Şimdi Ara

Çağrı merkezinde çalışıyorum sorularınızı alayım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bişeyler anlatta gülek kanka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?

    insanlari calistiklari isle rencide etmek biraz yanlis degil mi?

    Bende çalıştım, yapılacak iş değil gerçekten çok kötü.

    O kadar zor bir iş değil . Bütün gün oturup insanlarla konuşuyorsun beyin yoruluyor tabiki fakat gene de rahat bir iş. Inbound yani çağrı alan bir şirketteyim ve ortalama günlük şu an 50 Çağrı alıyoruz. Bazen düşüyor bazen çoğalıyor. Hafta başı örnek bugün çok yoğun oluyor ve hafta sonuna doğru yoğunluk azalıyor. Pazar günü kişi başı aldığımız çağrı toplamda 10 en fazla 15 çağrı. Bütün gün oturup internette geziniyorsun




  • evet özellikle de sövmeyin adi herif sen ne işe yarıyorsun orda gibi cümleler kurmayın çok zor durumda kalabiliyor müşteri temsilciler çok şahit oldum tanıdıklarımdan gerçekten kuduruyorlar :) :) onlarada yazık günah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhanozdamar -- 26 Ağustos 2013; 23:05:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quor

    saçma sapan konuştugumuzda mikrofonu kapatıp sövüyomusunuz?

    Bunun hakkında eğitim aldık . Mikrofonu kapatıp sövmek yasak Konu hakkında yaşanan bazı olaylar olabiliyor tuşun bozuk çıkması bozulması gibi,nitekim müşteri herşeyi duyuyor. Kişi işten atılıyor

    Yalnız siz siz olun lütfen karşınızdaki insana kötü davranıp sövmeyin o sadece bir temsilci yani onun elinden birşey gelmiyor emin olun

    Yalnız siz siz olun lütfen karşınızdaki insana kötü davranıp sövmeyin o sadece bir temsilci yani onun elinden birşey gelmiyor emin olun
    bu sözünün dogru olduguna inanmıyorum açıkcası vodafone mh'yi aradıgımda bazısı işlemimi yaparken bazısı yapmıyor heralde üşeniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quor

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quor

    saçma sapan konuştugumuzda mikrofonu kapatıp sövüyomusunuz?

    Bunun hakkında eğitim aldık . Mikrofonu kapatıp sövmek yasak Konu hakkında yaşanan bazı olaylar olabiliyor tuşun bozuk çıkması bozulması gibi,nitekim müşteri herşeyi duyuyor. Kişi işten atılıyor

    Yalnız siz siz olun lütfen karşınızdaki insana kötü davranıp sövmeyin o sadece bir temsilci yani onun elinden birşey gelmiyor emin olun

    Yalnız siz siz olun lütfen karşınızdaki insana kötü davranıp sövmeyin o sadece bir temsilci yani onun elinden birşey gelmiyor emin olun
    bu sözünün dogru olduguna inanmıyorum açıkcası vodafone mh'yi aradıgımda bazısı işlemimi yaparken bazısı yapmıyor heralde üşeniyor

    Çok yüklenmemekte fayda var zaten niyetini anlarsın sen karşındakinin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanozdamar

    evet özellikle de sövmeyin y.vs.k adi herif sen ne işe yarıyorsun orda gibi cümleler kurmayın çok zor durumda kalabiliyor müşteri temsilciler çok şahit oldum tanıdıklarımdan gerçekten kuduruyorlar :) :) onlarada yazık günah

    Evet bi de bazen vardiyada arkadaşlarınız oluyor izin alıp gidiyorlar bütün gün çağrı çoğalıyor size kalıyor o çağrılar yoğunluk. Siz de gidip izin alan arkadaşınıza sövüyorsunuz. Bazen bu arkadaşınız evde sucuk mangalı yapıp sizi çağırmıyor resimlerini çekip size gösteriyor. Böyle insanlarla çalışyorsunuz. Mesajı alıntı yaptığım insan gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı:    +

    Bir gün anlaşıp şaka yapmak için arasak. Sonra da sizinle anlaşarak bunu yaptığımız ortaya çıkarsa ne olur? İşinize son mu verilir?

    Evet bu şekildeki durumlarda işe son veriliyor. Çağrılar dinleniyor ve böyle durumlarda direk dinleniyor ortaya çıkıyor bir şekilde. Çağrılar işi veren merkez,bulunduğumuz operasyondaki kalite yöneticisi ve supervisor tarafından dinleniyor. Yani 3 Taraf çağrılarını dinliyor elbet bir durum varsa ortaya çıkıyor.

    Bunun gibi bir durum başımıza geldi,bir arkadaşımız vardiyası bittiğinde bizi arayıp '' Naber lann bana ordan bi iphone sarsana panpaa '' şeklinde cümleler sarfetmiş sonra da '' Nasıl çağrılar yoğunluk var mı Mahmut '' şeklinde konuşma olmuş. Arkadaşımızın verdiği cevap: '' Bu şekilde bir işleyişimiz bulunmamaktadır. ''

    Peki tamamen alakasız ve habersiz aranma olursa gerçekten mahkemeye veriliyor mu?
    Meşhur Turkcell müşteri hizmetlerindeki küfürler sonucu değil de sürekli "işletmeye" yönelik şebeklikler durumunda da mahkemeye vermekle uğraşıyor musunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı:    +

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı:    +

    Bir gün anlaşıp şaka yapmak için arasak. Sonra da sizinle anlaşarak bunu yaptığımız ortaya çıkarsa ne olur? İşinize son mu verilir?

    Evet bu şekildeki durumlarda işe son veriliyor. Çağrılar dinleniyor ve böyle durumlarda direk dinleniyor ortaya çıkıyor bir şekilde. Çağrılar işi veren merkez,bulunduğumuz operasyondaki kalite yöneticisi ve supervisor tarafından dinleniyor. Yani 3 Taraf çağrılarını dinliyor elbet bir durum varsa ortaya çıkıyor.

    Bunun gibi bir durum başımıza geldi,bir arkadaşımız vardiyası bittiğinde bizi arayıp '' Naber lann bana ordan bi iphone sarsana panpaa '' şeklinde cümleler sarfetmiş sonra da '' Nasıl çağrılar yoğunluk var mı Mahmut '' şeklinde konuşma olmuş. Arkadaşımızın verdiği cevap: '' Bu şekilde bir işleyişimiz bulunmamaktadır. ''

    Peki tamamen alakasız ve habersiz aranma olursa gerçekten mahkemeye veriliyor mu?
    Meşhur Turkcell müşteri hizmetlerindeki küfürler sonucu değil de sürekli "işletmeye" yönelik şebeklikler durumunda da mahkemeye vermekle uğraşıyor musunuz?

    Henüz başımıza gelmedi böyle bir olay. Yalnız çok uğraşırsa gerekli işlemler yapılır tabiki.




  • Yere düşen telefonlari ne yapiyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefondaki kişi küfürsüz bi şekilde sizi işletse o işleten kişinin başına bişey gelme durumu var mı ? Ya da küfür ederse başına bişey gelebilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanozdamar

    evet özellikle de sövmeyin y.vs.k adi herif sen ne işe yarıyorsun orda gibi cümleler kurmayın çok zor durumda kalabiliyor müşteri temsilciler çok şahit oldum tanıdıklarımdan gerçekten kuduruyorlar :) :) onlarada yazık günah

    Evet bi de bazen vardiyada arkadaşlarınız oluyor izin alıp gidiyorlar bütün gün çağrı çoğalıyor size kalıyor o çağrılar yoğunluk. Siz de gidip izin alan arkadaşınıza sövüyorsunuz. Bazen bu arkadaşınız evde sucuk mangalı yapıp sizi çağırmıyor resimlerini çekip size gösteriyor. Böyle insanlarla çalışyorsunuz. Mesajı alıntı yaptığım insan gibi

    siz siz olun altından kalkamayacağınız şeyin altına girmeyin. çağrı merkezi güzeldir hoştur. Ama yorucudur ve kalıcı değildir. Hiç çağrı merkezinden emekli olanı duymadım yönetici kadrosuna geçmediği sürece : Bakın hangi müşteri hizmetlerini ararsanız arayın hepsinin ses tonu belirli bir yaş aralığındadır. Hiç olgun ses duymazsınız çünkü çoğu şirket max 4-5 yıl çalıştırır. Sonra işe yarayanları alır kaliteci takım lideri yapar yaramayanları yollarlar. O yüzden genelde sözleşmeleri 1 yıllık yada belirsiz sürelidir. Girdiğiniz iş yerinde yükselme imkanınız azsa yada firma kurumsal bir yapıya sahip değilse çağrı merkezlerini geçici bir işten öte de görmemenizi şiddetle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhanozdamar -- 26 Ağustos 2013; 22:54:49 >




  • Yere düşen çağrıları napıyorsunuz ?
  • Hiç sizi işleten oldumu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.