Şimdi Ara

Çin, 10 Bin YTL'lik Oto Üretti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
2.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    allah kahretsin bu çinlileri!

    ulan şerefsizler 2 milyar çekik gözlü neyinizw yetmedi bu taraflara saldırıyonuz da insanların hayatlarını mahvediyosunuz!

    zaten pis çinliler yüzünden bir çok sektör bitti veya bitmek üzere, babamlar çanta imalatçısı onların işi de sallantıda! Dükkanımda çin malı şemsiye, bujiteri bilmemne satıyorum; kutudan çıkanların yarısı bozuk


    yavaş bütün kinini boşaltma adamlar yapmışlar satıyolar =) bu kadar kızmaa gerek yok
  • Vehbi KOç bir zamanlar
    ucuz mal alacak kadar zengin değilim dediği zaman millet dalga geçmişti
    aslında çok doğru bir laf
    ama anlayana ...!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    Vehbi KOç bir zamanlar
    ucuz mal alacak kadar zengin değilim dediği zaman millet dalga geçmişti
    aslında çok doğru bir laf
    ama anlayana ...!!!


    evet.
  • KARDEŞİM ADAMLAR NÜFUS PLANLAMASININ ÇÖZÜMÜNÜ BULMUŞLAR. PEKİN'DE BİR TİM KURMUŞLAR, LANDWİND JİPİ OLAN KALABALIK AİLELERİ SEYİR HALİNDELERKEN İZLEYİP BİR KAVŞAĞA GELDİKLERİNDE ÖNLERİNE KAMYONLA ANİDEN ÇIKIVERİYORLARMIŞ. GERİSİNİ LANDWİNDİN KAROSERİ, İŞTE NEBİLİİM MOTOR BLOGU, DİREKSİYON KOLONU FELAN HALLEDİYOMUŞ. İŞTE OTURDUĞUM YERDE YAZIVERDİM OLAYI. BU KADAR KÖTÜ ARABALAR YAPMANIN HERHALDE BİR SEBEBİ OLMALI. YOKSA EN SAĞLAMLARINI KENDİ ÜLKELERİ İÇİN ÜRETİYOR OLMASINLAR NE DERSİNİZ....
  • jiangLing Landwind in çarpışma testinde içten kamera görüntüLerini izLedim
    inanamadım


    http://paultan.org/archives/2005/10/07/jiangling-landwind-x6-crash-test-passenger-cabin/
  • İnsan kendi parasıyla ancak bu şekilde intihar edebilir ...
  • Abi bunlar kağıttanmı yapıo yaa.
  • yok yaw 5 paar etmez kesin. adamların kendi yaptıkları hiçbişey çalışmıyoki bunlar çalışsın.(fason ürettikleri dünya markaları hariç tabi)

    ürettikleri herşey adi ve dandik ele bile alınmaz.oyuncak dışında bişey almamak lazım bu adamlardan.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kirallarvadisi

    Abi bunlar kağıttanmı yapıo yaa.

    Origami nin biraz gelişmişi
  • Moderasyonsuz üretimler nöyle olur işte..

    4 te birine maledilir ve markalının 3 te ikisi fiyatına satılır, birileri kar eder..

    Ama dünya markalarında bu durum pek geçerli değil.

    Mesela NCAP den en az kabin hasarı ile kurtulup testlerde başarılı addedilen Renault Megane 2, Clio ve Espace lar ın parçaları nereden geliyor sizce ?

    Yalnız piyasada bayıla bayıla kullandığınız kaç araç NCAP den o kadar sağlam çıkıyor ? özellikle yurdumuzdaki birçok kore ve Şangay paketlemeli Türkiye montajlı otomobillere bakacak olursak..
  • Buna 10bin ytl vereceğime at arabası alırım daha iyi
    yada bi hacı murat
  • olay çin düşmanlığına dönmüş. unutmayınki 50 sene önce japon malları da aynı muameleyi görüyordu. tıpkı şimdi çin mallarının kalitesiz olması gibi japon malları da kalitesizdi. endüstrileştikçe, tecrübe kazandıkça, kendi teknolojilerini geliştirdikçe kaliteli ürünler üretmeye başladılar. çin endüstrisi henüz çok genç sayılır. daha yeni yeni teknoloji üretmeye başladılar. 20 30 yıl sonra japon ve avrupa arabalarıyla yarışabilecek kalitede üretim yapacaklarından şüpheniz olmasın. sony bile dandik ürünler üreten bir firmaydı. kendilerine 2000 yılında en iyi şirketlerden biri olma hedefi koymuşlardı. çok daha önce başardılar. toyotanın sahibi toyoda ailesi tarımla uğraşan geniş toprakları olan ağalardı. japon imparatorunun, dünyadaki gelişmeleri iyi takip edip, toplumunun geleceğinin tarımın terk edilip sanayiye yönlenilmesine bağlı olduğunu anlaması üzerine, tarımsal üretimi terk edip derhal sınai faaliyetlere girişmelerini emrettiği japon toprak ağalarından biri. ailenin adı aslen toyoda'dır. hiçbir bilgi, birikim, tecrübe, teknoloji olmadan giriştikleri otomotiv sektöründe 2006 yılında en çok satan firma olacağı öngörülüyor. çinlilerde şu anda ucuz işgücü, düşük maliyet avantajı ile sektöre girdiler. henüz teknolojileri ve tecrübeleri japon, amerikan, avrupa araçlarıyla kıyaslanamaz ama çocuklarınız sizden bir çin arabası almanız için yalvarabilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Villeneuve

    olay çin düşmanlığına dönmüş. unutmayınki 50 sene önce japon malları da aynı muameleyi görüyordu. tıpkı şimdi çin mallarının kalitesiz olması gibi japon malları da kalitesizdi. endüstrileştikçe, tecrübe kazandıkça, kendi teknolojilerini geliştirdikçe kaliteli ürünler üretmeye başladılar. çin endüstrisi henüz çok genç sayılır. daha yeni yeni teknoloji üretmeye başladılar. 20 30 yıl sonra japon ve avrupa arabalarıyla yarışabilecek kalitede üretim yapacaklarından şüpheniz olmasın. sony bile dandik ürünler üreten bir firmaydı. kendilerine 2000 yılında en iyi şirketlerden biri olma hedefi koymuşlardı. çok daha önce başardılar. toyotanın sahibi toyoda ailesi tarımla uğraşan geniş toprakları olan ağalardı. japon imparatorunun, dünyadaki gelişmeleri iyi takip edip, toplumunun geleceğinin tarımın terk edilip sanayiye yönlenilmesine bağlı olduğunu anlaması üzerine, tarımsal üretimi terk edip derhal sınai faaliyetlere girişmelerini emrettiği japon toprak ağalarından biri. ailenin adı aslen toyoda'dır. hiçbir bilgi, birikim, tecrübe, teknoloji olmadan giriştikleri otomotiv sektöründe 2006 yılında en çok satan firma olacağı öngörülüyor. çinlilerde şu anda ucuz işgücü, düşük maliyet avantajı ile sektöre girdiler. henüz teknolojileri ve tecrübeleri japon, amerikan, avrupa araçlarıyla kıyaslanamaz ama çocuklarınız sizden bir çin arabası almanız için yalvarabilir.


    ALLah muhafazaaa
    sen ne diyosun yaaaabence tam bi feLaket senaryosu oLmuş buuu...umarım dedikLerin gerçekLeşmez ve en azından üLkemizde şu ucuz ve kaLitesiz çin maLLarının önüne geçiLebiLir...
    bu arada;bence çinLiLer iLerLeyen yıLLarda caponLarın bugünkü kaLitesine ve teknoLocisine uLaşamazLar...
    bunun sebebi de aradaki küLtür farkı bence




  • Irkçılık yapmaya gerek yok. Adamların son 50 yıldaki durumları ortada.Yılda ortalama %9 büyüyorlar.Türkiye'nin aklı neredeydi. Onlar kendi markalarını yaratıp dünyaya satacak duruma gelmişler, biz kendi markamızı yerin dibine batırmışız.G.Kore savaştan sonra bizden kötü durumdaydı, şimdi adamların kaç otomobil markası var. Elbette Çin'den şu andaki teknoloji-tasarım düzeyiyle ncap'tan 5* alacak, yılın otomobili seçilecek araçlar beklenmiyor ama herşeyin bir başlangıcı var.Bizim var dediğimiz otomobil sanayiimiz bile çoğunlukla dışarıdan ithalata bağlı. Yani ülkeye getirdiği döviz diğer ihraç ürünlerimizin yanında devede kulak kalıyor. Adamlar sermayesini bulmuşlar, çizmişler, eminim ki parçalarının tamamı da yerlidir. Üretip Avrupa'da bile satabilecek hale getirmişle.Helal demekten başka diyecek bir şey yok.
  • Olay 50 yıl sonranın olayı değil günümüz olayıdır..
    50 yıl sonra Çin de Japonya gibi olur mu olmazmı bilinmez..Dünya tarihi o kadar da kestirilebilir olmamıştır..
    Günümüzde Çin malı adimidir??..evet adidir..
    Çin malları japon malları gibi kaliteli olursa bunu 50 sene sonra bu forumda konuşuruz
    Ayrıca belki de bizim ülkemiz 50 sene sonra bir dünya devi olur.. ne dersiniz??
    Kenidi ülkenize Çin'e güvendiğiniz kadar güveniyor musunuz?
    Biz şu an Çin'den BİNLERCE kat kaliteli mal üretiyoruz..
    Bunu da bir düşünün..
  • Ben de son 50 yıldan bahsediyorum zaten.Ölen liderlerinin adı Deng'di yanılmıyosam. onun zamanından başlayarak günümüze gelmiş bir süreç. Çin mallarının kötü bir imajı var. Ama bu hepsi için geçerli değil. Dünyanın 500 büyük şirketinin çoğunun Çin'de üretim tesisi var.Kimse bunların kalitesiz üretim yaptığını söyleyemez.
    Çin'in gelir seviyesi yükseldikçe oranın insanları da kaliteli mal isteyecekler o zaman siz görün üretim kalitesini. Burası siyaset forumu değil ama şu andaki insan gücü kalitesi ile dünya devi olmak biraz zor bence.
  • tabi ki..Yabancı firmaların fabrikaları kaliteli üretim yapıyor..Zaten bir BMW, Gidip Afrikada bir ülkeye fabrika açsa, orda da kaliteli üretim yaptırır..Ama olay Çin malları..Yani kendi firmaları..
  • abicim çinliler avrupa piyasasına hkim ama malları nın ömürleri fazla uzun olmuyo bu da dandiktir herhalde 45 km pek bizi açmazz
  • abicim çinliler avrupa piyasasına hkim ama malları nın ömürleri fazla uzun olmuyo bu da dandiktir herhalde 45 km pek bizi açmazz
  • ya bir de kızma demişsiniz. Biraz kaliteli yapsınlar ne yapalım yani. Dağıtıp 10 kere almaktansa 3-5 neyse verip daha kalitelisini almaya razıyım. Yamyam gibi bütün dünya piyasasına saldırıp yerli sermayeyi, işgücünü katlettiler. Dükkanımın kilitleri de çin malı. 2 ay içinde bozuldu Koskoca Kale Kilit bile isyan ediyordu

    bir de kota da kalkıyor, hepten yanıcaz küçükken babam bana Tahtakaleden yerli mal oyuncaklar alırdı, hala sapasağlam durur. Şimdi kardeşleriminkilere bakıyorum 1 hafta içinde darmdağan oluyor. Tahtakelede adam gibi oyuncakçı kalmadı. Toys'R Us oyuncaktan yavaş yavaş çekilip kırtasiyeye dönüyor. Çin yüzünden

    Bu arada büyük markalar oralara kendi adamlarını yollayıp ona göre üretim yapıyolar. İşçileri de döve döve eğitip kaliteli mal yaptırmaya çalışıyolar. Gerçi farkedenleriniz olmuştur. Yeni çıkan Nike ayakkabıların çoğunda yapıştırıcı taşmaları, dikiş eksiklikleri gibi bir sürü işçilik hatası var. Bu mudur kalite???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 18 Ocak 2006 23:52:00 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.