DENEDİĞİM ŞEYLER FAKAT YINE OLMADIBİ ÇARESİ VARDIR ELBET?
Başlat menüsü > Çalıştır'a gidin. İşletim sisteminize bağlı olarak, aşağıdaki dizinlerden birini metin alanına girin:
Windows Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\ Windows Vista ve Windows 7: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\
Mac OS X: ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default
Linux: ~/.config/google-chrome/Default Tamam'ı tıklayın. Açılan pencerede, "Default" klasörünün adını "Yedek" olarak değiştirin. "Yedek" klasörünü "User Data" klasöründen alarak bir seviye yukarıdaki "Chrome" klasörüne taşıyın.
Hatayı görmeye devam ederseniz, mevcut profilinizin yerine kullanmak üzere yeni bir kullanıcı profili oluşturmayı deneyin.
Korunan sistem dosyalarıyla ilgili sorunları denetleyin.
Başlat menüsü > Çalıştır'a gidin. Şunu girin: SFC.EXE /SCANNOW (SFC.EXE ile /SCANNOW arasında boşluk bıraktığınızdan emin olun). Bu komut, bilgisayarınızdaki korunan sistem dosyalarıyla ilgili sorunları tarayıp düzeltecek Microsoft yardımcı yazılımını başlatır.
Google Chrome'u açmayı deneyerek hata mesajının hala görüntülenip görüntülenmediğine bakın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme