Şimdi Ara

...:::CHEVROLET KULÜBÜ:::... (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.070
Cevap
11
Favori
463.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada 1.2 motor aracın performansını arttırmanın bir yolu varsa ve bunu banada söylerseniz sevinirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: badilhan

    Bu arada 1.2 motor aracın performansını arttırmanın bir yolu varsa ve bunu banada söylerseniz sevinirim..



    sayın badilhan öncelikle aracınızı iyi günlerde ve kazasız belasız kullanın. araçların performanslarının arttırılması direkt olarak bütçeyle doğru orantılıdır. eğer gerçekten yapmış olduğunuz modifiye sonucu elde edeceğiniz gücü hissetmek istiyorsanız size tek bir tavsiyem olacaktır o da dereceli ekzantrik mili uygulamasıdır. uygulama sonucunda yaklaşık olarak 10-30 beygir arası güç artışı elde edeceksiniz. eğer aracınız 16 valve olsaydı bu artış 50-80 beygir arasına yükseltilebilirdi. yüksek dereceli egzantrik mili supapların açılma ve kapanma sürelerini değiştirerek motora daha fazla hava ve yakıt verir. bilindiği üzere ne kadar yanma o kadar güç teorisi ile güç artmış olur. bunun dışında katalitik konvertör iptali, direkt hava filtresi gibi uygulamalarla en fazla 1 veya 2 hp güç elde edebilirsiniz ki bunu hissedebilmeniz mümkün değildir. zaten bu uygulamayla düşük devirlerde güç kaybı yaşarsınız. bunun dışında tam emin olmamakla birlikte chip tuning uygulaması da yapılabilir.

    haa bunlar bana yeterli değil ve para da önemli değil diyorsanız tek yapacağınız turbo besleme sistemi uygulamaktır. Ancak unutulmaması gereken en önemli husus tek başına güç uygulamalarının yanında süspansiyon ve fren sistemlerinde de oynamalar yapılmalıdır. bu konuyla ilgili daha teknik ve detaylı bilgi için Türkiye`de bu işi en güzel ve profesyonel anlamda yapan
    www.remservis.com
    HugeDomains.com - RemserVis.com is for sale (Remser Vis)
    http://www.remservis.com
    adresinden faydalanabilirsiniz.




  • sayın ustaşenol, hem sizin hemde benim için kötü bir haberim var. araç test aracına çıkartılacakmış. satıştan vazgeçilmiş. kusura bakmayın. gerçekten üzüldüm
  • Araçlarla ilgili bazı konuları fırsat buldukça sizlerle paylaşmaya çalışacağım. evet bunlardan birincisi airbag (hava yastığı):ilk olarak 2. dünya savaşında, uçakların yere çakıldıkları anda pilotları korumak için tasarlanmışlardır. ilk olarak ABD `de 1967 model chevrolet araçta kullanılmıştır. o dönemki amaç emniyet kemeri takmak istemeyen kişiler için güvenlik önlemi olarak düşünülmüştür. ancak zamanla emniyet kemersiz kullanımı yarardan çok zarar getirdiği görüldüğü için uygulamadan kaldırılmıştır.airbag'in şişmesi tamamen halk arasındaki bir inanıştır. airbagler şişmez -patlar-. şoför ile direksiyon arası ortalama 40-50 cm. kadardır. arac kaza yapıp, büyük bir ivme ile durduğunda soför direksiyona dogru hala arabanın carpışmadan önceki hız ile gitmeye devam eder. biz buna fizikte eylemsizlik adı veririz. bu mesafenin (40-50cm.) bu hızla (ornegin 150 km/h) alınmasi cok cok kısa bir süre olup, şu anda hicbir teknoloji, bu kadar sürede o yastığı şişiremez. yastığın bu kadar sürede şişmesinin tek yolu kontrollü bir patlamadır. airbagler coğu kez ön farlarin 20-30 cm. gerisindeki bir sensör tetiklenince patlar. airbaglerin ortalama açılma hızları 230-300 km arasındadır. kimyasal bir reaksiyon olarak patlamaların sonucunda yuksek ısı enerjisi oluşur. airbaglerde bazen insan için zararlı sıcaklıklara ulaşmayı kaçınılmaz kılar. kazalarda, patlayan airbag ile koltuk arasına sıkışıp, yanarak yaralanan ya da ölen çok insan vardir. bu durumu en aza indirmenin tek yolu emniyet kemeri takılmasıdır. patlamadan sonra her tarafa azot gazı ve iğrenç bir koku yayılır.

    herkese kazasız günler dilerim...




  • Desevigne açıklamaların için teşekkür ederim...
    Bu durumda bi kaç yaşında 1.4 16 valf sx bulup takasa girmek daha akıllıca olur gibi geliyor bana...
    Bi de chevrolet tüplü arabaları piyasaya sokacakmış... Bekleyip görme taraftarıyım,malum benzin pahalı......
  • quote:

    Orjinalden alıntı: badilhan

    Desevigne açıklamaların için teşekkür ederim...
    Bu durumda bi kaç yaşında 1.4 16 valf sx bulup takasa girmek daha akıllıca olur gibi geliyor bana...
    Bi de chevrolet tüplü arabaları piyasaya sokacakmış... Bekleyip görme taraftarıyım,malum benzin pahalı......


    rica ederim önemli olan bişeyler paylaşabilmek şu anda bildiğim kadarıyla lpg li araçlar satışa başlandı. isteyen eski kullanıcılara da 1.800 YTL karşılığında garantiyi bozmadan takıyorlar. yanılmıyorsam BRC marka ama tam emin değilim.
  • DESEVİGNE ŞU 23 MİLYARLIK ARAÇ ANKARADAMI
    SEN DÜŞÜNMEZSEN BİZEDE YAPARLARMI AYNI İNDİRİMİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: free_00

    DESEVİGNE ŞU 23 MİLYARLIK ARAÇ ANKARADAMI
    SEN DÜŞÜNMEZSEN BİZEDE YAPARLARMI AYNI İNDİRİMİ



    araç test aracına çıkartılacağı için satıştan vazgeçilmiş durumda. üzgünüm.
  • Ne yapalım nasip değilmiş.aslında Sedan bizim gibi ailelere zorunlu artık.Teşekkür ederim.
  • Ne kadar güzel.yavaş yavaş cheyv ailesine yeni arkadaşlar geliyor artık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KaPTaN X

    TUM CHEVROLET KULLANANLARI BEKLIYORUZ


    Arkadaşım tamam CLUB ü kurdun ama seni de aramızda görmek isteriz.
  • Tüm cheyv kullanıcılarını ve sempati duyanları bekleriz.
  • desevigne arkadaşım bu clüb ü canlandırmak için ne yapmalıyız.düşünelim.birlikte hereket edelim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ustaşenol

    desevigne arkadaşım bu clüb ü canlandırmak için ne yapmalıyız.düşünelim.birlikte hereket edelim.


    vallahi ustaşenol arkadaşım bende neler yapılabileceğini düşünüyorum ama sağolsun arkadaşlar sadece bir yazı yazdıktan sonra arkasını getirmiyorlar. şöyle biraz daha katılım artsa toplantı ve piknik düzenlemek bile istiyorum ama hayırlısı
  • her ne kadar chevrolet kullanan ya da sempati duyan arkadaşlardan pek katılım olmasa da ben yinede bilgilerimi paylaşmaya devam edeceğim. birazda araçlardaki tork ve beygir gücü konusuna değinmek istiyorum. tork : dönme momenti veya dönmeyi meydana getiren kuvvet olarak tanımlanabilir. beygir gücü ise adından da anlaşıldığı gibi güçtür. güç birim zamanda üretilen kuvvettir. bir otomobilin torku ne kadar yüksekse maksimum beygir gücüne ulaşmakta o kadar kolay olur. basit bir örnekleme ile anlatacak olursak, diyelim ki 3. viteste giderken rampada bir araç sollayacaksınız ve karşıdan trafik akmakta. yol müsait olduğunda sollamaya başlıyorsunuz. eger torku düsük bir araçtaysanız, vitesi 2 ye almaniz gerekir. böylece gerekli yüksek devre bağlı max. güce ulaşıp 3. vitese tekrar atarak sollamayı tamamlarsınız. eğer torku çok iyi bir otomobildeyseniz, 3. viteste zorlanmadan basıp geçebilirsiniz motor kendini toplar.

    yukarıda bahsettiğim otomobillerden, diyelim torku düşük olanın beygir gücü yüksekse ikisi arasındaki bir yarışı yeterli uzunluktaki bir pistte beygir gücü yüksek olan kazanır. diğerinin torku istediği kadar yüksek olsun. şahsım için önemli olan beygir gücüdür. torkun telafisi vites küçültüp büyülterek mümkündür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desevigne -- 14 Kasım 2006; 14:40:34 >




  • sayın desevigne verdiğiniz bilgiler çok güzel yaralanacağımdan emin olabilirsiniz, bilmediğimiz çok şeyler varmış meğer, ben chevy kullanıcısı değilim ama bir arkadaşımın kırmızı 2006 model kalosu var o çok memnun hatta onunla yatıp kalkıyo bile diyebilirim,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: teamtkm

    sayın desevigne verdiğiniz bilgiler çok güzel yaralanacağımdan emin olabilirsiniz, bilmediğimiz çok şeyler varmış meğer, ben chevy kullanıcısı değilim ama bir arkadaşımın kırmızı 2006 model kalosu var o çok memnun hatta onunla yatıp kalkıyo bile diyebilirim,


    iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. önemli olan bişeyler paylaşmak. o arkadaşınızı da sayfamıza yönlendirirseniz sevinirim. forum sayfalarında gezerken gördüm sizinde polonuz varmış, aracınızla igili izlenimlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim
  • desevigne arkadaşım çavuş olmuşun artık.maaşına da zam gelmiştir.
  • desevigne arkadaşım bende bir araştırma yapıyorum .ne zaman sonuçlandırırsam bilgilendireceğim.İstatistik bilgi olacak tabi bu
  • Tabi gündüzleri yorgun argın geliyoruz.evde çoluk çocuk derken bu bilgileri toplamak için ayırdığım zaman da kısıtlı oluyor.Kısa süre sonra tamamlarım inş.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.