Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2240. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45.124
Cevap
159
Favori
3.551.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22382239224022412242
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukkk

    Selonoid valfleri geçenlerde söktüm wd 40 ile temizledim. Fitreler tıkalı yada çalışmaz ise dediğiniz gibi çekişte düşüklük yapabiliyor. Çıkarır iseniz 12 volt dışarıdan vererek çalışıp çalışmadığını test edebilirsiniz.Youtubede videoları mevcut

    Alıntıları Göster
    Anladım hocam. Sübap değişimi yapılırken dişlilerden de ses geldiği için değiştirmiştim dişlileri ama valfleri değiştirmedim. Sadece balata spreyiyle temizlendi iyi çalışıp çalışmadığına bakılmadı volt vererek.Youtube'daki o videolara da göz atmıştım daha önce ama dediğim gibi benimkinde arıza ışığı yok. Ama eminim araba devirlenirken eskisine göre biraz nazlanıyor sanki bu da kafama takılıyor araştırıyorum muhtemel sebepleri
  • merhaba arkadaşlar,

    2011 benzinli 1.6 124 design edition sahibiyim , araç 90.000 km'de. tüp taktırmadım.
    aracın arıza lambası yandı , çekişte güçlük başladı. özel yetkili bosch servisine götürdüm. egsoz sensoru arızası önemli bir şey değil deyip lambayı söndürdü ama tabiki işe yaramadı yarım saat sonra tekrar lamba yandı. inceleyip daha uzman olduğunu ve arıza tespit cihazının daha iyi olduğunu söylediği ve bir opel.gm özel servisine yönlendirdi.

    burada aracın bakımını da yaptırdım ve servis termostat arızası nedeniyle bu durumun yaşandığını değiştirmek gerektiğini söyledi , orjinilyle değiştirdik. aracı teslim aldığımda çekiş çok çok iyiydi ve memnun kaldım . Ancak 400km ve 20 gün sonra lamba yine yandı ve araç 100 km's hızı geçmemeye başladı. servise gittim usta cihaza taktı inceledi ve sigortayı değiştirdi. arıza lambası söndü usta kullanmamaı sorun devam ederse tekrar gelmemei söyledi . eksantirik sensoru arızala olabilir dedi. Aracı aldığımda araç biraz güçlenmiş ama bu seferde 120 km/S hızın üzerine çıkmıyordu. Sonrasında arıza lambası yandı yine . sorun sizce ne olabilir, egzantirik sensorü arızasında motor soğukken çalışmada da gecikme oluyor diye biliyorum bende bu sıkıntı yok. şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goatronic -- 8 Nisan 2020; 11:59:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukkk

    Sıcaklığı hıgh en yüksek seviyeye getirin fanı 6 a alın sonra aracın hararet ibresi olması gereken yere gelince stop edin, 10 dakika bekleyin aracın yedek su depo kapağını geceden sabaha kadar açık bırakın su sesi hissedilir derecede düzelecektir.

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim faruk bey fakat detaylı anlatır mısınız bana son kısmı anlayamadım 10 dk bekleyin kısmından sonraki bölümü

    1.arabayı çalıştırıp sıcaklığı en üst seviyeye alacağım.
    2.fan hızını en üst seviyeye alacağım ve aracın hararet ibresinin ısınıp her zaman durduğu yere geldiğinde stop edeceğim.
    3......10 dk. bekleyip su depo kapağını mı açayım
    4...... su depo kapağını ertesi gün sabaha kadar açık mı bırakmam gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutbul

    teşekkür ederim faruk bey fakat detaylı anlatır mısınız bana son kısmı anlayamadım 10 dk bekleyin kısmından sonraki bölümü

    1.arabayı çalıştırıp sıcaklığı en üst seviyeye alacağım.
    2.fan hızını en üst seviyeye alacağım ve aracın hararet ibresinin ısınıp her zaman durduğu yere geldiğinde stop edeceğim.
    3......10 dk. bekleyip su depo kapağını mı açayım
    4...... su depo kapağını ertesi gün sabaha kadar açık mı bırakmam gerek

    Alıntıları Göster
    Aynen kaloriferi direk kendinize verin kalorifer tam ısınsın. Yedek su deposunu dikkatli açın gerekirse 15 dakika bekleyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukkk -- 12 Nisan 2020; 7:13:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 2012 model cruze sahibiyim bu tarafda ki deri kalktı bu parçayı nasıl sokebilirim. Dericiler airbag var sanıp yapmak istemiyorlar sokebilirsem götürüp kaplaticam yardimci olursanız çok sevinirim
    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazkaya L kullanıcısına yanıt
    Airbag şurada. Kaplamayı sökmeden önce yolcu airbag kapatılırsa daha emniyetli olur.

    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 13 Nisan 2020; 12:41:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki parçayi nasıl sokucem vida falan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 300 TL ücret istediler şurayı yapmak icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazkaya

    Peki parçayi nasıl sokucem vida falan yok
    Bende sökülmüş görmedim. Tırnaklı geçmeli ürün; herhalde?



    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sökmeyi başardım basitçe geldi videosunu çektim bilmeyen arkadaşlar için yardımcı olur diye düşünüyorum.cevaplariniz için de teşekkür ederim.

    Ali Kalayciyoutube
    Chevrolet Cruze Torpido Sökme
    https://www.youtube.com/watch?v=qCoepjojmN4&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urfes U kullanıcısına yanıt
    Ne kadar bir süre beklemem gerekiyor ustam? Kontağı kapatınca bi 30 saniye sonra falan radyo ve double ekran kapanıyor. Ancak şöyle bir durum var akünün eksi kutup arasına multimetreyi bağladım. Aracı stop edip kapıları kilitledim. Yaklaşık 15 dakika falan bekledim fakat 0.22 amper altına düşmedi araç. Bu normal mi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goatronic

    merhaba arkadaşlar,

    2011 benzinli 1.6 124 design edition sahibiyim , araç 90.000 km'de. tüp taktırmadım.
    aracın arıza lambası yandı , çekişte güçlük başladı. özel yetkili bosch servisine götürdüm. egsoz sensoru arızası önemli bir şey değil deyip lambayı söndürdü ama tabiki işe yaramadı yarım saat sonra tekrar lamba yandı. inceleyip daha uzman olduğunu ve arıza tespit cihazının daha iyi olduğunu söylediği ve bir opel.gm özel servisine yönlendirdi.

    burada aracın bakımını da yaptırdım ve servis termostat arızası nedeniyle bu durumun yaşandığını değiştirmek gerektiğini söyledi , orjinilyle değiştirdik. aracı teslim aldığımda çekiş çok çok iyiydi ve memnun kaldım . Ancak 400km ve 20 gün sonra lamba yine yandı ve araç 100 km's hızı geçmemeye başladı. servise gittim usta cihaza taktı inceledi ve sigortayı değiştirdi. arıza lambası söndü usta kullanmamaı sorun devam ederse tekrar gelmemei söyledi . eksantirik sensoru arızala olabilir dedi. Aracı aldığımda araç biraz güçlenmiş ama bu seferde 120 km/S hızın üzerine çıkmıyordu. Sonrasında arıza lambası yandı yine . sorun sizce ne olabilir, egzantirik sensorü arızasında motor soğukken çalışmada da gecikme oluyor diye biliyorum bende bu sıkıntı yok. şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim.
    bu sorunu çözebildiniz mi?
  • 2012 model 1.6 benzinli 66.000 de cruzum var.
    Kitapcığa baktığımda triger değişim zamanı 10 yıl veya 150 bin km diyor
    Küçük bir şehirde yaşadığım için pek fazla servis seçeneğim yok
    Rutin bakımlarını yaptırdığım usta sanayinin yüzde 90 ının olduğu gibi opelde şefken ayrılıp kendi dükkanını açmış işin açıkçası pek güvenemiyorum trigerin de bujilerin de değişmesi gerektiğini söyledi
    Bu güne kadar rutin bakım hariç bişey yaptırmadım.
    Arabada hissedilen hiçbir aksaklık yok
    Sizce senelik bakım zamanı da gelmişken triger,v kayışı,bujiler dahil komple bir bakım yaptırmalımıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oblomov844 O kullanıcısına yanıt
    Ben olsam, sıkıntı yoksa ve zamanı dolmadıysa değiştirmezdim. Güvenmiyorsanız zaten dokundurmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazkaya

    Sökmeyi başardım basitçe geldi videosunu çektim bilmeyen arkadaşlar için yardımcı olur diye düşünüyorum.cevaplariniz için de teşekkür ederim.

    https://www.youtube.com/watch?v=qCoepjojmN4&feature=youtu.be
    Video linkini ilk mesaja ekleyeyim.
  • BennyGood B kullanıcısına yanıt
    Aynen triger için 2 sene vaktim olduğunu düşünüyorum bu süre zarfında aklıma yatan bi usta bulursam değiştireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oblomov844 O kullanıcısına yanıt
    Ben de zamanı gelmeden herhangi bir parça değişimi yaptırmazdım. Bizim ustalar bakımları erkenden yapmaya pek meraklı. 15000 bakımını 10000 km'de yaptır derler sorsan. Kitapçıktan ayrılma sen üstat.
  • mstkurt M kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım da bu cruze bakım aralığı kitapçıkta 15000 km 1 yıl yazmasına rağmen ustalar 10000 km sonra bakım yazıyorlar
    Triger 10 yıl 150000 yazmasına rağmen türkiye şartları o kitapcığa uymaz deyip değiştirmeye çalışıyorlar
    Sorunsuz arabamıza gönül rahatlığıyla binemiyoruz
    Keşke servislerimiz kapanmasaydı da bizde sanayi eşrafının ikilemlerinden uzak kalsaydık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov844

    Benim anlamadığım da bu cruze bakım aralığı kitapçıkta 15000 km 1 yıl yazmasına rağmen ustalar 10000 km sonra bakım yazıyorlar
    Triger 10 yıl 150000 yazmasına rağmen türkiye şartları o kitapcığa uymaz deyip değiştirmeye çalışıyorlar
    Sorunsuz arabamıza gönül rahatlığıyla binemiyoruz
    Keşke servislerimiz kapanmasaydı da bizde sanayi eşrafının ikilemlerinden uzak kalsaydık.
    Usta 15000 km yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi War Rock -- 21 Kasım 2020; 11:8:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 model cruze hb aracım icin lastik alacam ancak lastik ebatları bircok sitede farklı gözüküyor. hangi ebatta lastik almam gerek yazlik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 22382239224022412242
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.