Şimdi Ara

citroen c4 1.6 hdi 92 confort plus ve Peugeot 308 1.6 hdi 92 active

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    citroen c4 1.6 hdi 92 confort plus ve Peugeot 308 1.6 hdi 92 active arasında kalmış durumdayım.

    İkiside hemen hemen aynı fiyata teklif edildi, 49,000 - 50, 000 TL.

    Citroen'in dezavantajı, anlayamadığım bir şekiilde 1,6 Dizel Düz vites modellerinde ESP yok. Ve yanında ASR, Hill holder da yok. Fakat Peugeot da hepsi tam.

    İki araçta donanım olarak oldukça yüklüler. Farkları yok bile denebilir. Bana Citroen daha mantıklı geliyor fakat şu ESP olayı düşündürüyor açıkcası.

    Yorularınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler.



  • 308 in kasa eskidi, ayrıca ilerleyen zamanlarda yeni kasası çıkacak.

    Yeni kasanın çıkması sizin için engel değil ise 308 alınabilir.

    Ama C4 ile 308 arasında kalite olarak aradaki fark çok net bir şekilde ortada, 2 araca da bindiyseniz ne demek istediğimi anlarsınız.

    Ben olsam C4 alırdım.
  • 308 i bugün inceledim.6 ay önce bu araca 43k fiyat almıştım.donanımı oldukça yüklü.yakın zamanda kasa değiştirmeyecek olsa git al derim ama yeni kasayla değeri çok düşecek.
    Bence bütçeni artırabilirsen orta donanım plus paketli otomatik 115 beygir c4 al.artıramazsan biraz daha bekle Eylül'de yeni kasa 308 ler geliyor.fiyat indirimi olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.




  • benimk tercihim c4 olurdu. 308'in bir kaç ay içinde yeni kasası gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.

    128ps ama yarısı sütçü beygiri. C4 kasa olarak daha iyi. 308 Sportium çok daha spor aslında ama kasa değişecek.




  • ceed değil de i30 düşünülebilir. Sıkı pazarlıkla iyi indirim alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.

    128ps ama yarısı sütçü beygiri. C4 kasa olarak daha iyi. 308 Sportium çok daha spor aslında ama kasa değişecek.

    nasıl sütçü beygiri manüelin verilerine bakın karşılaştırın neresi sütçü beygiriymiş bir bitmediniz.




  • Şöyle de bir durum var bu arada, benım kullanacağım bir araba olacak fakat ama aynı zamanda şirketimize alınıyor. Yanı performansdan ziyade yakıt tasarrufu konusu bizim için daha önemli. 128 gibi değerler üst makamlarda direk fazla yakıt olarak bir algı uyandırıyor:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.

    128ps ama yarısı sütçü beygiri. C4 kasa olarak daha iyi. 308 Sportium çok daha spor aslında ama kasa değişecek.

    nasıl sütçü beygiri manüelin verilerine bakın karşılaştırın neresi sütçü beygiriymiş bir bitmediniz.

    0-100'ü 10.9 olan bir araçtan bahsediyorsun ve 128bg. Sütçü değil de ne bu ?

    C4'ün 92bg'lik aracı bile 12.9 yapmış. 115bg'lik modeli ise 11.2 neredeyse aynılar 115'likle.

    Ayrıca tüketim verilerini herkes biliyor i30 tamamiyle müsrif bir araç.

    D.N: Zaten yakıt tüketimi önemliymiş. C4 hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkprlk35 -- 31 Temmuz 2013; 9:51:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.

    128ps ama yarısı sütçü beygiri. C4 kasa olarak daha iyi. 308 Sportium çok daha spor aslında ama kasa değişecek.

    nasıl sütçü beygiri manüelin verilerine bakın karşılaştırın neresi sütçü beygiriymiş bir bitmediniz.

    0-100'ü 10.9 olan bir araçtan bahsediyorsun ve 128bg. Sütçü değil de ne bu ?

    C4'ün 92bg'lik aracı bile 12.9 yapmış. 115bg'lik modeli ise 11.2 neredeyse aynılar 115'likle.

    Ayrıca tüketim verilerini herkes biliyor i30 tamamiyle müsrif bir araç.

    hiç alakası yok neredeyse aynı diyorsun 1.7 saniye fark var nasıl aynı?

    0-100ünün 10sn gibi bir değer olmaması da aracın ağırlığının fazla olmasından kaynaklı.

    müsriflikle de hiç alakası yok çok yakan sadece tam otomatik şanzımanlar

    manüel gayet ekonomik kendimden biliyorum herkes neyini biliyor?
    her gün kullanıyorum manüel ve çok memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.

    128ps ama yarısı sütçü beygiri. C4 kasa olarak daha iyi. 308 Sportium çok daha spor aslında ama kasa değişecek.

    nasıl sütçü beygiri manüelin verilerine bakın karşılaştırın neresi sütçü beygiriymiş bir bitmediniz.

    0-100'ü 10.9 olan bir araçtan bahsediyorsun ve 128bg. Sütçü değil de ne bu ?

    C4'ün 92bg'lik aracı bile 12.9 yapmış. 115bg'lik modeli ise 11.2 neredeyse aynılar 115'likle.

    Ayrıca tüketim verilerini herkes biliyor i30 tamamiyle müsrif bir araç.

    hiç alakası yok neredeyse aynı diyorsun 1.7 saniye fark var nasıl aynı?

    0-100ünün 10sn gibi bir değer olmaması da aracın ağırlığının fazla olmasından kaynaklı.

    müsriflikle de hiç alakası yok çok yakan sadece tam otomatik şanzımanlar

    manüel gayet ekonomik kendimden biliyorum herkes neyini biliyor?
    her gün kullanıyorum manüel ve çok memnunum.

    i30 ile C4 arasında fiyat farkı var. i30 fiyatına çıkacaksa zaten 115'lik e-HDi motoru alınabilir. O da 115 bg'lik ve 11.2'lik bir araç. Nerede 1.7 saniye tekrar kontrol edin.

    Evet tam otomatikler öyle deniyor o konuda haklısın. Ben de otomatikten bahsettim zaten. Manuel araç ne kadar yakıyor 3.5 lt /100 km mi?(Şehir dışı) PSA motorlar çoğu motorlardan cimridir.

    Şehir içi tüketim 5.2 gösteriyor Hyundai manuel vites. Otomatik zaten 7.2. C4 ise 4.2 yazılmış manueli. Otomatik ise 4.9.

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: carsoul

    espsiz sıfır araç alınmaz bu devirde.
    ceed ve i30 a de bakmanızı öneririm.

    ESP eksik lomasa zaten sanıyorum bu arayış bitmişti ama benimde midemi bulandırdı Cıtroen'in bu durumu.

    Geçen sene sonlarında I30 bakmıştık fakat o zaman 49000 TL civarlarında olan I30 şu an 55,000 TL mertebesine fırlamış. O paralar açıkcası Hyundai için biraz çok gibi geliyor bana.

    Ceed liste fiyatları 54,000 TL sanıyorum şu an. Yine aslında yüksek. Fakat KİA konusunda da belki yersiz ama bir güven sorunum var. Uzun vade de kalite ve 2.el durumu nedir açıkcası bilmıyorum.

    bence iki araçtan da çok daha iyi çok daha kaliteli.
    ayrıca bu araçlar 90hp, crdi 128ps
    ikisinden de daha dolu araçlar.

    128ps ama yarısı sütçü beygiri. C4 kasa olarak daha iyi. 308 Sportium çok daha spor aslında ama kasa değişecek.

    nasıl sütçü beygiri manüelin verilerine bakın karşılaştırın neresi sütçü beygiriymiş bir bitmediniz.

    0-100'ü 10.9 olan bir araçtan bahsediyorsun ve 128bg. Sütçü değil de ne bu ?

    C4'ün 92bg'lik aracı bile 12.9 yapmış. 115bg'lik modeli ise 11.2 neredeyse aynılar 115'likle.

    Ayrıca tüketim verilerini herkes biliyor i30 tamamiyle müsrif bir araç.

    hiç alakası yok neredeyse aynı diyorsun 1.7 saniye fark var nasıl aynı?

    0-100ünün 10sn gibi bir değer olmaması da aracın ağırlığının fazla olmasından kaynaklı.

    müsriflikle de hiç alakası yok çok yakan sadece tam otomatik şanzımanlar

    manüel gayet ekonomik kendimden biliyorum herkes neyini biliyor?
    her gün kullanıyorum manüel ve çok memnunum.

    i30 ile C4 arasında fiyat farkı var. i30 fiyatına çıkacaksa zaten 115'lik e-HDi motoru alınabilir. O da 115 bg'lik ve 11.2'lik bir araç. Nerede 1.7 saniye tekrar kontrol edin.

    Evet tam otomatikler öyle deniyor o konuda haklısın. Ben de otomatikten bahsettim zaten. Manuel araç ne kadar yakıyor 3.5 lt /100 km mi?(Şehir dışı) PSA motorlar çoğu motorlardan cimridir.

    Şehir içi tüketim 5.2 gösteriyor Hyundai manuel vites. Otomatik zaten 7.2. C4 ise 4.2 yazılmış manueli. Otomatik ise 4.9.

    İyi günler.

    evet daha düşük tüketim mümkün psa motorla.
    size de iyigünler.




  • yakıt ve fiyat performans göz önüne alınınca sanıyorum ESP olmaması 2. planda kaldı arkadaşlar yorumlarınıza bakarsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sparrowhawk

    yakıt ve fiyat performans göz önüne alınınca sanıyorum ESP olmaması 2. planda kaldı arkadaşlar yorumlarınıza bakarsam.

    ben asla almazdım espsiz sıfır bir araba.

    yıl olmuş 2013 hala espsiz c segment araç çıkarmaları hata.
  • ya o işi anlamadım zaten. Hangi mantık ile böyle bir şey yapmışlar??
  • 1.5 sene içinde 2 kere hayatımı kurtardı ESP. ESP siz sakın ha diyorum bende.
  • 308 in yeni kasası çıkacak olduğu için fiyatı uygun ve bol donanımlı, eğer yeni kasa sizi etkilemez ve uzun süre binecekseniz bence 308 alınmalı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.