Şimdi Ara

Call of Duty: Black Ops 6, ilk haftasında rekor kırdı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Call of Duty: Black Ops 6, ilk haftasında rekor kırdı!
    Microsoft CEO'su Satya Nadella, Call of Duty Black Ops 6’nın ilk hafta sonunda rekor kırdığını paylaştı. Şimdiye kadarki en iyi çıkışı yapan Call of Duty sürümü olduğu, PlayStation ve Steam'deki satışların Modern Warfare III'e kıyasla %60 daha fazla olmasıyla yeni ilk gün ve hafta sonu rekoru kırıldığı belirtildi. Oyunun çıkışına bağlı olarak, Game Pass platformunda da tek bir günde inanılmaz abone artışı oldu.



    Ayrıca Bkz.Call of Duty: Black Ops 6 PC sistem gereksinimleri açıklandı



    Black Ops 6, en iyi çıkış yapan Call of Duty oyunu oldu 



    Geçtiğimiz hafta, CoD Black Ops 6, Xbox Game Pass’e ilk günden eklenen ilk Call of Duty oyunu oldu. Microsoft'un CEO’su Satya Nadella, Black Ops 6'nın şimdiye kadarki en iyi çıkışı yapan Call of Duty oyunu olduğunu paylaştı. FPS oyununa ilk günden gelen oyuncu sayısı açıklanmadı ancak Game Pass’in ilk kez tek bir günde bu kadar fazla yeni abone kazandığı belirtildi.






    Xbox Game Pass'e tek günde milyonlarca yeni abone



    Call of Duty: Black Ops 6, bazı teknik sorunlara rağmen, çıkışından bu yana iyi bir performans sergiledi. Call of Duty hikayeleri genelde beğenilmez ama Black Ops 6’nın hem hikaye hem de çok oyunculu modları övgü aldı. Özellikle hikaye modu çok beğenildi. Oyun ilk günden Game Pass’e eklendiğinden çoğu oyuncu için de erişmesi daha kolay oldu.




    Kaynak:https://www.ign.com/articles/call-of-duty-black-ops-6-biggest-call-of-duty-launch-ever-sets-new-single-day-game-pass-sub-record







  • Oyuncuları manipüle eden patentli algoritmaları var. Yeni başlayanlara daha kolay (rakibi nerfleyerek) oyun deneyimi sunarken, ileri seviye oyuncular için ise maç içerisinde sürekli nerf leyip buff layabiliyor. Maç içerisinde yapay rekabet oluşturmak için başarılı olanları, mağlup olanların önüne yada yönünde spawn lıyor. Yıllardan beri böyle.

    Hiç bir zaman seviyenizi tam manasıyla ölçemezsiniz. Her maç birbirinden farklı dinamiklere sahip olacak şekilde kurgulanır. Bir kaç maç boyunca başkalarının neşesi için kobay olarak seçilmişseniz. Oyun size Bir iki maçı hediye olarak verir. Heveslenirsiniz. Sonra yeniden yapay rekabet sisteminin içine atılır, bu sonsuz bir döngüde sürekli devam edersiniz

    Keyif almak için bir kaç saat oynayan orta ve ileri seviye oyuncular kanser olarak oyundan çıkarlar. İçerlerinde biriktirdikleri hırs bir sonraki gün için alevlenir. Tekrar aynı terane devam eder.

    Baştan aşağı kumarhane algoritması işler

    Manipülasyon deyince CALL OF DUTY
  • Shroud haritalari hakkinda yapay zeka ile yapilmis diyor. Oyunu henuz oynamadim ama yayincilar oyunu gommeye baslamislar bile.

  • MP haritalarının %80'i çöp, aşırı küçük haritalar... Taktikmiş, stratejiymiş hiçbir şey yok, pata küte oynuyorsunuz.

    Duvardan düşmanı gösteren recon perk sistemi hardcore TDM'yi mahvetmiş durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 31 Ekim 2024; 15:19:02 >
  • Oyuncuları manipüle eden patentli algoritmaları var. Yeni başlayanlara daha kolay (rakibi nerfleyerek) oyun deneyimi sunarken, ileri seviye oyuncular için ise maç içerisinde sürekli nerf leyip buff layabiliyor. Maç içerisinde yapay rekabet oluşturmak için başarılı olanları, mağlup olanların önüne yada yönünde spawn lıyor. Yıllardan beri böyle.

    Hiç bir zaman seviyenizi tam manasıyla ölçemezsiniz. Her maç birbirinden farklı dinamiklere sahip olacak şekilde kurgulanır. Bir kaç maç boyunca başkalarının neşesi için kobay olarak seçilmişseniz. Oyun size Bir iki maçı hediye olarak verir. Heveslenirsiniz. Sonra yeniden yapay rekabet sisteminin içine atılır, bu sonsuz bir döngüde sürekli devam edersiniz

    Keyif almak için bir kaç saat oynayan orta ve ileri seviye oyuncular kanser olarak oyundan çıkarlar. İçerlerinde biriktirdikleri hırs bir sonraki gün için alevlenir. Tekrar aynı terane devam eder.

    Baştan aşağı kumarhane algoritması işler

    Manipülasyon deyince CALL OF DUTY

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Oyunu 5-6 saat multi oynadım, hızlı ve güzeldi. Yeni uçmalı kaçmalı hareketler ilk önce bende "max payne mi la bu ne alaka" yorumu yaptırsa da alıştıkça bu şekilde adam vurdukça seviyorsunuz. Warzone serisi gittikçe arcade oluyor arcade oldukça yaş ortalaması düşüyor sanki. Bu motora bir simülasyon modu çıkartsalar şahane olur. Gövdeye atılan 1-2 mermide öldürse :) deli dana gibi koşturma olmasa, 2 metreden kılıç sallayarak adam öldürme olmasa ne bileyim işte o kadar zırh varken 15 metreden atılan bıçakla ölmesek.Bu tarz saçmalıklar oyundan soğutuyor (warzone tecrübesi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurshoo -- 31 Ekim 2024; 15:28:25 >
  • Hikayesi fena değildi. Savaşması silah hissi çok iyiydi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Adamlar daha başlamadan vuruyor multide bir yerde açığa çıktın geçmiş olsun vuruldun 3 günde çözmüşler oyunu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Multisi aşırı arcade ve çok hızlı, haritalar çok ufak. Game passde olduğu için deneyim dedim bildiğimiz CoD multiplayer işte önceki oyunlardan çok ne farkı var göremedim.

    Ne grafikler ne de oynanış vaov dedirtmedi. Fifa gibi az değişiklikle geldiğini düşünüyorum her sene.

  • Multisini severim hızlıca oynanıyor tam refleks kapışması. Hikayeside fena değildi. Hileciden geçilmeyen cs oynayacağıma cod multisini tercih ederim.

  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt
    Tamam da öyle olmasını istemiyorsan Battlefield oynayacaksın. Call of Duty ezelden beri böyle. Tepki süresi ve tetikte olmak her zaman daha önemli.

  • berkayjan kullanıcısına yanıt

    Ezelden beri böyle falan değildi. İlk oyundan beri oynarım, son senelerde böyle rezil, dengesiz bir durumu var. Eski oyunlarda çok çok snapshot grenade vardı, o da bombayı attığınız dar bir alanda düşman varsa anlık gösteriyordu. Böyle tüm takımı duvardan gösteren garabet bir perk hiç olmadı. Wallhack'in perk hali resmen. HC TDM oynarken adamı vuruyorsun, az önünde spawn olup duvardan seni izliyor; daha gelmeden tarıyor. Hangi tepki süresinden bahsediyorsun allah aşkına :)



    Ayrıca MW I-II harita tasarımları da afedersiniz ama böyle g*t kadar değildi. Adam oyuna sniper koymuş, hardcore'da 1 tane sniper kullanan bulamazsınız. Eskiden shipment'a küfür ederdik, şimdi tüm oyuna... CoD'lardan birçoğunu 1000+ saat oynamışımdır, Ondan bana CoD'yi anlatmayın.


    Son olarak gamepass'e dahil bir cod oyununun rekor kırması kimseyi şaşırtmamıştır tahminimce.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 1 Kasım 2024; 14:41:29 >
  • Her zaman ki gibi çöp oyun. Cod en son süksesini 2019 MW ile yaptı ondan sonra bi daha düzeltemez düzeltemedide. Hep aynı şeyler önümüze ısıtıp ısıtıp vermeler. Movementin uçmanın kaçmanın bokunu çıkarmanıza gerek yoktu utanmasanız Quake'le aynı movement yapacaksınız oyunu mw1 deki movement gayet iyiydi

    Ayrıca oynayan kitlenin %90 ı bilgisayardan oynasa bile controller bağlıyor ezik gibi aim assissten yararlanmak için. Bileğin ve erkekliğin sıfır olduğu tek oyun Amerika halkının içerisinde oynayanlarda avrupalıdakilerde öyle.

    Sağ olsun enayi bir cod hipnozitesi olan arkadaşım pre orderları hiç kaçırmaz 2.800₺ mi 3.000₺ mi acımadan verip geçmiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.