Şimdi Ara

Carraro Kullananlar Kulübü ( Üye Olmak İçin PM Atınız ) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
15
Favori
23.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malesef bisikletim çalındı. Şimdi başka bir bisiklet aldım. 5 aydır kullanıyordum ve bisikletle ilgili en ufak bir sorun yaşamadım. O fiyat aralağında bana göre alınabilecek en iyi bisiklet.

    Bu arada @gky05 benim crs-600'ü konudan silebilirsin. Malum bisiklet çalındı.
  • Yaz Carraro CRX 1012 Eskişehir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Casco!

    Malesef bisikletim çalındı. Şimdi başka bir bisiklet aldım. 5 aydır kullanıyordum ve bisikletle ilgili en ufak bir sorun yaşamadım. O fiyat aralağında bana göre alınabilecek en iyi bisiklet.


    Geçmiş olsun yaranı deştim kusura bakma.
  • İzmirde sportive 224 modelini en ucuz nerden alabilirim bilgisi olan var mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok ne kusuru. Aslında benim için iyi oldu. Daha iyi bir bisiklet aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Casco!

    Yok ne kusuru. Aslında benim için iyi oldu. Daha iyi bir bisiklet aldım.

    Keyifli sürüşler.
  • Sağolun.
  • Benide yaz keke yaz. Kayseri - Sportive 225 , bugün aldım daha sıcak sıcak katılayım aranıza :)
  • Beni de yazabilirsiniz.
    carraro cr race 052 istanbul
  • Bendede Carraro CRP 700 var Sivas dan.
    Bu arada bisikletimin kaç kg olduğunu nereden öğrenebilirim. Carraro ağırlıkları hic bir yerde yazmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: my_xomatosis

    Beni de yazabilirsiniz.
    carraro cr race 052 istanbul

    Hayırlı olsun hocam bende xrs030 tiagra ve sizin alet arasında kaldım deneyimlerinizi paylaşırmısınız carraro nun noname parçalarından memnunmusunuz ? Birde tiagra kollar esneme yapıyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babacaka1234512

    quote:

    Orijinalden alıntı: my_xomatosis

    Beni de yazabilirsiniz.
    carraro cr race 052 istanbul

    Hayırlı olsun hocam bende xrs030 tiagra ve sizin alet arasında kaldım deneyimlerinizi paylaşırmısınız carraro nun noname parçalarından memnunmusunuz ? Birde tiagra kollar esneme yapıyormu ?

    Valla hocam ben de daha cumartesi aldim. Pazar aksami 11km kadar kullandim. Daha once yol bisikleti tecrubem olmamisti. sikayet edebilecegim bir yonu olmadi haliyle henuz. Kullandikca buradan paylasabilirim. Fakat marka ve model olarak bircok secenek icerisinden sectim. Dogru secimi yapmisim diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon123

    Benide yaz keke yaz. Kayseri - Sportive 225 , bugün aldım daha sıcak sıcak katılayım aranıza :)

    kaça aldın bende düşünüyorum 225'i de :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fefa

    @AdamBaliKokusu: Diğer modellerini bilmem ama Sportive'lerin renk alternatifi bulunmuyor, sitesindeki ürün görsellerinde ne görüyorsanız sadece o var.

    @DT Swiss: O zaman ben şanslı olanlardanım. Defalarca düştüm, bir kez kolumu kırdım ama benim Sportive 225 halen taş gibi maşallah.

    Hocam 225'i almayı düşünüyorum da nasıl bir bisiklet 28'' te akort ayarı sık sık bozuluyor mu ? Bisikletin artıları eksileri neler yazarsanız sevinirim :)
  • DemirAtlıAdam kullanıcısına yanıt
    - Elcikler fiyasko, bisikleti alır almaz değiştirdiğim ilk parça elcikler oldu. (Velo barend kullanıyorum şu an).
    - Sele ilk zamanlar ağrı yapacaktır, bisikletforum'da pek çok kişi seleden şikayetçi olup sabırsızlıkla sele değişimine yönelmişti. Ben hala orijinal seleyi kullanıyorum ve bir rahatsızlık hissetmiyorum. Tamam ilk dönemler o sıkıntıyı bende yaşadım ama kalça kemiklerimin, kaba etlerimin ve selenin birbirine uyum süreci tamamlandıktan sonra rahatım gayet yerinde.
    - Maşa konusunda yorumda bulunamayacağım. Temmuz ayından beri taş çatlasın 20 kere maşayı açık kullanmışımdır (ki bunlarda en fazla 5-6 dakikalık sürüşler), genelde maşayı kilitleyerek kullanıyorum.
    - Jant/akort sorunu yaşamadım bugüne dek. 28" olması, ince olması gözünüzü korkutmasın.
    - Bisikletin arka aktarıcısında bir süre sıkıntı yaşadım. Bisikletforum'da ya da başka bir yerde bu tür bir şikayete rastlamadığım için bu aksaklığın, bisikletin bisikletçideyken depolanma şeklinden ya da benim hırpani kullanımımdan kaynaklandığını düşünüyorum.
    - Orijinal tekerlekleri olan CST'ler belki keyfinizi kaçırabilir.
    - Bu 9 ay içerisinde; asfalt - arazi - stabilize yol - yağmur - çamur - kar demeden bisikleti her türlü koşulda sınırlarını zorlayarak kullandım. Aktarıcı sorunumu saymazsak bisikletçiye 1 kez olsun tamir için gitmişliğim yok.

    - İnce ve 28" tekerlekleri sayesinde asfalt zeminde hız gereksinimizi rahatlıkla karşılar.
    - Uygun dişli tekerlekleri ve açık maşa ile arazide sizi tatmin eder.
    - 28x38x48 aynakol dişli oranları ile hem yokuşlarda hem de düz yolda yüzünüzü güldürecektir.
    - Benim gözümdeki en büyük eksisi ise ağırlığı... Hibrit bir model bisikletin ortalama ağırlığı ne kadardır bilmiyorum ancak benim bisikleti geçenlerde tarttım ve üzerinde sadece matara kafesi ile pompa tutacağı varken 15 kg ölçtüm. Farıydı, kornasıydı, matarasıydı, sele altı çantasıydı derken bisikletin ağırlığı 17 kg oluyor.

    Sportive'ler daha doğrusu hibrit bisikletler her yerde kullanılabilecek en ideal bisikletleri oluşturuyor (Aslında her ortamın bisikleti benim gözümde Cyclocross'lar ama denklemin değişkenlerinden birisi maddiyat olunca Hibritler en uygun alternatif). "Ama bunun tekerlekleri ince, hemen patlar" "Kaldırımdan hoplayıp zıplıyorum, jant tellerinin derdi tasası bitmez" şeklinde endişeleriniz olmasın. Kron XC 500'den Sportive 225'e geçmiş birisiyim. Kronda ne yapıyorsam, onu nasıl kullandıysam 225'i de o şekilde kullandım ve halen taş gibi mübarek. Neticede bu bisikletleri kürdandan yapmıyorlar, ar-ge çalışmaları ile ne tür darbelere, streslere maruz kalabilecekleri hesaplanıyor ve ona uygun şekilde üretimleri gerçekleştiriliyor.

    224 ve 225'ler bence Sportive serisinin tam anlamıyla F/P ürünleri. Daha alt Sportive modelleri sizi bisikletten soğutacakken daha üst modeller de performans odaklı olmalarından dolayı bütçenizi zorlayacaktır (İmkanınız elverişli ise 2014'te üretilmeye başlanan 227'leri de değerlendirmeyi düşünebilirsiniz).

    Şu an pek müsait durumda değilim ancak aklınıza takılan bir şeyler varsa, buradan sorun. 1-2 gün içerisinde detaylı bir yanıt vermiş olurum (ben yanıt veremesem bile bir başka 225 kullanıcısı sizi aydınlatır zaten).




  • 227 ve 229 gördüm yolda gerçekten çok şıktı. Ama bi 224 ve 225 in sadeliği ağırbaşlılığı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DemirAtlıAdam kullanıcısına yanıt
    Türkiyede fiyat garantisi verdi , jelli elcik , jelli sele ve mataralık da ekledi 900 liraya aldım. Güzel memnunum bisikletten. Biraz geç yazdım idare et vakit bulamiyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fefa

    - Elcikler fiyasko, bisikleti alır almaz değiştirdiğim ilk parça elcikler oldu. (Velo barend kullanıyorum şu an).
    - Sele ilk zamanlar ağrı yapacaktır, bisikletforum'da pek çok kişi seleden şikayetçi olup sabırsızlıkla sele değişimine yönelmişti. Ben hala orijinal seleyi kullanıyorum ve bir rahatsızlık hissetmiyorum. Tamam ilk dönemler o sıkıntıyı bende yaşadım ama kalça kemiklerimin, kaba etlerimin ve selenin birbirine uyum süreci tamamlandıktan sonra rahatım gayet yerinde.
    - Maşa konusunda yorumda bulunamayacağım. Temmuz ayından beri taş çatlasın 20 kere maşayı açık kullanmışımdır (ki bunlarda en fazla 5-6 dakikalık sürüşler), genelde maşayı kilitleyerek kullanıyorum.
    - Jant/akort sorunu yaşamadım bugüne dek. 28" olması, ince olması gözünüzü korkutmasın.
    - Bisikletin arka aktarıcısında bir süre sıkıntı yaşadım. Bisikletforum'da ya da başka bir yerde bu tür bir şikayete rastlamadığım için bu aksaklığın, bisikletin bisikletçideyken depolanma şeklinden ya da benim hırpani kullanımımdan kaynaklandığını düşünüyorum.
    - Orijinal tekerlekleri olan CST'ler belki keyfinizi kaçırabilir.
    - Bu 9 ay içerisinde; asfalt - arazi - stabilize yol - yağmur - çamur - kar demeden bisikleti her türlü koşulda sınırlarını zorlayarak kullandım. Aktarıcı sorunumu saymazsak bisikletçiye 1 kez olsun tamir için gitmişliğim yok.

    - İnce ve 28" tekerlekleri sayesinde asfalt zeminde hız gereksinimizi rahatlıkla karşılar.
    - Uygun dişli tekerlekleri ve açık maşa ile arazide sizi tatmin eder.
    - 28x38x48 aynakol dişli oranları ile hem yokuşlarda hem de düz yolda yüzünüzü güldürecektir.
    - Benim gözümdeki en büyük eksisi ise ağırlığı... Hibrit bir model bisikletin ortalama ağırlığı ne kadardır bilmiyorum ancak benim bisikleti geçenlerde tarttım ve üzerinde sadece matara kafesi ile pompa tutacağı varken 15 kg ölçtüm. Farıydı, kornasıydı, matarasıydı, sele altı çantasıydı derken bisikletin ağırlığı 17 kg oluyor.

    Sportive'ler daha doğrusu hibrit bisikletler her yerde kullanılabilecek en ideal bisikletleri oluşturuyor (Aslında her ortamın bisikleti benim gözümde Cyclocross'lar ama denklemin değişkenlerinden birisi maddiyat olunca Hibritler en uygun alternatif). "Ama bunun tekerlekleri ince, hemen patlar" "Kaldırımdan hoplayıp zıplıyorum, jant tellerinin derdi tasası bitmez" şeklinde endişeleriniz olmasın. Kron XC 500'den Sportive 225'e geçmiş birisiyim. Kronda ne yapıyorsam, onu nasıl kullandıysam 225'i de o şekilde kullandım ve halen taş gibi mübarek. Neticede bu bisikletleri kürdandan yapmıyorlar, ar-ge çalışmaları ile ne tür darbelere, streslere maruz kalabilecekleri hesaplanıyor ve ona uygun şekilde üretimleri gerçekleştiriliyor.

    224 ve 225'ler bence Sportive serisinin tam anlamıyla F/P ürünleri. Daha alt Sportive modelleri sizi bisikletten soğutacakken daha üst modeller de performans odaklı olmalarından dolayı bütçenizi zorlayacaktır (İmkanınız elverişli ise 2014'te üretilmeye başlanan 227'leri de değerlendirmeyi düşünebilirsiniz).

    Şu an pek müsait durumda değilim ancak aklınıza takılan bir şeyler varsa, buradan sorun. 1-2 gün içerisinde detaylı bir yanıt vermiş olurum (ben yanıt veremesem bile bir başka 225 kullanıcısı sizi aydınlatır zaten).

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim gayet açıklayıcı olmuş.



    quote:

    Orijinalden alıntı: leon123

    Türkiyede fiyat garantisi verdi , jelli elcik , jelli sele ve mataralık da ekledi 900 liraya aldım. Güzel memnunum bisikletten. Biraz geç yazdım idare et vakit bulamiyorum :)


    Türkiye'de fiyat garantisi verdiyse 950 den aşağı zor o zaman :) Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için




  • Orijinalden alıntı: leon123

    Türkiyede fiyat garantisi verdi , jelli elcik , jelli sele ve mataralık da ekledi 900 liraya aldım. Güzel memnunum bisikletten. Biraz geç yazdım idare et vakit bulamiyorum :)


    Türkiye'de fiyat garantisi verdiyse 950 den aşağı zor o zaman :) Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için

    Rica ederim belli olmaz yinede araştırın ama kendi sitesinden uygun bu fiyat , eklediği ekipmanlar dahil :)
  • Carraro dambiez 916 - İstanbul&Ümraniye
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.