Şimdi Ara

Cihazlı-Tarifeden Caymak ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bugün olan bir olay var ve bunu en iyi sizlerin yorumlayıp yardımcı olacağını düşünerek yazıyorum. Vodafone'dan tarifeye ek olarak cihaz aldım.Fakat bir kaç saat sonra cihazın hoparlörünün bozuk(patlak) olduğunu fark ettim. Cihazı aldıktan birkaç saat sonra geri götürdüm bana bunu benim yapmış olabileceğimi söylediler teknik servise yolladılar müşteri sıfırını istiyor diye.Ama ben tüm bu olanlardan sonra cihazın sıfırı gelse bile almak istemiyorum.Yani yaptığım kontratı cihazı hepsini iptal etmek istiyorum.Kısacası cihazlı tarifeden cayma hakkım var mıdır? Çalışanların hal tavır ve sözlerinden sonra operatörü de değiştirme kararı aldım.Bilgilendiren yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.



  • Hayir iptal edemezsiniz. Zaten imzaladiginiz taahhutnameyi biraz okusaydiniz ne olursa olsun cihazi geri iade etmeyeceginize dair imza attginizi gorebilirdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Hayir iptal edemezsiniz. Zaten imzaladiginiz taahhutnameyi biraz okusaydiniz ne olursa olsun cihazi geri iade etmeyeceginize dair imza attginizi gorebilirdiniz.

    Aslında okudum ama gözden kaçırdım sanırım.Tüketici hakları mahkemesine falan gitsek çözemez miyiz acaba bu durumu? Kredi ile koskoca evi alınca bile vazgeçen olabiliyor.
  • Teşekkürler cevaplar için bakalım son durum ne olacak.
  • Ayipli mal oldugundan dolayi 6ay icinde cihazin istersen sifirini isteme hakkin var istersende para iadesi. Ben vodafone musteri hizmetleriyle gorustugumde cihaz icin odediginiz aylik tutarlar geri iade edilir taahhutte duser dedi. Aldiginiz yere baski yapin. Sifir cihaz almissiniz boyle bir sorunda direk degistirmeleri gerekir.
    Edit: 1hafta once hakem heyetine verdim basvurumu beklemedeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyrime2828 -- 14 Mayıs 2015; 17:59:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DUSTER04

    Ayipli mal oldugundan dolayi 6ay icinde cihazin istersen sifirini isteme hakkin var istersende para iadesi. Ben vodafone musteri hizmetleriyle gorustugumde cihaz icin odediginiz aylik tutarlar geri iade edilir taahhutte duser dedi. Aldiginiz yere baski yapin. Sifir cihaz almissiniz boyle bir sorunda direk degistirmeleri gerekir.
    Edit: 1hafta once hakem heyetine verdim basvurumu beklemedeyim.

    Teşekkürler uğraşmaya devam ediyorum.Cihazın sıfırını gönderseler dahi geri vermek istiyorum artık.
  • Bayilerdeki odunlar yüzünden canınızı sıkmayın,çoğu bayide var o odunlardan,
    cihazı satmaya çalışırken nerdeyse ...nizi öperler-elinizi demek istemiş de olabilirim :) - bir sorun olur da tekrar bayiye gelirseniz nemrut surat takınır odunlar
    Cihazın sorunu,kafaya takılacak cinsten değilse kullanın gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.