaktan iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz

    Eveeet değiştik.. Araba eskisi gibi kazık değil artık.. Fakat yine de biraz gergin. O kadarına razıyım yeni amortisörler biraz gergin olur dedi. Artık araba zıp zıp zıplamıyor asfaltda.. Yalnıız tıss tıss sesi yok.. Usta dedi ki o ses yalnız fabrikanın taktığı amortisörlerde var. Servisin taktıklarında da tıss tıss sesi olmuyor. ( Beni mi yedi acaba bilemedim) Benim için tısslaması önemli değil. Zıp zzıp zıplamaması....


    İlginize alakanıza ve yorumlarınıza teşekkür ederim..

    Ne taktılar derseniz bilmiyorum markasını ama servisin taktığının aynısı dedi. Arabayı bıraktım akşama aldım.

    Fakat araba bariz düzeldi. Bi de kendim bildiğim rot balansçıya gittim.. İyi ki üzerine gitmeyip getirmişsin yaklaşık 1cm. sapma vardı rot ayarlarında dedi.. Şİmdi muayeneye (462tl vermeye) hazırım.

    Bu iş için fark vermedim sök tak parası da vermedim.. Ben ısrar ettim olmaz dedi.. Usta dediğin böyle olur..

    Neyse hesap ettim..


    Amortisör+bilyalar ve amortisör takozları 2.350tl.

    Alt koruma 400tl

    Trafik 550tl

    Kasko 1.120tl

    rot+balans 70tl

    Cuma günkü muayene+egsoz 462tl

    ----------

    Toplam 4.952tl ( uyy ben ölmüşüm iyi ki kredi kartına taksit seçeneği var)


    Daha dur asıl 90bin lik bakım da triger seti değişek bi o kadar da masraf beni bekliyor.. Araban mı var derdin var.

    Caddy pahalıymış valla. Skoda Felicia 4 amortisör 4 teker bilyası bin lira tutmuyor. 


    Yaşasın Sıdıka.





  • hatırladığım kadarıya geçmişte doblo/fiorinoya çok takılırdınız. Allah işte :). Geçmiş olsun diyelim.

  • 90bin e az kaldı

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.