Şimdi Ara

CITROEN- ADDBLUE DEPO SORUNU. PİŞMAN EDEN MARKA (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
9
Favori
55.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
260 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RaGoN_

    Böyle düşünüp sıfır araç yerine ikinci el Audi, BMW ya da Mercedes alıp ilk arızada da parça fiyatını karşılayamayıp arabası evin önünde yatan yüzlerce insan var.
    Hocam şu anda 0 km alacağın orta segment üstü araçlarla Audi A4 BMW 3-5 serisinin yürütme maliyeti hemen hemen aynı. Hatta Megane 4'ün Led farları A4'ün farlarından daha pahalı. Corolla'nın farı ise bir miktar daha ucuz. Şu anda Corolla farı 2300, A4 farı 2800 TL.

    İçlerinde sadece Fiat'ın parçası ucuz. 175 liraya orjinal Magneti Marelli far (A4'ün 2800 TL'lik farı da MM) satan tek Fiat var.

    Açıkçası 230 Liraya Megane 4, Corolla gibi araçlar alana kadar A4 Avant quattro alır binerim. Sadece uzun vadede temiz araba kovalamak lazım. Premium segment en azından Vag grubunda pahalı değil ucuz hatta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • janavar® J kullanıcısına yanıt
    Adam diyim ozaman helal hyundai ye.yanliz kullandigim c suv dedigimiz ateca vs tucson dedigimizde yakit tuketimi bariz farkli..ayni ic hacimleri sunmasina ragmen..umarim onumuzdeki 2 yil icinde hibrid modeli çıkar da tercih sebebimiz olur..yoksa yakiti baya farkli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • diğer markalarda da bu adblue sorunu yaşayan oldu mu yoksa sadece psa ya özgü bişey mi? fiat,ford,vw....?
  • bericdondarrion kullanıcısına yanıt
    Sadece PSA ya özgü. Adblue tank deposunda bulunan pompa kaynaklı bir durum. Tank döküm plastik olduğu için pompaya erişim bulunmuyor. Bu sebeple tank komple değişiyor (4000 TL civarı).

    Bu durum özellikle 2015-2016 tanklarda mevcut. Sorunun asıl kaynağı adblue depo kapağının hava alması kaynaklı olup, pompaya aşırı yük bindirmesi. Bazı kullanıcılar yeni depo kapağı ile bu sorunu çözebilirken bazıları mecbur tank değişimi yapıyor.

    Sorunlu depoların özel bir seri numarası vardı. Bulup eklemeye çalışayım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İptal edin gitsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fb grubunda 3008 i takip etmiştim. Aklımdaydı. Sonra orda konuşuldu bu sorun. Yeni takılan depolarda sorun yoktur deniyordu. Ama sıfır alamayacağım için takibi bıraktım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janavar®

    Sadece PSA ya özgü. Adblue tank deposunda bulunan pompa kaynaklı bir durum. Tank döküm plastik olduğu için pompaya erişim bulunmuyor. Bu sebeple tank komple değişiyor (4000 TL civarı).

    Bu durum özellikle 2015-2016 tanklarda mevcut. Sorunun asıl kaynağı adblue depo kapağının hava alması kaynaklı olup, pompaya aşırı yük bindirmesi. Bazı kullanıcılar yeni depo kapağı ile bu sorunu çözebilirken bazıları mecbur tank değişimi yapıyor.

    Sorunlu depoların özel bir seri numarası vardı. Bulup eklemeye çalışayım
    Bu özel seri numarası konusunda beni de haberdar ederseniz sevinirim.

    Bende de 2017 308 var.Dün yetkili serviste bana söylenilen 2016-2017 kasalarda bu sorun olduğu.Araç 2017 olunca bende de bir endişe oluştu.

    Eğer 2017 modellerde bu sıkıntı yoksa içim rahat edecek.Şuan 35 binde araç.




  • Merhaba 2016 model c4 bluehdi var alalı 2 ay oldu 2 kere motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı aldım
    1ncide partikül filtresi hatası verdi
    2ncide depo sorunu olduğu ve değişmesi gerektiği söyleniyor vede fiyatı 3000 3500 arasında değişiyor
    Yakın zamanda bu sorunu yaşayan çözen var mı?
    Iptal ettir diyenlerde var sizce hangisi doğru ne yapmalı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: horizoon

    Merhaba 2016 model c4 bluehdi var alalı 2 ay oldu 2 kere motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı aldım
    1ncide partikül filtresi hatası verdi
    2ncide depo sorunu olduğu ve değişmesi gerektiği söyleniyor vede fiyatı 3000 3500 arasında değişiyor
    Yakın zamanda bu sorunu yaşayan çözen var mı?
    Iptal ettir diyenlerde var sizce hangisi doğru ne yapmalı?
    öncelikle yaşadığınız sorun can sıkıcı bir durum. 1400 km sonra motor kapanacak hatası da alabilirsiniz. gerçekten kapanır. Araç çalışmaz. Servisten bu durum sıfırlanabiliyor. Ama 50-100 km sonra tekrar 1400 km uyarısı veriyor (1200 km de olabilir tam hatırlamıyorum)

    1. sorun için otobana çıkıp, durmadan 10-20 km 3.viteste 3000 ve üzeri devirde kullanın.

    2. sorun biraz çetrefilli. normalde o depo 4000-4200 tl . yani 3000-3500 tl falan değil. Servis, müşteri memnuniyeti adı altında %50-%75 i sizden gerisini biz karşılayacağız diyor olabilir. Bunu sizin kara kaşınıza kara gözünüze yapmıyorlar. suç kendilerinde olduğu ve değiştirmek zorunda oldukları bir parça için sizden ne koparırsak kârdır diye düşünüyorlar.

    citroen-peugeot 2016 ve 2017 1. çeyrek adblue depolarında veya depo kapaklarında üretim hatası mevcut. Evet depo kapağı yanlış duymadınız. Kapak yeterli izlosayon sağlayamadığı için adblue deposu basıncı düşük oluyor. Bu da adblue depo pompasının arızasına yol açıyor.

    yabancı forumlarda bu konuda bazı kullanıcılar adblue depo kapağını yenisi ile değiştirerek veya izolasyon sağlayarak, pompa miadını doldurmadan durumu kurtarabilmiş. Sizin için bu durum geçerli mi net bir şey konuşmak zor olur.


    aynı sorunu geçen sene yaşadım, aracım 2016 c3 1.6 bluehdi ve hiç bir bakımım serviste yapılmadı. aracın ilk satışı 2017 eylül de yapıldığı için geçen sene haziran ayında garanti kapsamında işlem gördü.

    Ama burada dikkat etmeniz gereken konu; hiç bir bakımı serviste yapılmamış bir aracın adblue deposu servis tarafından ücretsiz değiştirildi. bu durum ancak üretim kaynaklı bir hata varsa söz konusudur.

    Öncelikle bu sorunu garantisi bitmiş olan aracınız için kesinlikle PSA türkiye ile çözemezsiniz. Buranın kafası oradaki gibi işlemiyor. Durumu anlatan aracın Seri numarası, trafiğe çıkış tarihi , adblue deposu seri numarası (bagajın altına eğilip foto çekerseniz görüntüleyebiliyorsunuz) gibi bilgileri içeren buna ek bir çok sosyal platformda bu yıllarada üretilmiş araçların hemen hepsinde aynı sorunun olduğunu içeren bir şikayet ve ücretsiz değişim yazısı yazıp. bunu ingilizce ve fransızca olarak PSA official üzerinden iletmeniz durumunda kısa sürede size olumlu dönüş sağlanacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: janavar®

    öncelikle yaşadığınız sorun can sıkıcı bir durum. 1400 km sonra motor kapanacak hatası da alabilirsiniz. gerçekten kapanır. Araç çalışmaz. Servisten bu durum sıfırlanabiliyor. Ama 50-100 km sonra tekrar 1400 km uyarısı veriyor (1200 km de olabilir tam hatırlamıyorum)

    1. sorun için otobana çıkıp, durmadan 10-20 km 3.viteste 3000 ve üzeri devirde kullanın.

    2. sorun biraz çetrefilli. normalde o depo 4000-4200 tl . yani 3000-3500 tl falan değil. Servis, müşteri memnuniyeti adı altında %50-%75 i sizden gerisini biz karşılayacağız diyor olabilir. Bunu sizin kara kaşınıza kara gözünüze yapmıyorlar. suç kendilerinde olduğu ve değiştirmek zorunda oldukları bir parça için sizden ne koparırsak kârdır diye düşünüyorlar.

    citroen-peugeot 2016 ve 2017 1. çeyrek adblue depolarında veya depo kapaklarında üretim hatası mevcut. Evet depo kapağı yanlış duymadınız. Kapak yeterli izlosayon sağlayamadığı için adblue deposu basıncı düşük oluyor. Bu da adblue depo pompasının arızasına yol açıyor.

    yabancı forumlarda bu konuda bazı kullanıcılar adblue depo kapağını yenisi ile değiştirerek veya izolasyon sağlayarak, pompa miadını doldurmadan durumu kurtarabilmiş. Sizin için bu durum geçerli mi net bir şey konuşmak zor olur.


    aynı sorunu geçen sene yaşadım, aracım 2016 c3 1.6 bluehdi ve hiç bir bakımım serviste yapılmadı. aracın ilk satışı 2017 eylül de yapıldığı için geçen sene haziran ayında garanti kapsamında işlem gördü.

    Ama burada dikkat etmeniz gereken konu; hiç bir bakımı serviste yapılmamış bir aracın adblue deposu servis tarafından ücretsiz değiştirildi. bu durum ancak üretim kaynaklı bir hata varsa söz konusudur.

    Öncelikle bu sorunu garantisi bitmiş olan aracınız için kesinlikle PSA türkiye ile çözemezsiniz. Buranın kafası oradaki gibi işlemiyor. Durumu anlatan aracın Seri numarası, trafiğe çıkış tarihi , adblue deposu seri numarası (bagajın altına eğilip foto çekerseniz görüntüleyebiliyorsunuz) gibi bilgileri içeren buna ek bir çok sosyal platformda bu yıllarada üretilmiş araçların hemen hepsinde aynı sorunun olduğunu içeren bir şikayet ve ücretsiz değişim yazısı yazıp. bunu ingilizce ve fransızca olarak PSA official üzerinden iletmeniz durumunda kısa sürede size olumlu dönüş sağlanacaktır.

    Alıntıları Göster

    Merhaba,


    2016 model C4 blue hdi model araç önce motor arıza ışığı, sonra da UREA ışığı yaktı. Kocaeli' de yetkili servis olmadığı için özel bir servise götürdüm. Yaklaşık 10 litre Adblue eklendi ve yıllık bakımı yapıldı. Alarm sıfırlandı ancak birkaç kilometre sonra yeniden geldi. Sorunun ancak yetkili bir serviste çözülebileceği söylendi.


    Arızanın Adblue deposu kaynaklı olduğunu ancak bunun sadece yetkili servis tarafından giderilebileceğini belirttikleri için hiçbir şey yapamadan kaldım. Hafta içi araç bana lazım, hem de şehir dışına götürmeye vaktim yok. Götürsem aynı gün halledip döneceğim meçhul. Pandemi nedeniyle hafta sonları da bir yere götürme şansım yok.


    Bu arızayı yaşayanlardan bir tavsiye rica ediyorum. Götürmeyi düşündüğüm yetkili servis ile önceden konuşsam ellerinde gerekli ürünlerin olup olmadığını önceden öğrensem bu işi bir günde bitirebilir miyim?


    Aracın garantisi bitti ama bunun kullanıcı hatası olmadığı ve kronik bir sorun olduğu ortada. Buna dayanarak işimin aciliyeti nedeniyle ücreti ödeyip gerekli işlemleri yaptırıp daha sonra ücret iadesi talep etmek mantıklı olur mu? (Bunu başaran var mı?) Veya bu işi netleştirinceye kadar aracı sorunsuz kullanmaya devam etmek için bu alarmı bastırabileceğim bir yazılım var mıdır? İnternet sitelerinde satılan odb2 cihazlarıyla bunu yapmak mümkün müdür?


    Şimdiden teşekkürler.







  • Bozulmaması imkansız bu deponun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılda 2_3 bin kar edeceğim diye dizel alıyorsunuz. Alırken de dünya kadar fark veriyorsunuz. Sonra da bunlarla uğraşıyorsunuz. Hadi bunu geçtim garantiyi 5 yıla çıkarma diye bisey var 2000 liraya 5 yıla çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Örnek gösterin 2 yıldan fazla garanti veren de millet bilgilensin..sahsen ateca ma 5000 tl ye +2 yaptirdim.oda allianz sigorta yapiyor zaten sizin adiniza

    Ford 4 yıl 100.000 km garanti veriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bps B kullanıcısına yanıt
    Helal olsun ne diyim..darisi usa daki gibi 10 yil dsg garantilerine
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Tasarımını yaparken bence su sekilde davranmidlar...bu pompa su kaçırmaz..Hani su kacirmaz pompa ya koyalim altina elektronik devreyi..Eee bu contali muhuurlu bolge sivi almaz, koyalım adblue tanki icine vsvs.....ulan kacirmaz diye birseymi var olur da kacirirsa diye onlem alman lazım.Iyi ucak ksra kutusunu da bilmem kac ton basinca dayanikli diye inis takiminin yanina koysunlar
  • tipine aldanıp alın 3008'leri sonra işte böyle baş ağrıtır. fransıza fıransız kalıcan.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam şu anda 0 km alacağın orta segment üstü araçlarla Audi A4 BMW 3-5 serisinin yürütme maliyeti hemen hemen aynı. Hatta Megane 4'ün Led farları A4'ün farlarından daha pahalı. Corolla'nın farı ise bir miktar daha ucuz. Şu anda Corolla farı 2300, A4 farı 2800 TL.

    İçlerinde sadece Fiat'ın parçası ucuz. 175 liraya orjinal Magneti Marelli far (A4'ün 2800 TL'lik farı da MM) satan tek Fiat var.

    Açıkçası 230 Liraya Megane 4, Corolla gibi araçlar alana kadar A4 Avant quattro alır binerim. Sadece uzun vadede temiz araba kovalamak lazım. Premium segment en azından Vag grubunda pahalı değil ucuz hatta.

    Alıntıları Göster

    bence yanlış düşünüyorsunuz. araç kaskolu ise,(kaskosuz binen yok denecek kadar az) bahs ettiğiniz parçaları kaza anında hasar görecek parçalar sonradan kolay kolay megane nın led farları bozulmaz. Ama eski a4 ün xenon farları çok kolay patlar.

    aracın yürütme maliyeti; bakım, vergi ve olası arızaların toplamıdır. Kaza sonrası parça maliyeti zatenbütün araçlarda yüksek olduğu için sigorta var.

    Özetle garantili yeni bir orta segment bir araç ile garantisiz üst segment bir aracın yürütme maliyetleri bir olmaz... eski aracın aleyhine fark olur.





  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    valla aynen dediğiniz gibi saçma sapan bir tasarım elektronik kart ile sıvı aynı yerde olurmu hiç

  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Içine gömmüşler birde.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.