Şimdi Ara

Çiçek Siparişi Yanlış Giderse Ne Yapabiliriz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba bugün size biraz ciceksepeti.com‘ dan bahsedeceğim. Malumunuz internette çiçek denildiği zaman akla gelen ilk ve en büyük internet sitesi ciceksepeti.com. Yani sevgilinize, eşinize, dostunuza, arkadaşınıza, doğum gününde veya yeni bir işe başladığı zaman veya herhangi bir nedenle kutlama yapmak istediğiniz zamanlar olacak elbet. Bu kutlamayı bir çiçekle süslemek istediğiniz zaman bu işi de internetten yapmak istiyorsanız eğer, bu dalda en çok ziyaret edilen sitelerden biri olan çiçek sepetini ziyaret edeceksiniz demektir.

    Artık çoğu çiçek siparişi internet kanalıyla oluyor. Eskisi gibi mahalle çiçekçilerimiz kalmadı. Vakit de yok zaten artık iki dakika netten tık tık bakıp, beğenip yollamak daha mantıklı oluyor. Hem fiyat karşılaştırıyorsun hem de yerinden kalkmadan seçimini yapıyorsun.

    Ben internetten alışveriş yaparken, hangi dalda olursa olsun, hep bilindik internet sitelerini tercih ediyorum. ÇiçekSepeti de bunlardan biri. Çok büyük, çok eski, çok kurumsal bir firma. İnternette online çiçek siparişi denildiğinde veya doğum günü çiçek denildiğinde, hatta çiçek yazıldığında bile en üstte çıkan bir sitedir zaten. Yalnız bugün verdiğim bir siparişten dolayı biraz kırgınım açıkçası.

    Neden diyecek olursanız; biliyorsunuz eskiden çiçek sepeti sadece çiçek satardı. Yani canlı çiçek satarlardı. Şimdi ürünlerini genişletti, yani kalemden, defterden, türlü türlü değişik değişik, sürpriz eşyalardan, değişik pastalardan, meyve sepetlerinden tutun da yenilebilir çiçeklere kadar herşey mevcut. Bu aslında bizim açımızdan daha güzel, daha hoş bir durum, daha eğlenceli, daha güzel şeyler gönderebiliyoruz artık. Eskisi gibi sıradan şeyler göndermek zorunda değiliz. Seçeneği çok fazla ve çok güzel. İyi güzel ama bu işi yaptığınız zaman güzel yapmanız gerekiyor. Yani bu çok önemli bir iş sonuçta. Tanıdığın tanımadığın, birçok insana hediye gönderiyorsun bu site üzerinden. Dolayısıyla bu iş düzgün yapılmaz ise insanın rezil olma durumu var.
    Resime bakıyorsun, siparişini veriyorsun, aynısını gideceğini düşünüyorsun fakat resimdekinden farklı bir ürün gidebiliyor. Böyle bir durum olduğu zaman, sen zor durumda kalabiliyorsun. Neden zor durumda kalıyorsun; çünkü eşine, dostuna, sevdiğin birine veya müdürüne şekil yapmak için, elini cebine atıyorsun. O da bulunduğu ortam da havasını basacak. Kalite olması gerekiyor öyle değil mi? Kimin kötü bir çiçek gidince, gözlerinin içi parlar ki? Ancak giden ürün, seçtiğin çiçek siparişinden farklı gidince şok oluyorsun. Çünkü sen telefonun çalmasını ve açtığında karşı tarafın çok mutlu olduğunu, ona ne kadar değer verdiğini, ilk bir kaç saniyede anlamak istiyorsun. Mesela ben bugün biri için girdim siteye ve doğum günü için, değişik bir şey olsun diyerek, meyve sepeti yollamak istedim. Dakikalarca uğraştım, parayı da göz önünde bulundurarak, en iyisini seçmeye çalıştım. Bonny food ve bonny gift ürünlerine yoğunlaştım. En güzelini seçip yollamaya çalıştım. Ancak giden neredeyse, yarı yarıya daha ucuz bir üründü. Göründüğünden daha az meyve vardı. Resimleri de aşağıda siz de bir bakın, haksızsam haksızsın deyin. Böyle bir durum olunca da, bir kere rezil olmuş oluyorsun. Rezil olmak demeyeyim de çünkü hiç düşünmemektense, kötü bir hediye ile veya çiçekle düşünmek daha iyidir bence. Ama kötü oldum. Daha kötü bir çiçek gidince ve o kadar para verince kötü oldum. Çok şükür ki, karşımda çiçek sepeti gibi bir dev vardı. Hemen canlı destekten şikayetimi dile getirdim.

    Sonucu n'oldu peki?
     Çiçek Siparişi Yanlış Giderse Ne Yapabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnMantıklısı -- 16 Eylül 2015; 18:24:02 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.