Şimdi Ara

Citroen C4 2015 Makyaj (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
1
Favori
4.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az allık, az pudra,az birazda rimel oldu sana makyaj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tür makyajları seviyorum.
    Çok kapsamlı yapılan makyajlar, makyajsız kasaya sahip olan müşterileri üzüyor bence.

    Mesela Polo ya yapılan makyaj, fiesta ya yapılan makyajdan daha mantıklı.
  • C4u ic-dış tasarim konusunda oldukca basarili bulan nadir kisilerdenim sanirim .

    Yeni platformda umarim 308den ders alarak su hatalari yapmazlar ;

    -Yeni tip on göğüs ,küçük direksiyon yerine daha standart sade ve kullanisli bi ic mekan.
    -Bagaji buyutmek icin arka koltuklari daraltmak yerine daha genis arka diz mesafesi .
    -Lansmanda motor sanziman secenekleri hepsi birarada sunulmali ,her secenegi 1 sene sonra sunmak arabaya ilgiyi azalriyor.
    -En onemlisi lansman fiyati , olu dogmamali araba .

    Bisey daha vardi ama unuttum :)

    Pug yeterli altyapiya sahip lakin degerlendirme ve pazara sunus kötü ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu şanzumanı çok abartıyorsunuz..tamam vites geçişleri bir dsg,edc yada cvt gibi akışkan değil hissediliyor ama orta sınıf araçlardaki en sorunsuz şanzuman..dsg alıp acaba bugün mü ses yapar yarın mı yolda bırakır diye sitres yapacağıma etg-auto5-6r-mcp alır düşük yakıt tüketiminin ve sorunsuzluğunun keyfini çıkartırım.. ne akar ne kokar derler ya işte aynen öyle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neredeyse tüm rakipleri led far opsiyonuna geçti citroen hala yerinde saysın
  • Bir direksiyon tasarımı anca bu kadar kepaze olabilirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LanciaDeltacı kullanıcısına yanıt
    Benim için önemsiz bir ayrıntı. Full led olmadıktan sonra halojen olmuş olmamış çok önemli değil bana göre. Ama önem verenler için opsiyon olabilirdi tabi.
  • Koltuklar baya hoşuma gitti.
  • Şu arabanın görünüşünü arka kapının devamındaki küçük cam, c sütunu mu diyorlar, o bölüm o kadar bozuyor ki.

    İçi son dönemin modası olan lanet olası minimalist yaklaşıma kurban gitmemiş. Hani o düğme koymayacaz diye, üstü açık düğün arabası olarak kullanılan 1960 model chevrolet ler in ön göğsü gibi, sadece çakmak konulan dümdüz kokpitler var ya öyle yapmamışlar. İşte kokpit böyle olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyon C sinifi bir arac icin gereksiz buyuk ve eski.90larin 4 kollu agir direksiyon simitlerini andiriyor.3 kollu hafif ve sik bir direksiyon simidi ve daha ozenli bir makyajla cok daha iyi olabilirdi.
    c5 konusunda ise artik tum markalarin vw e calistigini falan dusunmeye baslayacagim.ortada ne yeni c5 nede konsepti var.mondeo desen ayri bi yilan hikayesi oldu.2 galerici birlesse bile getirebilir su arabalari,koskoca ulke temsilcisi hala getiremiyor.makyajlida gelmeyebilir.honda desen yeni accordu hala getirmiyor,getirsede 1.6 dizel otm 9 vitesli secenegini sunmaz yine tek 2.0 benzinli secenegini sunar.opel hala d segmentinde 1.6 dizel otm kavramlarini bir araya getiremedi.bu markalar napmaya calisior belli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guncel kasa exclusive kullanicisi olarak pek begenmedim makyaji.Ucuz gostermis araci bence.Canli hali farkli olabilir tabii gormek lazim.

    Eksik olan guzel donanimlar gelmis evet ama arkadaslarda belirtmis o direksiyon cok kaba ve buyuk duruyor gemi dumeni gibi resmen.Ayrica o dashboard daki degisiklik gereksiz olmus onun yerine direksiyon kucultulmeliydi.Resimdeki arac belki en ust donanim degildir bu yuzden bi-xenon olmayabilir,birsey demek yanlis olur ayni sey jant icinde gecerli.

    Asıl merak ettiğim yürüyen aksamda bir degişiklik olacakmı.O iğrenç arka süspansiyonu geliştirmeleri lazım en azından yeni 308 seviyesine gelmeli.

    Bakalim bekleyip gorucez ama bence genel olarak 308 karsisinda pek sansi yok.Belki akilli bi fiyatlandirmayla tercih sebebi olabilir ancak 3 assagi 5 yukari 308 ile ayni fiyatlarla gelir diye dusunuyorum

    Ikiside satmaz yani o fiyatlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Makyajda çok birşeyin değişmemesi isabetli olmuş. Güzeldi kücük kozmetik detaylarla daha alımlı olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz şanzıman çift kavrama değil ve çok eski bir teknoloji. 2000'lerin başında seri olarak üretilmeye başlandı.

    Aradan geçmiş 14 sene hala PUG bize çift kavrama şanzıman getirecek !!
  • atayum kullanıcısına yanıt
    gönül ister ki hem konforlu hem sorunsuz olsun..ama premium markalar dışında şu an dört dörtlük bir şanzuman yok..ben yeni eski teknolojiden ziyade sorunsuzluk ve bakım maliyetlerine bakıyorum..hiç dsg baskı balatasını gördünüz mü bilmiyorum ama arıza yapmaya çok müsait bir sistem.. 2 tane avuç içi kadar baskı balata var..ve bu avuç içi kadar baskı balata çok hızlı bir şekilde çalışıyor ve aşırı yük biniyor....ve bu durumda haliyle balatalar çabuk ısınıyor..bu tip mekanik parçaların en büyük düşmanı sıcaklıktır..bakınız dsg ısınma ve ses problemleri v.s..bu durumu yağlı dsg şanzumanla bir nebze olsun giderdiler ama yinede malzeme kalitesi ve baskı ve balatayı büyütmeden pek mümkün görünmüyor..muhtemelen audi"de kullanılan malzeme kalitesi ve baskı balata boyutu ww,seat,skoda"da kullanılandan farklı..bu yüzden daha az sorun duyuyoruz..buna karşı tek kavramalılarda sistem daha basit ve baskı balata oldukça büyük..bu durum daha az ısınma ve daha az sorun demek oluyor..tamam vites geçişleri bir tek kavramalı kadar konforlu değil ama ben yakıt giderleri,bakım maliyeti ve sorunsuzluğuna bakıyorum..sonuç olarak bu sıkıntılar giderilmeden daha kaliteli malzeme kullanılmadan teknolojilerini daha çok geliştirmeden pug tek kavramalı bence getirmesin..zaten fransızlar pek iyi bir algı bırakmamış geçmiş yıllarda insanımıza..öyle dsg gibi sorunlu bir şanzuman getirdiğini düşünemiyorum..bir daha TR piyasasını zor toparlarlar..




  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    Olaya biraz da stratejik bakıyorum ben, mesela hybrid teknolojisi veya elektrikli araç teknolojisi konusunda Japonlar neredeyse 20 sene önce başladılar çalışmalara. Amerika 10 sene avrupa da 5-6 sene öncesinden girdi.

    Şu an Türkiye elektrikli araç üreteceğim dese en az 5 sene geriden geliyor ki bana göre 15 sene gerideyiz. Onlardaki "know-how"a yetişmek için insan üstü bir çaba göstermek gerekiyor.

    Pug da aynen bunu yapıyor çift kavramada. Kendi şanzıman ve motor teknolojisine uygun testler, denemeler, prototipler yapması gerekirdi 5 sene öncesinden. 4007 serisinde kullanışmlar (getrag yapımı) ama sonra başka modellere hiç gelmemiş. Yeni 308 ve picasso için kullandıkları bir şanzıman var ama çift kavrama değil. Sadece daha hızlı geçiş iddia ediyor. Çift kavramadaki bu gecikmenin PSA'nın 5-6 sene öncesine kadarki mali krizine bağlıyorum ben. Şu an yeni platformlarına kuracakları ve muhtemelen Toyota ile üzerinde çalıştıkları bi proje var inşallah en kısa zamanda tamamlayıp çıkarırlar.

    Avuç içi kadar kavrama evet ama başka bir seçenek yok çünkü çift kavrama olduğu için çıkış şaftına aynı merkezden beslemek zorundasınız ve iç içe geçmiş iki kavrama kullanmanız gerekiyor dolayısıyla ebatlar küçülüyor. Kavrama miktarını artırmak için malzeme teknolojisi ve maliyeti artıyor. Manual viteslerde kullanılan kavrama çok daha basit malzeme ve ucuz bir parça.

     Citroen C4 2015 Makyaj


     Citroen C4 2015 Makyaj




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atayum -- 12 Aralık 2014; 8:33:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Şu araçta Avrupa'da Xenon opsiyonu var bize getirmediler eski kasada.Yahu niye bana göre en önemli, en gerekli donanımlardan birini opsiyonel sunmazsın?C4 konusunda Citroen'e çok kızıyorum o yüzden.Umarım bunda getirirler.Şu devirde hiçbir kuvvet bana 60k civarı ve üstü fiyatlara otomobil aldırıp halojen farlı araca binmeye zorlayamaz.İnsanlar gidip hala o fiyatlara hatta 100 bine bile halojen farlı otomobil alıyor.Anlayamıyorum.

    Sen şükret.
    140 bine halojen farlı passat var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1- Direksiyon simidi küçültülmeli.
    2- Arka diz mesafesi artırılmalı.
    4- Ön tekerleri biraz ileri alınmalı,tampon burnu ve teker arasındaki mesafe kısalmalı bu bize tampon çarpmaları,yol tutuş vb. Bmw iyi örnektir.
    5- Peugeot ve citroen'e binenler bilir debriyajın fiziksel yapısı ve pedal kolu insanın ayağını pedalın üstünde sık sık yenileme gereği duyduruyor.ayak yukarı kayıyor.bu değişmeli.

    Bunlar aslında küçük ayrıntılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne zaman gelecek, haber yok sanırım
  • Şubat ayında 58 tane satmış c4..bu arabaya yazık oluyor, fiyatlar biraz daha rekabetçi olmalı..makyajlı kasanın da bu fiyatlarla satışlara çok etkisinin olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207'nin elde kalan jantlarını takmışlar. Hey gidi PSA.

     Citroen C4 2015 Makyaj
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.