Şimdi Ara

Cihazı apple storedan almadıysanız sakın apple servisine götürmeyin. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
1.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam bende 2 kez iphone 6 mı değiştirdim turkcell den almıştım hiç zorluk çıkarmıyorlar sorun benden kaynaklı değil biri batarya diğeri ise ekran problemiydi telefonumda çok şükür problem yok şimdi memnunum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya kardeşim Dediğin gibi olsada bunların kasası değişiyor, bin tane testten geçiriliyor sonra swap diye veriliyor.Kusura bakmada bi swap bi 0 cihaz koysak önüne anlamazsın gelmiş burda konu açıyorsun.Size bu hizmette fazla.Vesselam !

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pantags38

    akıl küpü kardeşim benim ister apple store a götür ister teknosanın garantisine ver ikiside 0 olmayan bozuk telefonlardan bozuk parçalar üretilip yeni üretilen telefon yolluyor sen aklını hangi pazardan aldın

    Kardeşim değişim yaptınmı hiç konuşuyosun boş boş. Xperia z2 teleofnumu kasa açıklıgından verdim bana sordular yeni telefonmu istersiniz yoksa pranızımı diye parayı aldım. Sana teknosa mediamarkt vatan gibi yerlerde 0 kutu telefon verirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu ayki swap-sıfır telefon konusu ne zaman açılacak diyordum
  • pantags38 P kullanıcısına yanıt
    Kendinizi yormayın anlamayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleriyle konuştuğumda Apple' ın verdiği cihazların sıfır olmadığını söylemişti bana. Yapacak bir şey yok Teknosa' ya veya Vatan' a Apple' dan fazla güvenmem. Ayrıca Apple başkasının telefonunu vermez. Verdikleri telefonların fabrika çıkışı hatalıdır. Daha sonradan elden geçirilir. Yani sağlam olma ihtimali kutudan çıkandan daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iseminoglu -- 4 Şubat 2015; 21:48:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulo bisey dicem hadi refurbisehs ( yanlıs yazmıs olbilirim) deişim olmus cihazın ekran deişmiş kasa deişmiş sıfırdan farkı yok ne olcak deişim olsa bi sıkıntı cıksa yine deiştirirler zaten 3den sonra paranıda verirler bida gidip paranı verirler.
  • Swap anasini satayim
    Sonucta fabrikada testlerden gecip bana geliyor
    Kasasi sifir , pili sifir , ekrani sifir
    Daha ne olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş bayılıyorum ben bu konulara. Allah'tan Apple Store açıldı da, mesaj sayısnı arttıracak bir konu çıktı. 1998'den beri ciddi sayıda telefon değiştirdim, aldım satım, bozdum, bozuldu. Neredeyse götürmediğim yada hizmetini bilmediğim servis yok! Refurbished cihaz olsa ne olur, sıfır cihaz olsa ne olur? Onu da anlamış değilim. Kanun ve yönetmelik şöyle der! Ürün değişimine karar verilirse, o malın aynısı ya da daha üst modelini vermek zorundadır der. Mantık olarak sıfır verdi değil mi? Yani sizin düz mantıkla beraber, 2 ay kullandım değişim oldu. Hop 24 ay garanti uzadı. 18 ay daha kullandım hop bozuldu. Bir 24 ay daha! Bunu da istemenizi rica ederim. Gelelim ki! Ayıplı mal satmak yasaktır. ha bu mağazada rafa gelmeyecek, ya da sizin satın aldığınız olmayacak diye bir şey yok. O zaman gidersiniz kutusunu verirsiniz yenisini alırsınız. Şunu söyleyeyim. Teknosadan ya da Vatandan ya da v.b.'den aldınız. Yani? Londradan aldığım, vodafonedan kontratla aldığım cihazları (ki iPhone 5) yani Apple Store Türkiye'de yoktu. Problem bile etmeden ve ayrıca da randevusuz gitmiş olduğum halde, hiç sıkıntı yaratmadan değiştirdiler. BU değişim Apple Store'da oldu. iPhone 5 ilk önce Teleservice'de 25 gün bekledikten sonra değişmişti. Apple Store'da 30dk'da falan her şeyim hazırdı. Neye dayanarak bu saçma sapan soruları soruyorsunuz bilmiyorum. İyi ki anında değişim hizmeti falan bir sistemleri var. Bir de 20 iş günü bekleyeceksin deseler Zorluda arbede çıkacak herhalde. İşlem görmüş ya da görmemiş, değişim ürünü sizin cihazınızdan performans olarak aşağıda değilse ve kozmetik olarak bir hatası yok ise ne olacak kullanın işte! En nihayetinde o cihazda aynı üretim bandından ve ardından aynı kalite kontrol işlemlerinden geçiyor. Dediğim gibi bu sorunlu cihazı geçirmiyorlar demek değil ama insanları yanlış yönlendirmeyin. Adamlar gayette kendi ürünleri ile ilgileniyorlar. Bu benim için yeterli. Değişim cihazı SWAP, her yerde aynı mantıktadır. Sıfır olduğunu anlamanız zor, yeni IMEI yeni Seri numarası, kutu yok. F / C farkı falan diyeceksiniz de. O kadar çok dert var ki. Kullanımda ne kadar fark ediyor. Ohooooo. Hem F hem C seri başlı değişim cihazlarım oldu. Hiçte umursamadım. Garantisi bitmiş ürünü değiştirdi ya ben ona bakarım. Garanti süresi bitmesine 17 gün kala değiştirip sonra 90 gün daha ekledi ya ben ona bakarım. Gerisi ciddi anlamda sizin hüsnü kuruntunuz. Alın bir Samsung görün bakalım. Bu arada LG servisleri içinde aynı hızın söz konusu olduğunu da iletebilirim. Biraz sıkıntılı genelde elle tamiri seçiyorlar ama buyrun bir çay için hemen halledelim mantığındalar. Az biraz rahat bırakın ya kendinizi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    arkadaş bayılıyorum ben bu konulara. Allah'tan Apple Store açıldı da, mesaj sayısnı arttıracak bir konu çıktı. 1998'den beri ciddi sayıda telefon değiştirdim, aldım satım, bozdum, bozuldu. Neredeyse götürmediğim yada hizmetini bilmediğim servis yok! Refurbished cihaz olsa ne olur, sıfır cihaz olsa ne olur? Onu da anlamış değilim. Kanun ve yönetmelik şöyle der! Ürün değişimine karar verilirse, o malın aynısı ya da daha üst modelini vermek zorundadır der. Mantık olarak sıfır verdi değil mi? Yani sizin düz mantıkla beraber, 2 ay kullandım değişim oldu. Hop 24 ay garanti uzadı. 18 ay daha kullandım hop bozuldu. Bir 24 ay daha! Bunu da istemenizi rica ederim. Gelelim ki! Ayıplı mal satmak yasaktır. ha bu mağazada rafa gelmeyecek, ya da sizin satın aldığınız olmayacak diye bir şey yok. O zaman gidersiniz kutusunu verirsiniz yenisini alırsınız. Şunu söyleyeyim. Teknosadan ya da Vatandan ya da v.b.'den aldınız. Yani? Londradan aldığım, vodafonedan kontratla aldığım cihazları (ki iPhone 5) yani Apple Store Türkiye'de yoktu. Problem bile etmeden ve ayrıca da randevusuz gitmiş olduğum halde, hiç sıkıntı yaratmadan değiştirdiler. BU değişim Apple Store'da oldu. iPhone 5 ilk önce Teleservice'de 25 gün bekledikten sonra değişmişti. Apple Store'da 30dk'da falan her şeyim hazırdı. Neye dayanarak bu saçma sapan soruları soruyorsunuz bilmiyorum. İyi ki anında değişim hizmeti falan bir sistemleri var. Bir de 20 iş günü bekleyeceksin deseler Zorluda arbede çıkacak herhalde. İşlem görmüş ya da görmemiş, değişim ürünü sizin cihazınızdan performans olarak aşağıda değilse ve kozmetik olarak bir hatası yok ise ne olacak kullanın işte! En nihayetinde o cihazda aynı üretim bandından ve ardından aynı kalite kontrol işlemlerinden geçiyor. Dediğim gibi bu sorunlu cihazı geçirmiyorlar demek değil ama insanları yanlış yönlendirmeyin. Adamlar gayette kendi ürünleri ile ilgileniyorlar. Bu benim için yeterli. Değişim cihazı SWAP, her yerde aynı mantıktadır. Sıfır olduğunu anlamanız zor, yeni IMEI yeni Seri numarası, kutu yok. F / C farkı falan diyeceksiniz de. O kadar çok dert var ki. Kullanımda ne kadar fark ediyor. Ohooooo. Hem F hem C seri başlı değişim cihazlarım oldu. Hiçte umursamadım. Garantisi bitmiş ürünü değiştirdi ya ben ona bakarım. Garanti süresi bitmesine 17 gün kala değiştirip sonra 90 gün daha ekledi ya ben ona bakarım. Gerisi ciddi anlamda sizin hüsnü kuruntunuz. Alın bir Samsung görün bakalım. Bu arada LG servisleri içinde aynı hızın söz konusu olduğunu da iletebilirim. Biraz sıkıntılı genelde elle tamiri seçiyorlar ama buyrun bir çay için hemen halledelim mantığındalar. Az biraz rahat bırakın ya kendinizi.

    Okumadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    yurtdisi urun yine farkli dostum, ona bakarsan bende 7 kere 4s degistirdim vodafone cikisli her seferinde kavga gurultu ettik,komple bozulsun oyle gel,cihaz kilit tusunda 3 nokta testinden gecemedi birsey yok diyip durdular,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu uyeyi ve actigi konulari ciddi alip tartismayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknosadan pil bile almam sallanmış gibi gözükse de teknosa hakkında ne sallarsanız inanırım doğrudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    Fakat o Apple'ın dünya çapındaki bütün mağazalarında uyguladığı bir test. Telefonu o siyah çubukla sol, orta ve sağ kısmına bastırarak deniyorlar ve eğer o testten geçemezse değiştiriyorlar, benim cihaz o denemelerden geçemedi ve değiştirmişlerdi. Aynı şeyi Almanya - Berlin'de ki Apple Store Kurfürstendamm'da da gördüm, yani belirli kılavuzlara göre hareket etmek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeyiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKKA35

    Sallama ya Mediadan iphone tel aldım sim kartı okumuyordu apple servise verdim 0 alet geldi

    Sen 0 sanıyosun ;)

    ok
  • Arkadaşın dediği doğru arkadaşlar. Bi adamın ekranda ölü pixel cıkmıstı ben apple store da şahit oldum. Adam geniusla konusuyordu genius nerden aldınız diye sordu adam vatan dedi. Normalde telefonun değişmesi lazımken genius dediki ekranı değişebiliriz dedi adamla tartıstılar neden 0 cihaz vermiyorlar diye. Yani burdan anladıgım sey apple store dan alınmayan cihazlara kolay kolay degisim olmuyor. Yani arkadasın dedigi dogru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • değişen bir cihazın swap cihaz olup olmadığını nasıl anlarız
  • turkeyiss T kullanıcısına yanıt
    Siz 6 için servise giderseniz, 6 için hizmet alırsınız. Size 6s vermezler. Bu artniyetinizi genius anlamayacak mı sanıyorsunuz .

    Ancak şöyle olur: 2 yıl sonra siz garantiye gönderirsiniz, o modelin üretimi durmuş olur, o zaman bir üst modelini verirler eğer tamir edemezlerse. Ama piyasadaki en üstü değil, üretim, süren alt seviye cihazlardan birini verirler. Ama halen 4ün bile sıfırı bulunabilir durumda
  • Benim de ekran kırılmıştı ve kasada darbe vardı, ekran değişimi işe yaramaz dediler 900 lira verip sıfır cihaz getirdiler hemen, ama sıfır cihazla benim kırık zaten yan yanaydı ekranı değiştirip getirmediler yani:) telefonu nerden aldığımı da sormadılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeyiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    arkadaş bayılıyorum ben bu konulara. Allah'tan Apple Store açıldı da, mesaj sayısnı arttıracak bir konu çıktı. 1998'den beri ciddi sayıda telefon değiştirdim, aldım satım, bozdum, bozuldu. Neredeyse götürmediğim yada hizmetini bilmediğim servis yok! Refurbished cihaz olsa ne olur, sıfır cihaz olsa ne olur? Onu da anlamış değilim. Kanun ve yönetmelik şöyle der! Ürün değişimine karar verilirse, o malın aynısı ya da daha üst modelini vermek zorundadır der. Mantık olarak sıfır verdi değil mi? Yani sizin düz mantıkla beraber, 2 ay kullandım değişim oldu. Hop 24 ay garanti uzadı. 18 ay daha kullandım hop bozuldu. Bir 24 ay daha! Bunu da istemenizi rica ederim. Gelelim ki! Ayıplı mal satmak yasaktır. ha bu mağazada rafa gelmeyecek, ya da sizin satın aldığınız olmayacak diye bir şey yok. O zaman gidersiniz kutusunu verirsiniz yenisini alırsınız. Şunu söyleyeyim. Teknosadan ya da Vatandan ya da v.b.'den aldınız. Yani? Londradan aldığım, vodafonedan kontratla aldığım cihazları (ki iPhone 5) yani Apple Store Türkiye'de yoktu. Problem bile etmeden ve ayrıca da randevusuz gitmiş olduğum halde, hiç sıkıntı yaratmadan değiştirdiler. BU değişim Apple Store'da oldu. iPhone 5 ilk önce Teleservice'de 25 gün bekledikten sonra değişmişti. Apple Store'da 30dk'da falan her şeyim hazırdı. Neye dayanarak bu saçma sapan soruları soruyorsunuz bilmiyorum. İyi ki anında değişim hizmeti falan bir sistemleri var. Bir de 20 iş günü bekleyeceksin deseler Zorluda arbede çıkacak herhalde. İşlem görmüş ya da görmemiş, değişim ürünü sizin cihazınızdan performans olarak aşağıda değilse ve kozmetik olarak bir hatası yok ise ne olacak kullanın işte! En nihayetinde o cihazda aynı üretim bandından ve ardından aynı kalite kontrol işlemlerinden geçiyor. Dediğim gibi bu sorunlu cihazı geçirmiyorlar demek değil ama insanları yanlış yönlendirmeyin. Adamlar gayette kendi ürünleri ile ilgileniyorlar. Bu benim için yeterli. Değişim cihazı SWAP, her yerde aynı mantıktadır. Sıfır olduğunu anlamanız zor, yeni IMEI yeni Seri numarası, kutu yok. F / C farkı falan diyeceksiniz de. O kadar çok dert var ki. Kullanımda ne kadar fark ediyor. Ohooooo. Hem F hem C seri başlı değişim cihazlarım oldu. Hiçte umursamadım. Garantisi bitmiş ürünü değiştirdi ya ben ona bakarım. Garanti süresi bitmesine 17 gün kala değiştirip sonra 90 gün daha ekledi ya ben ona bakarım. Gerisi ciddi anlamda sizin hüsnü kuruntunuz. Alın bir Samsung görün bakalım. Bu arada LG servisleri içinde aynı hızın söz konusu olduğunu da iletebilirim. Biraz sıkıntılı genelde elle tamiri seçiyorlar ama buyrun bir çay için hemen halledelim mantığındalar. Az biraz rahat bırakın ya kendinizi.

    Okumadım

    Bence de en doğrusunu yapmışsın. Bir çok mesaj okunmadığı için bu forumda bu kadar gönderi var. Okumaya zahmet etsen belki bir şey öğrenirsin ve birbirini tekrar eden mesajlar ortadan kalkar, adam gibi Paylaşım olur. Neyseki sıkıntı yok, zamanında okumadıkların da çoktur. Senin için fark etmez. İşaret parmağını yorduğum için özür dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.