Şimdi Ara

Chery jeep TIGGO nasil araba ? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
229.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Yorum yapmayı çok seven saygıdeğer arkadaşlar, çeneniz kadar çalışan yeriniz aklınız olsaydı bugün gerçekten de ileri medeniyet seviyesine ulaşmış gerçekten hür ve bağımsız bir devlet olmuş olurduk. Ne yazıkki bu sayfalarda dolaştığım bir kaç gündür içim acıyarak yazılanları okuyor ve üzülüyorum.... Markalaşmış dünyada para=kalite diyenlere laf anlatmak ülkemi yobazların şerrinden kurtarmaktan daha zor, bu nedenle bu sayfalarda sadece aracımla yaptıklarımı ve aracımın kabiliyetlerini sizlerle paylaşacağım, sizlere cevap yazmak bile aynı seviyeye düşmek demek.... isteyen okur istemeyene topic çok....

    para=kalite yerine para≠kaliteyimi tercih edelim....
    tek dileğim bir astra bir focus bir 308 bir bravo ya bindiğinde pişman olmamandır... Eger olmuyosan zaten sen o Tiggo yu sadece jeep görünümlü bir araç sürmek için almıssın demektir.Buda gelişmekte olan ülkelerin en büyük sorunu olan özenti ekonomisine girer... Sanırım bu durumda yozlaşmış olan sen oluyorsun... Eklemek isterim herkezin kendi zevki ve kendi tercihi, ama sabit olan degerler fiyat/fayda dır.Sırf jeep görünümlü bi arac sürmek için kaliteden özellikle ailemin ve benim can güvenliğinden vazgecemem.O senin kendi riskin iyi forumlar... Bencede seviye konusuna hiç girme merdivenleri cıkmak senin için oldukca zor olur....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrux

    http://forum.donanimhaber.com/m_38086082/mpage_1/f_/key_//tm.htm#38086082



    Dostum emeğine sağlık. Olayı o kadar güzel yorumlamış ve anlatmışsın ki bunun üzerine yazıp çizmek pek doğru olmaz.
  • Bu forumda malesef "araba namustur" düsturuna uyan bazı arkadaşlar sebebiyeti ile Çinli araçlarla ilgili olan birçok konu ya kilitlendi yada silindi.

    3 gündür Çin araçları ile ilgili konulara cevap yazmıyordum, sırf bazı bünyeler rahat etsin diye işyerimin yakınındaki balmumcu chery bayisinde önce aracı inceledim, 1 gün sonrasına da test alıp aracı kullandım.. Keşke yapmasaydım çünkü araç ile ilgili birşey bilmiyorken daha olumlu yorumlar yapabilirdim şimdi ise saf acı gerçekler ile karşı karşıyasınız.

    1. Bir kere öncelikle Mermerler denen grubun, hala 1991 de kendilerinden Mazda 626 yı alırkenki ciddiyetsizlik ve sorumsuzlukta olduğunu görmek beni şaşırttı. Araç hakkında doyurucu bilgi sunulmuyor üstelik bunun yanı sıra gerçek dışı bilgiler de veriliyor. Websitesinden baktığınızda aracın tüketim verilerini göremiyorsunuz, kendilerine sorduğumda ise aracın tüketimini satıcı arkadaş 7 litre olarak tanımladı, ufak bir test olabilmesi adına deponun nispeten boş olmasını tercih edeceğimi söyledim ve kendilerinden test sırasında aracı böyle teslim aldım. 20 tl ile yaptığı hesaplamada araç şehiriçi tahmini 9 litre nin üzerinde benzin yaktı.

    2. Ses yalıtımı bu kadar kötü bir araç ben şahsen daha önce kullanmadım. Rahatsız edici bir uğultu hiçbir zaman kulaklarınızdan eksik olmuyor. Araç yepyeni olmasına karşın tümseklerde "ileride herzaman duyacağınız" gıcırtıları esnemeleri duyabiliyorsunuz. J9 minibüslerden alışkın olduğunuz kapı kapama sesi bu araçta mevcut! yadırgamamız için sanırım.

    3. Diğer tüm güvenlik verileri gibi fren mesafesini de sitesinden öğrenemiyorsunuz. Deneyebileceğimiz bir alan da olmadığından çok istediğim fren testini yapamadım. Ama frenlerinin modern araçların fren mesafesinin bir hayli uzağında olduğuna emin gibiyim.

    4. Performans ve özellikle de 0-100 konularında çok da anlaşmazsızlık çıktığı için bunu da listeye eklemiştim. Araç 1375 kilo ve gayet verimsiz bir motor ile kalkışlarda ve ara hızlanmalarda başarısız hatta tatminkar bile değil. 0-100 bir kez deneyebildim ve kadrandaki sapmalarla da birlikte diyebilirim ki 15 saniyenin altı bu araç için imkansız.

    5. Virajlarda ağırlık merkezi yüksek araç fazlasıyla karoserini yatırıyor, hiç güven vermiyor. Yanımdaki görevli nin dönüşlerde elini mutlaka biryerlere tutması dikkatimi çekti

    Sizin için hayatımı riske atarak bu testi yaptım ey cheryciler

    Sonuç:
    Araçtan inip küçüklüğümde oynadığım oyuncaklar kadar bile kaliteli olmayan o plastiği kokpitte bırakıp, üzerine bir de kahve içip şu sonuca vardım; daha önceki yorumlarımda eleştirdiğimden de kötü bir araç. Fiyat/performans aracı olarak niteleyen arkadaşlara kesinlikle katılmıyorum zira ayni segment olarak gösterdiğiniz araçlar bu araçtan 15 gömlek üstün. Fiyat olarak çok daha makul fakat buna karşın çok daha güvenli, doğru dürüst yol tutan, performansı ile tehlikeye sokmayan, adam gibi servis ve garanti sunabilecek birçok marka varken ben chery yi alternatif olarak değil sadece "geliştirilebilir bir proje" olarak görüyorum.

    Yarın foto da eklerim, hani chery chery diye tutuşan kitlenin dediği gibi gerçekten aracı gidip görün hatta test edin ben size bunu tavsiye ederim, benim gibi eğlenceli vakit geçireceğinizden eminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan

    Bu forumda malesef "araba namustur" düsturuna uyan bazı arkadaşlar sebebiyeti ile Çinli araçlarla ilgili olan birçok konu ya kilitlendi yada silindi.

    3 gündür Çin araçları ile ilgili konulara cevap yazmıyordum, sırf bazı bünyeler rahat etsin diye işyerimin yakınındaki balmumcu chery bayisinde önce aracı inceledim, 1 gün sonrasına da test alıp aracı kullandım.. Keşke yapmasaydım çünkü araç ile ilgili birşey bilmiyorken daha olumlu yorumlar yapabilirdim şimdi ise saf acı gerçekler ile karşı karşıyasınız.

    1. Bir kere öncelikle Mermerler denen grubun, hala 1991 de kendilerinden Mazda 626 yı alırkenki ciddiyetsizlik ve sorumsuzlukta olduğunu görmek beni şaşırttı. Araç hakkında doyurucu bilgi sunulmuyor üstelik bunun yanı sıra gerçek dışı bilgiler de veriliyor. Websitesinden baktığınızda aracın tüketim verilerini göremiyorsunuz, kendilerine sorduğumda ise aracın tüketimini satıcı arkadaş 7 litre olarak tanımladı, ufak bir test olabilmesi adına deponun nispeten boş olmasını tercih edeceğimi söyledim ve kendilerinden test sırasında aracı böyle teslim aldım. 20 tl ile yaptığı hesaplamada araç şehiriçi tahmini 9 litre nin üzerinde benzin yaktı.

    2. Ses yalıtımı bu kadar kötü bir araç ben şahsen daha önce kullanmadım. Rahatsız edici bir uğultu hiçbir zaman kulaklarınızdan eksik olmuyor. Araç yepyeni olmasına karşın tümseklerde "ileride herzaman duyacağınız" gıcırtıları esnemeleri duyabiliyorsunuz. J9 minibüslerden alışkın olduğunuz kapı kapama sesi bu araçta mevcut! yadırgamamız için sanırım.

    3. Diğer tüm güvenlik verileri gibi fren mesafesini de sitesinden öğrenemiyorsunuz. Deneyebileceğimiz bir alan da olmadığından çok istediğim fren testini yapamadım. Ama frenlerinin modern araçların fren mesafesinin bir hayli uzağında olduğuna emin gibiyim.

    4. Performans ve özellikle de 0-100 konularında çok da anlaşmazsızlık çıktığı için bunu da listeye eklemiştim. Araç 1375 kilo ve gayet verimsiz bir motor ile kalkışlarda ve ara hızlanmalarda başarısız hatta tatminkar bile değil. 0-100 bir kez deneyebildim ve kadrandaki sapmalarla da birlikte diyebilirim ki 15 saniyenin altı bu araç için imkansız.

    5. Virajlarda ağırlık merkezi yüksek araç fazlasıyla karoserini yatırıyor, hiç güven vermiyor. Yanımdaki görevli nin dönüşlerde elini mutlaka biryerlere tutması dikkatimi çekti

    Sizin için hayatımı riske atarak bu testi yaptım ey cheryciler

    Sonuç:
    Araçtan inip küçüklüğümde oynadığım oyuncaklar kadar bile kaliteli olmayan o plastiği kokpitte bırakıp, üzerine bir de kahve içip şu sonuca vardım; daha önceki yorumlarımda eleştirdiğimden de kötü bir araç. Fiyat/performans aracı olarak niteleyen arkadaşlara kesinlikle katılmıyorum zira ayni segment olarak gösterdiğiniz araçlar bu araçtan 15 gömlek üstün. Fiyat olarak çok daha makul fakat buna karşın çok daha güvenli, doğru dürüst yol tutan, performansı ile tehlikeye sokmayan, adam gibi servis ve garanti sunabilecek birçok marka varken ben chery yi alternatif olarak değil sadece "geliştirilebilir bir proje" olarak görüyorum.

    Yarın foto da eklerim, hani chery chery diye tutuşan kitlenin dediği gibi gerçekten aracı gidip görün hatta test edin ben size bunu tavsiye ederim, benim gibi eğlenceli vakit geçireceğinizden eminim





    İlk defa doğru dürüst biri test yapmış..Şahsen ben çok istfade ettiim.Lütfen artık
    saçma sapan chery fanatikleriyle antichery fanatikleride kavgalarını başka
    yerde yapsınlar.




  • Bence chery tiggo tip olarak gayet güzel ve şık bir araç. eski kasa toyota rav4 ün aynısı. galeride sıfırını inceleme fırsatı buldum. bazı yorumlarda anlatıldığı gibi uyduruk birşey bekliyordum.bana hiç de abartıldığı gibi gelmedi. aksine fiyatına göre gayet başarılı. 2. elde temiz ve uygun fiyatlısı düşünülebilir.
  • Auto show fuarında Chery standında Tiggo 1, Tiggo 3 limuzin ve 4x4 Tiggo 5 vardı.
    Tiggo 5 2011 de gelecekmiş.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın,bizim insanımız kazansın..
    http://otolist.blogspot.com
    http://otorama.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Little F.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: meteavcı

    Ben de chery tiggo kullanıyorum ve gayet memnunum...Evet plastik aksamı çok kaliteli değil orta kalitede ses izolasyonu çok iyi değil ama rahatsız edici derecede ses gelmiyor içeriye eğer siz beğenmezseniz artıdan izolasyon yaptırabilirsiniz ama bana yetiyor,konforu,yol tutuşu performansı,güvenliği daha üstün basıyor fiyatına göre tabi ki alman arabaları kadar kaliteli değil ama kötü çin arabaları kadar kalitesiz de değil fiat,daihatsu,hyundai ayarında bir araç....

    Saygılar...


    Yavaş gel...

    Fiat dediğin marka 19.yy'da otomobil üretimine başlamış, ürettiği motorlarla bir çok dönemde çığır açmış bir markadır...

    Bakınız, multijet...

    Şu an Fiat bünyesinde bulunan, bravo, gp, 500, eskilerden stilo, sedici gibi modeller güvenlik standartlarını fazlasıyla yakalamış araçlardır. Fiat gibi bünyesinde Maserati, Lancia, Ferrari, Alfa Romeo gibi markaları barındıran, bu araçların Ar-ge'leri için milyon dolarlarla ölçülen yatırımlar yapan bir firmayı, daha EURO NCAP'E bile girememiş, resmi güvenlik testi sonuçları olmayan, kendini kanıtlayamamış bir marka olan Chery'i nasıl bir tutabiliyorsunuz anlayamıyorum...

    Hyundai ve Daihatsu'ya gelecek olursak...

    Birisi Kore'nin eski üreticilerinden şu an dünya pazarında en büyük 5. üretici konumunda olan, yeni araçları i serisi modelleriyle günümüz güvenlik ve kalite standartlarını fazlasıyla yakalamış, Genesis gibi bir aracı Amerika'da yılın aracı seçilmiş, bünyesinde Kia'yı bulunduran, neredeyse kendisini hergün yenileyen bir marka.

    Diğeri arkasında Toyota grup olan Daihatsu. Bu firmayla ilgili tek bildiğim teknolojisini Toyota'dan aldığı ve bütün araçlarının Euro ncap'ten geçtiğidir. Buda yeterlidir umarım...

    Yorum yaparken fanatikliği bırakın diye size yüzlerce kez yazdık çizdik. Almışsınız aldığınız arabayı olduğundan farklı göstermeyin. Performans yol tutuş vs diyorsunuz. 0-100 ü 16 sn olan bir demir yığını mı performanslı? Daha önce Anadol mu kullanıyodunuz? Yeter artık arabanızın ne olduğunu bilin ona göre yorum yapın...


    Millete yavaş gel diyeceğine;önce İtalyan otomobil devi fiat'ın motorlarını kim yapıyo,git onu araştır öyle gel..(chery acteco engine)...otomotivle alakalı hiç mi basın haber takip etmiyorsun nasıl adamsın sen ya..
    Buarada Arkadaşlar Chery Limuzin çıkarmış googleda gezinirken rastladım ve konuyu hortlatıyorum..Türkiyedede kdv ve ötvsi hariç 100bin tlden başlayan fiyatlarla satışına başlandı...Hayırlı olsun :)) Puhahah

     Chery jeep TIGGO nasil araba ?

     Chery jeep TIGGO nasil araba ?

     Chery jeep TIGGO nasil araba ?

     Chery jeep TIGGO nasil araba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vampir Masquerade -- 10 Şubat 2011; 7:49:32 >




  • Chery Tiggo İtalya'da DR 5 olarak satılıyor.
    Aracın Motorunun Fiat markası taşıma ihtimali var.
    http://otolist.blogspot.com/2011/03/tiggo-1-tiggo-3-tiggo-5-tiggo-xl.html

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın,bizim insanımız kazansın..
    http://otolist.blogspot.com
    http://otorama.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com




  • Dostum CHERY otomobillerinin italyada üretilmesi yeni değil ki... Tarihçesini bu linkten okuyabilirsiniz...http://en.wikipedia.org/wiki/DR_Motor_Company
    Sanırım bir şeyi yanlış anlamışsın, FIAT'ın bazı modellerinde 1600 motorlarını CHERY üretmekte.... bu linkten de DR Motor şirketinin sayfasına bakabilirsin.

    http://www.dr5.it/contatti.html




  • cherry büyüyücek bir marka nedenide arkasında çin hükümeti var ve volvoyu satın aldılar volvonun şimdi tüm güvenlik teknolojisini ve diğer teknolojilerini kendi araçlarında uygulıycaklar buda cherry ye marka değeri katıcak. ama her zaman çok hızlı ilerlemenin hesaba katılamaz bir dezavantajı olucakdır.. şu anda araba piyasasındaki büyük firmaların hepsi köklü asırlık firmalar bu günlerine düşe kalka hatalar yapa yapa deneme yanılma ile geldiler ve yapdıkları her hatadan her şeyden iyi yada kötü bir ders çıkardılar en sonundada şu anki en son hallerine büründüler..

    cherry dünya çapında araba işine yeni girdi bu konuda çok toy bir firma öncesinde hep çin işi lokal eski teknolojiyle üretim yapmış bir firma idi.. uluslar arası yarışa kendini dahil etmesiyle diğer firmalarla arasındaki o 1 asırlık açığı kapatabilmek için hızlı gidiyor kestirme yolları kullanıyor volvoyu almak gibi.. ama bu hızlı gidişde pek çok şeyi yaşamıyor ve dersde almıyor haliyle atlaya atlaya gidiyor buda araçlarında bir şekilde dez avantaj olarak her zaman yansıycak..

    bu çinli üreticilerin krnoik bir sorunu aslında mesela giderler ipad kalitesinde tablet üretirler tabletin her şeyi dört dörtlükdür ama çok komik bir hata yapmışlardır ekranın plastiği misal fazladır yada tuşu olmaması gereken bir yerdedir devamlı elinize çarpıyordur motorsiklet yaparlar dört dörtlük motor yaparlar misal ama giderler vidaya basit bir pul koymayı unuturlar bildiğiniz 1 kuruşluk pulu koymayı unuttukları için motorun devamlı vidaları gevşer parçaları kopar düşer v.b bunların temel nedeni ellerinde yeterli teknolojinin olup yeterli hayat iş tecrübesinin olmamasından kaynaklanıyor.. cherry ninde bundan farklı olucağını düşünmüyorum..

    cherry alırmıyım şahsen kendi adıma almam giderim 95 model mercedes bmw audi mazda honda alırım hiç olmassa bilirimki bindiğim sürdüğüm arabada 1 asırlık mühendislik işçilik kalite tecrübesi vardır..




  • volvoyu alan chery firması değil, geely firmasıydı..
  • bunlar psa gurubu gibiler bir şey değişmiyor ama haklısın gelly aldı orda bir kafam karışmış.
  • Ankara herter chery bayisinin sahibi devlet beyin aracini test etmistim gecen sene.arac 1600 motordu.konya yolundan golbasina giderken olan yolda oran kavsagindaki donuse yakin lambalara gelirken arac rampada zorlanmaya ve cekmemeye basladi.ayrica iceri cok ses aliyor.

    Simdi ise 2000 motoruda satista ve otomatik vites.nasildir bilmiyorum.ama araclara 7 yil garanti veriliyor.bakimlarida 100-150 lira civari demislerdi bayide.

    Chery tiggo5 yakinda cikar sanirim.chery limuzinde 196 bin liralik fiyatiyla satista:)
  • Yeni tiggo 2012 model olarak satilacak.cherycilere duyurulur:)))
  • Merhabalar,

    Derginin bu sayısında Chery Tiggo test sürüşüne yer verilmiş.

    Bilginize!

    http://www.autoturkiye.com/

    Sayfa: 44'den başlıyor.
  • çok yüzeysel ve reklam kokan bir test sürüşü yazısı olmuş bence.
    bu yaklaşımları tiggoyu iyi veya kötü yapmadı benim gözümde.
  • 1.6 sı hantal dı 1.6 super charger'i iyi öneririm.
  • arkadaşlar cheryler çok hantal diye duydum yerinden kalkmıyomuş ama baktım hpleri yüksek demeki kasa ağır arkadaşlar beni aydınlatırmısınız ve arba çok hasar alıyomuş parça sıkıntısı cabası ya lütfen hantallık konusunda aydınlatın garantileri epey var 7 yıl sıktıntı çekmessin gerisi parçası pahalı mı ucuzmu yorumlarınızı bekliyorum cevap atacak alıntı yapsın göremem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YRD.DOÇ.DR

    arkadaşlar cheryler çok hantal diye duydum yerinden kalkmıyomuş

    CHERY TIGGO ya hantal demek bence büyük haksızlık olur.
    TIGGO lar da üç farklı motor seçeneği mevcut.

    * 1.6 116 BG, 144 nM tork gücünde (piyasaya ilk sunulan model)
    * 1.6 150 BG, 205 nM tork güçünde (superşarjlı)
    * 2.0 136 BG, 192 nM tork gücündei otomatik şanzumanlı.

    Yetkili satış/servis lerde inceeleyip her üçüylede test sürüşü yapabilirseniz piyasa değerleri ve kaliteleri hakkında daha farklı düşünmeye başlayacağınıza eminim.

    ( Beni lütfen bir satıcı olarak düşünmeyin. 2009 dan beri bu araçları kullanmaktayım, işim gereği mekanik sistemlere olan ilgi ve alakamdan dolayı marka bağımsız yapılan işe odaklı doğruları ve yanlışları görmemi sağlamakta. )




  • Merhaba arkadaşlar.Çin araçları hakkında birçok kişi araştırma yapıyor.Ve gerçek kullanıcıların yorumlarına ihtiyaç duyuyorlar araçlarımı alırken bende çok ihtiyaç duymuştum bu yorumlara o yüzden bu konuda araştırma yapan arkadaşlara bilgi olsun diye bu yazımı yazıyorum.2009 yılında 2008 model chery tiggo 1.6 bir araç aldım 2 yıl bindikten sonra ise 2011 de 2010 model 2.0 otomatik modelini aldım.yaklaşık 3.5 yıldır bu aracın kullanıcısıyım.Aracın ilk olarak gözlemlediğim eksilerini anlatayım en büyük eksisi ismi ve menşeiinin çin olması öncelikle bu aracı alacaklar bilmeliki ciddi ön yargılara maruz kalacaksınız fakat şu var eğer bu aracın amblemi bir alman fransız yada japon olsaydı bu araçları asla kimse bu derece yargılamaz daha yüksek paralarada gayet rahat satılırdı şahsi kanaatimce.İç plastik aksam yüksek kalitede değil ama ben çöp denecek bir kalitede olduğunuda düşünmüyorum ben ciddi bir eksiklik görmedim açıkcası bence yeterli.Araç ciddi seviyede içeri yol sesi alıyor motor sesini severim ve kulagıma hos geliyor fakat lastik sesi olduğu gibi içerde ekstra müdahalelerle belki azaltılabilir ben uğraşmadım şahsen .Yol tutuşunda hiçbir sorunla karşılaşmadım virajlarda bir tedirginlik yaşamadım ama normal binek araçlardan bu tip yüksek konumlu araçlara geçenler kısa bir süre tedirgin olabilirler ama çabuk alışılıyor ve araç güven veriyor.Frenler orta araca alışmakta önemli pedal oldukça derinde maksimum a ulaşıyor abs de gerektiği gibi işini yapıyor bir sorun görmedim.Motor a gelince 1.6 motor orta seviyenin biraz altında bir performans veriyor ama bence yeterli yüksek beklentiler olmamalı ama 2.0 otomatik gayet iyi 0-100 denemem 1.6 için 14-16 saniye 2.0 için 12-14 saniye arası.Yüksek hızlardada her iki araçtada bir sorun gözlemlemedim.Bu araçlarda ön takımlardan bir alman kalitesi beklememek lazım keza bol bol çukurlara girip bonus toplarsanız bir opel den çok daha önce servisin yolunu tutarsınız.Motor konusuna gelince motor için söyleyebileceğim hiç bir eksi görmedim yağ ve su kesinlikle eksilmiyor performansıda bence yeterli yakıt tüketimi de normal bir aşırılık söz konusu değil hız sabitleyicinizi açıp 90 km. sabit süratle ilerlerken ekranda göreceğiniz değer 6.7 lt. seviyelerinde oluyor 2.0 motor için. Kaporta aksamında şu ana kadar bir sorun yaşamadım metal kısımlardaki boya kaliteli ve yeterli fakat tampon boyası iyi değil en küçük dokunmada alttan siyah plastik ortaya çıkıyor servis tamponumu tekrar boyadığında ise bu sorunu tekrar görmedim gayet iyi oldu demekki fabrikadaki tampon boyası kötü.
    Araçtan gelen diğer genel ses durumuna baktığımda ise kapılarda ses yok hor kullanmadığınız sürecede ön takımdan hiçbir ses duyacağınızı sanıyorum düzenli servise gittiğimi söylemem gerek tabii.Servis bakımları ve parçaları gayet hesaplı korkmadan gidilebilir örneğin 1.6 aracımda triger seti diğer genel bakım yağ su filtreler vs. dahil 550 tl tutmuştu sanırım.İç deri döşemeler gerçek deri değil imitasyon ama ben bir fark göremedim kullanım açısından gerçek deselerdide inanırdım açıkçası,özellikle şöför bölümü için birçok eşya gözü mevcut iç mekan ferah sunroof gayet kaliteli su alma vs. problemi yok aynı şekilde kapılarda öyle,müzik sistemi orta kaliteli 6 lı cd changer çabuk arızalanıyor bu araç için dvd seti faydalı ve kaliteli olabilir ve ayrıca çok yakışıyor.Bagaj yeterli seviyede fakat lpg taktıranlar biraz zorlanabilir yer oldukça daralıyor.Aracın yol bilgisayarı vasat anlık tüketim değerinden başka birşey göstermiyor,yağmur sensörü far sensörü esp bu aracın donanımında asla yok ikinci el alırken ilanlarda yazıldığını gördüm bunlara aldanmayın.Araçta hız sabitleyici var ve gayet stabil çalışıyor bence başarılı,ön koltular ısıtmalı ve kış aylarında gayet verimli çalışıyor klima gayet başarılı performansı çok iyi ayrıca unutmadan triptronik şanzımanda gayet başarılı ben memnunum fakat 1.6 manuel in şanzımanını beğenmedim 2. vites geçişleri zorluyor bir sorun var sanırım ama alışan kullanıyorum sorun yokta diyebiliyor.1.6 model ile ciddi bir kaza yaptım kırmızı ışıkta duran araca 70-80 le giderken geç farkettim ve frenede oldukça geç bastım tam olarak kaçla çarptım bilmiyorum ama sol çamurluk tampon kaput hasar aldı 40-50 km. civarında olduğunu tahmin ediyorum hızımın airbagler açıldı fakat parçalar ucuz olduğundan sanırım kasko pert vermedi
    kısacası bu kaza bende araca bir güvensizlik oluşmasına sebep olmadı aracın durumu bana kortucu yada güvensizlik hissi vermedi allah beterlerinden korusun herkezi tabiiki bu olmuş yada olacak kazalara bir örnek değildir fakat bu araç için bir kaza tecrübesi olarak kabul edilebilir.Herkezin çok konuştuğu çarpışma testlerine gelince fikrim şu yönde ben aracın çok kötü olduğunu düşünmüyorum aracı yapan çin değilde başka büyük üreticilerden biri olsaydı eğer aracı hemen teste sokar ve ben eminimki bu araç en az 2-3 yıldız arası olur ve sonrasında olası eksiklikleri giderek aracı daha üst güvenlik seviyesine kolayca taşırlardı chery nin bu konudaki inadını anlamak imkansız mesela çin li gelly markası emgrand ec7 denen şu an türkiye de satılan aracıyla c-ncap te 5 yıldız euro-ncap te ise 4 yıldız alarak pekçok avrupalıyı bile geçti umarım chery de bu inadından vazgeçer ve test lere biran önce başlar.
    Araçla ilgili izlenimlerimi genel olarak aktarmaya çalıştım kimseye al yada alma demek haddime değil ben bu aracı aldım tepe tepe kullandım sonucunda ne gördüysem onları aktardım umarım bu araçlarla ilgilenen arkadaşlar için meraklarını giderebilecek sorularına kısmende olsa cevap bulacakları bir tecrübe olmuştur.Sağlıcakla kalın.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.