Motoru aldım lakin henüz sürme fırsatı bulamadım (ehliyet sınavına giremediğimden) whatsapp grubundaki arkadaşların tecrübeleri ile bir kaç not bırakmak istiyorum buraya; umarım ilgililer kendi tecrübelerini ilave ederler. öncelikle tekerleklerde ciddi balans problemi var ve genelde +140 ile kendini belli ediyor. balans sonrası titreşim vs. kalmıyor. motordan en başta biraz zırıltı geliyor; ekranı yerinden çıkarıp kenarlarına çift taraflı bant yapıştırdığınızda sorun çözülüyor (elbette yerinde çıkarılmasının kolay olması için başkaca titreşim önleyici kauçuk vs. kullanılabilir. camdaki titreşimin camı kırmaması için kauçuk conta ile sağlamlaştırmış arkadaşlar. arka çanta demiri ülkemizde üretiliyor; aliexpress e siparişe gerek yok. arka teker çamur sıyırıcı temiz motor için şart gibi. düşük sıcaklıklarda fan açtığı için şehir içinde biraz sıkıntı duyuyor kullanıcılar. bir arkadaşımız server fanı kullanarak radyatörün daha az ısınmasını sağladı. en azından fan açma sayısı yarıya düşmüş. radyatör koruma aliexpresten geliyor şu an için. server fanı ve radyatör ızgarayı tek projede birleştirebilirsek oldukça iyi olacak. motor yan çantalarıyla birlikte satılıyor. biraz geniş ve şehir içi trafik için sıkıntı oluşturabilir. (çantalar tek elle ve tek hareketle çıkabiliyor) kitapçıkta yok lakin bazı bayiler rodaj için 300 ve 1000 km de iki ayrı bakımın yapılması gerektiğini söylüyor. kitapçık Türkçe değil; arkadaşlar google translate ile Türkçeleştirmiş bir kılavuzu. motorun yan koruma demirleri üzerinde geliyor. ağırlık merkezi biraz yukarıda lakin sürüşünün çok konforlu olduğu söyleniyor (ecnebi sitelerinde de oldukça methedilmiş) Kawasaki Versys motor bloğu kullanılmış 650 lik motor için. üzerindeki lastiklerin (kuru zemin için) ziyadesiyle yeterli olduğunu söylüyor kullanan arkadaşlar. ön ve arkada ABS var; güvenlik önemli. görünürlük için sis farı şart zira motor geniş olunca kullanıcının riski de doğal olarak artıyor. yan çantalar belli ölçüde (shad sh36 ikili çanta seti) işinizi görüyor. bir çantaya bir kask sığıyor. korna düğmesi uzakta olduğu için bir aparat satılıyor aliexpreste. acil durumlar için temin etmek faydalı olabilir. motor sürüşü bir çok arkadaşın anlattığına göre oldukça konforlu lakin bir konfor seleye ihtiyaç olduğundan bahsediyorlar. bir çok yerde konfor sele yapan ustalar var. motora dahil ettiğim aparatları, bakım/temizlik tecrübelerimi burada paylaşacağım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rfnrk -- 28 Mayıs 2023; 23:33:7 > |
CF MOTO 650 MT: Kapsamlı Bir Bakış
CF MOTO 650 MT, orta sıklet yol motosikleti arayanlar için çok yönlü ve yetenekli bir seçenektir. Gelişmiş özellikleri ve güçlü performansıyla dikkat çeken 650 MT, heyecan verici bir sürüş deneyimi sunar.
Kullanıcı Yorumları
CF MOTO 650 MT kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Sürücüler, motosikletin güç, hızlanma ve yol tutuşundan etkilenmektedir. Ayrıca konforlu selesi ve dik sürüş pozisyonu, uzun mesafelerde sürüşü keyifli hale getirmektedir.
Özellikler
650 MT, sıvı soğutmalı, paralel ikiz silindirli, 649 cc'lik bir motora sahiptir. Motor, 56 beygir gücü ve 54,6 Nm tork üreterek etkileyici bir performans sağlar. Altı vitesli şanzıman, sorunsuz vites geçişleri sunar.
Motosiklet, 19 inç ön ve 17 inç arka tekerlekler üzerinde yer almakta ve tamamen ayarlanabilir KYB süspansiyon sistemine sahiptir. Bu, her türlü yol koşulunda dengeli ve emniyetli bir sürüş sağlar.
Kullanım Kılavuzu
CF MOTO 650 MT'nin kullanım kılavuzu, motosikletin tüm yönleri hakkında ayrıntılı bilgiler içermektedir. Bakım programları, teknik özellikler ve güvenlik ipuçları gibi bilgileri bu kılavuzda bulabilirsiniz. Motosikletinizi en iyi şekilde kullanmanıza ve uzun yıllar keyifle sürmenize yardımcı olacaktır.
Sonuç
CF MOTO 650 MT, orta sıklet yol motosikleti segmentinde güçlü ve güvenilir bir seçenektir. Çok yönlülüğü, performansı ve kullanıcı dostu özellikleriyle 650 MT, hem yeni başlayanlar hem de deneyimli sürücüler için mükemmel bir seçimdir.