Şimdi Ara

Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • AB'nin ek vergi kararına rağmen bir Çinli elektrikli otomobil daha Avrupa'da satışa sunuldu. İlk olarak Hollanda, İsveç ve Norveç'te satışa sunulan Zeekr 7X adı verilen elektrikli SUV'un fiyatı pazara göre değişmekle birlikte 54 bin eurodan başlıyor. Zeekr'ın Çinli otomotiv grubu Geely'nin çatısı altında yer alan bir marka olduğunu hatırlatalım.



    Zeekr 7X, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu
    Zeekr 7X, yerel pazarda yani Çin'de geçtiğimiz eylül ayında satışa sunulmuştu. Söz konusu modelin Çin'deki fiyatı güncel kurla 30 bin eurodan başlıyor. Markanın Avrupa pazarına sunduğu üçüncü model olan Zeekr 7X, tek ve çift motorlu olarak tercih edilebiliyor. Avrupa'daki teslimatlar önümüzdeki yılın yaz aylarında başlayacak.



    Zeekr 7X, kardeş marka olan Volvo'nun da bazı araçlarında kullandığı SEA platformu üzerine inşa edildi. Söz konusu model; 4787 mm uzunluğa ve 2900 mm aks mesafesine sahip. Otomobilin dış tasarımında boydan boya uzanan ince ön ve arka aydınlatmalar, yuvarlak hatlar, çift renkli 21 inç jantlar ve gizli kapı kolları dikkat çekiyor.



    Standart olarak yerden yüksekliği 45 mm'ye kadar artıran havalı süspansiyona da sahip olan model 539 litre bagaj hacmine sahip. Ek olarak ön kaputun altında da 66 litrelik bir ön bagaj bulunuyor. İç mekanda ise üç kollu direksiyon simidi, dijital gösterge, ön cama yansıtılan head-up display ve 16 inç dokunmatik multimedya ekranı yer alıyor. Zeekr 7X'in bilgi-eğlence sistemi Snapdragon 8295 yonga setinden güç alıyor.



    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu
    11 kamera ve 1 radar ile donatılan modelin arkadan itişli versiyonu 310 kW güç ve 440 Nm tork sunuyor. Çift motora sahip dört tekerlekten çekişli versiyon ise toplam 470 kW güç ve 710 Nm tork değerlerine sahip. İkinci seçeneğin 0-100 km/s hızlanma süresi 3,8 saniye olarak karşımıza çıkıyor.



    Ayrıca Bkz.Huawei ve Chery'den yeni model: Luxeed R7 EREV



    Elektrikli SUV, 800V elektrik mimarisi sayesinde 480 kW'a kadar DC hızlı şarj desteğine sahip. Otomobilde 75 kWsa LFP ve 100 kWsa NMC olmak üzere iki farklı batarya seçeneği mevcut. Menzil bataryaya göre WLTP'ye göre 480 km ve 615 km arasında değişiyor. Küçük bataryanın %10-80 dolum süresi 13 dakika olarak açıklandı. Büyük bataryada ise bu süre 16 dakikaya yükseliyor. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu
    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu
    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu
    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu
    Çinli elektrikli SUV Zeekr 7X, Avrupa'da satışa sunuldu








  • Şu an nerdeyse tüm binek otomobiller benzinli oldu. Yakıt depoları ortalama 40-50 litre. Benzinli bir araç c hb ve sedanları şehir içinde 8-9 litreden aşağı yakmaz. Suv olanları ise 10 lt altına yakmaz. Benzinli bir araç dahi full depo ile menzili 600 km geçmiyorken. 600 km menzilli bir elektrikli araç neyinize yetmedi anlamadım. Günlük ortalama kullanımın 35 km olduğu istatistiksel bir veri ile ile 3 hafta hiç şarj edilmeden kullanılacak bir menzil. şarj için 16 dakika demiş haberde, olsun 25 dakika, 4 saatlik bir yolculuk sonrası yarım saatlik bir mola ver Namazını kıl veya İhtiyacını gider Bir kahve, çay iç; az biraz yürü ayakların açılsın.
  • 100kw lık NMC olan iyiymiş , sedanıda güzel buda güzel olmuş ,büyük batarya iyidir.Ayrıca %10-80 16dk da baya iyi değer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 17 Aralık 2024; 00:49:00 >
  • Menzil bana çok kısa geldi. 600 km ne ya. Zeekr bu.

  • fırından ekmek çıkarır gibi araba çıkarıyolar, çoğuda batıyor. En iyisi oturmuş bilindik markalara yönelmek yoksa elde patlar.

  • OverClocK1ng kullanıcısına yanıt
    Şu an nerdeyse tüm binek otomobiller benzinli oldu. Yakıt depoları ortalama 40-50 litre. Benzinli bir araç c hb ve sedanları şehir içinde 8-9 litreden aşağı yakmaz. Suv olanları ise 10 lt altına yakmaz. Benzinli bir araç dahi full depo ile menzili 600 km geçmiyorken. 600 km menzilli bir elektrikli araç neyinize yetmedi anlamadım. Günlük ortalama kullanımın 35 km olduğu istatistiksel bir veri ile ile 3 hafta hiç şarj edilmeden kullanılacak bir menzil. şarj için 16 dakika demiş haberde, olsun 25 dakika, 4 saatlik bir yolculuk sonrası yarım saatlik bir mola ver Namazını kıl veya İhtiyacını gider Bir kahve, çay iç; az biraz yürü ayakların açılsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeYLeR. -- 17 Aralık 2024; 11:55:52 >
  • çin liler dünyanın korkusu oluyor.

  • bu araçlar bizim için hayal..


    100KW bataryalı modeli getir 1,8 milyona , sat burda peynir ekmek gibi.. ama nerdeeeeee...


    600km nonstop araç kullanan şöför , sınava tekrar girsin..

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • liebermann L kullanıcısına yanıt

    Getirmek istiyorlar. Ancak Elektrikli araç satabilmek için en az firmanın bizzat kendisi en az 20 servis noktası açmak zorunda bunu yapsa dahi çine ek %40 gümrük vergisi var. Ya türkiye de fabrika kuracak yada gümrük anlaşması olan bir ülkede üretip yapıp getircek.

  • Harika bir araç keşke Geely bizde de yatırım yapsa!

  • Cok satacagini dusunmuyorum. Kaliteli bir marka gibi gorunse de henuz cok yeniler ve 54k araba icin iyi bir para avrupada

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.