Şimdi Ara

Çelik sibop gerekli midir ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
36.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çelik supapın esasında kauçuk supaptan bir farkı yok ki, ikisinde de sızdırmazlığı sağlayan eleman kauçuk.
    Anca şu olabilir, kauçuk olanın gövdesinin çatlama ihtimali var. Ama kolayca kontrol edilebilir ve doğal olarak değişim fiyatı da uygun.
    Çelik olanın da kendine has sorunları yok değil, eğer kalitesizse paslanma yapabilir veya çatlayıp kırılabilir. Eğer düzgün balans yapılmazsa fazla ağırlığı yüzünden titreşime bile sebep olabilir.
  • Bana göre faydası var. Son değişimde 3 yıl önce çelik sibop taktırdım, lastikler ortalama olarak 6 ayda bir hava istiyor.

    Birebir aynı yerde duran aynı yolda kullandığım orjinal plastik siboplu 2 yaşındaki arabamda ise her hafta lastik şişiriyorum. Maksimum 2 haftada lastikler hava bas diye 100 metre öteden yalvarmaya başlıyor

    En son lastikleri değiştirirken porya hakkın rahmetine kavuşup çokomelli bir masraf açınca siboplara artık onu da tak heeeh tam oldu çok güzel oldu modundaydım 10 liradan taktırmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ottomanturk06 kullanıcısına yanıt
    Çatlak varsa değiştir, yoksa bi sezon ötele

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 8 sene kullandım orjinalini. Şimdi alman malı alligator aldım 5 tanesi 42 liraya. TR414 seri memnunum, çin malınada güvenilmez tabi ki 1 liralık olanlara. Kauçuğun iyisi 8-10 TL tane olarak. Kullanıma bağlı olarak 2 senedir bir değişim mantıklıdır.
  • hiç öyle bir sorunum olmadı desem
  • Sibop çatlayabilir, lastik basıncı ve kalitesi ile alakalıdır, ama eridiğini düşünmüyorum, evdeki araçlardan birinin kışlıklarında çelik sibop var sadece 2016 da 20 tlye almıştım 4 tanesini şimdi 40 normal ama 100 kazık nikelaj falan filan Yalan, elinize aldığınızda anlıyorsunuz zaten, evdeki diğer araçların hepsi normal sibop 8 yıl 103bin kmde değişmediğimizde var, 5 6 yıldır değişmediğimiz 8 tane daha var. Çelik sibop bence güzel bir şey ama lastikçilerin çoğu kazıkçı o konuda bende parçacıdan almıştım. Lastikçiler tanesine 15 25 35 bile çekiyor aracına, konuşmana göre. Sırf onlarla uğraşmamak için her aracın 2 takım jantı, lastiği var ve kendim değiştiriyorum, tork anahtarı ile sıkıyorum hazır sökmüşken frenleri falan temizliyorum. Gözünüzle görmeden inanmayın. Yük römorklarım dahil hepsi normal sibop bir tek traktör üstünde çelik sibopla geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Malesef az önce banada kitlediler. Abi bak çatlamiş filan dedi. Baktim dibi çatlamisti gercekten azda olsa. Neyse 6 senedir degistirmedik degistiriyim bare dedim. 4 tane 100lira + 70lira lastik degisim. İstanbul Beylikdüzü'nde. Doktor kadar kazaniyorlar. Bosa okuduk mühendis olduk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hava basayım derken bir anda lastik söndü, stepneyi takmak zorunda kaldım.


    10 bin km önce değiştirmiştim sibopları fakat neredeyse hepsi kenarlarından çatlamış.


    Evet, Çelik ve Kauçuk sibopların contaları belki aynı fakat kenar çatlamaları konusunda kauçuklar kaliteli değilse baş ağırtabilir. 3 kuruşluk şey için risk almaya değmez. Büyük kazalara bile sebep olabilir.


    Lastikçi sağ olsun sibop başına 40 lira kilitledi. Bir dahaki lastik değişimine kendi satın aldığım sibopları taktırıcam.

  • Çelik sibop iyidir arkadaşlar. İnternette 4 tanesi 40 liraya satılıyor alın lastik değiştirirken taktırın

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.