Şimdi Ara

Çağrı merkezinde çalışıyorum sorularınızı alayım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiyenin ileri gelen çağrı merkezlerinden birinde müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum. Sorularınız varsa cevaplayabilirim.



  • Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?
  • Size gelen en üretici en beğendiğiniz işletme tarzı neydi anlatır mısınız?

    Bu arada hattan düşen çağrıları ne yapıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kediyeyolgösterenadam

    Size gelen en üretici en beğendiğiniz işletme tarzı neydi anlatır mısınız?

    Bu arada hattan düşen çağrıları ne yapıyorsunuz?
    Ttnet mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?

    insanlari calistiklari isle rencide etmek biraz yanlis degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?

    insanlari calistiklari isle rencide etmek biraz yanlis degil mi?

    Aynı işte çalıştım.
  • Yere düşen çağrıları ne yapıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ALAK_ kullanıcısına yanıt
    Ayrıca çağrı merkezinde maaşlar 1500tl'den başlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?

    Kimseyi bu şekilde nitelendirmeye hakkın yok. Evde oturup aciz bir şekilde aileden para yemek yerine çalışıp kendi paramı kazanıyorum. Asgari ücret ile de çalışmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weisses Fleisch

    Ayrıca çağrı merkezinde maaşlar 1500tl'den başlar.
    Çağrı merkezinde geçici olarak işe girecektim anladım ki çekilecek iş değil. Genelde vardiyalı oluyor yemek yeme tuvalete gitme bile sayılı. İzinsiz hiçbir iş yapamıyorsunuz. Mülkata gittiğimde bir sürü kişi vardı sadece beni ikinci görüşmeye çağımışlardı vazgeçtim sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kediyeyolgösterenadam

    Size gelen en üretici en beğendiğiniz işletme tarzı neydi anlatır mısınız?

    Bu arada hattan düşen çağrıları ne yapıyorsunuz?

    Soruyu tam olarak anlamadım . İşletme tarzından kastınız nedir acaba ?

    Hattan düşen çağrılar tekrardan arıyorlar bizi
  • Bir gün anlaşıp şaka yapmak için arasak. Sonra da sizinle anlaşarak bunu yaptığımız ortaya çıkarsa ne olur? İşinize son mu verilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    Çağrı merkezinde geçici olarak işe girecektim anladım ki çekilecek iş değil. Genelde vardiyalı oluyor yemek yeme tuvalete gitme bile sayılı. İzinsiz hiçbir iş yapamıyorsunuz. Mülkata gittiğimde bir sürü kişi vardı sadece beni ikinci görüşmeye çağımışlardı vazgeçtim sonra.

    Çağrı merkezine göre değişiyor bu durum. Ben kurumsal bir şirkette çalışıyorum . Molalar dakika olarak veriliyor ve 1 kerede en fazla 10 dakika mola yapıyoruz . 50'si yemek olmak üzere 80 Dakika mola var. Genelde 30 Dakika yemek yiyip 50 Dakika molayı 5 Kerede kullanıyoruz. Sen istediğin gibi çıkıp tuvalete veya çaya ya da kahveye gidebiliyorsun sadece çıkarken ben gidiyorum demelisin supervisor'a ki hattın kontrolünü yapabilsin. Lakin operasyonda 5 kişi hazırda 3 ü aynı anda molaya veya çay a veya yemeğe çıkarsa 2 kişi gelecek çağrıları karşılayamaz yoğunluk olur çağrı kaçar ve orda olan arkadaşlar da zorlanırlar devamlı çağrı almaktan dolayı. Nitekim haber verme olayı da bundan kaynaklanıyor. Yoksa izin alma gibi bir durum söz konusu değil zaten istersen aşıyorsun molayı . Supervisor sana molan bitmiş gibi cümleler sarfetmiyor mola kullanımı sana ait tamamen kontrolü sende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?

    Kimseyi bu şekilde nitelendirmeye hakkın yok. Evde oturup aciz bir şekilde aileden para yemek yerine çalışıp kendi paramı kazanıyorum. Asgari ücret ile de çalışmıyorum

    PM attım hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı:    +

    Bir gün anlaşıp şaka yapmak için arasak. Sonra da sizinle anlaşarak bunu yaptığımız ortaya çıkarsa ne olur? İşinize son mu verilir?

    Evet bu şekildeki durumlarda işe son veriliyor. Çağrılar dinleniyor ve böyle durumlarda direk dinleniyor ortaya çıkıyor bir şekilde. Çağrılar işi veren merkez,bulunduğumuz operasyondaki kalite yöneticisi ve supervisor tarafından dinleniyor. Yani 3 Taraf çağrılarını dinliyor elbet bir durum varsa ortaya çıkıyor.

    Bunun gibi bir durum başımıza geldi,bir arkadaşımız vardiyası bittiğinde bizi arayıp '' Naber lann bana ordan bi iphone sarsana panpaa '' şeklinde cümleler sarfetmiş sonra da '' Nasıl çağrılar yoğunluk var mı Mahmut '' şeklinde konuşma olmuş. Arkadaşımızın verdiği cevap: '' Bu şekilde bir işleyişimiz bulunmamaktadır. ''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßarßrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: Inverness

    Çağrı merkezinde geçici olarak işe girecektim anladım ki çekilecek iş değil. Genelde vardiyalı oluyor yemek yeme tuvalete gitme bile sayılı. İzinsiz hiçbir iş yapamıyorsunuz. Mülkata gittiğimde bir sürü kişi vardı sadece beni ikinci görüşmeye çağımışlardı vazgeçtim sonra.

    Çağrı merkezine göre değişiyor bu durum. Ben kurumsal bir şirkette çalışıyorum . Molalar dakika olarak veriliyor ve 1 kerede en fazla 10 dakika mola yapıyoruz . 50'si yemek olmak üzere 80 Dakika mola var. Genelde 30 Dakika yemek yiyip 50 Dakika molayı 5 Kerede kullanıyoruz. Sen istediğin gibi çıkıp tuvalete veya çaya ya da kahveye gidebiliyorsun sadece çıkarken ben gidiyorum demelisin supervisor'a ki hattın kontrolünü yapabilsin. Lakin operasyonda 5 kişi hazırda 3 ü aynı anda molaya veya çay a veya yemeğe çıkarsa 2 kişi gelecek çağrıları karşılayamaz yoğunluk olur çağrı kaçar ve orda olan arkadaşlar da zorlanırlar devamlı çağrı almaktan dolayı. Nitekim haber verme olayı da bundan kaynaklanıyor. Yoksa izin alma gibi bir durum söz konusu değil zaten istersen aşıyorsun molayı . Supervisor sana molan bitmiş gibi cümleler sarfetmiyor mola kullanımı sana ait tamamen kontrolü sende.

    ttnet değil demek ki orda molalar 30 yemek 30 kısa molaydı :D
    ttnetde süpervisor değil ayrıca tl ilgileniyor o durumlarla, tl ler visorlere bağlı oluyordu.




  • saçma sapan konuştugumuzda mikrofonu kapatıp sövüyomusunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Yav he he sayın müşteri temsilcisi.. Asgari ücretle çalışan köle desene şuna ?

    insanlari calistiklari isle rencide etmek biraz yanlis degil mi?

    Bende çalıştım, yapılacak iş değil gerçekten çok kötü.
  • arkadaşım sanırım turasist te çalışıyorsun anlattıklarına göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quor

    saçma sapan konuştugumuzda mikrofonu kapatıp sövüyomusunuz?

    Bunun hakkında eğitim aldık . Mikrofonu kapatıp sövmek yasak Konu hakkında yaşanan bazı olaylar olabiliyor tuşun bozuk çıkması bozulması gibi,nitekim müşteri herşeyi duyuyor. Kişi işten atılıyor

    Yalnız siz siz olun lütfen karşınızdaki insana kötü davranıp sövmeyin o sadece bir temsilci yani onun elinden birşey gelmiyor emin olun




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.