< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (506. sayfa)

-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: mustafaeae43
Benimde aracım bu ekranda araç benzini durmadan dalgalanma oluyor bazen yükseliyor bazen birden düşüş oluyor bunu nasıl çözerimHocam ne demek istiyorsunuz anlamadım, yakıt ibresi bozuk mu demek istiyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: mustafaeae43
Benimde aracım bu ekranda araç benzini durmadan dalgalanma oluyor bazen yükseliyor bazen birden düşüş oluyor bunu nasıl çözerimaraç yakıt seviyesine göre anlık yaktığınız yakıta göre hesaplama yapıp ekrana içerisindeki yakıt ile ne kadar yol yapabileceğinizi yansıtıyor. siz 10 dk sürekli yüksek devirde ve aracı sıkıştırarak kullanırsanız, atıyorum yarım depo varken 60 km gösterebilir. ama sakin ve aracı zorlamadan kullanırsanız 300 km gösterebilir. bununla alakalı olarak değişiyor. kullanım tarzınıza göre takip edin.
-
yakıt için güncel değerleri paylaşabilecek birileri var mıdır? ayrıca eski kasayı yeni kasaya çevirme maliyeti nedir? Ön tampon, farlar ve sanırım çamurluk değişmesi gerekiyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: seferihsn
manuel clio fiyatına bu araba alınabiliyor ama o yakıt tüketimi nedir yavhangi tüketim? captivadan sonra renault clio IV aldım 0.9 motorlu. captiva ile şehiriçi 10 lt yakıyordum clio ile şehiriçi 7.6 lt yakıyorum. captiva çok yakmıyor kimse aksini iddia edemez.
-
quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjrhangi tüketim? captivadan sonra renault clio IV aldım 0.9 motorlu. captiva ile şehiriçi 10 lt yakıyordum clio ile şehiriçi 7.6 lt yakıyorum. captiva çok yakmıyor kimse aksini iddia edemez.
Alıntıları GösterKesinlikle haklısınız. Bursa'da şehir içinde genelde trafiksiz saatlerde kullanıyorum ve şuan 8,7litre yazıyor ekranda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ufkbskcKesinlikle haklısınız. Bursa'da şehir içinde genelde trafiksiz saatlerde kullanıyorum ve şuan 8,7litre yazıyor ekranda.
Alıntıları Gösterben hiç o kadar düşüremedim çünkü arabanın hantal görüntüsüne kanıp yarışmak isteyen çok kişiyi şaşırttım. eşim sakin kullanırdı ama ben tam gaz giderdim. en son 190 ı görmüştüm ve araç o hıza rağmen stabildi.
-
-
arkadaşlar merhaba, üstteki mesajımda göreceğiniz gibi devirdaim patladığı için devirdaimi değiştirirken triger setini de değiştirtmiştim. işlemleri Bursa Otosansit içerisinde 36. blokta Emre oto servis'de yaptırdım. triger seti ve devirdaim değiştikten sonra termostat kapağından da su kaçırdığını ve onu da değiştirdiklerini ilettiler. sabah 8,30'da bıraktığım aracımı akşam 18,30'a zar zor yetiştirdiler. aracı teslim aldığımda servisin sokağının köşesinden dönmek için yavaşladığımda araç stop etti. aracı geri götürdüm servise ama servis kapandığı için, servisin sahibi İsmail usta araç bizde kalsın yarın pompacıya gösterelim dedi.
ertesi gün tamirhaneye gittiğimde İsmail usta beni pompacıya götürüp aracımı gösterdi enjektörler sökülmüş kontrol edilmişti. Cihan pompa'daki çalışanlar enjektörlerin sağlam olduğunu söylediler ve yakıt basınç müşürü, krank sensörü, egsantrik sensörü vs bütün sensörleri sökülüp kontrol edildi ve hiçbirinde en ufak sorun olmadığı anlaşıldı.
İsmail ustaya sente ayarında sorun olmuş olabilir mi diye sorduğumda asla öyle bir şeyin söz konusu olamayacağını, olsa aracın motorunun aşırı titreşimli ve gürültülü çalışacağını söyledi. peki dedim sen dokunana kadar sorunu olmayan araba neden bu hale geldi? araçlarda bu gibi sıkıntılar olabilir diye cevap verdi.
Cihan pompanın sahibi İbrahim usta akşama kadar uğraştı, aracın bütün parçalarını geri topladı ve akşam 17 civarı aracın sorunu kendiliğinden çözülür gibi oldu. teste çıktı ve geldiğinde stop etmediğini söyledi. sonra beraber çıktık epey gezdik ve araç hiç stop etmedi. aracı teslim aldım ve 20 km ilerideki evime doğru yola çıktım, trafikte dur kalk ile yaklaşık 17 km falan gittim hiç stop etmedi. ama sonra bir anda stop etti tekar çalıştırdım ve eve gidene kadar 3 km yolda yavaşladıkça 5 sefer stop etti.
bu sabah yine Cihan pompaya götürdüm EGR valfini temizletmek için trigeri değiştirdiğim Emre otoya götürdüler aracı. şuan aracın EGR valfi temizleniyor. sağlam götürdüğüm aracımı bozdular. ne yapacağımı bilmiyorum. arabasız kaldık elimiz kolumuz bağlı aracı tamir edebilmeleri için dua ediyoruz. daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? fikirleriniz ve tecrübeleriniz benim için çok önemli.. fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
EGR de temizlendi ama sorun devam ediyor. ustaya sordum mazot pompasını söküp getirmeleri için Emre otoya vermiş yine arabayı pompayı kontrol edecekmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufkbskc -- 16 Kasım 2020; 16:18:27 >
-
hararetini hiç kontrol ettiniz mi? benim captiva bir seferinde hararet yaptığı için önce çekişten düştü sonra stop etmesede uyarı ışığı yakıp kenara çektirdi. radyatörü soğutup öyle devam edebildim.
-
son durum nedir?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjrhararetini hiç kontrol ettiniz mi? benim captiva bir seferinde hararet yaptığı için önce çekişten düştü sonra stop etmesede uyarı ışığı yakıp kenara çektirdi. radyatörü soğutup öyle devam edebildim.
harareti sürekli kontrol ederim sıfır arabada bile :) hastalık gibi bir şey bende.. hararet 90 üzerine atmadı sayılır. aracın sorununu çözdüler ve sağlam bir şekilde teslim aldım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: exponent
son durum nedir?pompayı söküp götürecekleri sözünü verdiler ama gittiğimde daha pompayı sökmemişler neyse başında durup pompa sökülünce pompayı alıp bizzat pompacıya götürdüm. Cihan pompa İbrahim bey hem çok ilgili hem de çok bilgili bir usta.. pompayı söktü genel olarak pompada da sorun yoktu.. içindeki bir valfin nadiren takılma yaptığını söyledi yenisini bulmamız zaman alır dedi temizleyip yağlayıp yerine takıp kontrol etti, epey uğraştı ve 2 veya 3 saat sonra falan pompayı verdi götür taksınlar dedi. götürdüğümde Emre oto bu akşam ancak montajı biter yarın sabah test eder teslim ederiz aracı dedi. ertesi sabah aradım daha pompayı takmamışlar 2 gibi hazır olur dediler. saat 4 de tekrar aradım yeni bitti test yapamadık gel istersen beraber yapalım testi dediler. gittim test ettim düzelmişti. hem trafikte hem otobanda yaklaşık 60 km yol yaptım. sorun olmayınca teslim aldım. aracım teslim ettiğim gibi sorunsuzca bana geri teslim edildi ve bir kuruş ücret istemediler..
yalnız o gün test ettiğimde iki şey dikkatimi çekti ama aracı iyice rezil ettirmemek için söylemeden aracı teslim aldım. birincisi turbodan çok hafif bir üfleme sesi geliyordu. ikincisi aracın sol arka tamponunu duvara vurup derince çizdirip tırnaklarını koparmışlar. araçtaki kamera görüntülerinden çarptıklarını daha sonra izledim.
aracımda su kaçırması dışında nokta kadar sorun yoktu bunu daha önce yazmıştım zaten. turbo sesi yeni oluştu ama çok takmıyorum şuan. muhtemelen boruları iyi sıkmadılar. işin ehli iyi bir usta bulduğumda halledeceğim onu da. siz siz olun ehil olduğuna inanmadığınız kişilere aracınızı bırakmayın. ve usta dururken çırakları arabaya dokundurmayın. en ufak bir hatada sorunsuz aracınız artık sanayinin abonmanı olabilir.
-
sizi çok iyi anlıyorum hocam. aracı yürür vaziyette görünce sağa sola bakmadan kaçası geliyor insanın o durumlarda. iyi yapmışsınız. turbo sesi belki normaldir. bende çok hafif bir ıslık sesi vardı usta normal dedi. çok geçmiş olsun size.quote:
Orijinalden alıntı: ufkbskcpompayı söküp götürecekleri sözünü verdiler ama gittiğimde daha pompayı sökmemişler neyse başında durup pompa sökülünce pompayı alıp bizzat pompacıya götürdüm. Cihan pompa İbrahim bey hem çok ilgili hem de çok bilgili bir usta.. pompayı söktü genel olarak pompada da sorun yoktu.. içindeki bir valfin nadiren takılma yaptığını söyledi yenisini bulmamız zaman alır dedi temizleyip yağlayıp yerine takıp kontrol etti, epey uğraştı ve 2 veya 3 saat sonra falan pompayı verdi götür taksınlar dedi. götürdüğümde Emre oto bu akşam ancak montajı biter yarın sabah test eder teslim ederiz aracı dedi. ertesi sabah aradım daha pompayı takmamışlar 2 gibi hazır olur dediler. saat 4 de tekrar aradım yeni bitti test yapamadık gel istersen beraber yapalım testi dediler. gittim test ettim düzelmişti. hem trafikte hem otobanda yaklaşık 60 km yol yaptım. sorun olmayınca teslim aldım. aracım teslim ettiğim gibi sorunsuzca bana geri teslim edildi ve bir kuruş ücret istemediler..
yalnız o gün test ettiğimde iki şey dikkatimi çekti ama aracı iyice rezil ettirmemek için söylemeden aracı teslim aldım. birincisi turbodan çok hafif bir üfleme sesi geliyordu. ikincisi aracın sol arka tamponunu duvara vurup derince çizdirip tırnaklarını koparmışlar. araçtaki kamera görüntülerinden çarptıklarını daha sonra izledim.
aracımda su kaçırması dışında nokta kadar sorun yoktu bunu daha önce yazmıştım zaten. turbo sesi yeni oluştu ama çok takmıyorum şuan. muhtemelen boruları iyi sıkmadılar. işin ehli iyi bir usta bulduğumda halledeceğim onu da. siz siz olun ehil olduğuna inanmadığınız kişilere aracınızı bırakmayın. ve usta dururken çırakları arabaya dokundurmayın. en ufak bir hatada sorunsuz aracınız artık sanayinin abonmanı olabilir.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
2012 captiva aracım için filtre arıyorum ama piaysada mann bosch veya gm orjinal ürün bulmak çok zor. Kullanıp memnun kaldığınız yan sanayi filtre markası varmı sardes wunder filtron motocar vs...?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Vualp2012 captiva aracım için filtre arıyorum ama piaysada mann bosch veya gm orjinal ürün bulmak çok zor. Kullanıp memnun kaldığınız yan sanayi filtre markası varmı sardes wunder filtron motocar vs...?
Hocam Bosch filan bulunabiliyor piyasada, orijinalliğinden şüphe ettiğiniz için öyle dediniz sanırım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar merhaba 2008 model captivam var gecen gün kar yağdı arabanın park yerinde etrafi bi 20 30 cm kar oldu araci çıkarmaya çalıştım ancak lastikler kara dayandığı anda durdu ne bi pati çekme ne bi kari zorlayıp çıkma hiçbiri olmadı gaza sonuna kadar basmama rağmen arac ölece hareket etmeden kaldi aracın motoru bagirmadida sanki gaza basmiyormuş gibi tepki verdi bende ileri geri ileri geri hareket ettirerek çıkardım arabayı sorun nedir sizce hangi ustaya goturduysem arabada birsey yok dedi aldılar kullandılar asfaltta felan hızlanması gayet iyi dediler. Ayriyeten araçta sandık motor var egr iptal partikül iptal yazılım var bakımları eksiksiz güçlü bir arac ancak bana bole can sıkıcı birsorun yarattı, başkalarının araçlarına bakıyorum kara saplaninca cikana kadar 4 tekerde pati çekiyor benim ki ölü gibi duruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DevranSydan -- 16 Ocak 2021; 18:5:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Esp yi kapatmanız lazım. Esp yi kapatmazsanız araç patinajı engellediği için olduğunuz yerde kalırsınız.quote:
Orijinalden alıntı: DevranSydan
Arkadaslar merhaba 2008 model captivam var gecen gün kar yağdı arabanın park yerinde etrafi bi 20 30 cm kar oldu araci çıkarmaya çalıştım ancak lastikler kara dayandığı anda durdu ne bi pati çekme ne bi kari zorlayıp çıkma hiçbiri olmadı gaza sonuna kadar basmama rağmen arac ölece hareket etmeden kaldi aracın motoru bagirmadida sanki gaza basmiyormuş gibi tepki verdi bende ileri geri ileri geri hareket ettirerek çıkardım arabayı sorun nedir sizce hangi ustaya goturduysem arabada birsey yok dedi aldılar kullandılar asfaltta felan hızlanması gayet iyi dediler. Ayriyeten araçta sandık motor var egr iptal partikül iptal yazılım var bakımları eksiksiz güçlü bir arac ancak bana bole can sıkıcı birsorun yarattı, başkalarının araçlarına bakıyorum kara saplaninca cikana kadar 4 tekerde pati çekiyor benim ki ölü gibi duruyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X