Yazmayi unutmuşum o şekildede denedim sonuc aynı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (507. sayfa)
-
-
Yillar sonra foruma bakayim dedim konu nerelere gelmis.
Not: Arac hala bizde bu arada sikintisiz kullaniyoruz
-
İyi Akşamlar
2011 yılından beri Captiva kullanıcısıyım ve aracımdan çok memnunum.
Aracım şu anda 84.000 de ve ilk sahibiyim.
gecen gün sabah aracımı çalıştırdım. Normal çalıştı. Gazdan Ayağımı çektiğimde araç rölantide çalışmaya devam ettiği halde sanki araç stop etmiş gibi, ilk kontak açtığımızda yanan tüm gösterge lambaları yandı. Motor devri 0 oldu. Yeniden gaza bastığımda motor devri normale döndü ve tüm gösterge ışıkları söndü. gazdan ayağımı çekince yine aynısı oldu. 4- 5 kez tekrar ettim. durum aynı.
Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, herşey normaldi.
Dün yine aynı durum oldu. yine Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, tekrar herşey normale döndü. Bu durum daha önce başına gelen var mı.
Benim tahminim, Akü zayıfladı ondan yapıyor. Akü alalı 5 yıl oldu.Motor çalıştırırken bir kerede çalışıyor.
yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: finger60İyi Akşamlar
2011 yılından beri Captiva kullanıcısıyım ve aracımdan çok memnunum.
Aracım şu anda 84.000 de ve ilk sahibiyim.
gecen gün sabah aracımı çalıştırdım. Normal çalıştı. Gazdan Ayağımı çektiğimde araç rölantide çalışmaya devam ettiği halde sanki araç stop etmiş gibi, ilk kontak açtığımızda yanan tüm gösterge lambaları yandı. Motor devri 0 oldu. Yeniden gaza bastığımda motor devri normale döndü ve tüm gösterge ışıkları söndü. gazdan ayağımı çekince yine aynısı oldu. 4- 5 kez tekrar ettim. durum aynı.
Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, herşey normaldi.
Dün yine aynı durum oldu. yine Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, tekrar herşey normale döndü. Bu durum daha önce başına gelen var mı.
Benim tahminim, Akü zayıfladı ondan yapıyor. Akü alalı 5 yıl oldu.Motor çalıştırırken bir kerede çalışıyor.
yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Hocam,emin olmamakla beraber araç çalıştıktan sonra yapıyorsa şarj dinamosu olabilir mi acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Motor çalışırken Şarj lambası yanmıyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: finger60İyi Akşamlar
2011 yılından beri Captiva kullanıcısıyım ve aracımdan çok memnunum.
Aracım şu anda 84.000 de ve ilk sahibiyim.
gecen gün sabah aracımı çalıştırdım. Normal çalıştı. Gazdan Ayağımı çektiğimde araç rölantide çalışmaya devam ettiği halde sanki araç stop etmiş gibi, ilk kontak açtığımızda yanan tüm gösterge lambaları yandı. Motor devri 0 oldu. Yeniden gaza bastığımda motor devri normale döndü ve tüm gösterge ışıkları söndü. gazdan ayağımı çekince yine aynısı oldu. 4- 5 kez tekrar ettim. durum aynı.
Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, herşey normaldi.
Dün yine aynı durum oldu. yine Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, tekrar herşey normale döndü. Bu durum daha önce başına gelen var mı.
Benim tahminim, Akü zayıfladı ondan yapıyor. Akü alalı 5 yıl oldu.Motor çalıştırırken bir kerede çalışıyor.
yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
merhabalar, sanırım akünüz bitmiş olabilir. anlattıklarınız buna işaret ediyor önceki tecrübelerime göre ama siz yine de aküyü hem gaza basınca hem de rölantide ışıklar yanınca bir ölçün.
-
Arkadaşlar Navitech nx51cc de usb flash bellek kullanılabiliyor mu ?
Ayrıca benden önceki sahipleri motora yazılım artırmış olabilir mi nasıl anlarım ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zafer1041 -- 28 Ocak 2021; 20:32:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhaba arkadaşlar 2011 captivamla 10 uncu yıla yaklaşırken neredeyse tamamına yakını uzunyolda olmak üzere 110 bin km yi devirdik. ancak hala triger değişimi yaptırmadım. ama bu aralar yaptırmayı planlıyorum. piyasada çok sağlıklı bilgiler mevcut değil malesef. bu değişim süresi, değişimde birlikte nelerin değişeceği ve triger değişimi yaptıran arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirmi. en son biyerlerde triger değişimi için 130 bin km diye birşeyler okumuştum hem bu yazı yüzünden hemde zaten çok sakin araba kullanan biri olduğum için bu güne kadar geldik değişimsiz. hemde forumu kış uykusundan uyandırmış olurum dedim :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airporter -- 10 Şubat 2021; 1:26:20 > -
quote:
Orijinalden alıntı: airportermerhaba arkadaşlar 2011 captivamla 10 uncu yıla yaklaşırken neredeyse tamamına yakını uzunyolda olmak üzere 110 bin km yi devirdik. ancak hala triger değişimi yaptırmadım. ama bu aralar yaptırmayı planlıyorum. piyasada çok sağlıklı bilgiler mevcut değil malesef. bu değişim süresi, değişimde birlikte nelerin değişeceği ve triger değişimi yaptıran arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirmi. en son biyerlerde triger değişimi için 130 bin km diye birşeyler okumuştum hem bu yazı yüzünden hemde zaten çok sakin araba kullanan biri olduğum için bu güne kadar geldik değişimsiz. hemde forumu kış uykusundan uyandırmış olurum dedim :)
Benim aklımda 5 yıl veya 90bin km olarak kalmış hocam. Olayın teknik detaylarına hakim değilim, güvendiğim bi ustaya bıraktım normal bakımıyla beraber halletti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım
2010 model 210 binde captivam var araçda aşırı bir titreme var motor kulagı,şanzıman alt kulağı değişti şaftcıya gitti en son elektrikciye bile yönlendirildim ama sorun düzelmedi dahada artı ankarada sağlam usya tavsiyeniz yada daha önce böyle bir sorunla karsılaşan varmıdır -
Arkadaşlar 2012 Captiva sahibiyim,geçen günlerde arabanın kontağı açtığımda sarı motor ışığının yandığını gördüm,yarın uzun yola çıkmam gerekecek (1100km)bir sıkıntı olur mu?Acil değilse gittiğim yerde göstermek istiyorum -
Arkadaşlar sağ ön hoparlör patladı düşük bütçeli tavsiye edeceğiniz ürün varmı -
quote:
Orijinalden alıntı: ufkbskcArkadaşlar merhaba, aracımda 1 haftadır su eksiltme vardı. Eğilip altına baktığımda v kayışının olduğu yerden su aktığını gördüm. Devirdaimden kaçırdığını tahmin ettim. Su ekleye ekleye idare edip sonunda bugün aracı servise getirdim. Arabanın triger kapaklaeını vs sökünve kesin emin olduk ki devirdaimden kaçırıyor. Aşağıya devirdaimin fotolarını paylaşıyorum. Devirdaim paslanmış ve delinmiş. Böylesiyle ilk kez karşılaştım. Triger ile devir daimi değiştirmeyi ihmal etmeyin. Satın aldığım adam trigeri değiştirmiş ama devirdaimi değiştirmemiş. Şimdi ben ikisini de değiştiriyorum.
3 kuruş fazla verip antifiriz kullanmamaktan oluyor bunlar.
Araçların soğutma sıvısını distile su + antifiriz ile değiştirmek lazım.
Bir sürü işçilik + parça parası vermişsiniz.
parça maliyetini paylaşabilir misiniz ?
-
-
Çok yakmasa güzel araç
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
agresif bir kullanım tarzınız yoksa çok yaktığı falan yok. ben uzun yolda 7-7.5 lt. şehir içinde istanbul trafiğinde 9 ila12 lt. ortalamayla kullanıyorum tam 10 yıldır. eee artık 2 tona yakın ağırlıkta 4x4 ve muadillerinin yarı fiyatına olan bir araba da o kadar yaksın müsadenizle, haa tasarruflu isteyende clio sembole binsin ne işi var böyle heybetli bir 4x4 le.
-
-
Malzemeleri internetten sipariş ederek fiyat 2000TL denk geliyor 500 TL usta buldum -2500 TL halledicem birde akü bulamadım araca nereye sorsam elimizde yok diyorlar captiva farklı oluyor dediler -
Arkadaşlar selamlar...Captiva ile ilgili her türlü problem bilgi paylaşım destek için sizleri Facebook Captiva club ailesi sayfamıza bekliyoruz.
https://www.facebook.com/groups/282270952209688/?ref=share
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Whatsapp grubumuz;
http://https://chat.whatsapp.com/9tJ80Pqo9Z233RNYFsYK63
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejavu_54 -- 22 Mayıs 2021; 22:2:17 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X