Şimdi Ara

CITROEN- ADDBLUE DEPO SORUNU. PİŞMAN EDEN MARKA (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
318
Cevap
9
Favori
55.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
260 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Kontağı çevirince hiç görüntü gelmeme (siyah ekran) şeklinde hocam benim dediğim.

    Alıntıları Göster
    Bir kaç kerede dediğiniz gibi oldu. Yazılım güncelleme lazım. Buna rağmen hala oluyor ise yapabilecek bence bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, 4000 TL servis fiyatından sonra psa grup şikayetlerim üzerine önce 1437 TL'ye, az önce ise 1200 TL'ye düşürdü fiyatı. Ben ise 750 TL ödeyebileceğimi belirttim(ki ücretsiz değişim olması gerekirken). Ama koskoca firma benim dediğim rakama inemedi maalesef. Hem de sorun firma marka kaynaklı olmasına rağmen. Sakın sakın Citroen almayın aldırmayın. Aracım şu an kapıda yatıyor. Haber kanallarında yakında göreceksiniz bu rezilliği. İleteceğim. Tüketici hakem heyetine de başvuracağım bozuk araç satıldı diye kendileri uğraşsın. Olmaz olsun böyle firma. varsa bu forumda yetkili birileri okuyan birileri bana yardımcı olsun lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Sizdeki ekran kararması sorunu 3008'de mi olmuştu? 208'de de çok yaygın bir sorun. Bende yaşadım. Forumda sanırım @cihanair da ekran kararma sorununu yaşamıştı. Leş bir sorun.

    Alıntıları Göster
    ekran 1 kere karardı bende servise gittim akü kutup başını söktüler 5 dk sonra taktılar düzeldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carteryusuf

    Arkadaşlar, 4000 TL servis fiyatından sonra psa grup şikayetlerim üzerine önce 1437 TL'ye, az önce ise 1200 TL'ye düşürdü fiyatı. Ben ise 750 TL ödeyebileceğimi belirttim(ki ücretsiz değişim olması gerekirken). Ama koskoca firma benim dediğim rakama inemedi maalesef. Hem de sorun firma marka kaynaklı olmasına rağmen. Sakın sakın Citroen almayın aldırmayın. Aracım şu an kapıda yatıyor. Haber kanallarında yakında göreceksiniz bu rezilliği. İleteceğim. Tüketici hakem heyetine de başvuracağım bozuk araç satıldı diye kendileri uğraşsın. Olmaz olsun böyle firma. varsa bu forumda yetkili birileri okuyan birileri bana yardımcı olsun lütfen.
    Allah razı olsun sizden ben de tam sorunlarını çözdü kötü şöhretini bi nebze çözmüştür diye psa araç alacağdım bu olayla dedim psa aynı alanlar düşünsün yav.umarım ödemeden çözersiniz bu saçma sapan problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Dsg ile wv kapış kapış gidiyorsa adbluenun lafı olmaz :)
    Aşağıdaki örnekten sürekli görüyoruz, değişen bir talep durumu yok. Demek ki bir arıza seviyoruz
    CITROEN- ADDBLUE DEPO SORUNU. PİŞMAN EDEN MARKA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    Dsg ile wv kapış kapış gidiyorsa adbluenun lafı olmaz :)
    Aşağıdaki örnekten sürekli görüyoruz, değişen bir talep durumu yok. Demek ki bir arıza seviyoruz
    Tmm da beni niye alıntılıyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Söyle ki,PSA Dan döndüm ıyiki bu sorunu gördüm dediniz ya.

    Sizin mantık ile gidersek alacak tek bir marka araba bulamayız. Daha sıkıntılı olanlar var ama satışlar tavan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redferrari R kullanıcısına yanıt
    Hayır daha çok dizel araçların yarattığı NOx emisyonunu azaltmak için. Zaten çevreye verdiği zarardan dolayı bir çok ülke önümüzdeki yıllarda dizel araçları komple yasaklamayı düşünüyor. İlk olarak da nüfus yoğunluğunun fazla olduğu şehir merkezlerine girişleri yasaklanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 bin km'de 2015 model 308 de aynı addblue depo sorununu arkadaşım yaşadı.
    Araba tamamen yetkili servis bakımlı olduğundan ücretsiz değiştiler.
    Daha önce de garantiden direksiyon körüğuyle alajali bir parça ve egzoz sisteminde bir sensör değişmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carteryusuf kullanıcısına yanıt
    Bende de 2016 model 2017 mayıs çıkışlı c3 feel paket araç var. 1 aydır ad-blue tankı problemiyle uğraşıyorum. Araç 48bin km de ve bana da 1.594 tl fiyat ile yapabileceklerini söylediler. Büyük olasılıkla bu fiyattan yaptıracağım artık,çünkü gına geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sNaP_21

    Bende de 2016 model 2017 mayıs çıkışlı c3 feel paket araç var. 1 aydır ad-blue tankı problemiyle uğraşıyorum. Araç 48bin km de ve bana da 1.594 tl fiyat ile yapabileceklerini söylediler. Büyük olasılıkla bu fiyattan yaptıracağım artık,çünkü gına geldi..
    Garanti bitti mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sNaP_21 kullanıcısına yanıt
    2016 modellerin Türkiye'ye giriş tarihi 2017 mayıs olarak gözüküyor. Firmada garantiyi bu tarih itibariyle başlatıyor. Aracın ilk sahibiyseniz veya 2. Sahibiyseniz muhakkak bayinin ilk satış tarihini baz alın veya ruhsatta ki ilk tescil tarihini. Aynı şekilde bana da garanti bitti denildi. Fakat ilk satış tarihi ağustos olduğu için garanti süresi güncelledi. Adblue tankı garantiden değişti.

    Bir de bu parça da onarım gibi bir durum söz konusu değil. Parçaya firma ya onay verir ya vermez. Firmanın onay vermediği şeye de servis 2500 ü bizden 1500 ü sizden demez.

    Benden size tavsiye biraz üzerine gidin. Genel müdürlüğe yazın. Bu sorunun 2016 bazı serilerde kronik olduğunu ve gereğini yapılmasını talep edin. Artık direk PSA bakıyor bayraktar ile bağlantı kalmadı. Bu sebeple olması gereken ne ise o yapılıyor. Siz talep açtırın onay gelmezse gelmediğine dair belge isteyin. Şayet araç burada kalacak derlerse de ikame araç talep edin.

    Hazır gitmişken de arka stopları sızdırmaz yaptırın


    Son olarak durumu müsait birisi service.citroen.com adresinden üyelik oluşturup teknik bilgi formu satın alırsa muhakkak bununla ilgili bir geri çağırma veya ücretsiz değişim gibi bir şey bulacaktır. (7 euro)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    90 bin km'de 2015 model 308 de aynı addblue depo sorununu arkadaşım yaşadı.
    Araba tamamen yetkili servis bakımlı olduğundan ücretsiz değiştiler.
    Daha önce de garantiden direksiyon körüğuyle alajali bir parça ve egzoz sisteminde bir sensör değişmişti.
    Aslında ne kadar saçma. Yetkili servis bakımlı olmasa bile seve seve değiştirmek zorundalar çünkü araç tesliminde bir ayıplı ifa söz konusu ve bu sonradan ortaya çıkan bir gizli ayıp. Yasaları bilmeyenleri öttürüyor bu firmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Kasım 2019; 21:41:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Garanti bitti mi

    Alıntıları Göster
    Evet garantisi bitti. İyi niyet garantisinden faydalanmaya çalışıyordum ama citroenin iyi niyeti %50'ymiş.. İyi niyet garantisi %100 çıkma olasılığının çok düşük olduğunu söylediler. Bu hesaplanırken garantisinin bittiği süre, aracın km'si gibi bir çok parametre ile hesaplanıyormuş.

    1 aydır durumu zorluyorum arkadaşlar, citroen türkiye ve 2 bayii ile durumu konuştum. Bence oluru bu kadar citroenin.

    Fakat bu durum bana iyi bir ders oldu. Bir daha araç alırken 5 yıl garanti veren markaları tercih etmeye çalışacağım. Adamlar aldığım arabaya 2 sene bile garanti vermemiş hesabını edince. Böyle bir durum olmasına rağmen sürücünün istese de bozamayacağı kronik bir problemde bile ücret istiyorlar.Ki bu bizim Citroen'den aldığımız 2inci sıfır araçtı.2'side hala bizde.hatta 2 iş arkadaşıma da 1 sene içinde 1'i sıfır olmak üzere citroen araç aldırmış biri olarak bunları yazıyorum.




  • carteryusuf kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum nedir? Sizin problemi Ankara'da yetkili servisle arası iyi olan bir abimize ilettim gün içinde dönüş olursa yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ftrhüseyin kullanıcısına yanıt
    hocam en son 1200 tl ye kadar düştüler. öyle kaldı bakalım. tmmdır bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carteryusuf

    hocam en son 1200 tl ye kadar düştüler. öyle kaldı bakalım. tmmdır bekliyorum
    şikayetlerinizi hangi kanallardan yaparak indirim aldınız? Malum bizim de başımıza gelecek. Teşekkürler.
  • carteryusuf kullanıcısına yanıt
    Pm attım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutbaran kullanıcısına yanıt
    merhaba en dogru yer şikayet var .com.. en kolay buradan geri dönüş yapıyor marka.
  • Şimdi ben c5 aircross alma arefesindeyim.bunda da olacak mı bu sorun..😱

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.