Şimdi Ara

CarrefourSA ve Cep Telefonları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
22.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR BURDA SINIRLI SAYIDA GALBA ÜRÜNLER HER ÜRÜNYOK BURDA DİMİ BEN N70 İ BULAMADIM DA .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kad_kad -- 15 Aralık 2006; 15:46:48 >
  • P990 var mı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scrtlg

    P990 var mı ?

    http://www.carrefour.com.tr/urunler.asp?Cat=37&SubCat=85
  • FRANSIZ YA BUNLAR BOŞVERİN 50 YTL FAZLA VERİN

    http://www.carrefour.com/francais/homepage/index.jsp
  • ilginç bi yorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ANIL
    FRANSIZ YA BUNLAR BOŞVERİN 50 YTL FAZLA VERİN
    http://www.carrefour.com/francais/homepage/index.jsp
  • Carrefourda bazı telefonlar ucuz. Ama ellerindei tel bitip yenisi gelmeyinecye kadar fiyat yarıya düşse bile mağazada fiyat aynı kalıyor. Bence en iyisi iyice araştırıp almak.
    Edit:İmla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quattro -- 16 Aralık 2006; 9:56:48 >
  • w810i yok bulamadım.
  • teknosa ve carrefourdan uzak durun derim ben,

    teknosa hakkında ayrıntılı bilgiyi forumun notebook bölümünden alabilirsiniz, kaç kişinin canı yandığını,

    carrefour'a gittiğinizde ise telefonların satıldığı yerde şöyle bi yazı var "kesinlikle iade almıyoruz ve değişim yapmıyoruz, teşekkürler"

    halbuki bu yasalarla belirlenmiş bir hak, 15gün içinde iade etme hakkımız var, ona rağmen bunu nasıl yazıp asabiliyorlar anlamış değilim,

    yani eğer carrefour'dan alırsanız ve bir sorun olursa, aldığınız gün bile olsa, servise verip beklemek zorundasınız.
  • Sanırım yanşış bir anlaşılma var. Ancak ayıplı mal statusune girerse iade yapabilir veya değiştirme isteyebilirsiniz. bu durum içinde öncelikle servis raporu gerekiyor. Onun dışında ben beğenmedim diye değiştirme hakkınız mağza alışverişlerinizde yok.

    Öyle keyfe göre değiştirmeyi sadece internetten veya telefonla alışverişlerinizde yapabilirsiniz. 7 gun cayma hakkı bu türde ki alışverişlerde geçerli.

    Onun için internetten alım yapmak her zaman daha iyi ve mantıklı.

    Detayları okuyabilirsiniz.
    4822 SAYILI KANUNLA DEĞİŞİK 4077 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    http://www.evimizinherseyi.com/tuketici_kanunu.php

    Selamlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG

    teknosa ve carrefourdan uzak durun derim ben,

    teknosa hakkında ayrıntılı bilgiyi forumun notebook bölümünden alabilirsiniz, kaç kişinin canı yandığını,

    carrefour'a gittiğinizde ise telefonların satıldığı yerde şöyle bi yazı var "kesinlikle iade almıyoruz ve değişim yapmıyoruz, teşekkürler"

    halbuki bu yasalarla belirlenmiş bir hak, 15gün içinde iade etme hakkımız var, ona rağmen bunu nasıl yazıp asabiliyorlar anlamış değilim,

    yani eğer carrefour'dan alırsanız ve bir sorun olursa, aldığınız gün bile olsa, servise verip beklemek zorundasınız.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chenk

    Sanırım yanşış bir anlaşılma var. Ancak ayıplı mal statusune girerse iade yapabilir veya değiştirme isteyebilirsiniz. bu durum içinde öncelikle servis raporu gerekiyor. Onun dışında ben beğenmedim diye değiştirme hakkınız mağza alışverişlerinizde yok.

    Öyle keyfe göre değiştirmeyi sadece internetten veya telefonla alışverişlerinizde yapabilirsiniz. 7 gun cayma hakkı bu türde ki alışverişlerde geçerli.

    Onun için internetten alım yapmak her zaman daha iyi ve mantıklı.

    Detayları okuyabilirsiniz.
    4822 SAYILI KANUNLA DEĞİŞİK 4077 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    http://www.evimizinherseyi.com/tuketici_kanunu.php

    Selamlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG

    teknosa ve carrefourdan uzak durun derim ben,

    teknosa hakkında ayrıntılı bilgiyi forumun notebook bölümünden alabilirsiniz, kaç kişinin canı yandığını,

    carrefour'a gittiğinizde ise telefonların satıldığı yerde şöyle bi yazı var "kesinlikle iade almıyoruz ve değişim yapmıyoruz, teşekkürler"

    halbuki bu yasalarla belirlenmiş bir hak, 15gün içinde iade etme hakkımız var, ona rağmen bunu nasıl yazıp asabiliyorlar anlamış değilim,

    yani eğer carrefour'dan alırsanız ve bir sorun olursa, aldığınız gün bile olsa, servise verip beklemek zorundasınız.




    hayır efendim,
    gidin metro'dan alın bakalım, hiçbir mazeret bildirmenize gerek yok, 15gün içinde iade edebiliyorsunuz,
    ayrıca mal ayıplıysa hiç bir yer iade almıyor kolay kolay çünkü servise gönderiyorlar,
    ve yine özellikle belirtiyorlarki "iade edilecek mal yeniden satılabilir şekilde, sağlam ve paketlenmiş olmalıdır" diye,
    daha önce birçok kez söyledik, aldığınız malda sorun warsa gidin beğenmediğinizi söyleyip başka mal alın diye,
    çünkü sorunlu olduğunu söylerseniz muhatap servis oluyor ve beklemek zorunda kalıyorsunuz.

    edit: ayrıca katılıyorum, internette alış-verişlerde daha fazla hakkımız var ve internette alış-verişlerde bu iade işi daha rahat işliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MAG -- 16 Aralık 2006; 12:53:40 >




  • @Mag

    Kanundan bahsediyoruz, sizin belirttiğiniz uygulama firmanın müşterilerine özel taahhutu. Yani kanunda böyle bir durum yok. Bir pazarlama taktiği olarak müşterilerine böyle bir hizmet sunuyorlar.

    Dilerse rakibi olan firmada 90 gun iade diyebilir.

    selamlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chenk

    @Mag

    Kanundan bahsediyoruz, sizin belirttiğiniz uygulama firmanın müşterilerine özel taahhutu. Yani kanunda böyle bir durum yok. Bir pazarlama taktiği olarak müşterilerine böyle bir hizmet sunuyorlar.

    Dilerse rakibi olan firmada 90 gun iade diyebilir.

    selamlar.



    ewet sanırım benim söylediğim kanun değil, firmaların kendi seçimleri,

    kanunda ayıplı olması gerektiği yazıyor, iade ve değişim için, ayrıca 30gün süre varmış,

    yalnız deneyimlerime ve gördüklerime göre, ayıplı olduğunu söylemeyince değişim veya iade daha rahat oluyor,
    bu yüzden ben herkese bunu öneriyorum, çünkü ayıplı olduğunu söylediğinizde kanuna uymuyorlar ve değişim yerine servise gönderiyorlar.

    neyse en iyisi alış-veriş yaptığın yere dikkat edeceksin, çünkü muhattap onlar, mahkemeyle falan uğraşmak istemiyorsan.
    ben o yüzden teknosa ve carrefourdan elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum,

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.




  • Bu arada carrefour cep telefonu bölümü telefon ile aradığınızda fiyat bilgisi vermiyor. SAdece ürünün stoklarında olup olmadığını söylüyor. Hallerinden memnunlar anlaşılan
  • Millet onu bunu bilmem de TEKNOSA lardan hiç bier şey almayın benden uyarması, hatta böle bi konu açmak lazım foruma bilgilendirme amaçlı, aramızda kimbilir kaç kişinin başı yandı.Carrefour da Teknosayla aynıdır büyük ihtimalle çünkü CarrefourSA- TeknoSA.
  • Niye almayalım hocam bi de sebebini söylesen...
    quote:

    Orjinalden alıntı: erkan86

    Millet onu bunu bilmem de TEKNOSA lardan hiç bier şey almayın benden uyarması, hatta böle bi konu açmak lazım foruma bilgilendirme amaçlı, aramızda kimbilir kaç kişinin başı yandı.Carrefour da Teknosayla aynıdır büyük ihtimalle çünkü CarrefourSA- TeknoSA.
  • Sebebi gayet açık her ürünü arıza çıkarıyor bana faturası : 2 cd writer oldu, ikisde bozuldu (philips)Yakın arkadaşım cep telefonu aldı oda bozuldu okuldan bi hocam modem almış ve oda garantide.Gerçekten bunu ilk defa duymanız ilginç :S
  • Teknosa'dan discman, mp_3 çalar, cep telefonu, mouse gibi bir sürü ürün aldım ve hiçbirinde sorun yaşamadım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: erkan86

    Sebebi gayet açık her ürünü arıza çıkarıyor bana faturası : 2 cd writer oldu, ikisde bozuldu (philips)Yakın arkadaşım cep telefonu aldı oda bozuldu okuldan bi hocam modem almış ve oda garantide.Gerçekten bunu ilk defa duymanız ilginç :S

  • ya olabilir hepsi de arızalı çıkacak diyeb biey yoq bende cam,mouse falan aldım onlarda çalışıo ama 2 tane writer arızalı. çevremden duyduklarımıda sölemek istedim.
  • sorun aldığınız ürünün arızalı olup olmaması değil,
    nerden alırsanız alın, arızalı çıkabilir, elektronik ürünler biraz şans işidir,
    ama benim anlatmak istediğim satış sonrası yapılanlar,
    özellikle ilk 15 günden bahsediyorum, yada 30günden,
    ondan sonra zaten teknosa veya carrefour karışmaz, markası neyse onun servisine yollarsınız.
  • MAG'ın da söylediği gibi şansla alakalı bir durum biraz da.
    quote:

    Orjinalden alıntı: erkan86

    ya olabilir hepsi de arızalı çıkacak diyeb biey yoq bende cam,mouse falan aldım onlarda çalışıo ama 2 tane writer arızalı. çevremden duyduklarımıda sölemek istedim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.