Şimdi Ara

Citroen C4 Cactus nasıl ? Alır mısınız? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
2
Favori
32.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    Bende c4 cactus sahibiyim.
    Dizel otm. Feel donanım 61000 TL.ye aldım. Evet eksileri varmı var.
    Ancak aynı şekilde artıları da var.
    Ben değişik bir araca binmek istediğimden aldım.bu paraya dizel otm.başka araç yok. Tamam bu araç c sınıfı değil belki ama c sınıfı benzinli otm. Almak istedim yine bu fiyata bulamadım.
    Sadece leon var oda 5 yıl sonra teslim :) şaka bi yana araç yok ilgi alaka yok.takasta öldürme politikası. indirim yok bildiğin it muamelesi 60 bin TL.ile rezil olmaktan başka birşey değil.evet güzel araba ama tarzları beni araçtan soğuttu.
    Sonuç olarak benim araç farklı olmak isteyenlere nispeten makul fiyatı ve dizel otm. Kombinasyonu ile herşeye rağmen alternatiftir.
    İyi forumlar arkadaşlar...
    hundayi i30 otm. benzinden bu araca geçeceğim. 'dizel otomatik suv ' bu üçlüyü arıyorum en makulu kaktüs gibi.. 2008 kullandım aynı şanzımanı kullanıyorlar diye biliyorum. konfordan biraz ödün vereceğimi biliyorum onun dışında dizel otm suv olarak bu aracı beğendim sorun şurada ki ben arazı ocak gibi almayı düşünüyordum bazı arkadaşlar yeni şanzıman gelecek diyorlar. netten araştırdım konsept olarak var fakat aracı aldıktan 2-3 ay sonra çıkarsa yeni şanzımanı almadığıma üzülürüm. o yüzden biraz daha beklemeyi düşünüyorum. evet suv var suv var arkadaşlar . bazılarınız değişik alternatifler önerebilir fakat verebileceğim para belli onun dışında daha kaliteli araçlar tabii ki var :) şu an için kaktüs ihtiyaçlarıma cevap verebilecek nitelikte bir araç. yeni şanzıman gelirse daha cazip olur. net bilgi olursa paylaşın. iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aquarious

    Aracın Euroncap den 4 yıldız alması kafa karıştırıyor.

    o tamamen güvenlik uyarıları ile ilgili bir şey. yoksa çarpışmalarda 5 yıldız alıyor.

    ama fiyatı yüzünden alınmaz, zira yurtdışında c4'den 4000 euro daha uygun fiyata satılırken bizde daha pahalı.

    Cactus ve diğer b suvlar Başlı başına para tuzağı.

    Bugün i30 Ağzına kadar dolu iken oldukça kaliteli iken en donanımlısı 75 bine alınabiliyor. Yine benzer c Sınıfı modeller var.

    Cactus b Sınıfı yani alt Sınıfı kaliteli değil. Altı yüksek değil. Bagajı ve diz mesafesi küçük. Ne anladım o işten üstelik onun da fiyatı 75 bin lira. Tercih etmek için tek sebep Tasarımı olur heralde farklı olmak isteyen alır.


    İ30' benim hiiiç bakmadığım bir araba. Cactus/500X/Juke/2008 gibi araçlara bakanlara Allah aşkına! şu HB leri örneklemeyin.
    Adam daha marjinal bir araç peşinde, ne yapsın BH/HB aracı. Aynı hesabı eminim onlarda yapıyordur, bilmiyorlar mı gidip
    Leon DSG yada Toyota CVT/MMT almayı? Daha önce de bir yorumumda belirtmiştim; Kişi tercihlerini o kadar sorgulamamak lazım.


    *Yanlışın var, arka diz mesafesi geniş. Hele hele özellikle yolcu ön diz mesafesi çok şaşırtıcı. Bağaj b sınıfı araçlardan geniş.
    Ben C sınıfı aracın bağajından geçmeme rağmen hiç sıkıntı duymadım.

    *61.000TL ye 1.6 HDI FEEL ETG6 alan arkadaşımız(@slmhzl) oldu. SHINE için de üzerine koymak yeterli. Yani 75'i bulmuyor.
    Nasıl bulmuyor? Her partide farklı fiyat girişleri ile gelen araç oluyor, bazen şansa indirim o kadar iyi oluyor ki bende şaşırdım.
    Mesela ben 58'e feel aldım, araç araştırırken @slmhzl arkadaşımız aynı aracın Shıne versiyonuna 59.750TL fiyat aldı. Araba tekti ve
    kur düşükken giren araçlardandı. Neredeyse arabayı verip onu alacaktım.



    Enes, isteğin üzerine CivicHB için seni 1. sıraya yazmıştım ama sildim.



    @slmhzl, Arkadaşım ile araç alma aşamalarında beraber bilgi alışverişi yaptık. Umarım, araçtan memnundur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: G Man

    hundayi i30 otm. benzinden bu araca geçeceğim. 'dizel otomatik suv ' bu üçlüyü arıyorum en makulu kaktüs gibi.. 2008 kullandım aynı şanzımanı kullanıyorlar diye biliyorum. konfordan biraz ödün vereceğimi biliyorum onun dışında dizel otm suv olarak bu aracı beğendim sorun şurada ki ben arazı ocak gibi almayı düşünüyordum bazı arkadaşlar yeni şanzıman gelecek diyorlar. netten araştırdım konsept olarak var fakat aracı aldıktan 2-3 ay sonra çıkarsa yeni şanzımanı almadığıma üzülürüm. o yüzden biraz daha beklemeyi düşünüyorum. evet suv var suv var arkadaşlar . bazılarınız değişik alternatifler önerebilir fakat verebileceğim para belli onun dışında daha kaliteli araçlar tabii ki var :) şu an için kaktüs ihtiyaçlarıma cevap verebilecek nitelikte bir araç. yeni şanzıman gelirse daha cazip olur. net bilgi olursa paylaşın. iyi günler

    1.2T EAT vites kombinasyonu ile gelecek ama önce C4 ve diğerlerine(hangisi bilmiyorum) ondan sonra Cactus'e...

    Tabi! Bu ne kadar sürer bilinmiyor. Üzerine gelecek 1.2T ve EAT tam otomatik farkını da koysak kaça gelir hesap edemedim.




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Abi orada özellikle belirttim bu aracı farklılık isteyen Gönül rahatlığı ile tercih etsin :) ona lafım yok ancak geçen hafta biri için fiyat aldık 75 binden 72 bine düştüler ancak iç malzeme kalitesini görünce kendisi vazgeçti.

    Abi inan senin cevap vereceğini biliyordum ama bu sınıfa ısınamıyorum defalarca test ettiğim halde.

    Bu arada 1. Sıradan çıkmamakta ısrarlıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Abi orada özellikle belirttim bu aracı farklılık isteyen Gönül rahatlığı ile tercih etsin :) ona lafım yok ancak geçen hafta biri için fiyat aldık 75 binden 72 bine düştüler ancak iç malzeme kalitesini görünce kendisi vazgeçti.

    Abi inan senin cevap vereceğini biliyordum ama bu sınıfa ısınamıyorum defalarca test ettiğim halde.

    Bu arada 1. Sıradan çıkmamakta ısrarlıyım

    Ben de senin mesaj üzerinden genel yorum yapıyorum. Yoksa sana birşey dediğim yok.
    Aslın da bu tarz araçlar hakkında fazla yazmak istemiyorum. Almak isteyenler gitsin kendi karar versin, isterim..

    70-75.000TL lik fiyatlar etmeyeceği konusunda çok haklısın. Ben bu aracı alırken 58.000TL lik fiyatı da çok buldum,
    ederi 54-55 den fazla olmamalıydı. Daha fazla para verilirmi? diye kendimi sorguladığım çok oldu. Diğer versiyonlara çıkıp 60-65 arası
    fiyat alsaydım aracı almaktan vazgeçerdim. Bu araç için psikolojik sınırım 55 di, 58'i kabul ettim.

    Malzeme kalitesi 55.000TL lik bir araç için iyidir, ama 70-75'lik araç için vasat...

    *Geçen gün forumdan bir arkadaş CivivHB'ler ile ilgilendiğini söyledi, biraz yazışıp sohbet ettik. Arada 2. ellere baktık ve düşük km'li
    temiz bir tane bulamadık. Kullanıcılarının memnun olduğunu ve satmak istemediği kanaatine vardık. i-shift'in keyifsizliği hariç gayet
    dolu ve rahat bir araç. Biz de yakın dönem de pek satacak gibi durmuyoruz. Yeni kasaya 1.4 cvt gelir diye çok ümitlenmiştim ama
    bir türlü olmadı, olsa hiç düşünmeden Yeni kasa CivicHB 1.4 CVT alırdım.

    *Sen biraz iri bir yapıdasın sanırım! Aracın dar gelmesi o yüzden olabilir mi? Gerçi bende 1.82 ve 100kg'ım ama...




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Haklısın bak ben araç alacak olsam 55 bin civarına 1.2 otomatik olanı alır LPG ile binerim cactus o zaman mantıklı ancak 1.2 alan yok gibi :) benim de isyanım 70 bini dizel otomatik olana verenler :)

    Benim boy 1.86 kilo 120 önde de arkada da rahat edemedim. Ancak i30 diye belirtme sebebim henüz yeni test etmiş olmam ve oldukça beğenmem. Çok dolu bir araç ve 75 bine bıraktılar. Şimdi öyle bir araç varken 136 beygir ve çift kavrama sunrof cam tavan gibi.

    Bu arada yeni civic de test listemde şu an biraz inceledim farklı bir araç. 160 hp 9 ileri otomatik bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tercihlerinize saygiliyim arkadaşlar ama su aracı SUV diye nitelemeniz gerçek suvlara hakaret olmuyormu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Haklısın bak ben araç alacak olsam 55 bin civarına 1.2 otomatik olanı alır LPG ile binerim cactus o zaman mantıklı ancak 1.2 alan yok gibi :) benim de isyanım 70 bini dizel otomatik olana verenler :)

    Benim boy 1.86 kilo 120 önde de arkada da rahat edemedim. Ancak i30 diye belirtme sebebim henüz yeni test etmiş olmam ve oldukça beğenmem. Çok dolu bir araç ve 75 bine bıraktılar. Şimdi öyle bir araç varken 136 beygir ve çift kavrama sunrof cam tavan gibi.

    Bu arada yeni civic de test listemde şu an biraz inceledim farklı bir araç. 160 hp 9 ileri otomatik bekliyoruz

    Sen yaşına göre biraz fazla gelişmişsin, herkese rahat gelen araçların sana sıkıntılı gelmesi normal.

    *Bazen arkadaşlara, lpg takayım mı buna? Diyorum "yok artık!" diyorlar. Lpg'ye antipatisi olan birisi olmasam yada yaktığım 6lt
    fazla gelse, neden olmasın? Düşünsene, şimdi 30krş yakıyorum lpg taksak 15-17krş'a düşer. Bedavadan da bedava...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10-EMRE

    Tercihlerinize saygiliyim arkadaşlar ama su aracı SUV diye nitelemeniz gerçek suvlara hakaret olmuyormu?

    Her ne kadar b-SUV/kompakt şehir SUV'u vs. diye isimlendirilse de, SUV sınıfına sokup SUV demek yanlış olur.
    En azından harbi SUV lara hakaret.

    Crossover...
    Bu nedir? diyenlere, ben "çakma Crossover" işte! Diyorum.

    Makul kaldırımlara çıkmak, hafif arazi koşullarına girmek gibi küçük atraksiyonlar yaptım ama 4x4 olmayınca o da boş...
    Trafikte biraz yüksekte olmak isteyen için kabul edilebilir, onun dışında daha çok yükseltilmiş HB havası var. Trafikte Juke
    ile yan yana gelince bariz juke yüksek kalıyor, hatta "amma yüksek ve şişik" diye içimden geçirdim.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Ben motor uygun olduğu sürece LPG taraftarıyım :)

    Yakın Zamanda focus aldık bir arkadaşıma. Kendisi şehir dışında olduğu için işlemleri ben hallettim ve ısrarım sonucunda aldım götürdüm LPG taktırdım. Kit brc 1700 liraya takıldı sonuç harika 1350 kg araç ile 21 Kuruş şehir içi tüketim

    Ki 1.2 vti motor hem LPG uyumlu hem de cimri. Eğer hesaplar tutuyor tasarruf kiti çıkarıyorsa 15 Kuruş söylemesi bile zevkli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ben motor uygun olduğu sürece LPG taraftarıyım :)

    Yakın Zamanda focus aldık bir arkadaşıma. Kendisi şehir dışında olduğu için işlemleri ben hallettim ve ısrarım sonucunda aldım götürdüm LPG taktırdım. Kit brc 1700 liraya takıldı sonuç harika 1350 kg araç ile 21 Kuruş şehir içi tüketim

    Ki 1.2 vti motor hem LPG uyumlu hem de cimri. Eğer hesaplar tutuyor tasarruf kiti çıkarıyorsa 15 Kuruş söylemesi bile zevkli

    Zamanın da Cruze konusu için yaptığım basit bir Excel tablosu var, oradan hesap edince benim kullanımım da gerekli görülmüyor.

    2 aracım olduğu için, bu Cactus ile yapacağım maksimum yıllık 8.000km dir. 7.000km şehiriçi 2.000km de şehir dışı desek dahi.
    5. yılın sonun da 2.700tl fark yaratıyor. Benim gibi kullanıcıya pek uygun değil. Araç fazla yakıp, 15.000+ km yapılsa hemen
    takmak gerek. Gerçi o zaman da dizel almak lazım.

     Citroen C4 Cactus nasıl ? Alır mısınız?

    Satır açıklaması.
     Citroen C4 Cactus nasıl ? Alır mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 30 Haziran 2015; 12:10:41 >




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Senin için gerekli değil abi. Oldukça az biniyorsun. Ama cruze LPG ister ya benzin göstergesi devir göstergesi gibi aktif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Ben araçtan gayet memnunum abi.
    Bu fiyata dizel otm. Ve bu kadar ilgi odağı başka araç varmı? Bakan dönüp bir daha bakıyor:)
    Ben TSK personeliyim.bu fiyatlara oyak indirimim olmasına rağmen ancak dizel otm. Clio ya da benzinli otm. Captur alabiliyordum. Cactus bana daha cazip geldi. Tamam belki yarı otm.çok konforlu değil diyenler olabilir ama bence etg6 en konforlu yarı otm. Benim eski aracım easytronic.ti. bundan sonra etg6 gayet konforlu benim için.
    Herkes arka camı problem ediyor benim umurunda değil.kızım arka camı açtıkça tedirgin oluyordum.
    Bunların dışında da eleştirilecek çok ciddi birşey yok bence.
    Gayet seri ,yakıtı makul,tipi bana göre gayet farklı ve güzel yeterli derecede sessiz ve konforlu...
    Niyeti olanlara ben tavsiye ederim 60000 TL.bandında farklı seçenekler arayanlara...
    ---bu arada llumar atr35 için 300tl. Fiyat aldım ön cam hariç.nasıl abi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Senin için gerekli değil abi. Oldukça az biniyorsun. Ama cruze LPG ister ya benzin göstergesi devir göstergesi gibi aktif

    10-11lt benzin yakan araç adamı canından bezdirir. Öyle araçlara lpg illaki şart.

    Benzin zort diye bitiyordu, resmen psikolojik çöküntü yaratıyor. Göz sürekli anlık tüketimde, benzin ibresi hooop diye düşüyor.
    O yüzden CivicHB'e daha çok biniyordum. Şimdi Cactus gelince tüketime baktığım yok dikkat etmeden kullanıyorum, soranlara
    klima ile maksimum 6.5lt diyor geçiyorum. CivicHB de 7.2lt de, onu da hiç umursamadan kullanıyorum.

    Bu tüketimler cüzdana fayda dan ziyade, umursamadan kullanım rahatlığı da yarattı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    Ben araçtan gayet memnunum abi.
    Bu fiyata dizel otm. Ve bu kadar ilgi odağı başka araç varmı? Bakan dönüp bir daha bakıyor:)
    Ben TSK personeliyim.bu fiyatlara oyak indirimim olmasına rağmen ancak dizel otm. Clio ya da benzinli otm. Captur alabiliyordum. Cactus bana daha cazip geldi. Tamam belki yarı otm.çok konforlu değil diyenler olabilir ama bence etg6 en konforlu yarı otm. Benim eski aracım easytronic.ti. bundan sonra etg6 gayet konforlu benim için.
    Herkes arka camı problem ediyor benim umurunda değil.kızım arka camı açtıkça tedirgin oluyordum.
    Bunların dışında da eleştirilecek çok ciddi birşey yok bence.
    Gayet seri ,yakıtı makul,tipi bana göre gayet farklı ve güzel yeterli derecede sessiz ve konforlu...
    Niyeti olanlara ben tavsiye ederim 60000 TL.bandında farklı seçenekler arayanlara...
    ---bu arada llumar atr35 için 300tl. Fiyat aldım ön cam hariç.nasıl abi?

    Film için fiyat normal, ama bir sıkıntı var camın yuvasına girdiği 1cm'lik bölüm çiziliyor(test aracı da öyleydi) zaman zaman
    temizlik gerekiyor gibi. Resim çekmiştim müsait olunca sana PM den atarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 30 Haziran 2015; 12:44:42 >




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Merhaba Panthér Hocam,

    1.2 82 hp 2008 almayı düşünüyorum. Bu araç sizin cactus'le aynı motor değerlerine sahip. Uzun yolda kullandınız mı? 82 hp ve üç silindir hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafakb

    Merhaba Panthér Hocam,

    1.2 82 hp 2008 almayı düşünüyorum. Bu araç sizin cactus'le aynı motor değerlerine sahip. Uzun yolda kullandınız mı? 82 hp ve üç silindir hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.
    Teşekkürler

    Aynı motor.

    Antalya-İstanbul-Antalya yaptım. Bende 124'bg lik bir araçtan geçtim, şüphelerim vardı ama yersizmiş.

    Aracın kilosu hafif olduğu için, kurtarıyor. Fazla atraksiyona girmeden herşey yolunda.

    Almadan önce test edememiştim ama mevcut olan CivicHB 100bg ile aynı karakteri sergileyeceğini düşünmüştüm, tahmin ettiğim gibi çıktı. Hatta biraz daha kıvrak...

    Uzun yol (1.500km git-gel) 5lt yaktı(araç full yüklüydü).
    Antalya da şehiriçi 27km ort. Ile 6lt. Son dönem full klima ile 6.4lt de.

    *Tabi Cactus'ün boş ağırlığı 975kg, 2008 de ne değerler çıkar bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Hızlı ve detaylı cevap için teşekkürler. Şu an 1.6 Meriva kullanıyorum 100 hp ama 6000 devirde bu güç. Acaba 1.2 82 hp beygiri verirken 5750 devirde çok bağırır mı?
    (Bu arada kazasız ve güle güle kullanın.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafakb

    Hızlı ve detaylı cevap için teşekkürler. Şu an 1.6 Meriva kullanıyorum 100 hp ama 6000 devirde bu güç. Acaba 1.2 82 hp beygiri verirken 5750 devirde çok bağırır mı?
    (Bu arada kazasız ve güle güle kullanın.)

    Bizim Cactus'lerin analog saati yok her şey dijital, devir saati koymamışlar(ne akla hizmet ise?).
    Uzun yolda sadece otobanda fırsat bulduğumda 160'a kadar çıktım. O an hangi devirde olduğunu bilemiyorum ama öyle bağırtı falan yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafakb

    Hızlı ve detaylı cevap için teşekkürler. Şu an 1.6 Meriva kullanıyorum 100 hp ama 6000 devirde bu güç. Acaba 1.2 82 hp beygiri verirken 5750 devirde çok bağırır mı?
    (Bu arada kazasız ve güle güle kullanın.)

    Bizim Cactus'lerin analog saati yok her şey dijital, devir saati koymamışlar(ne akla hizmet ise?).
    Uzun yolda sadece otobanda fırsat bulduğumda 160'a kadar çıktım. O an hangi devirde olduğunu bilemiyorum ama öyle bağırtı falan yoktu.

    Alıntıları Göster
    ÖNCELİKLE
    baştan söyleyeyim C4 CACTUS ü tamamen TARAFSIZ degerlendiriyorum, mühendisim ,hatta bazı firmalara danışmanlık hizmeti vermek test amaçlı bir şirket bile kurdum bir ara sonra kapattım.çünkü bu işleri TR de yapamıyorsunuz..

    GELEYİM
    öncelikle AVantajlarına
    1) 1960lardan GELEN TASARIM harikaları yaratmada liderdir Citroen ve bu tasarım için mekanigi çözerler (dezavantaj madde 1 : ancak bu aracına bir DİSK arka fren ve ESP koymamış yapamayacaklarından degil masraf olur diye)
    2)iç tasarım olarakta kişisel olarak hasta oldugum TEK araç RETRO tarz ve mükemmel RENK düzeni
    3)DIŞ tasarımdaki o kimsenin tutmaz dedigi YUMUŞAK silikonumsu plastikler varya TAM PARİSte araç kullanmak için YAPILMIŞ yegane unsurlar ve aracınızın ufak çarpışmalarda korur PARISte araç kullanmak Youtub e da bile konudur bilenler görenler vardır elbet,,ve aracınızın degerinin düşmesini engeller
    devamlı kaporta BOYA masrafından korur..
    4)HAFİF şasi ile düşük yakıt tüketimi


    DEZAVANTAJLARI
    1) yukardada yazdıgım gibi ESP ve arkalarda DİSK fren yok
    2)ARKA süspansiyon sistemi BAGIMSIZ degil bildiginiz Renault 9 süspansiyonu
    3)devir saati gibi profesyonellerin kullandıgı bazı sistemler yok
    örnegin hyundai GETZ de ki zamanında eşim kullanırdı ISI sensoru yani harahet saati yerine MAVİ-kırmızı ışık vardı hiç kırmızısını görmedik ancak
    daha önceden motor yakan birisi olarak susuz kullanıp En azından Hararetin yükseldigi görülmeli
    ve devirde görülmeli masrafı ne ki? 5 dolar mı onlar için??
    4)iç mekandaki BAZI plastikler keşke PARLAK METAL olsaydı 1970ler retro tarzına uyardı o zaman
    5)FAR sistemi komple LED arkalar olsaydı diyorsunuz veya internette yorumlar bunu söylüyor ama
    biliyorsunuz LED ARka aydınlatma ÇOK pahalı arıza yaparsa bu yüzden sdece 3.stop lambası LED olabilirdi daha şık olabilirdi
    ayrıca ÖN farlar MERCEKLİ olabilirdi..
    düşünsenize LADA VEGA larda bile mercekli far var ve araçlar 12bin TL civarında
    şuan siz bile farlarınızı CUSTOM olarak kesip biçip MERCEKLİ yapabilirsiniz sadece 75DOLAR-100usd civarına fakat bunda olmaması çok kötü..
    LED far kaşı yaptılar diye tamam güzelde nerde kaldı sürüş güvenliği
    ??
    6) iç mekan koltuk döşemeleri ve tavan döşemeleri tasarıma göre daha kalın dokulu kumaş olmalıydı..
    7)otomatik vites maalesef ki beklendigi kadar saglam degil ..
    1990model toyotaların otomatikleri 30 yılda tık demiyor citroen grup un otomatikleri şikayet merkezi oluyor..


    aklıma geldikçe eklerim ...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.