Şimdi Ara

Call of Duty: Ghosts (2013) [ANA KONU] (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.226
Cevap
6
Favori
83.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • [Kaynak:Playstore.com/b]


    Yepyeni Call of Duty®: Ghosts multiplayer haritası Free Fall sizi yıkılmak üzere olan hasarlı bir gökdelenin içine bırakıyor. Call of Duty: Ghosts'un dinamik multiplayer haritalarına iyi bir örnek olan Free Fall'un yakın çatışmaları ve heyecanlı aksiyonu, hasarlı gökdelen maç sırasında yıkılmaya devam ettikçe daha da şiddetlenmekte. Her dökülen parça haritayı gerçek zamanlı olarak değiştirdikçe beraberinde daha fazla yıkıma yol açan sarsıntılar getirmekte, görüş açılarının bozulmasına neden olmakta ve geçitlerin yerlerini sürekli değiştirmekte.


    Oyun hakkında

    Sayı olarak üstünler, silah olarak üstünler, ama güç olarak üstün değiller.

    Call of Duty®: Ghosts'a hoşgeldiniz. Eğlence sektörünün sahip olduğu en büyük markalardan birinin attığı bu sıradışı adıma... Call of Duty® markasının açtığı bu yeni sayfada oyuncular özgürlüğü ya da hakları için değil, hayatta kalmak için savaşan, sakat kalmış bir ulusun tarafındalar.

    Büyük çaplı bir yıkımın 10 yıl sonrasında ülkenin sınırları ve küresel güçlerin dengesi sonsuza kadar değişmiştir. Artık bir süper güç değildir, ekonomisi ve devleti kül olmuştur, ülkenin bir zamanlar kudretli olan ordusu tamamen dağılmamak için mücadele vermektedir.

    Ülkenin Özel Operasyon güçlerinden geriye kalan, "Ghosts" olarak bilinen gizemli bir grup, teknolojik olarak üstün durumdaki yeni bir küresel güç ile savaşmaktadır.

    Call of Duty® evreninin gerçekleştirdiği bu cesur atılım, saniyede 60 frame hızını ve akıcılığını korurken üstün derecede performans sağlayan yeni nesil grafik motorunun gücünü de arkasına almakta.


    Öne çıkan özellikler

    Yeni nesil grafik motoru: Call of Duty®'nin yeni nesil grafik motoru görülmemiş derecede bir yenilik getirmekte ve Call of Duty® hayranlarının beklentilerini karşılayıp yeniden tanımlayacak güçte.

    Yeni bir Call of Duty® evreni: Markanın tarihinde ilk defa oyuncular hem sayı olarak hem silah olarak düşük seviyedeki Call of Duty®: Ghosts rolüne girecekler ve son derece kişisel bir anlatımla birlikte düşmüş bir ulusu yeniden ayağa kaldırmak için savaşacaklar.

    Multiplayer'da yeni nesil: Yeni nesil grafik motorunun gücünü arkasına alan Call of Duty®: Ghosts, markanın simgelerinden olan multiplayer tecrübesini baştan tanımlamakta. Dinamik haritalar depremlerden, sellerden ve kullanıcılar tarafından meydana getirilen diğer olaylardan etkilenmekte ve her savaşın akışı ve stratejisi temelden değiştirmekte. Ayrıca eşi benzeri olmayan karakter kişiselleştirmeleri sayesinde oyuncular askerlerinin nasıl görüneceği konusunda tam bir kontrole sahip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreYouReady2Die

    [Kaynak:Playstore.com/b]


    Yepyeni Call of Duty®: Ghosts multiplayer haritası Free Fall sizi yıkılmak üzere olan hasarlı bir gökdelenin içine bırakıyor. Call of Duty: Ghosts'un dinamik multiplayer haritalarına iyi bir örnek olan Free Fall'un yakın çatışmaları ve heyecanlı aksiyonu, hasarlı gökdelen maç sırasında yıkılmaya devam ettikçe daha da şiddetlenmekte. Her dökülen parça haritayı gerçek zamanlı olarak değiştirdikçe beraberinde daha fazla yıkıma yol açan sarsıntılar getirmekte, görüş açılarının bozulmasına neden olmakta ve geçitlerin yerlerini sürekli değiştirmekte.


    Oyun hakkında

    Sayı olarak üstünler, silah olarak üstünler, ama güç olarak üstün değiller.

    Call of Duty®: Ghosts'a hoşgeldiniz. Eğlence sektörünün sahip olduğu en büyük markalardan birinin attığı bu sıradışı adıma... Call of Duty® markasının açtığı bu yeni sayfada oyuncular özgürlüğü ya da hakları için değil, hayatta kalmak için savaşan, sakat kalmış bir ulusun tarafındalar.

    Büyük çaplı bir yıkımın 10 yıl sonrasında ülkenin sınırları ve küresel güçlerin dengesi sonsuza kadar değişmiştir. Artık bir süper güç değildir, ekonomisi ve devleti kül olmuştur, ülkenin bir zamanlar kudretli olan ordusu tamamen dağılmamak için mücadele vermektedir.

    Ülkenin Özel Operasyon güçlerinden geriye kalan, "Ghosts" olarak bilinen gizemli bir grup, teknolojik olarak üstün durumdaki yeni bir küresel güç ile savaşmaktadır.

    Call of Duty® evreninin gerçekleştirdiği bu cesur atılım, saniyede 60 frame hızını ve akıcılığını korurken üstün derecede performans sağlayan yeni nesil grafik motorunun gücünü de arkasına almakta.


    Öne çıkan özellikler

    Yeni nesil grafik motoru: Call of Duty®'nin yeni nesil grafik motoru görülmemiş derecede bir yenilik getirmekte ve Call of Duty® hayranlarının beklentilerini karşılayıp yeniden tanımlayacak güçte.

    Yeni bir Call of Duty® evreni: Markanın tarihinde ilk defa oyuncular hem sayı olarak hem silah olarak düşük seviyedeki Call of Duty®: Ghosts rolüne girecekler ve son derece kişisel bir anlatımla birlikte düşmüş bir ulusu yeniden ayağa kaldırmak için savaşacaklar.

    Multiplayer'da yeni nesil: Yeni nesil grafik motorunun gücünü arkasına alan Call of Duty®: Ghosts, markanın simgelerinden olan multiplayer tecrübesini baştan tanımlamakta. Dinamik haritalar depremlerden, sellerden ve kullanıcılar tarafından meydana getirilen diğer olaylardan etkilenmekte ve her savaşın akışı ve stratejisi temelden değiştirmekte. Ayrıca eşi benzeri olmayan karakter kişiselleştirmeleri sayesinde oyuncular askerlerinin nasıl görüneceği konusunda tam bir kontrole sahip.


    Hocam bu haber doğruysa bu sefer güzel şeyler olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hans Zimmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreYouReady2Die

    [Kaynak:Playstore.com/b]


    Yepyeni Call of Duty®: Ghosts multiplayer haritası Free Fall sizi yıkılmak üzere olan hasarlı bir gökdelenin içine bırakıyor. Call of Duty: Ghosts'un dinamik multiplayer haritalarına iyi bir örnek olan Free Fall'un yakın çatışmaları ve heyecanlı aksiyonu, hasarlı gökdelen maç sırasında yıkılmaya devam ettikçe daha da şiddetlenmekte. Her dökülen parça haritayı gerçek zamanlı olarak değiştirdikçe beraberinde daha fazla yıkıma yol açan sarsıntılar getirmekte, görüş açılarının bozulmasına neden olmakta ve geçitlerin yerlerini sürekli değiştirmekte.


    Oyun hakkında

    Sayı olarak üstünler, silah olarak üstünler, ama güç olarak üstün değiller.

    Call of Duty®: Ghosts'a hoşgeldiniz. Eğlence sektörünün sahip olduğu en büyük markalardan birinin attığı bu sıradışı adıma... Call of Duty® markasının açtığı bu yeni sayfada oyuncular özgürlüğü ya da hakları için değil, hayatta kalmak için savaşan, sakat kalmış bir ulusun tarafındalar.

    Büyük çaplı bir yıkımın 10 yıl sonrasında ülkenin sınırları ve küresel güçlerin dengesi sonsuza kadar değişmiştir. Artık bir süper güç değildir, ekonomisi ve devleti kül olmuştur, ülkenin bir zamanlar kudretli olan ordusu tamamen dağılmamak için mücadele vermektedir.

    Ülkenin Özel Operasyon güçlerinden geriye kalan, "Ghosts" olarak bilinen gizemli bir grup, teknolojik olarak üstün durumdaki yeni bir küresel güç ile savaşmaktadır.

    Call of Duty® evreninin gerçekleştirdiği bu cesur atılım, saniyede 60 frame hızını ve akıcılığını korurken üstün derecede performans sağlayan yeni nesil grafik motorunun gücünü de arkasına almakta.


    Öne çıkan özellikler

    Yeni nesil grafik motoru: Call of Duty®'nin yeni nesil grafik motoru görülmemiş derecede bir yenilik getirmekte ve Call of Duty® hayranlarının beklentilerini karşılayıp yeniden tanımlayacak güçte.

    Yeni bir Call of Duty® evreni: Markanın tarihinde ilk defa oyuncular hem sayı olarak hem silah olarak düşük seviyedeki Call of Duty®: Ghosts rolüne girecekler ve son derece kişisel bir anlatımla birlikte düşmüş bir ulusu yeniden ayağa kaldırmak için savaşacaklar.

    Multiplayer'da yeni nesil: Yeni nesil grafik motorunun gücünü arkasına alan Call of Duty®: Ghosts, markanın simgelerinden olan multiplayer tecrübesini baştan tanımlamakta. Dinamik haritalar depremlerden, sellerden ve kullanıcılar tarafından meydana getirilen diğer olaylardan etkilenmekte ve her savaşın akışı ve stratejisi temelden değiştirmekte. Ayrıca eşi benzeri olmayan karakter kişiselleştirmeleri sayesinde oyuncular askerlerinin nasıl görüneceği konusunda tam bir kontrole sahip.


    Hocam bu haber doğruysa bu sefer güzel şeyler olacak

    Doğru




  • AreYouReady2Die kullanıcısına yanıt
    Gerçek zamanlı olaylar dikkatimi çekti. Güzel olacak gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hümiyettin

    Gerçek zamanlı olaylar dikkatimi çekti. Güzel olacak gibi

    Aynen öyle ama bana Cpt Price Ghost Mactavish gibi ana karakterler olmadan oynamak nasıl gelcek bilmiyorum. BO2 hiç zevk alamadım.

    Umarım bununla birlikte mw-1 gibi sürükleyici bir hikaye başlar oynarız ghost 2-3 diye




  • Bir ara baktığımda
    Call of Duty: Ghosts (2013) [ANA KONU]

    resmi vardı oyun sitelerinde şimdide Ghost'un resmi var umarım bu da fake olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakolata -- 3 Temmuz 2013; 15:34:09 >
  • Bir bismillah çekelim
  • Infinity Ward yapımcısı Mark Rubin attığı bir tweet ile yine ortalığı karıştırdı.

    "Yeni telefonumundan ilk video" yazarak paylaştığı görüntülerde Rubin'in ekranda Call Of Duty: Ghosts'u çektiği ve "Squads" yazısı net olarak görülüyor.

    14 Ağustos'ta Infinity Ward'ın oyunun multiplayer kısmı ile ilgili büyük bir duyurusu olacağı biliniyor. Acaba bu "Squads" onunla alakalı mı?

    http://twitpic.com/d65puf

    Kaynak: MerlininKazanı

    Yorum: Bu özellik treyarch oyunlarındaki co-op seneryo modunun gelişmişi olabilir. Mark Rubin Jimmy Fallon'a çıktığında Squadmate özelliğinden ve bir takımdaki iki kardeşten bahsetmişti sanırım bir arkadaşımızla bu iki kişiyi yönetebileceğiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charles Bartowski -- 7 Ağustos 2013; 1:17:16 >




  • Haritalar daha mı büyük. Yoksa bana mı öyle geldi?
    Bir de oyunun fiyatı önceki COD'lardan daha yüksek. 69 dolar.
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    bi de sesler ve patlamalar aynı: TırT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akay75

    bi de sesler ve patlamalar aynı: TırT

    sesler aynı mı mp trailer videosunu izlemedin galiba sesleri özellikle belirttiler
  • daha yeni bo2 multi oynadım bana aynı gibi geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Haritalar daha mı büyük. Yoksa bana mı öyle geldi?
    Bir de oyunun fiyatı önceki COD'lardan daha yüksek. 69 dolar.

    Evet daha büyük bende öyle gördüm
  • Hümiyettin kullanıcısına yanıt
    İnşallah videolarda gösterilen haritalar, oyunun en büyük haritaları değildir.
    MW2'den sonraki hiçbir oyunda Afghan, Derail, Overgrown ve belki Estate'in yerini dolduracak haritalı COD çıkmadı daha bence.

    * * *

    Oyunun fiyatını 10$ artırmışlar ama kimseden bu konuda yorum göremiyorum nedense?
  • Yeni nesilde bile aynı motor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    İnşallah videolarda gösterilen haritalar, oyunun en büyük haritaları değildir.
    MW2'den sonraki hiçbir oyunda Afghan, Derail, Overgrown ve belki Estate'in yerini dolduracak haritalı COD çıkmadı daha bence.

    * * *

    Oyunun fiyatını 10$ artırmışlar ama kimseden bu konuda yorum göremiyorum nedense?

    Korsan oynayacakları içindir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziel34

    Yeni nesilde bile aynı motor

    Yani eski nesil.
  • Mw3 de 69$'dı. Black opsları almadığım için bilmiyorum.

    PC platformunda oynuyorum ben. Hem mw2 hem de mw3'de sorunlar mevcuttu. İki oyunda da FOV ayarı değiştirilemiyor (3. parti program kullanmanız lazım). İki oyunda da specops tarzı coop modlarında oyun içinde mesajlaşılamıyor (steam'den kişiyi arkadaş olarak ekleyip steam arayüzünden konuşmak lazım). İki oyunda da p2p matchmaking var: bozuk lobbyler, laglı oyunlar, hackerler... Bi ton unsur mevcut. MW3'deki spawn noktalarından ötürü domination modu tamamen çöp. Yapımcı firma, haritaları mod bazında yeteri kadar test etmiyor. Mw3'de misal domination oynarken village haritasında A noktasında spawn olursanız; geçmiş olsun yani. Bi sürü haritada aynı sorun var. Adamlar haritaları yapıyor sonra spawn noktaları gelişigüzel serpiliyor gibi.

    MW3'de harita altına inme mevcuttu, patchle düzeltildi. MW2'de akimbo model 1887 shotgunlardan, sonra da MW3'de akimbo FM9'lardan, patchler gelene kadar çok çekti millet. Bundada eminim bi halt çıkacak. Şahsen esprisini yapıyodum akimbo m60 olsa güzel olurdu diye. Bakalım.

    Bir diğer unsur: PC komunitesinin büyüklüğü. Steam'de mw2 sanırım 100 bin civarı oyuncu görmüştü ancak sonraki oyunlarla bu rakam hep düştü. Çıkan DLC'ler ile uygun lobby bulma, istediğiniz modu oynama seçenekleri azalmakta. Activision'ın umrunda mı? Değil elbet. Onlar paralarına bakar.

    Ben mw3'ü çıktığı gün almıştım hemen, zira tüm perkleri kullanma ihtimali vardı specialist strike package ile. İlk modern warfare'den beridir istediğim bir özellikti. sonra da oyuna Drop Zone isimli modu eklediler ki tüm fpsler içerisinde en sevdiğim ikinci mod oldu (ilki ut2k4'ün bombing run'i). Ghosts'da Drop Zone yok. Tactical equipment'da Tactical Insertion da yok. Sonradan modu ekleseler bile cihazı ekleyeceklerini sanmıyorum. Bir kaç hafta önce MW3'u dedicated sunucularda oynayabileceğim bir oluşum keşfettim. Bu seneyi sanırım öyle geçiştireceğim.

    Benim videolardan izlediğim kadarıyla Ghosts, cranked gibi modlarla daha kaosa yönelik, daha 'random' gelişen bir oyun olmuş gibi duruyor. Bu oyunu almadan önce matchmaking, hile, FOV ve oyun içi mesajlaşma konuları başta olmak üzere mutlak suretle cevaplanması gereken konular var, ki hiçbirine - haliyle- değinilmedi tanıtımda. Yeni ve gıcır silahlar, balıkların ben yüzerken benden kaçması gibi unsurlar malesef beni çok ilgilendirmiyor artık. mw3'e 70$ vermiştim ama PC platformunda sorduğum sorulara hiçbir destek vermediler. PC kitlesini sadece ekstra bir gelir kaynağı olarak gören, oyunu sattıktan sonra gerisi zerre umurlarında olmayan bir yapımcı var karşıda. mw2 ve mw3 ile iki defa 'atladım'. Artık yemezler.

    Halihazırda cod4mw + quake live + mw3 drop zone oynuyorum, üzerine bir de GTA5 çıkıyor bu sene. Ghosts olmasa da olur yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    İnşallah videolarda gösterilen haritalar, oyunun en büyük haritaları değildir.
    MW2'den sonraki hiçbir oyunda Afghan, Derail, Overgrown ve belki Estate'in yerini dolduracak haritalı COD çıkmadı daha bence.

    * * *

    Oyunun fiyatını 10$ artırmışlar ama kimseden bu konuda yorum göremiyorum nedense?

    mw2 orta boyutlu haritaları da iyiydi mesela terminal
  • @nament
    Katılıyorum. Türkiye'ye server kursalar ve hileyi de engelleseler, ben MW1 ayarındaki grafiklere bile razıyım vallahi ama yok işte. MW3, COD tarihinin en berbat oyunu oldu bu konuda. Oyunu hileyle değil de hilesiz oynayanların sayısı azdı ve sadece 60 saat civarında oynamışım; o da zoraki. BO 2'de hileyle mücadele, MW serisine göre daha iyiydi ama yeterli mi, orası tartışılır. Oyunu nerdeyse oynanamaz hale getiren uzak serverlar da cabası. TR'de binlerce oyuncu var ama adamlar bize sırf 3. dünya ülkesi muamelesi yapmak için mi nedir, paaramızı almaktan başka bişey düşünmüyorlar. Yaşadığımız sorunlar ise umurlarında bile değil haliyle.



    @Cpt.LawLess
    Evet, Terminal de iyiydi ama bazıları onu beğenmediği için onu yazmamıştım. Öyle bi haritaydı ki, pompalı kullanan da, assault ve SMG kullanan da, snip kullanan da rahatça oynayabiliyordu burda. Misal olarak ben, Afghan, Derail ve Overgrown da sadece snip kullanırdım.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.