< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 13 Temmuz 2021; 2:57:28 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 13 Temmuz 2021; 2:57:28 > |
BR beni çok sıktı, yakında çoğu oyuncu bir doygunluğa ulaşır diye tahmin ediyorum. Kaliteli içerik yerine verelim milletin eline silah koyalım boş haritaya birbirlerini öldürsünler demek daha kolay geliyor yayıncılara.
|
Ya buraya oyunla ilgili bilgi almaya geliyoruz, adamlar gidip kendi egolarını tatmin etmek için skorlarını, içinde hiçbir bilgi barındırmayan "bakın nasıl oyun oynadım" videolarını falan paylaşıyorlar. Ben engelleyip görmezden gelmekten bıktım, bu arkadaşlar kendi egolarını tatmin etmekten bıkmadı. Kardeşim git fb gruplarında kendi kanalının tanıtımını yap ama buraya genellikle bilgi almak için geliyoruz. Konunun genel amacı bu.
|
Oyunu birkac saat oynadim ve hakkinda bir seyler yazmak isterim.
- Oncelikle oyun benim kendi dusunceme gore cok guzel yapilmis. Oyuna girmeden once ara sinematikler cok iyi hazirlanmis. Basit ama etkili olmus, havaya sizi sokuyor. Cok uzun zamandir boyle ara sinematiklere hasret kalmistik. En sevdigim fps oyunlarindan biri olan BF:BC2'den sonra goremedik bu tarz isleri hic. Ozellikle Gulag kismindaki sinematik cok etkili diye dusunuyorum. - BR modu herkesin bildigi gibi. Eskiden gordugumuz CoD haritalari cok organik bicimde birlestirilmis. Harita baya buyuk bir harita. Oyuncu sayisi da 150 olunca oyunlar cok uzun suruyor. Apex Legends oynadigim tek BR oyunu ve asagi yukari 20 dkda biten raundlari dusunursek, CoD:Warzone tahminimce 30-40 dakika arasinda bir oyunu bitiriyor. - Oyun bence olabildigince dengeli. Uzun mesafe catismalara sniper disinda girmek anlamsiz ki bu kismini baya sevdim. Assault rifle bile olsa orta-yakin mesafe catismaya girmeye zorluyor oyun. Sniper buluyorsaniz bile nisaninizin cok iyi olmasi lazim yoksa sadece yerinizi belli etmeye yariyor sniper - Bence modun en dengesiz kismi olen takim arkadasini sinirsiz diriltme ozelligi. $4500 toplayabiliyorsaniz ki bu bence cok kolay, olen takim arkadasinizi diriltebiliyorsunuz. (Gulag'da mac kaybetmis olsun veya Gulag'dan sonra dogmasina ragmen tekrar olmus olsun farketmiyor.) Para bulma isini biraz daha kismalari lazim bence dengeleyebilmek icin. - Gaz maskesi bulabiliyorsaniz bir muddet gaz icinde kalabilme olayi da ikinci bir sans vermis oyunculara, bu da ufak ama hos bir ayrinti bence. - Kontrat olaylari oyuna keyif katmis. Sayet kontrat sizi secerse baay strese giriyorsunuz Kontrati olan oyuncuyu oldurmek de yuklu miktarda para getiriyor, high risk-high reward kisaca. - Plunder modu muhtesem olabilecekken birazcik yavan kalmis bir mod bence. Kazanmak icin $1M toplamaniz gerekiyor ki sanilandan cok daha uzun suruyor bu toplama isi. Her oldugunuzde yanlis anlamadiysam paranizin yarisini kaybediyorsunuz otomatik olarak. Ve sinirsiz respawn hakkiniz var. $1M toplayan ilk grup 1. oluyor. Bu mod keske zaman limitli bir mod olsaymis. Zaten BR yeterince uzun suruyor bu modu kisa ve eglenceli bir hale getirebilirlermis bence. - Onun disinda oyundaki en buyuk sikayetim -ki bu cok sefer basima geldi- oyunculari toplayamamasi. Belki ilerleyen gunlerde bu bir nebze duzelir ancak 120-130 kisiyi lobby'de eslestirince oyun herkesi haritaya atip traininge sokuyor. Random loadout geliyor ve herkes oyun oncesi isinmis oluyor. Yine guzel bir dusunce ancak 150'ye tamamlamadigi muddetce training'te kaliyorsunuz. Tabi bu kisim da time limit var ve belli bir sure sonra lobby'de kac kisi kalmis olursa olsun oyuna sokuyor sizi. Bu yuzden 3 kisilik squadlarim hep 2 kisi kaldi ya da tek basima oynamak zorunda kaldim. 3/3 oynadigim 2 elden birinde zaten oyunu kazandik. Lobby keske 150yi vurmadan sokmasa traininge bizi. Herkese 1 dk training yaptirdiktan sonra oyuna atsa en mantiklisi o olurdu diye dusunuyorum. - Oyunu sayet kazanirsaniz yine sizi bir sinematik karsiliyor. Buradaki en guzel detay tum squadlar yanda cast gibi akiyor Ayni zamanda sizin squadinizdaki kisilerin tagleri ekranda koca koca yazarak cikiyor. Bence cok hos dusunulmus, ufak ama hos bir detay. Benim deneyimleyebildigim kadariyla boyleydi CoD:Warzone. Umarim belli basli iyilestirmeler yapilir cunku cok saglam bir BR olmus. Apex'ten minik minik baydigim bir zamanda cok iyi oldu gelmesi. Not: Apex disinda BR oyun denedim ama hicbirini sevemedim bir turlu. CoD:Warzone ikinci oynadigim ve oynayacagim BR oyunu olsa gerek |
son 15 e kalınca aynı böyle oluyorum nasıl sakin kalabilirim
|
makronun yasak olduğunu bilmeyenler ban yedim diye ağlıyor. okuyun şu sözleşmeyi.
|
29.04.2020 Güncelleme Notlari
** GENEL DÜZELTMELER ** ● Multiplayer da challenge kısmına kolayca ulaşılabilmesi için buton eklendi. ● Precision Airstrike kullandığınızda artık oynatılan sesin uçakla paralel olması sağlandı. ● Oyuncuların Game Battles da KBM'i blueprint olarak kullanabilmesi düzeltildi. ● Takımınızdan biri konuştuğunda çıkan yazı beyaz olacak. Düşman konuşur ise bu yazı kırmızı olacaktır. ● Hackney Yard da Infected modunda kullanılan bir açık düzeltildi. ● ATV üzerinde iken insanlara yakın saldırı yapamama olayı düzeltildi. ● Oyun dışı alan ve açıklar düzeltildi. ● Talon'un ana menüde yürürken modelin genişleme hatası düzeltildi. ● Sezon 3 amblemlerinin yanlış yazı ile yazılması hatası düzeltildi. ● Finishing move yaparken Kreuger'in gözlerinde oluşan hata düzeltildi. ● Kolumuzdaki saate bakarken saatin yanlış yönde gözükmesi hatası düzeltildi. ● Operatör kısmında favori operatörünüzü seçememe hatası düzeltildi. ● Haritanın bazı kısımlarında silah sıkıldığında veya hareket edildiğinde meydana gelen beyaz ışık hatası düzeltildi. ● Controller ile oynayanlar için deadzone ayarı eklendi. ● Party üyelerinin CDL Quick Play Filter aktif iken CDL Loadout değiştirebilmesi hatası düzeltildi. ● Oyuncuların oyun içi chat kısmını açtığında otomatik koşmanın durması hatası düzeltildi. ● Zıplama hareketini mouse scroll'u yukarı/aşağı yaptığınızda oluşan Tac Map'i zoomlayamama hatası düzeltildi. **YENİLİKLER** ● Most Wanted adıyla oyuna yeni bir contract eklendi. - Bu contract da başkalarının yerini görmek yerine kendi yerinizi tüm haritaya gösteriyorsunuz ve süre bitene kadar dayanırsanız güzel ödüller kazanıyorsunuz. ● Oyuna Armor Satchel adında yeni bir eşya eklendi. Bu eşya sayesinde normalde 5 tane zırh taşıyabiliyorken artık 8 tane taşıyabileceksiniz. Scavenger contract tamamlayınca gelen gaz maskesi yerine bu eşya getirildi. - Gaz maskesi lootlarda nadiren bulunabilir oldu ve buy station'a eklendi. ● Plunder maçınız bittiğinde artık oyunculara kim en iyi kim en kötü gibisinden görebileceğiniz rating olayı eklendi. Bronze, Silver, Gold, Platinum ve daha bunun gibi rating seviyeleri oyuna eklendi. En yükses rating almak istiyorsanız 3.5 milyon ve üstünü bulmanız gerekiyor. **Warzone** ● Warzone da Mevcut XP Tokenlerinizi görememe hatası düzeltildi. ● Oyuna geri getirildiğinizde takımınızın loadout drop'unu kullanamamasından dolayı kişiyi gidip yeniden canlandırmanızı gerektiren hata düzeltildi. ● Oyun alanının hızı ve boyutlandırılması yenilendi. ● BR Solo moduna cargo truck hızı daha yavaşlatılmış bir şekilde geri eklendi. ● Oyun esnasında scoreboard'a bakarken oyundan kopmayın diye şeffaflık eklendi. ● Oyuncuların oyun sonra tabloda takımın ne kadar kazandığını göstermemesi hatası düzeltildi. ● Dead Silence aktifken oyuncuların zırh alamaması hatası düzeltildi. **Özel Operasyonlar** ● Co-op kısmında USEF 1 skininin Mil-Sim Operator kısmında varsayılan skin olması hatası düzeltildi. ● Munitions Shop artık safehouse'da iken her özel operasyon için erişilebilir oldu. ● Operation Crosswind: Oyuncuların uçak dışında takılı kalma hatası düzeltildi. - Oyuncuların zırhı olmamasına rağmen oluşan zırh hitboxu düzeltildi. ● Düştükten sonra oyuncuların self revive veya takım arkadaşları revivelerken hala kanaması hatası düzeltildi. ● Oyuncuların revivelendikten sonra oluşan revive logosunun maviden kırmızıya hızlıca değişmesi hatası düzeltildi. ● Oyuncuların tek başına kalsa bile Juggernaut suitten çıkıp arkadaşlarını kaldırabilmesi hatası düzeltildi ● Operation Harbinger: Oyuncular artık safehousetan erken çıkıp ilk inteli Kamarov ile konuşmalarından sonra alabilirler. ● Takım arkadaşını kaldırırken şırıngada meydana gelen stabilite hatası düzeltildi. ● Helikopter sesleri düzeltildi. **PC** ● Vega64 GPU kullanan oyuncuların karakter ve silah modellemelerinde oluşan bozuk hatların meydana gelmesi hatası düzeltildi. ● GeForce 900 serisi ekran kartı kullanan oyuncuların Crosswind Özel Operasyonu görevlerinde oyunun crash vermesi hatası düzeltildi. |
Hile kullanan adamın karakteri zayıftır
Gerçek hayatta ezik, sünepe kendine güveni olmayan tiplerdir. Bir de malak gibi bu hileye para öderler aylık vs Oyunda anca bu şekilde başarı elde edip ego tatmin ederler. Bunlar yüzünden 65 lvl e vardığım pubg mobile ı bırakmıştım.ki bu oyun dada denk geldim. Pro ile hile kullananı ayırt edebiliyorum emin olmasamda adamı izliyorum ölünce Hile kullanmak hak yemektir, başkasının zamanına emeğine kast etmektir. |
Sizi öyle iyi anlıyorum ki hocam. Twitter'dan her gün Raven Software'e yardırıyorum ''Bring Verdansk back!'' diye. Ünlü oyuncular dahi söylenmeye başladı (Misal Swagg, TimTheTatMan vs.) Verdansk'ı geri getirin diye. Pek tabi de yapabilirler isteseler, misal Apex Legends gibi map değişmeli aratabilir lobiyi. Hatta ona bile gerek yok, dünyanın oyuncusu geri döner Verdansk'ı görünce. Fakat onlarda inat içindeler. Diyorlar ki; ''işte efendim en son Pasific'e geçerken Verdansk'a NUKE attık, e Verdansk yok oldu. İşlediğimiz bir konu var oyunda bik bik'' diye. Kesin gelmez de diyemiyorlar. Ya yemişim sizin konunuzu baba, Event olarak getir ne biliyim, 2. yılı kutladılar misal geçen, onun şerefine getir. Cummunity istiyorsa getir yani. Verdansk'ı ben de memleketim gibi severim tıpkı sizin gibi :)). Hatta Multiplayer'da Ground-War ya da Co-Op'ta mission'lara girip boş boş gezerim hala mapi.
Ayrıca biraz konu dışı olacak fakat map'in aslen gerçek hayatta şu an savaş bölgesinde bulunan Donetsk isimli şehir olduğunu biliyorsunuzdur? Hatta turistik amaçlı Chernobyl ve bu kente gitmeyi düşünüyordum, savaş çıktı. Verdansk vs Donetsk https://www.youtube.com/watch?v=09qyktxjGUw Soundtrack'leri de efsaneydi ilk 6 sezonun. Bir insan arabada Soundtrack dinler mi? Dinliyorum vallahi; Soundtracks https://www.youtube.com/watch?v=K-6CjWPJZcw Biraz içimi dökeceğim vallahi. Herşeyi geçtim. Ben MW 2019 ruhunu geri istiyorum arkadaş. Biliyorsunuz ilk oyunu, yani MW ve Warzone'u ilk yaratan Infinity Ward'tur. Tüm modern warfare serilerini kendilerini yapmaktadır ve en güzel COD serileri de bu stüdyodan çıkmakta. Black Ops (Cold War ve önceki) serilerini ise Treyarch, COD:Vanguard ve birkaç eski seri COD'u ise SledgeHammer Games yapmıştır. Warzone ise Cold War entegrasyonu sırasında, oyunun yaratıcıları olan Infinity Ward'dan alınıp Raven Software'e verilmiştir ki kendileri Modern Warfare II'yi yaparken elleri rahatlasın. Fakat oyuncular bu durumdan hiç hoşnut olmamış ve oyun hem optimizasyon, hem içerik açısından git gide istenmeyen noktalara sürüklenmiştir. Sonuç olarak Cold War ve özellikle de son olarak Vanguard entegrasyonları Warzone'a çok kan kaybettirmiştir. Bunun ana sebebi paragöz Activison'ın; altındaki stüdyolardan her sene yeni bir COD istemesi ve her yeni çıkan COD'un Warzone'a entegre edilmesini istemesidir. Performans sorunları da işte tam burada baş göstermeye başlamıştır. Tüm bunların sonucunda Raven Software geçtiğimiz ay bir itiraf yaptı ve ''gelen şikayetleri anlıyoruz ve farkındayız fakat; her yeni çıkan COD'un entegrasyonundan sonra Warzone'un dinamikleri ve iç yapısı öyle karmaşık bir yapıya büründü ve herşey öyle iç içe geçti ki artık biz bile işin içinden çıkamıyoruz'' konulu bir yazı paylaştı. Ve şimdi sıra yine oyunun yaratıcılarına, yani Infinity Ward'a geldi nihayet. I. ve II. Dünya Savaşı temalı veya eski teknoloji ve zamanlarda geçen COD oyunlarından hiç hazetmeyen biri olarak nihayet Modern zamanlara geri dönmüş olacağız Ekim'de Modern Warfare II 2022 ile. Yeni MW ile Warzone 2'de duyuruldu duymuşsunuzdur. Bunun da sebebi, Infinity Ward'un; ''oyun öyle mahvolmuş ki yeni oyunumuzu Warzone'a entegre etmek yerine yeni Warzone ile geliyoruz'' demesidir. Oyunun yeni bir motorla geliştiriliyor olması etken tabi ki. Sözlerimi sonlandırırken siz Verdansk severlere anlamlı bir fotoğrafla veda edeyim. Saygılar. @Frobe @-PoseidoN- @furkann406 @Guest 204899 |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetsons -- 10 Mart 2020; 4:39:49 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|