Şimdi Ara

ceedlerde panik frende abs devreye girince dikkatli olun (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
2
Favori
21.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: çorçona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    demek ki şu tespiti yapalım, otomatik ceedler hem çok yakıyor (şehir içi nereyse 11-12lt) hemde frenlerinde ciddi sıkıntılar var, bu durumda yerden yere vurulan DSG Golf'ün gözünü seveyim, parasını hakkediyor.

    dostum kusura bakma ama bu lafından sonra artık frenlerle ilgili yaptığın yorumlara gerçekten şüphe ile bakarım ben..
    malum dsg nin gözü sevilecekse, ceed otomatiğinin baş üstünde tutulması lazım.. kullann bilir malum.. .

    Alırsın volkswagen olursun mortingen



    90 milyara golf te alınmaz abicim yaa..

    Nasıl iştir anlamadım. '' frene basınca durmuyor, ara sokaklarda dikkatli olmak lazım, frenleyince durmadı öndeki aracı sıyırdım vb. gibi yorumları yaparken iyi düşünmek lazım. Bir insan 55.000TL gibi bir rakamı veripte arabasında böyle ciidi bir problemi gerçekten yaşıyorsa şunları yapar
    1- Arabasını servise bırakır problemi çözüp aracımı öyle teslim edin der.
    2- Hukuki yollara başvurur. (Gerçekten böyle bir sorun varsa durum tespit edilip gereği yapılır. Kimsenin şüphesi olasın.)
    3-Arabasını satar.
    Ya da kişinin böyle bir arabası yoktur.

    dostum frene basınca durmuyor diye ben demedim

    ara sokaklarda yine de dikkatli olmak lazım.. şok fren yaparsan abs devreye gidiyor, duruş mesafesi uzuyor.. yoksa yavaş yavaş basarsa nzate nçivi gibi çakılıyor araç.. aksini kimse iddia etmiyor..
    tekrar ediyorum, şok fren, yeni yaradana sığınıp fren pedalına 1 sn altında tüm gücünle bastığında olan biişi bu..

    ikinci şıkkında bana olmasın.. ben toyota yı dava edip ümüğünü sıkmış adamım

    dava olayı biraz bekler.. acil değil.. kia dan yanıt gelsin bakalım.

    üçüncü maddeyi ben hiç okumamış olim dostum.. katiyen kimsenin vebalini almam.. öle olsa önceki aracımda dava açmaz satardım..

    ben sorunu çözücem.. bekleyin görün.. umudum var

    kazandığınızı iddia ettiğiniz davanın, esas numarasını verirseniz emsal kararlar kısmına ekleyelim. yada kararı taratıp buraya koyun da okuyalım, toyotaya dava açmak isteyen kişilerin işlerini kolaylaştırırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    demek ki şu tespiti yapalım, otomatik ceedler hem çok yakıyor (şehir içi nereyse 11-12lt) hemde frenlerinde ciddi sıkıntılar var, bu durumda yerden yere vurulan DSG Golf'ün gözünü seveyim, parasını hakkediyor.

    dostum kusura bakma ama bu lafından sonra artık frenlerle ilgili yaptığın yorumlara gerçekten şüphe ile bakarım ben..
    malum dsg nin gözü sevilecekse, ceed otomatiğinin baş üstünde tutulması lazım.. kullann bilir malum.. .

    Alırsın volkswagen olursun mortingen

    dostum freni tutmayan, şehir içinde otomatiği 12-13 lt yakan ceede 57 K vereceğine, verirsin paranı golf e, adam gibi binersin, en azından, yukarıda denildiği gibi " panik fren yapma, yapacaksan da kelime-i şahadet getir öyle yap" gibi önlemleri almadan, kaptırırsın freni durur araban, arabayı yerde tutan tekerler ile frenlerdir....freni berbat arabanın, her yeri allami cihan olsa ne olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    demek ki şu tespiti yapalım, otomatik ceedler hem çok yakıyor (şehir içi nereyse 11-12lt) hemde frenlerinde ciddi sıkıntılar var, bu durumda yerden yere vurulan DSG Golf'ün gözünü seveyim, parasını hakkediyor.

    dostum kusura bakma ama bu lafından sonra artık frenlerle ilgili yaptığın yorumlara gerçekten şüphe ile bakarım ben..
    malum dsg nin gözü sevilecekse, ceed otomatiğinin baş üstünde tutulması lazım.. kullann bilir malum.. .

    Alırsın volkswagen olursun mortingen

    dostum freni tutmayan, şehir içinde otomatiği 12-13 lt yakan ceede 57 K vereceğine, verirsin paranı golf e, adam gibi binersin, en azından, yukarıda denildiği gibi " panik fren yapma, yapacaksan da kelime-i şahadet getir öyle yap" gibi önlemleri almadan, kaptırırsın freni durur araban, arabayı yerde tutan tekerler ile frenlerdir....freni berbat arabanın, her yeri allami cihan olsa ne olur.

    Tamam golf dünyanin en iyisi en saglami daha iyisi yok sen haklisin ne diim 13 lt dedikten sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: banabunno

    http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/kia-19-milyon-aracini-geri-cagiriyor/85090

    Kia Fren ve Far problemleri sebebiyle ABD'de 1,9 milyon aracı geri çağırıyor

    haberde 2007-2011 modellerin çağırıldığını söylüyor, siz 2012 ceedlerin frenlerinde sıkıntı olduğunu iddia ediyorsunuz !!!!!ayrıca çelik motora bilgi verdik, şu ana kadar frenle ilgili şikayet almadıklarını bildirdiler, ayrıca bu sitedeki yazıları da inceleyeceklerini ve gerekli girişimleri yapacaklarını da bildirdiler...bu ısrarlı yazılarınız, ceed sahiplerine zarar veriyor, bu iddianız doğru değilse, hukuki sorumluluğunuzun doğacağını unutmayın, araçlarını satmak isteyecek ceed sahipleri, " bu arabanında frenlerinde sıkıntı varmış" sözü ile karşılaşmaya başlar ise ve bu iddianız, gereği gibi ispatlanamaz ise dediğim gibi hukuki sorumluluğunuz doğacak...burada bir iddia ortaya atarken, iki kere düşünmek gerekiyor

    2011 Kia Cee'd 1.6 A/T CRDİ Motion Paket sahibiyim. Aynı sorunu allahına kadar bende 3-4 kere yaşadım :)

    Nasıl böyle bir sorun yok ?




  • Mesajlasmalari genel olarak okudum. Benim soyleyebilecegim tek sey, siz fren yapmayi bilmiyorsunuz.
    Kim demis, pedala butun gucunuzke abanmaniz gerekir diye. Fren blokaj limitinde yapilir, arac yavasladikca frene daha az basilir (ayak hafifce geri cekilir), cunku frenkle beraber hiz azaldikca blokaj esigi duser. Ben kucukken bisiklette bile boyle fren yapiyordum, arabada da yillardir ayni sekilde fren yapiyorum. 1998 den bu yana kullandigim tum arabalar ABS'li , bir kere bile devreye sokmadim.

    ABS niye var o zaman?

    Ayar tam olarak tutturulamaz ise, tekerlekler tumden bloke olmasin diye var. Bir de direksiyon ile yonlendirilebilme kabiliyetini korumak icin.Abs'nin titreyerek devreye girdigini hissettiniz anda ayaginizi belli belirsi cekin.

    Ne kadar tuhaf, vatandas durmak istiyor, ben ayagini geri cek diyorum! Icgudulere karsi savasip onlari terbiye edebilmek, iyi araba kullanmanin onemli bir parcasidir.
    Bir de araciniz ile biraz sert fren antremani yapiniz, is tamamdir.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tadano

    Mesajlasmalari genel olarak okudum. Benim soyleyebilecegim tek sey, siz fren yapmayi bilmiyorsunuz.
    Kim demis, pedala butun gucunuzke abanmaniz gerekir diye. Fren blokaj limitinde yapilir, arac yavasladikca frene daha az basilir (ayak hafifce geri cekilir), cunku frenkle beraber hiz azaldikca blokaj esigi duser. Ben kucukken bisiklette bile boyle fren yapiyordum, arabada da yillardir ayni sekilde fren yapiyorum. 1998 den bu yana kullandigim tum arabalar ABS'li , bir kere bile devreye sokmadim.

    ABS niye var o zaman?

    Ayar tam olarak tutturulamaz ise, tekerlekler tumden bloke olmasin diye var. Bir de direksiyon ile yonlendirilebilme kabiliyetini korumak icin.Abs'nin titreyerek devreye girdigini hissettiniz anda ayaginizi belli belirsi cekin.

    Ne kadar tuhaf, vatandas durmak istiyor, ben ayagini geri cek diyorum! Icgudulere karsi savasip onlari terbiye edebilmek, iyi araba kullanmanin onemli bir parcasidir.
    Bir de araciniz ile biraz sert fren antremani yapiniz, is tamamdir.

    Selamlar.

    Sn. Tadano

    İstanbul il sınırları dahilinde benim kadar arabaya temiz binen, kurallara uyan istanbul gibi bir yerde bile takip mesafesi uygulamasına rivayet etmeye çalışan, yayalara ve araçlara yol veren, araba sürerken sadece kendimi değil çevreyi de gözlemleyen insan sayısı çok çok azdır.

    Hergün iş yerim Maslakta olduğundan, Maslak - Ataşehir arası yol gidip geldim uzun yollar vesaire bunları saymıyorum. Birden önüme çıkan ağır vasıtalar dikkatsiz sürücüler otobanda pat diye en sol şeride atlayan otobüs şöförleri diye uzar gider.
    Abs'yi bende devreye sokarak kimseye sürüş tavsiye etmem ama sonuçta yanlız değiliz trafikte ve oluyor.

    ABS dediğimiz sistemde frene ÖKÜZ gibi basıldığında aracın hakimiyetini kaybetmemesi için konulan bir sistem bir nevi fren yaptığımızda ağırlaşan ve kontrolü zorlaşan direksiyon'u daha rahat zapt edebilmemiz için.

    Ben önüme aniden çıkan birşey için sizin dediğiniz gibi frene basarsam zaten arkadan giricem araçlara.

    Saygılar.




  • araçta fren sorunu yok abs devreye girmediği sürece tatminkar ve muadil araçlar kadar başarılı abs devreye erken giriyor sorun burda
    mahkemelik bir sorun değil kaldiki bunu hukuki yollarla çözemezsiniz çünkü bu bir sorun değil kia nın bu araçlara uyguladığı bir yöntem bir yazılım
    düz yolda dezavantaj virajda avantaj sağlıyor
  • Biz burada tartışaduralım, bir arkadaşımız daha ABS sebebiyle kaza yapmış.

    Alıntı:Samandıra askeriye önündeki yolda önümdeki aracin ani durmasi sebebiyle takip mesafem 30 m ve hizim 50 km iken frene bastim yaklaşık 2 saniye sonra abs devreye girmesi sebebiyle on tampon komple on kaput degiscek sekilde bi kaza gecirdim
  • ARkadaslar bu sorunu yasayanlara birsey soracagım. Ben boyle bir sorun henüz yasamadıgm icin soruyorum.
    Arclarinizda kontrollü olarak abs yi devreye soktugunuzda arac yine durmuyor m? ABS işe yaramıyor mu, etkisiz mi? (Duruş mesafesi tabiki artacak, söylemek istediğim beklentinizden daha uzun mesafede mi duruyor?). Panik fren durumunda değil, kendi yaptığınız kontrollü sert fren testleri için gözlemleriniz nedir?
  • çorçona Ç kullanıcısına yanıt
    auris topiğinde var..
    ayrıcahttp://www.multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz linkine gidersen orda ayrıntılar var..
    zaten bu linkten ulaşan herkese destek oluyorum.
    Kaldıki sırf araba davalarında uzmanlaşmış avukat ekibi var tanıdık.. derdi olana destek olurlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: çorçona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    demek ki şu tespiti yapalım, otomatik ceedler hem çok yakıyor (şehir içi nereyse 11-12lt) hemde frenlerinde ciddi sıkıntılar var, bu durumda yerden yere vurulan DSG Golf'ün gözünü seveyim, parasını hakkediyor.

    dostum kusura bakma ama bu lafından sonra artık frenlerle ilgili yaptığın yorumlara gerçekten şüphe ile bakarım ben..
    malum dsg nin gözü sevilecekse, ceed otomatiğinin baş üstünde tutulması lazım.. kullann bilir malum.. .

    Alırsın volkswagen olursun mortingen



    90 milyara golf te alınmaz abicim yaa..

    Nasıl iştir anlamadım. '' frene basınca durmuyor, ara sokaklarda dikkatli olmak lazım, frenleyince durmadı öndeki aracı sıyırdım vb. gibi yorumları yaparken iyi düşünmek lazım. Bir insan 55.000TL gibi bir rakamı veripte arabasında böyle ciidi bir problemi gerçekten yaşıyorsa şunları yapar
    1- Arabasını servise bırakır problemi çözüp aracımı öyle teslim edin der.
    2- Hukuki yollara başvurur. (Gerçekten böyle bir sorun varsa durum tespit edilip gereği yapılır. Kimsenin şüphesi olasın.)
    3-Arabasını satar.
    Ya da kişinin böyle bir arabası yoktur.

    dostum frene basınca durmuyor diye ben demedim

    ara sokaklarda yine de dikkatli olmak lazım.. şok fren yaparsan abs devreye gidiyor, duruş mesafesi uzuyor.. yoksa yavaş yavaş basarsa nzate nçivi gibi çakılıyor araç.. aksini kimse iddia etmiyor..
    tekrar ediyorum, şok fren, yeni yaradana sığınıp fren pedalına 1 sn altında tüm gücünle bastığında olan biişi bu..

    ikinci şıkkında bana olmasın.. ben toyota yı dava edip ümüğünü sıkmış adamım

    dava olayı biraz bekler.. acil değil.. kia dan yanıt gelsin bakalım.

    üçüncü maddeyi ben hiç okumamış olim dostum.. katiyen kimsenin vebalini almam.. öle olsa önceki aracımda dava açmaz satardım..

    ben sorunu çözücem.. bekleyin görün.. umudum var

    kazandığınızı iddia ettiğiniz davanın, esas numarasını verirseniz emsal kararlar kısmına ekleyelim. yada kararı taratıp buraya koyun da okuyalım, toyotaya dava açmak isteyen kişilerin işlerini kolaylaştırırsınız.

    iddia değil dostum gerçek..
    dediğim gibi, auris topiğine bakın, orda var herşey..
    davada bir değil iki değil, bi sürü hangini yazim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    ARkadaslar bu sorunu yasayanlara birsey soracagım. Ben boyle bir sorun henüz yasamadıgm icin soruyorum.
    Arclarinizda kontrollü olarak abs yi devreye soktugunuzda arac yine durmuyor m? ABS işe yaramıyor mu, etkisiz mi? (Duruş mesafesi tabiki artacak, söylemek istediğim beklentinizden daha uzun mesafede mi duruyor?). Panik fren durumunda değil, kendi yaptığınız kontrollü sert fren testleri için gözlemleriniz nedir?

    Kardesim panik fren harici gayet guzel duruyor
    Panik frene dusunce mesafe uzuyor ama yine duruyor...
    Abs normalden cok daha hassas panik fren aninda hemen devreye giriyor ve durus mesafesini uzatiyor tehlike bundan ibaret...
    Yazilimla duzelmesini umuyoruz kazasiz belasiz surusler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tadano

    Mesajlasmalari genel olarak okudum. Benim soyleyebilecegim tek sey, siz fren yapmayi bilmiyorsunuz.
    Kim demis, pedala butun gucunuzke abanmaniz gerekir diye. Fren blokaj limitinde yapilir, arac yavasladikca frene daha az basilir (ayak hafifce geri cekilir), cunku frenkle beraber hiz azaldikca blokaj esigi duser. Ben kucukken bisiklette bile boyle fren yapiyordum, arabada da yillardir ayni sekilde fren yapiyorum. 1998 den bu yana kullandigim tum arabalar ABS'li , bir kere bile devreye sokmadim.

    ABS niye var o zaman?

    Ayar tam olarak tutturulamaz ise, tekerlekler tumden bloke olmasin diye var. Bir de direksiyon ile yonlendirilebilme kabiliyetini korumak icin.Abs'nin titreyerek devreye girdigini hissettiniz anda ayaginizi belli belirsi cekin.

    Ne kadar tuhaf, vatandas durmak istiyor, ben ayagini geri cek diyorum! Icgudulere karsi savasip onlari terbiye edebilmek, iyi araba kullanmanin onemli bir parcasidir.
    Bir de araciniz ile biraz sert fren antremani yapiniz, is tamamdir.

    Selamlar.

    yok canım daha neler..
    fren yapmayı bilmiyorsunuz lafı biraz ağır olmuş.. hiç kimseye panik halinde freni kökleme, şöle frenle böle frenle diyemezsin.. dersen çuvallarsın kusura bakma..
    zira abs nin yapılmasının mantığıda budur.. insanlar panik frende ferene nasıl bastıklarını bilemezler.. böylece frenler kilitlenir.. kilitlenen fren kontrolün kaybolmasına sebep olur ve kazalara sebep verirdi..
    ancak ayağını iyi kontrol edenler, 2-3 kere pompaladımı tekerler kiltlenmez, böyleca araç kontrolü kaybtmezdi..
    gel zaman git zaman araba üreticileri baktılar ki bunu insan değil elektronik devreler yapsın.. yani insan oğlu panik frenini yapsın, bir elektronik devre bunu anlayıp freni pompalasın ve bu pompalama olayını insana bırakmasın..

    böylece kazalar azaldı, araçlar daha kontrollü durmaya başladı.. ben ilk abs li aracımı aldığımda 2008 de, freni pompalıyordum panik halinde.. öle alışmıştım.. sonra bi gün pompalarken fren pedalı tıkırdamaya başladı.. panikledim.. sonra anladımki bu abs.. test ettim, direk kokledim freni, tıkır tıkır devreye girdiğini gördüm.. baktım olay buymuş..

    yani zaten ayağını kontrol eden varsa abs sini iptal etsin.. aracın frenleri 10 numara.. ama tekerler ani frende kilitlenirse 2-3 pompalama yapması gerekir o kadar.. bunu yapabilenin zaten abs ye ihtiyacı yok demektir..
    ABS güvenlik ve konfor için var.. çalıştırmamak marifet değil.. çalıştırmak istemeyen abs li araç almaz olur biter..

    burdaki sorunu tekrar ediyorum, lütfen kimse aracın freni tutmuyor demesin. bal gibi de tutuyor.. sorun abs nin erken ve uzun süre devrede olması.. buda yazılım bug ıdır.. açık ve net.. zira ne önceki aurisimde, nede ilk jenerasyon i30 umda bu vardı.. devreye girer hemen çıkardı ikiside.. hatta i30 girmezdi kolay kolay devreye deli ederdi beni.. ama şimdi anlıyorumki devreye çabuk girmemesi daha makbul




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    ARkadaslar bu sorunu yasayanlara birsey soracagım. Ben boyle bir sorun henüz yasamadıgm icin soruyorum.
    Arclarinizda kontrollü olarak abs yi devreye soktugunuzda arac yine durmuyor m? ABS işe yaramıyor mu, etkisiz mi? (Duruş mesafesi tabiki artacak, söylemek istediğim beklentinizden daha uzun mesafede mi duruyor?). Panik fren durumunda değil, kendi yaptığınız kontrollü sert fren testleri için gözlemleriniz nedir?

    dostum normal şartlarda, yani önüne aniden bir araç çıkmada nanlamıyorsun.. basıyorsun frene, tıkır tıkır çalışıyor abs, araç bi süre sonra duruyor..
    önünde araç yok tabi.. ama önünde araç olunca ani frenlediğinde, aman allam, bakıyosun ki araç gidip öndekine çarpıyor, yada sen direksiyon manevrası ile sıyırıyorsun.. o zaman anlıyorsun ki durma mesafesi abs yüzünden uzuyor.
    halbuki bu meret geç girse devreye, ve girer girmez lastikler cayırdamadıkça hem ndevreden çıksa bunlar olmicak.. o zaman çivi gibi çakılır valla frenleyince..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    ARkadaslar bu sorunu yasayanlara birsey soracagım. Ben boyle bir sorun henüz yasamadıgm icin soruyorum.
    Arclarinizda kontrollü olarak abs yi devreye soktugunuzda arac yine durmuyor m? ABS işe yaramıyor mu, etkisiz mi? (Duruş mesafesi tabiki artacak, söylemek istediğim beklentinizden daha uzun mesafede mi duruyor?). Panik fren durumunda değil, kendi yaptığınız kontrollü sert fren testleri için gözlemleriniz nedir?

    dostum normal şartlarda, yani önüne aniden bir araç çıkmada nanlamıyorsun.. basıyorsun frene, tıkır tıkır çalışıyor abs, araç bi süre sonra duruyor..
    önünde araç yok tabi.. ama önünde araç olunca ani frenlediğinde, aman allam, bakıyosun ki araç gidip öndekine çarpıyor, yada sen direksiyon manevrası ile sıyırıyorsun.. o zaman anlıyorsun ki durma mesafesi abs yüzünden uzuyor.
    halbuki bu meret geç girse devreye, ve girer girmez lastikler cayırdamadıkça hem ndevreden çıksa bunlar olmicak.. o zaman çivi gibi çakılır valla frenleyince..

    Aynen panik frenle devreye giren absnin ara ara devreden cikmasi gerekiyorki en kisa surede durdursun.
    Yeni yazilim gelene kadar bizim yapmamiz gereken, 50 kmnin altındaki hizlarda panik frenle calisan absyi frenden ayamizi cekip tekrar kontrollu şekilde basmak, hizda dusuk olduğu icin hemen durabilecegimizi dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    ARkadaslar bu sorunu yasayanlara birsey soracagım. Ben boyle bir sorun henüz yasamadıgm icin soruyorum.
    Arclarinizda kontrollü olarak abs yi devreye soktugunuzda arac yine durmuyor m? ABS işe yaramıyor mu, etkisiz mi? (Duruş mesafesi tabiki artacak, söylemek istediğim beklentinizden daha uzun mesafede mi duruyor?). Panik fren durumunda değil, kendi yaptığınız kontrollü sert fren testleri için gözlemleriniz nedir?

    dostum normal şartlarda, yani önüne aniden bir araç çıkmada nanlamıyorsun.. basıyorsun frene, tıkır tıkır çalışıyor abs, araç bi süre sonra duruyor..
    önünde araç yok tabi.. ama önünde araç olunca ani frenlediğinde, aman allam, bakıyosun ki araç gidip öndekine çarpıyor, yada sen direksiyon manevrası ile sıyırıyorsun.. o zaman anlıyorsun ki durma mesafesi abs yüzünden uzuyor.
    halbuki bu meret geç girse devreye, ve girer girmez lastikler cayırdamadıkça hem ndevreden çıksa bunlar olmicak.. o zaman çivi gibi çakılır valla frenleyince..

    Aynen panik frenle devreye giren absnin ara ara devreden cikmasi gerekiyorki en kisa surede durdursun.
    Yeni yazilim gelene kadar bizim yapmamiz gereken, 50 kmnin altındaki hizlarda panik frenle calisan absyi frenden ayamizi cekip tekrar kontrollu şekilde basmak, hizda dusuk olduğu icin hemen durabilecegimizi dusunuyorum

    bence doğru dediğin

    aslında burdaki husus eskiye geri dönmek.. şöleki, eskiden abs yoktu, panik halinde frenleri pompala derdi büyüklerimiz.. yüklenme pompala.. pompala pompala die bağrırlardı

    şimdi di tam tersi.. panik fren olunca, sert basma, sert basma, yumuşak bas frene, kademeli bas, sert basma die bağırmak gerekio...

    o zaman zaten duruyor araba

    ah şu abs, yaktın bizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: çorçona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    demek ki şu tespiti yapalım, otomatik ceedler hem çok yakıyor (şehir içi nereyse 11-12lt) hemde frenlerinde ciddi sıkıntılar var, bu durumda yerden yere vurulan DSG Golf'ün gözünü seveyim, parasını hakkediyor.

    dostum kusura bakma ama bu lafından sonra artık frenlerle ilgili yaptığın yorumlara gerçekten şüphe ile bakarım ben..
    malum dsg nin gözü sevilecekse, ceed otomatiğinin baş üstünde tutulması lazım.. kullann bilir malum.. .

    Alırsın volkswagen olursun mortingen



    90 milyara golf te alınmaz abicim yaa..

    Nasıl iştir anlamadım. '' frene basınca durmuyor, ara sokaklarda dikkatli olmak lazım, frenleyince durmadı öndeki aracı sıyırdım vb. gibi yorumları yaparken iyi düşünmek lazım. Bir insan 55.000TL gibi bir rakamı veripte arabasında böyle ciidi bir problemi gerçekten yaşıyorsa şunları yapar
    1- Arabasını servise bırakır problemi çözüp aracımı öyle teslim edin der.
    2- Hukuki yollara başvurur. (Gerçekten böyle bir sorun varsa durum tespit edilip gereği yapılır. Kimsenin şüphesi olasın.)
    3-Arabasını satar.
    Ya da kişinin böyle bir arabası yoktur.

    dostum frene basınca durmuyor diye ben demedim

    ara sokaklarda yine de dikkatli olmak lazım.. şok fren yaparsan abs devreye gidiyor, duruş mesafesi uzuyor.. yoksa yavaş yavaş basarsa nzate nçivi gibi çakılıyor araç.. aksini kimse iddia etmiyor..
    tekrar ediyorum, şok fren, yeni yaradana sığınıp fren pedalına 1 sn altında tüm gücünle bastığında olan biişi bu..

    ikinci şıkkında bana olmasın.. ben toyota yı dava edip ümüğünü sıkmış adamım

    dava olayı biraz bekler.. acil değil.. kia dan yanıt gelsin bakalım.

    üçüncü maddeyi ben hiç okumamış olim dostum.. katiyen kimsenin vebalini almam.. öle olsa önceki aracımda dava açmaz satardım..

    ben sorunu çözücem.. bekleyin görün.. umudum var

    kazandığınızı iddia ettiğiniz davanın, esas numarasını verirseniz emsal kararlar kısmına ekleyelim. yada kararı taratıp buraya koyun da okuyalım, toyotaya dava açmak isteyen kişilerin işlerini kolaylaştırırsınız.

    iddia değil dostum gerçek..
    dediğim gibi, auris topiğine bakın, orda var herşey..
    davada bir değil iki değil, bi sürü hangini yazim .

    siz Toyota dava açıp kazandım demediniz mi???, kazandığınız davanın esas numarasını bir yazar mısınız, oldukça merak ettik açıkçası, siz esasını yazın biz kararı UYAP sisteminden alırız, çok zor bişey değil sanırım esasını yazmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    auris topiğinde var..
    ayrıcahttp://www.multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz linkine gidersen orda ayrıntılar var..
    zaten bu linkten ulaşan herkese destek oluyorum.
    Kaldıki sırf araba davalarında uzmanlaşmış avukat ekibi var tanıdık.. derdi olana destek olurlar

    belki bizde avukatız, ben hukuki sestek arıyorum dmedim, kazandığınızı iddia ettiğiniz davaların esas nolarını rica ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: çorçona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: gktgsyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    demek ki şu tespiti yapalım, otomatik ceedler hem çok yakıyor (şehir içi nereyse 11-12lt) hemde frenlerinde ciddi sıkıntılar var, bu durumda yerden yere vurulan DSG Golf'ün gözünü seveyim, parasını hakkediyor.

    dostum kusura bakma ama bu lafından sonra artık frenlerle ilgili yaptığın yorumlara gerçekten şüphe ile bakarım ben..
    malum dsg nin gözü sevilecekse, ceed otomatiğinin baş üstünde tutulması lazım.. kullann bilir malum.. .

    Alırsın volkswagen olursun mortingen



    90 milyara golf te alınmaz abicim yaa..

    Nasıl iştir anlamadım. '' frene basınca durmuyor, ara sokaklarda dikkatli olmak lazım, frenleyince durmadı öndeki aracı sıyırdım vb. gibi yorumları yaparken iyi düşünmek lazım. Bir insan 55.000TL gibi bir rakamı veripte arabasında böyle ciidi bir problemi gerçekten yaşıyorsa şunları yapar
    1- Arabasını servise bırakır problemi çözüp aracımı öyle teslim edin der.
    2- Hukuki yollara başvurur. (Gerçekten böyle bir sorun varsa durum tespit edilip gereği yapılır. Kimsenin şüphesi olasın.)
    3-Arabasını satar.
    Ya da kişinin böyle bir arabası yoktur.

    dostum frene basınca durmuyor diye ben demedim

    ara sokaklarda yine de dikkatli olmak lazım.. şok fren yaparsan abs devreye gidiyor, duruş mesafesi uzuyor.. yoksa yavaş yavaş basarsa nzate nçivi gibi çakılıyor araç.. aksini kimse iddia etmiyor..
    tekrar ediyorum, şok fren, yeni yaradana sığınıp fren pedalına 1 sn altında tüm gücünle bastığında olan biişi bu..

    ikinci şıkkında bana olmasın.. ben toyota yı dava edip ümüğünü sıkmış adamım

    dava olayı biraz bekler.. acil değil.. kia dan yanıt gelsin bakalım.

    üçüncü maddeyi ben hiç okumamış olim dostum.. katiyen kimsenin vebalini almam.. öle olsa önceki aracımda dava açmaz satardım..

    ben sorunu çözücem.. bekleyin görün.. umudum var

    kazandığınızı iddia ettiğiniz davanın, esas numarasını verirseniz emsal kararlar kısmına ekleyelim. yada kararı taratıp buraya koyun da okuyalım, toyotaya dava açmak isteyen kişilerin işlerini kolaylaştırırsınız.

    iddia değil dostum gerçek..
    dediğim gibi, auris topiğine bakın, orda var herşey..
    davada bir değil iki değil, bi sürü hangini yazim .

    siz Toyota dava açıp kazandım demediniz mi???, kazandığınız davanın esas numarasını bir yazar mısınız, oldukça merak ettik açıkçası, siz esasını yazın biz kararı UYAP sisteminden alırız, çok zor bişey değil sanırım esasını yazmak

    tabiki. kimliğimi deşifre etmiş olurum.. benimki iddia değil doğru..
    adres, tc kimlik no gibi kişisel bilgilerimi paylaşmayı pek sevmem..
    benim sosyal medya hesabım bile yoktur.. paylaşmayı severim, ama özel olan şeyleri değil

    kaldıki birşey ispat etmeye niyetim yok. davayı açtım ve kazandım

    konuyla ilgili linki de verdim, inceleyebilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    auris topiğinde var..
    ayrıcahttp://www.multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz linkine gidersen orda ayrıntılar var..
    zaten bu linkten ulaşan herkese destek oluyorum.
    Kaldıki sırf araba davalarında uzmanlaşmış avukat ekibi var tanıdık.. derdi olana destek olurlar

    belki bizde avukatız, ben hukuki sestek arıyorum dmedim, kazandığınızı iddia ettiğiniz davaların esas nolarını rica ettim.

    dostum hala iddia diyorsun..
    iddia; tdk sözlüğüne göre; ileri sürülerek savunulan düşünce demektir.

    olmuş bitmiş ve yaşanmış bir dava sence iddia olabilir mi?

    yukardaki linki inceledin mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 27 Temmuz 2013; 16:25:03 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.