Şimdi Ara

Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.484
Cevap
58
Favori
274.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • RİP,Allah rahmet eylesin,


    malum yerlere düşmüş oyun,denedim.
    Oyunda bina çeşitliği az ama oyuna girince sağda hemen steam atölyesi var.Orade epey içerik olacak gibi,hatta hemen içerik eklenmeye başlamış bile,(videoda gördüm)

    Para biriktiriyorum Türkçe yaması çıksın alıyorum bu oyunu...
    işinize yarayacağını düşündüğüm modlar. alıntıdır orjinal oyunlar için hepsi steam atölyede mevcuttur.

    Automatic Bulldoze

    Şehriniz büyüdükçe sorunlarınız da artacak. Sorunlarınız arttıkça, şehrinizi terk edenler veya evi/işyeri yananlar olacak. Bu durumda bu binalar boşaltılacak ve onları bir bir yıkmadığınız sürece orada hem yerinizi işgal edecek hem de görüntü kirliliğine sebep olacak. Bu mod ile bunu yapmanıza gerek kalmıyor, oyun otomatik olarak, boşaltılan binaları yıkıyor, hayatınız kolaylaşıyor, trafik sorunlarınıza daha çok vakit ayırabiliyorsunuz.

    Terraform Tool

    Cities: Skylines, seçtiğiniz harita üzerinde şehrinizi inşa etmeye başladıktan sonra, o harita üzerinde oynama yapmanıza izin vermiyor. Kendinize bir kuyu açamıyor veya bir dağ yapamıyorsunuz, tabii bu modu yüklemediyseniz.

    City Statistics Easy Access

    İstatistikler, başarılı bir şehrin vazgeçilmezidir. İyi bir belediye başkanı olmak istiyorsanız, bu istatistiklere sık sık bakmanız gerekiyor ve bu mod ile ekranınızın sağ alt köşesine bir hızlı erişim tuşu ekleniyor. O ölüm oranı da ne öyle?!

    Auto Line Color

    Bir bir belirlediğiniz otobüs durakları, hepsi mavi hat olarak göründüğü için birbirine mi karışıyor? Hangi otobüsün nereye gittiğini ayırt edemiyor musunuz? Evet, ben de edemiyordum. Neyse ki bu mod var.

    Toggle Traffic Lights

    Cities: Skylines oyuncularının ortak sorunu, gerçek hayatta da olduğu gibi, trafik. Yollarınızda bir çok kavşak olduğundan trafiğiniz akmıyor, tıkanıyorsa ne yapabilirsiniz? Kavşağı bir döner kavşak haline getirebilirsiniz. Üst geçit yapabilirsiniz. Kavşağı tamamen yok edebilirsiniz ya da daha basiti, trafik ışıklarını kaldırabilirsiniz.

    FindIt

    Şehrinizde binlerce insan, binlerce araç, binlerce bina olabilir. “Neredeydi şu geçen gördüğüm şey?” diye kafayı yemeden önce bu modu edinebilirsiniz.

    Automatic Emptying

    Bildiğiniz gibi, çöplükleri ve mezarlıkları doldukları zaman boşaltmanız gerekiyor. Yoksa çalışmıyorlar ve yerlerini değiştiremiyorsunuz. Bildiğiniz gibi, bu mod ile, dolan yerler otomatik olarak boşaltılıyor.

    Tree Brush

    Ben, ağaçların, Cities: Skylines’ta biraz gölgede kaldığını düşünüyorum. Oynarken aklıma ağaçlandırma yapmak pek de gelmiyor. Halbuki bu ağaçlar sadece süs amaçlı değil, kirliliği azaltıp arsa değerini yükseltebiliyorlar. Bu mod ile, ağaçları tek tek dikmek yerine, bir fırça ile toplu ağaç dikimi yapabiliyorsunuz. Greenpeace de sizi takdir ediyor.

    Extended Public UI

    Hatlara isim vermek, kısa yoldan, hepsini bir ekranda görmek, renklerini değiştirmek, silmek gibi bir çok kullanışlı özelliğe bu mod ile sahip olabiliyorsunuz. Üstelik varsayılan kullanıcı arayüzünün içerisine çok güzel entegre edilmiş.

    Traffic Report Tool

    Cities: Skylines oyuncularının ortak sorununun trafik olduğunu söylemiştim. Bu soruna yönelik bir diğer olmazsa olmaz mod da bu. Seçtiğiniz aracın güzergahınızı, neden ille de o kavşaktan geçmek istediğini bu mod ile öğrenebiliyorsunuz.

    Mod Achievement Enabler

    Bütün bu modları yükleyip etkinleştirdikten sonra, oyunun Steam Başarımlarını kapattığını farkediyorsunuz. Teknik olarak, modlar aracılığıyla hile yapılabileceği için böyle bir “önlem” alınmış lakin onun için de bir mod var. Adeta bir Modception.
    Altta şehrimin sahip olduğu yerleşim yerlerinden örnekler göreceksiniz. Öncelikle kırmızı çizdiğim ana caddeleri belirliyorum. Sonra sarı ile çizdiğim çevreyolu bağlantısını yapıyorum. Yerleşim yerinin büyüküğüne göre çevreyolu bağlantı sayısı ve yerine dikkat ediyorum. Küçük yerler için ortadan tek bi bağlantı yeterli oluyor.

     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]
     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]

    Büyük resme baktığınızda da şehrimdeki tüm trafiğin çevreyolları ile beslendiğini göreceksiniz. böylece iki uzak bölge arasında seyredecek olan araçlar, başka bölgelerin içinden geçerek trafik oluşturmak yerine direkt çevreyoluna en kısa bağlantıdan bağlanıp, uzak bölgelere erişebiliyor.

     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]

    Özetle çoğu yayıncı gibi ne tüm ışıkları yok ediyorum, ne yollardaki hız sınırlarını arttırıyorum ne de her tarafa 4-6 şeritli yol çekiyorum. En büyük yolum çevreyolu ve o da 3 şeritli. Buna rağmen ışıkların olduğu ana kavşaklar dışında yoğunluk yok sayılır.
    Şehir Kurma Çabaları
    Merhabalar

    #CitiesSkylines Kullandığım #MOD ve ASSET'ler:
    Google Docs
    ### mods list ###
    https://goo.gl/TbfTUU


    Oyun hakkın da soru sorabilirsiniz, 600 saat civarı oynamışım. Örneklendirmek gerekirse ben şehir kuruyorum ve Trafik olmuyor, Tek şerit problemi yaşamıyorum. (MODSUZ)



    Trafiksiz şehir kurma adına bir kaç video ve 3-4 tane oynatma listesi olarak 200 adet video çekmişliğim vardır.



    Ek olarak: Son çıkan DLC ile ilgili bir inceleme serim var eğer göz atmak isterseniz buyrun:

    quote:

    Not: yazıda kendi tecrübelerim ile birlikte oyun oynama kılavuzundan bilgiler de aktarılmaktadır. Oyunu oynarken takıldığım her konuda oyun oynama kılavuzuna baktım ve doğrusunu öğrendim.


    Oyun Hakkın da bilgiler:

    #Trafik: Oyun içerisin de tüm sim'lerin aracı vardır ve oyunda ki popülasyonunuz tamamı şehirde aktiftir.

    Bir konumdan diğerine gitmeye çalışan araçlar, seyahatin başlangıcında şerit seçimi de dahil olmak üzere rotalarını seçecektir.

    Araç ile seyahat etmeyi tercih eden simler, gideceği yere en hızlı rotayı seçer.(bazı durumlar da en KISA rotayı seçer) Burada en hızlının altını çiziyorum çünkü oyunda her yolun bir hız limiti vardır. Örneğin "A" Noktasından "B" noktasına gidecek araç için iki alternatifimiz var diyelim. Birincisi otoyol, ikincisi normal yol.

    Otoyol olan daha uzun, Normal yol ise daha kısa olarak düşünürsek burada simler otoyolu tercih edeceklerdir.



    yukarıda ki yazdığımı dikkate alırsak, Evlerden, sanayi ve market alanlarına giden en az 3 alternatifli yol ve bunlardan en az 1 tanesi otoyol olmak zorundadır. Bu durumda şehriniz de trafik oldukça hızlı akacaktır.


    Trafik sorunlarından kaçmanın 1. yolu: Toplu Taşıma

    Toplu taşıma için, otobüs aktif ettiğinizde, birden çok vatandaş özel aracı kullanmayı bırakıp daha çok otobüs kullanacaktır.. Metro dışında, Tren,monoray, feribot, keşif balonu veya teleferikle toplu taşıma yapabilirsiniz fakat bunlardan en etkilisi Metrodur., Vatandaşları toplu taşıma kullanmaya teşvik etmek için şunları yapabilirsiniz: Ücretsiz Toplu Taşıma politikasını verebilirsiniz.

    Trafik hakkında doğru bilinen yanlışlar:

    Trafik ışıklarını kaldırma: Trafik ışıklarını tüm şehirde kaldırırsanız kaotik bir durum oluşur ve olduğundan daha yavaş trafik akar.

    Aksine yoğun kavşaklar da trafik ışıklarını kullanmak daha akıcı ve düzenli bir trafik akışı sağlar. Burada önemli nokta Yaya yollarıdır. Üst geçitli yaya yollarını çoğaltarak, Araçlara yeşil yandığı anda karşıdan karşıya geçmeye çalışan simleri yaya yollarına yönlendirirseniz araçlar daha hızlı akış sağlayacaktır.

    Sıkışık trafiği çözmek için 6 şeritli yol yapmak çok yanlıştır. Burada trafiği gözlemleyerek bu tek şeritte ki araçların nereden gelip nereye gitmek istediklerini gözlemleyerek alternatif yollar çıkartmak zorunludur.



    Yukarıda bahsettiğim gibi, Rota seçerken, vatandaşlar A'dan B'ye en hızlı yolu seçecektir. Bu hesaplama için, yolda başka bir trafik olmadığını varsayarlar. anarşik simler, trafiğin kitli olmasına bakmaksızın, rotalarını (hatta şerit seçimlerini) başladıktan sonra değiştirmeyeceklerdir.

    Sanayi bölgesinin ithalat ve ihracatını en hızlı yapabilmesi için doğrudan Otoyol sistemine bağlı olması gerekmektedir.

    Bu arada Tek yönlü yollar trafik akışını sağlamak için güçlü bir sistemdir. Bunu anlattığım videoya şuradan ulaşabilirsiniz:
    Mafolduk TVyoutube
    Cities: Skylines Trafik Çözümü #2 (Trafiksiz Şehir)
    https://www.youtube.com/watch?v=Y13FmnNVqzI




    Toplu taşıma:

    Oyun da: 13 adet toplu taşıma vardır ve bizi en çok ilgilendiren ise Otobüs ve Metro'dur

    Simleri bir yerden bir yere götürmek için bu iki seçenek çok cazip duruyor. Fakat dikkat edilmesi gereken husus: kurduğunuz toplu taşıma ne olursa olsun güzergah bilgisinden çalışan hizmeti %50'ye düşürmektir.

    Örneğin 1 hat kurduk 10 duraklı. Oyun buraya otomatik olarak kendisinin KM'ye göre belirlediği bir araç sayısı atamaktadır. Diyelim ki 12'tane araç atadı. Bu araçları bizim 6'ye düşürmemiz gerekmektedir. Bunu panellerden rahatça yapacaksınız hem daha az otobüs ile trafiğe katkınız olacak hem de toplu taşımadan kar edeceksiniz.



    2. kuralımız, Aktarma Merkezi oluşturmaktır. Simleri asla evinden şehrin öbür ucunda ki sanayiye taşımaya çalışmayınız.

    not: Unutmayın, simler evden eve gitmek için toplu taşıma kullanmazlar.

    diyelim ki bir varoş mahallemiz var (oyunun ilk başında kurduğumuz mahalle) ve bu mahallenin ihtiyaçlarını sağlamak için bir sanayi kurduk ve market ihtiyaçları için de bir market alanı kurduk.

    Yukarıda bahsettiğim 3 oluşumun tam ortasına bir tane aktarma merkezi koyuyoruz ve EV'deki simleri aktarma merkezine taşıyoruz. Aktarma merkezinden Sanayiye, Market alanlarına ayrı bir otobüs hattı çekiyor, gerekirse sayıları fazla olsun. Simler bunu kullanacaktır. Önce aktarma merkezine gelip buradan gitmek istedikleri yere gidecektir.

    Bu aktarma merkezini ilk başlarda küçük yapsanız da büyük düşünün.

    şehriniz büyüdükçe bu aktarma merkezine ilaveler yapacaksınız. Metro, Tren, Turistler için Limanlara ve hava alanlarına bağlantı.



    bunların hepsini oluşturduğunuz da çok düzenli ve çok kullanılan hatta kar edilen bir toplu taşıma ağınız olacak.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Eğitim sistemine geçeceğim fakat ZONE'lardan bahsetmeden geçmek istemiyorum:

    Düşük Yoğunluklu Konut Bölgeleri: Bu tür bir yerleşim bölgesi aileleri şehrinize çeker. Genellikle iki yetişkin başlayacak ve bir aile yaratacaklar. Bu bölge daha fazla yer kaplar ve yüksek yoğunluklu yerleşim bölgesinden daha az insanı barındırır.

    Yüksek Yoğunluklu Konut Bölgeleri: Bu tür bir yerleşim bölgesi, gençleri şehrinize çeker. Ancak, nüfusu arttırmaya yardımcı olmak için bir faydası yoktur. Bu bölge, bir bölgedeki düşük yoğunluklu yerleşim bölgelerinden daha fazla kişiyi barındırabilir. Nüfusunuzu arttırmak istiyorsanız öncelikle düşük yoğunluklu konut bölgeleri kurmanız gerekmektedir.

    Düşük Yoğunluklu Ticari Bölgeler: Bu bölgeler , sanayi bölgelerinden ürünler alır (veya ithal eder) ve insanlara satarlar. Genellikle eğitimi az olan veya hiç olmayan işçilere ihtiyaç duyarlar ve yüksek yoğunluklu bölgeden daha az kişiye hizmet ederler.

    Yüksek Yoğunluklu Ticari Bölgeler: Düşük yoğunluklu bölgelerin genişletilmiş bir versiyonu. Yüksek, gürültülü binalar düşük yoğunluklu eşdeğerden daha fazla mal alacak ve satacaklar. Bunlar, genellikle daha yüksek eğitim gereksinimleriyle daha fazla iş yaratır.

    Sanayi Bölgeleri: Bu bölgeler, ticari bölgelerde satılabilen veya ihraç edilebilen ürünleri üretmektedir. Ağırlıklı olarak düşük eğitim seviyesine sahip çalışanları düşük seviyelerde istihdam etmektedirler. Sanayiler çok kirlilik üretirler. Uzmanlaşmış sanayi bu sınıftan ayrıdır ve DLC alarak oyunda aktif olur.

    Not: Şehrin eğitiminin yüksek olması sanayi batmasına sebep olmaz. Tüm şehir tam olarak eğitimli olsa bile sanayi çalışır fakat burada bir mekanik var. Yüksek yoğunluklu evler nüfusu büyütmez dolayısıyla düşük yoğunluklu kurmanız gerekmektedir ve bu simler eğitimsizken sanayide çalışırlar, eğitim aldıktan sonra çalıştıkları yeri değiştirirler. Yani şehriniz de siz isteseniz de istemeseniz de eğitimsiz vatandaş mutlaka olacaktır. Eğitimi bilerek düşük tutmayınız.

    Ofis Alanları: Bu bölgeler daha çok iş sağlamak için var. Endüstriden daha fazla eğitimli işçilere ihtiyaç duyuyorlar ama mal üretmiyorlar . Ofis bölgeleri kirlilik oluşturmaz.

    Ofis bölgelerinin en iyi kullanım alanları, Tüm servislerden en fazla faydalanan evlerin arasıdır. Evleri memnun etmek için yapacağınız park bahçe, toplu taşıma ve diğer tüm unsurlara Ofis Binaları da ihtiyaç duymaktadır. Mutlaka Üniversite eğitimi almış simlerle çalışmak isterler.

    Not: az sanayi kurup, çok fazla Ofis kurmak, market alanların da mal açığına, market alanlarının ithal ürün kullanmasını uzun dönemde şehrinizin zarar etmesine yol açacaktır. Unutmayın Ofisler sadece simlere çalışacak yer sağlamaktadır. Şehre hiç bir katkısı yoktur.



    Bina seviyeleri: Aşağıda listelenen faktörler yeterince yüksek olduğunda, binalar bir sonraki seviyeye yükselecektir.


     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]


    Hizmetlerin konut veya ticari bina düzeylerini doğrudan etkilemediğini, ancak arazi değerini artırarak dolaylı bir etkisi olduğunu unutmayın. (Toplu taşıma, park bahçe vb.)

    Bu tablo, endüstriyel ve ofis binaları için hizmet kapsamı puanına katkıda bulunan her hizmetin göreceli ağırlığını göstermektedir. Bu değerler mutlak değildir, çünkü hizmetin gücü tarafından daha da değiştirilirler, yalnızca her bir hizmetin bina seviyesine katkıda bulunmasında göreceli önemini gösterir. Hizmetin herhangi bir yerdeki gücü genel olarak bina ile servis sağlayıcı arasındaki karayolları ve bütçe ayarı ile belirlenir. Bu nedenle, bir hizmet için çok düşük bir bütçe ayarı, ilgili hizmet kapsamı puan faktörü üzerinde çok büyük bir etkiye sahiptir ve potansiyel olarak herhangi bir avantajı geçersiz kılar. Bu, yakındaki binaların beklendiği gibi çalışmaması engelleyebilir. Örneğin sanayiye uzak bir tren istasyonu (Yük Terminali) sanayinin level atlamasına katkı sağlamayacaktır.

    Endüstri örneği olarak ele alındığında, kargo taşımacılığı, yangın sigortasının iki katı ve polis kapsama alanının beş katıdır (hizmet kapsamının gücünün aynı olduğu varsayılmaktadır). Zemin ve gürültü kirliliğinin endüstriyel bina seviyesi üzerinde küçük bir olumsuz etkisinin olduğunu anlamak da gereklidir fakat önüne geçilememektedir.


     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Cities: Skylines (2015) - Kapsamlı Bir Kılavuz

    Cities: Skylines, 2015 yılında yayınlanan ve yoğun metropol şehirleri inşa etmeni sağlayan bir şehir kurma simülasyon oyunudur. Oyun, karmaşık trafik sistemleri, ayrıntılı şehir planlaması ve dinamik bir ekonomi içerir.

    Yol Yükseltme

    Cities: Skylines'ta yolları yükselterek araç trafiğinin akışını iyileştirebilirsin. Yol yükseltmesi, "Yol" aracından yapılabilir ve ana yolları yükseltmek için kullanılan "Yol Yükseltme" tuşunu kullanman gerekir.

    Yer Altından Yol Yapma

    Oyun, yer altından da yol yapmana izin verir. Bu, yer yüzeyinde yerden tasarruf etmek ve trafiği hafifletmek için faydalı olabilir. Yer altından yol yapmak için "Yol" aracından "Yer Altı Yol" seçeneğini kullanabilirsin.

    Yol Yönü Değiştirme

    Yol yönünü değiştirmek için "Yol" aracını kullanabilirsin. Yolun bir kısmını seç ve ardından yönünü değiştirmek için fareyi veya yön tuşlarını kullanabilirsin.

    Alt Geçit

    Cities: Skylines'ta yolların altından geçen alt geçitler oluşturabilirsin. Bu, trafik akışını iyileştirmek ve farklı bölgeler arasında bağlantı sağlamak için faydalı olabilir. Alt geçit oluşturmak için "Yol" aracından "Alt Geçit" seçeneğini kullanabilirsin.

    Hidroelektrik Santrali

    Cities: Skylines'ta hidroelektrik santralleri, su akışından elektrik üreten yenilenebilir enerji kaynaklarıdır. Bir hidroelektrik santrali inşa etmek için önce bir nehir veya başka bir su kütlesi bulman gerekir. Ardından "Bina" aracından "Hidroelektrik Santrali" seçeneğini kullanabilirsin.

    Sonuç

    Cities: Skylines, karmaşık ve ödüllendirici bir şehir kurma simülasyon oyunudur. Yolları yükseltme, yer altından yol yapma, yol yönü değiştirme, alt geçitler inşa etme ve hidroelektrik santralleri kurma gibi çeşitli özellikler içerir. Bu özelliklerini kullanarak, gelişen ve canlı bir şehir yaratabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İnşallah beklentileri karşılayan bir oyun olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cities: Skylines - "A Lot of New Footage" Trailer





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomstr -- 14 Ocak 2015; 3:38:33 >
  • Cities: Skylines - Our Passion for Cities: Skylines

  • Resmen Simcity'i kendilerince yorumlayıp yeniden yapmışlar. Arayüz, bina tasarımları, sesler vb. Simcity'den kopyalanmış ancak işin güzel yanı Simcity'nin kötü yanlarını gidermeye çalışmışlar. Bakalım çıktığında nasıl bir şey olacak.
  • Ciktiginda yorumlara bakarim da suanlik cok ilgimi cektigini soyleyemem.
  • 10 martta çıkıyormuş oyun denemede fayda var :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Wolfenstein (2009) [ANA KONU]
    17 yıl önce açıldı
    The Crew (2014) [ANA KONU]
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Mesajımız bulunsun.
  • 50 lira bir şey aldım bakalım. 2 gün dışarıda değil evde yesem yemeği tamam zaten bu iş

    Bu oyun gerçek anlamda similasyon olmayı hedefliyor . Çok farklı yapılar vs var .

    Kanallar elektrik direkleri vs gibi.
  • simcity de var mı bu olay bilmiyorum ama etrafındaki bölgeleri de alarak şehri genişletebiliyorsun bu yönden muhteşem olmuş haritalar devasa tam bir metropol kurmak için ideal en çok beğendiğim yönü bu oldu ek olarak modlarla beraber uzun süre bizi götürecek bir oyun olacak gibi duruyor sabırsızlıkla bekliyorum
  • Creav kullanıcısına yanıt
    Tek eksiği sanırım Multiplayer olmaması
  • youtube'daki gameplay videolarını izleyince grafikler çok vasat geldi. Şehir büyük, yeni işlevler var iyi güzel ama grafikler çok kötü!
  • Son hali olduğunu sanmıyorum ama ... Oynanabilir olsun biraz yeter. simcity 4 ü 5 den daha çok oynuyorlar
  • Simcity'i orjinal alacaktım ama iyikide korsan denemişim önce,o küçücük haritaya bizi hapsettiklerini görünce vazgeçmiştim almaktan,Cities xxl de patlatı,eski seriyi ufak tefek yenilikler ekleyip sunmuşlar...

    Bu oyundan umutluyum..
  • simcity nin olması gereken hali gibi.bina çeşitleri ve arayüz simcitye göre zayıf kalsa da simulasyon ve yapılabilecekler konusunda çok ümitliyim bu oyundan.çok güzel şeyler koymuşlar oyuna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ürüng ayıg toyon

    Simcity'i orjinal alacaktım ama iyikide korsan denemişim önce,o küçücük haritaya bizi hapsettiklerini görünce vazgeçmiştim almaktan,Cities xxl de patlatı,eski seriyi ufak tefek yenilikler ekleyip sunmuşlar...

    Bu oyundan umutluyum..

    O küçücük haritaya 360.000 kişi+üniversite sığdırıyorum ben Ki worker problemi de yok

    Simcity'de sadece yol sıkıntısı var.Her ne yaparsanız yapın trafik oluyor




  • Bu oyunda harita sinirsiz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun fazlasıyla Simcity 2013'e benziyor
  • Ambargo kalkmış oynanış videolarını inceleyebilirsiniz. Canlı yayın takip etmek isterseniz;

    SimCity'de kısa bir süre sonra haritada yer kalmıyor, Cities XL'de bir süre sonra performans yerlerde.

    Nihayet bu saçmalıklardan sıyrılmış güzel bir şehir kurma oyunu geliyor gibi. Arayüz güzel, yönetim çok rahat. Mahalle gibi bölümler yapıp buralara özel politikalar koyabiliyoruz ve bunları düzenlemek yine çok rahat.
    Geliştiriciler de iyi niyetli görünüyor. Küçük ve mütevazi bir ekipler, oyunu bırakıp kaçmak yerine sonuna kadar destekleyeceklerini söylüyorlar.

    Umarım bir aksilik olmaz. İncelemelerde bir anormallik ortaya çıkmazsa ilk günden alırım.




  • Simcity 4'den sonra uzun süre oynayabilece?imiz simulasyon oyunu geliyor sanyrym. Yleride Steam Workshop deste?i de gelirse modcular tarafyndan eklenecek modlarla ömrü daha da uzayacaktyr. Tek çekindi?im nokta geli?tirici firmanyn oyunlarynyn arkasynda ne kadar süre duraca?y ve EA gibi 2-3 ev modelini birle?tirip DLC olarak millete $4.99 dan satmaya çaly?yp çaly?mayaca?y. Umarym güncellemelerle getirebilecekleri yenilikleri DLC yapyp satmaya çaly?mak gibi naho? yollara ba?vurmazlar.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.