Şimdi Ara

Citroen Bx 15 kullanıcıları (189. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.999
Cevap
17
Favori
337.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armansezgin

    arkadaşlar eğer aracınız tüpte çok yakıyorsa akış sensörleriyle bir bağlantısının olmadığını biliyorum çünkü lpg işin içine girdiğinde o tarz sensörlerin bir vazifesi kalmıyo tamamen lpg beyni iyi bir gaz ayarı karbratörün extra hava almaması sübab ayarı ve yürürünüzdeki rahatlı diye sıralayabilirim aracınızın gazına basınca akıp gitmiyorda arkanızdan biri tutuyomuş gibi hissediyorsanız bunlara baktırın derim

    bende izmitteyim dostum acaba neresindesin benim aracta cok yakıo lpgde acaba sen bu sorunumu cözebilirmisin? bana yardımcı olursan cok sevinirim.birde borulardan azda olsa yağ akıtıyor bu soruna ne dersin? eğer yaparım dersen her iki sorun icinde yerini söylersen yanına uğramak isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: armansezgin

    arkadaşlar eğer aracınız tüpte çok yakıyorsa akış sensörleriyle bir bağlantısının olmadığını biliyorum çünkü lpg işin içine girdiğinde o tarz sensörlerin bir vazifesi kalmıyo tamamen lpg beyni iyi bir gaz ayarı karbratörün extra hava almaması sübab ayarı ve yürürünüzdeki rahatlı diye sıralayabilirim aracınızın gazına basınca akıp gitmiyorda arkanızdan biri tutuyomuş gibi hissediyorsanız bunlara baktırın derim

    bende izmitteyim dostum acaba neresindesin benim aracta cok yakıo lpgde acaba sen bu sorunumu cözebilirmisin? bana yardımcı olursan cok sevinirim.birde borulardan azda olsa yağ akıtıyor bu soruna ne dersin? eğer yaparım dersen her iki sorun icinde yerini söylersen yanına uğramak isterim

    dostum ben yahyakaptanda oturuyorum 0506 778 83 98 tamirci değilim ama sorununu çözebiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hudooo

    aynen bu sorunlr bende var neden oldugunu cozemdm hepsne baktrdim.ayrica bugun ustama sordum harici hava sensorunu bunlarda yok enjeksyonluda olur dedi we lpg kullanan arkadaslar hava filtresi kirkti benim heryerni yapistrdm smdi sadce otamatk kelebkten(uste dogru cikan buyuk c seklndeki boru) aliyor bunu gazcilar bantliyodu bizmde kapatmamz lazm mi

    lpg li araçların tek noktadan hava alması en sağlıklı olanıdır gerekirse lpg mikseri karbratörün üstüne değilde altına konulabilir tabi bx 15 karbratörü konum olarak kabul edermi bilmem hava borusunun ucundaki banta gelince o bant hava akışının kısılması ve lpg gazı hava karışımının dengelenmesi içindir çok profesyonel lpg ciler haricinde çoğu firmalar bu bant olayını yapıyo çünkü uygun çift çıkışlı mikser ve uygun tüp beynini düşünmüyolar kafalarına göre takıyolar aracınızın performansı tüpte nekadar artarsa yakıtınızda basmadığınız sürece okadar az olur akış sensörü karbratörlü arabalarda olmaması gerekiyo enjeksiyonlularda akışmetre yada debimetre olarak geçer karbratörlü arabada varsa eğer bu tarz birşey oda tahminim rolantiyle ilgildir ama lpg işin içine girdiğinde bunların bir vazifesi kalmıyor




  • arman kardes verdgn bilgler icin cok tsk ler.bu bantlama olayini kendmiz yapablrmyiz cunku yakit cok fazlalasti ayrica acik hawa filtresi taksak ne olur bx e
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hudooo

    arman kardes verdgn bilgler icin cok tsk ler.bu bantlama olayini kendmiz yapablrmyiz cunku yakit cok fazlalasti ayrica acik hawa filtresi taksak ne olur bx e

    ne demek kardeşim bilgimin yettiği sürece yardımcı olmak isterim lisede ilk arabam renault flash tı bana son zamanlarında bu konularda çok çektirdi :) açık hava filitresi yap ama bantı filitrenin takılacağı yere yapıcaksın yani bantın ayarını yaptıktan sonra filitreyi takınca araban birazdaha bantlamışsın gibi hissedicek bu yüzden filitreyi sonradan takılacağını düşünerek bant ayarı yapmanı tavsiye ederim filitrenine soğuk biryere verirsen daha iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armansezgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: seckin6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: armansezgin

    arkadaşlar eğer aracınız tüpte çok yakıyorsa akış sensörleriyle bir bağlantısının olmadığını biliyorum çünkü lpg işin içine girdiğinde o tarz sensörlerin bir vazifesi kalmıyo tamamen lpg beyni iyi bir gaz ayarı karbratörün extra hava almaması sübab ayarı ve yürürünüzdeki rahatlı diye sıralayabilirim aracınızın gazına basınca akıp gitmiyorda arkanızdan biri tutuyomuş gibi hissediyorsanız bunlara baktırın derim

    bende izmitteyim dostum acaba neresindesin benim aracta cok yakıo lpgde acaba sen bu sorunumu cözebilirmisin? bana yardımcı olursan cok sevinirim.birde borulardan azda olsa yağ akıtıyor bu soruna ne dersin? eğer yaparım dersen her iki sorun icinde yerini söylersen yanına uğramak isterim

    dostum ben yahyakaptanda oturuyorum 0506 778 83 98 tamirci değilim ama sorununu çözebiliriz

    bak buna cok sevindim işte yahya kaptan bana yakın.bende bayındırlık konutlarındayım.bir ara işten izin alırsam seni arayıp yanına geleyimde şu yakıt olayını bi cözelim.yoksa eyvah bana




  • bu ayar nasl olck ne kadarni kapatacgz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hudooo

    bu ayar nasl olck ne kadarni kapatacgz

    dostum onu deneyerek yapabilirsin borunun yarısını banyla koli bantıyla sonra bi dene çekişini beğenmediysen birazdaha bantla tabi bu arada gazın açıklığıda önemi bant olmadığı için muhtemelen gaz ayarı çok açık çeksin die bantlayınca kısmana olanak sağlayabilir eğer gazı kısıp açmayıda biliyorsan dediğim gibi deneyerek yapabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armansezgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: hudooo

    bu ayar nasl olck ne kadarni kapatacgz

    dostum onu deneyerek yapabilirsin borunun yarısını banyla koli bantıyla sonra bi dene çekişini beğenmediysen birazdaha bantla tabi bu arada gazın açıklığıda önemi bant olmadığı için muhtemelen gaz ayarı çok açık çeksin die bantlayınca kısmana olanak sağlayabilir eğer gazı kısıp açmayıda biliyorsan dediğim gibi deneyerek yapabilirsin

    boru derken hangi boru resim vs yokmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alos_21

    benim kırmızı şeytan... maşşallahh



    MAŞALLAHHHHH Çok Temiz ve Orjinal Bi BX'' Allah Kazasız Belasız Binmek Nasip Etsin Dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: armansezgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: hudooo

    bu ayar nasl olck ne kadarni kapatacgz

    dostum onu deneyerek yapabilirsin borunun yarısını banyla koli bantıyla sonra bi dene çekişini beğenmediysen birazdaha bantla tabi bu arada gazın açıklığıda önemi bant olmadığı için muhtemelen gaz ayarı çok açık çeksin die bantlayınca kısmana olanak sağlayabilir eğer gazı kısıp açmayıda biliyorsan dediğim gibi deneyerek yapabilirsin

    boru derken hangi boru resim vs yokmu?

    karbratörün üzerindeki hava borusu beyler bx in motorunu pek incelemedim aklımda karbratörün üzeerinde metal tarzda bişeyin olduğu var eğer motorun yakından resmi varsa resimden yardımcı olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nie_wieder

    quote:

    Orijinalden alıntı: alos_21

    benim kırmızı şeytan... maşşallahh



    MAŞALLAHHHHH Çok Temiz ve Orjinal Bi BX'' Allah Kazasız Belasız Binmek Nasip Etsin Dostum

    Amin.. Allah razı olsun... :)
  • http://imageshack.us/photo/my-images/847/10056937.jpg/
    arkadaşlar araç budur parça temin edilir
  • ya onuda kapattm gazida kestm ama hem yakt cogaldi hem cekm dustu
  • Soru bir dreksiyonun sol yanında iki düğme var sağdakiler dortlu ve arka silecek peki soldakiler ne? Ve benim soldakiler çalışmıyor. Arabanın altından yağ damlıyor nereden olabilir? Araba kapattıktan sonra dört beş saat içinde iniyor bu önemli bir sorun mu yoksa normal mi? Antifiriz kendim ekleyebilirmiyim? Ekleyebilirsem nasıl ve nereye ekleyeceğim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin6161

    Soru bir dreksiyonun sol yanında iki düğme var sağdakiler dortlu ve arka silecek peki soldakiler ne? Ve benim soldakiler çalışmıyor. Arabanın altından yağ damlıyor nereden olabilir? Araba kapattıktan sonra dört beş saat içinde iniyor bu önemli bir sorun mu yoksa normal mi? Antifiriz kendim ekleyebilirmiyim? Ekleyebilirsem nasıl ve nereye ekleyeceğim?

    Soldaki dugmelerden ustteki arka cam rezistansini calistirir, alttakide arka sis farini calistirir.
    antifirizi radyatorun uzerindeki kapaktan koyabilirsin. sistemde %50 antifiriz %50su olacak sekilde bir karisim kullanirsan en etkili sonuca ulasirsin. fakat bizim araclar ne kadar su aliyor bilmiyorum.
    diger sorularin hakkinda benimde bilgim yok..
  • önde sis lambalarım var ama bir türlü bağlantısını yapamadım varmı anlatabilecek biri
  • merhaba dostlar.. benim araç lpg den benzine geçerken çok uğraştırıyor. sabit durduğu yerde benzine almanın imkanı yok. akü boşalacak duruma geliyo ama benzine geçmiyo. bugün madara etti beni
    hareket halindeykende en az 60 -70 arası gidiyo olmam lazım. bu şekildeyken bile benzine aldığım zaman en az 10 saniye kapaklanıyor sonra geliyor benzinolan varmı??
  • biraz inceledim kaputun altını. arka taraftan iki benzin hortumu geliyor. biri biraz kalın ve direk benzin otomatiğine bağlanıyor. muhtemelen direk benzin deposundan geliyor. bu hortum benzin otomatiğinden çıkıp elektrovalfe bağlanıyor. buradan çıkıp benzin filtresine bağlanıyor. buradan sonrası bana biraz tuhaf geldi. benzin filtresinden çıkıp direkt karbüratöre bağlanması gerekirken karbüratörden önce bir adet T bağlantı borusuyla depo tarafından gelen ikinci (diğerine göre biraz daha ince olan hortum) hortumda sisteme bağlanıyor. yani T borunun bir ucu karbüratöre gidiyor, diğer ucu benzin filtresinden geliyor, diğer ucu da depo tarafından gelen ikinci boruya bağlı. bu normal bir bağlantımı acaba? bunun mantığı, esprisi nedir? açıklayabilecek biri varmı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alos_21

    biraz inceledim kaputun altını. arka taraftan iki benzin hortumu geliyor. biri biraz kalın ve direk benzin otomatiğine bağlanıyor. muhtemelen direk benzin deposundan geliyor. bu hortum benzin otomatiğinden çıkıp elektrovalfe bağlanıyor. buradan çıkıp benzin filtresine bağlanıyor. buradan sonrası bana biraz tuhaf geldi. benzin filtresinden çıkıp direkt karbüratöre bağlanması gerekirken karbüratörden önce bir adet T bağlantı borusuyla depo tarafından gelen ikinci (diğerine göre biraz daha ince olan hortum) hortumda sisteme bağlanıyor. yani T borunun bir ucu karbüratöre gidiyor, diğer ucu benzin filtresinden geliyor, diğer ucu da depo tarafından gelen ikinci boruya bağlı. bu normal bir bağlantımı acaba? bunun mantığı, esprisi nedir? açıklayabilecek biri varmı arkadaşlar?

    Slm. T borunun amacı fazla benzin gelirse depoya geri dönüş yaptırmaktır, Gazdan benzine geçerken zorlanma hava filtresinde bant varsa motorun hava alamamasından ya da yeterli hava gelmemesinden kaynaklanır benzinde de sağlıklı gitmez zaten




  • 
Sayfa: önceki 187188189190191
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.