< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
CITROEN- ADDBLUE DEPO SORUNU. PİŞMAN EDEN MARKA (16. sayfa)







-
-
servis iptal yapmaz:)
-
Servisle görüştüm yapmıyorlar. Fakat servis kitapçığında (citroen.service sitesi) adblue iptali bölümü mevcut. Fakat yanlış hatırlamıyorsam orada fiziksel bir müdahale söz konusuydu. birkaç kablo kesilip kısa devre yapılıyor diye gösteriyordu.
https://service.citroen.com/do/loginservice.citroen.com
paralı olarak kullanılabiliyor bu sayfa
-
Geçen sene adblue arızası için geldiğim Mepa da sorunu nasıl yaptılarsa çözdüler. 1 hafta önce hava kirliliği önleme arızası olarak adblue depo arızası verdi araç. Değişim gerekiyormuş ve fiyat 18.000 tl dediler. Anlaşılan arıza sildirmek yada adblue iptal etmek başka yollar arayacağız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yav arkadaşlar tuektici hakları diye bişey var garanti süresi bitse bile bu aracın kullanım ömrü 10 yıl. Bu süre içinde buvtarz herkeste olan sorunlar olunca topluca birleşip dava açıp anasını aglatiyorsunuz firmaların girin Facebook'ta kullanıcılarla birleşin hem deponoarasini hem diğer masrafları faiziyle alın bu kadar basit yani mağara devrinde degilsinizki. Citroen 5 değil 10 masraf yapar kişi başı bidaha da adam gibi depo yaptırır yaş adepoyu yapan taseronla sözleşmesini fesheder başka tasherina gider yani abartmayın canınızı üzmeyin bunlara Türkiye'de daha başka olaylar var yaşamak imaknsiz siz daha depoyu takiliyosunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkese merhaba :)
Geçtiğimiz aylarda Adblue deposu sorununu 3. kez yaşamış oldum. Bunun üzerine servisin yolunu tutup dosya açtırdım. Birkaç hafta sonra bununla ilgili olarak , "KISMİ ÜSLENME" olarak size yardımcı olabiliriz şeklinde dönüş sağlandı.
Bunun anlamı %67 si citroen tarafından, %33lük kısmı benim tarafımdan karşılanması durumunda değişim sağlanabilir demek oluyor. 14.000 tl lik ADBLUE deposunun "4.650 TL" lik kısmı bana, kalanı citroen e ait.
Elbette bunu kabul etmediğimi ve üretici kaynaklı bir sorunun tarafıma faturalandırılamaycağını belirttim. Bunun üzerine şimdiye kadar yapılan değişim ve taraflarından bana sağlanan "kısmi üslenme" belgelerinin birer kopyasını aldım .
Bunlarla birlikte sikayetvar üzerinden bir şikayet oluşturdum. 1-2 gün sonra tarafıma telefon geldi ve benden durumla ilgili tekrar ayrıntılar istendi. Dosyam tekrar açıldı ve yaklaşık 1,5 ay sürdü . Bu sırada müşteri hizmetleri haftada bir tarafıma arama yaparak dosyanın hala işlemde olduğu bilgisini geçiyordu.
Süreç sonunda müşteri hizmetlerinden de servisin verdiği aynı yanıtı aldım ve dosyamın kapandığı bilgisi verildi. Yani ADBLUE deposunun %67 si citroen e , %33 ü tarafıma ait olacak şekilde değiştirilebileceğini söylediler.
Bu arada süreç uzadığı için CITROEN FRANSA ile de iletişime geçmiştim. Yaşadığım sorunu , değişimleri ve tarafıma iletilen kısmı üslenme hakkındaki belgelerin tamamını ilettim. Oradan da dosya açılmıştı.
Türkiye müşteri hizmetlerinin dosyanız kapandı ve maalesef başka şekilde yardımcı olamıyoruz yanıtından yaklaşık 2 hafta sonra bir telefon daha aldım müşteri hizmetlerinden :) Talebin onaylandığı ve mevcut deponun tamamı citroen tarafından karşılanacak şekilde değişimi yapılacağı bilgisi verildi :)
Anlaşılan o ki , Citroen fransa benim dosyamı tekrar açmış.
Bu arada aracı böyle kullanmaya devam ettim. "1100 km sonra araç çalıştırılamaz uyarısı" , "motor arıza uyarısı", "hava kirliliği önleme sistemi arızası" ile gezdim. 1-2 kere bu uyarıları sıfırlatmak için servise gittim. son sıfırlatmamdan sonra tekrar uyarı verdi, 1-2 gün sürdüm uyarı kalktı, sonra tekrar verdi , tekrar kalktı, 3-5 kere bu durumu yaşadım. son 2 aydır da bir daha uyarı falan vermedi. şuan sorunsuz kullanıyorum.
sonuç olarak adblue deposu, 3. kez servis tarafından ücretsiz olarak değişimi sağlandı.
NOT: hiçbir bakım serviste yapılmadı
-
Astra k lardaki kolon kilidi gibi buda kronik olmuş iyice
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hakkınızı sonuna kadar arama konusunda gösterdiğiniz çaba takdire şayan. Bu arada 3. kez depo değişimi sağlanmış ve son depo değişiminin tamamı garanti kapsamında karşılanmış. Bu arada merak ettim bundan önceki 2 depo değişimi de benzer şekilde tamamı garanti kapsamında mı karşılandı ? Bir aracın AdBlue deposu 3. kez değişiyorsa bu artık sorunun kronik (PSA Grup bu konuda öncü) olduğunun kanıtı. Takılan 3. depo revize edilmiş veya kronik hataları giderilmiş yeni bir tasarım mı? 3. depodan sonra benzer sorunu yeniden yaşama ihtimali var mı ? Servis bu konuda bir bilgi verebildi mi ? Yani 4. depoya gider mi bu iş ? Bu sorunla uğraşmak sizi araçtan soğutmadı mı, aracınızı değiştirmek gibi bir düşünceniz oluştu mu ? Ek olarak şunu da belirtmeden geçmeyelim PSA grup en verimli Dizel üretme konusunda çok başarılı. Ancak Euro 6 ve üzeri ünitelerin emisyonlarını azaltmak için mecburen geliştirilen bu extra AdBlue sistemleri grubun başını epey ağrıtmıştır.
-
Evet önceki depo değişimleri de Garanti kapsamında işlem gördü. İlk depo değişimi zaten Garanti sürenin içerisinde oldu. Onda da yine sorun vardı. Garanti Tarihi olarak aracın Türkiye gümrükten giriş tarihi baz alınıyordu. Bunu yine yazışmalar ile aracın satış Tarihi olarak güncelledim. Sonraki değişim Garanti kapsamında değildi fakat benzer şekilde yazışmalar ile müşteri memnuniyeti adı altında değişim sağlandı.
Evet adblue deposunda özellikle 2016-2018 arasındaki araçlarda kronik sorun olarak geçiyor.
Araç üzerindeki fabrika çıkış dahil olarak hatalı üretim üretim depolar mevcuttu. Son depo revize edilmiş hali olarak takıldı. Onda da sorun yaşıyorduk. Normalde revize edilmemiş hali gelmiş ve o takılacaktı. Kontrol edebilir miyim diye sorduğumda izin verdiler ve kontrol sağladım. Seri numarası hatalı olan versiyondu. Service.citroen.com üzerinden 7 euro ödeyerek parçaları görüntüledim ve güncellenmiş versiyonu olduğunu bildiğim için lütfen güncel ile değiştirin dedim. Yok mok dediler yarım saat sonra gelip evet depo güncellenmiş onun siparişini veriyoruz dediler.
Şuan için aynı sorunu yaşama durumum yok gibi. Olursa da yine benzer prosedürler işleyecek. Sonuna kadar uğraşırım.
Araç keyifli bir araç bu sorun dışında canımı sıkan bir durumu yok.
-
Benzinli arac CANDIR ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamam, siz benzinli araca binin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi janavar® -- 27 Ocak 2023; 16:39:14 > -
Adblue sorunu hangi yıllar için kronik sorun diyebiliriz? Örneğin 2022-2023 kasalarda bu durum var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bildiğim kadarıyla 2022 2. yarıdan sonra üretilen depolarda böyle bir sorun yok. revize edilmiş. Ama bu yıldan önceki araç satışları ve olası değişimlerde , elinizde bir el bombası var. ne zaman patlayacağı belli değil maalesef
-
Hocam merhaba citroen fransaya yazdığınız mailin bir örneğini yazabilir misiniz? Aynı sorunu yaşıyorum 5 bakımdan 4 ünü serviste yaptırmama rağmen ücretsiz değişime yanaşmıyor üstüne arıza tespit için ücret bile aldılar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar merhaba . aracım 2021 model 26.200 km c5 aircross.
Aracım 2 gün önce KİMYASAL miktarında arıza sonrasında MOTOR arızası verdi.
eurepar servisinde kontrol sonrası kimyasal kalitesinde düşüklük tespit edildi hata kodu p2ba9 07
servis sıvıyı boşaltıp yeni sıvı ekledi bir kaç test sürüşü sonrası tekrar hata kodu verdi.
sonrasında bir kaç işlem yapılığ tekrar sıvı boşaltılıp yeniden dolduruldu .
4 test sonrası hata gitti fakat aracı teslim aldıktan sonra yolda giderken yine hata kodu tekrarladı.
Servis depo değişimi tavsiye etti.
Tavsiye ettiğiniz başka çözüm ya da yol var mı ? teşekkürler
-
alıntı :jlm'nin adblue plus katkısı, adblue dozaj sisteminde kristal oluşumunu temizler ve önler. ayrıca, adblue ve scr sisteminin düzgün çalışmasını sağlamak için adblue sıvısını daha uzun süre şartlandırır. bu, performans kaybını ve sıklıkla sonradan ortaya çıkan pahalı onarımları önlemeye yardımcı olur.
Bunun benzeri katkılar var edblue a ekleniyor. Tunapın var amazonda yerli e ticaret sitelerinde mevcut faydası olabilir
eklene katkının yaklaşık 1 ayda faydası oluyormuş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 20 Mart 2025; 17:34:5 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X