Dizel araç alacağım ama bu iki model arasında kaldım. C4'ün otomatik olması ve Focus'un bu yıl kasa değiştirecek olması beni C4'e itiyor. Şu an focus trend kullanıyorum ve çok memnunum. Araç performansları birbirine yakın. Konu ile ilgili yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.
c 4 yerine aynı olan 308 i tercih ederdim
quote:
Orijinalden alıntı: KILIÇ
c 4 yerine aynı olan 308 i tercih ederdim
c4 te çok yeniş bi araç sayılmaz
sıfır olarak satıldığını sanmıyorum bile açıkçası
quote:
Orijinalden alıntı: JackDaniels
c4 te çok yeniş bi araç sayılmaz
sıfır olarak satıldığını sanmıyorum bile açıkçası
Alıntıları Göster
Focustan Focusa yada C4 de geçmek bence çok mantıksız.Bütçenizi soyleyin aradığınız ozellikleri soyleyin size baska araçlar önerelim.
quote:
Orijinalden alıntı: KILIÇ
c 4 yerine aynı olan 308 i tercih ederdim
C4, focus eskidi 308 derim ben...
quote:
Orijinalden alıntı: naberkızahmeT
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Ben aslında titanium u çok beğeniyorum. Dediğim gibi 3 yıldır trend kullanıyorum ve çok memnunum. Daha donanımlı bir araç ve otomatik olması dolayısı ile C4 düşünmeye başladım. C4 otomatik kullanan var mı? Merak ettiğim bir araç.
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
Ben aslında titanium u çok beğeniyorum. Dediğim gibi 3 yıldır trend kullanıyorum ve çok memnunum. Daha donanımlı bir araç ve otomatik olması dolayısı ile C4 düşünmeye başladım. C4 otomatik kullanan var mı? Merak ettiğim bir araç.
Alıntıları Göster
İmzamdaki aracı kullanıyorum. Donanım olarak çok iyi. ESP-ASR vs. sistemleri var. Standart üstelik. Yol tutuşu çok iyi. Otomatik olanı MCP diye geçer. Kullananlar oldukça memnun. Yarı otomatiktir, yani vites geçişlerini sanki debriyaja basarmış gibi hissediyorsunuz. Sorunuz olursa cevaplıyabilirim.
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
İmzamdaki aracı kullanıyorum. Donanım olarak çok iyi. ESP-ASR vs. sistemleri var. Standart üstelik. Yol tutuşu çok iyi. Otomatik olanı MCP diye geçer. Kullananlar oldukça memnun. Yarı otomatiktir, yani vites geçişlerini sanki debriyaja basarmış gibi hissediyorsunuz. Sorunuz olursa cevaplıyabilirim.
Alıntıları Göster
Teşekkürler. Özellikle donanım ve otomatik olması benim için ön plandaydı. Diğer arkadaşların belirttiği gibi titanium ile aralarında aman aman fark yok galiba. Anladığım kadarı ile araç tam otomatilk değil galiba. Biraz anlatabilir misiniz? Ayrıca donanım ve uzun yol deneyiminiz varsa aktarır mısınız?
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
Teşekkürler. Özellikle donanım ve otomatik olması benim için ön plandaydı. Diğer arkadaşların belirttiği gibi titanium ile aralarında aman aman fark yok galiba. Anladığım kadarı ile araç tam otomatilk değil galiba. Biraz anlatabilir misiniz? Ayrıca donanım ve uzun yol deneyiminiz varsa aktarır mısınız?
Alıntıları Göster
Donanım olarak yagmur sensoru, far sensoru, hız sabitleyicisi, hız limitleyicisi, çift bölgeli otomatik digital klima, ESP-ASR-ABS.. ilk aklıma gelenler. Ayda 5-6bin km yapıyorum. Motoru performanslıdır. Bunun yanında çok çok az yakar. Uzun yolda hızınızı düşük tutarsanız 3lt li değerleri görmeniz mümkündür. Motor sesini çok fazla içeriye almıyor. Yol tutuşundan çok memnunum. Yalnız bu önce zift dökülüpte ardından mıcır dökülen ve üzerinden araçlar geçtikçe ezilen ve ülkemizin heryerinde oldukça yaygın olan bu yollarda yol sesini çok alıyor. Normal asfaltta ise bir o kadar kusursuz ve sessiz ilerliyor. Frenleri iyidir. Otomatik şanzımanda direksiyonun arkasında kulakçıklar vardır, güzel bir özellik. Bu şanzıman; otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. Opel astrada bu easytronik diye geçer, toyotoda mmc diye geçer. Size kolaylık sağlar. Sorunlu bir şanzıman değildir. Zaten motorları focus ile aynıdır. PSA grubudur ikiside. Uzun yolda rahat edersiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
Donanım olarak yagmur sensoru, far sensoru, hız sabitleyicisi, hız limitleyicisi, çift bölgeli otomatik digital klima, ESP-ASR-ABS.. ilk aklıma gelenler. Ayda 5-6bin km yapıyorum. Motoru performanslıdır. Bunun yanında çok çok az yakar. Uzun yolda hızınızı düşük tutarsanız 3lt li değerleri görmeniz mümkündür. Motor sesini çok fazla içeriye almıyor. Yol tutuşundan çok memnunum. Yalnız bu önce zift dökülüpte ardından mıcır dökülen ve üzerinden araçlar geçtikçe ezilen ve ülkemizin heryerinde oldukça yaygın olan bu yollarda yol sesini çok alıyor. Normal asfaltta ise bir o kadar kusursuz ve sessiz ilerliyor. Frenleri iyidir. Otomatik şanzımanda direksiyonun arkasında kulakçıklar vardır, güzel bir özellik. Bu şanzıman; otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. Opel astrada bu easytronik diye geçer, toyotoda mmc diye geçer. Size kolaylık sağlar. Sorunlu bir şanzıman değildir. Zaten motorları focus ile aynıdır. PSA grubudur ikiside. Uzun yolda rahat edersiniz.
Alıntıları Göster
Çok teşekkürler. Sayenizde C4 hakkında bilgim oluştu az da olsa. Sizde bayağı yol yapıyorsunuz aylık ortalamada. Ben 4000 km civarı yol yapıyorum. Ne kadar süredir kullanıyorsunuz ve hiç problem çıkardı mı size?
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
Çok teşekkürler. Sayenizde C4 hakkında bilgim oluştu az da olsa. Sizde bayağı yol yapıyorsunuz aylık ortalamada. Ben 4000 km civarı yol yapıyorum. Ne kadar süredir kullanıyorsunuz ve hiç problem çıkardı mı size?
Alıntıları Göster
Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. C4 lerde 2005-2007 modelleri arasında kronik arka süspansiyon sorunu vardır. Bir çukra girdiğinizde arka süspansiyonlardan pat,küt sesleri gelir ve inanılmaz rahatsızlık vericidir. Ayırt etmeksizin 2005-2007 arası tüm modellerde bu kronik sorun mevcuttur. Ve bunun çözümüde yoktur. 2007 sonrası bu sorun giderildi. Onun dışında kronik sorunu bulunmaz.
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. C4 lerde 2005-2007 modelleri arasında kronik arka süspansiyon sorunu vardır. Bir çukra girdiğinizde arka süspansiyonlardan pat,küt sesleri gelir ve inanılmaz rahatsızlık vericidir. Ayırt etmeksizin 2005-2007 arası tüm modellerde bu kronik sorun mevcuttur. Ve bunun çözümüde yoktur. 2007 sonrası bu sorun giderildi. Onun dışında kronik sorunu bulunmaz.
Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. C4 lerde 2005-2007 modelleri arasında kronik arka süspansiyon sorunu vardır. Bir çukra girdiğinizde arka süspansiyonlardan pat,küt sesleri gelir ve inanılmaz rahatsızlık vericidir. Ayırt etmeksizin 2005-2007 arası tüm modellerde bu kronik sorun mevcuttur. Ve bunun çözümüde yoktur. 2007 sonrası bu sorun giderildi. Onun dışında kronik sorunu bulunmaz.
Evet dizeller için konuşuyorum. SX olanı 92Hp liktir. ESP yoktur. SXPK olanı 110hp liktir. ESP ve ASR standarttır. Bunlarda çift bölgeli digital klima, sensörler, çelik jant vs. gibi farklar mevcuttur.
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
Evet dizeller için konuşuyorum. SX olanı 92Hp liktir. ESP yoktur. SXPK olanı 110hp liktir. ESP ve ASR standarttır. Bunlarda çift bölgeli digital klima, sensörler, çelik jant vs. gibi farklar mevcuttur.
Alıntıları Göster
Aslında kullanmış olduğum Focus'tan çok memnun olmam nedeni ile hep gözümde Titanium vardı. Ama donanım olarak C4'ün hiç farkı yok galiba. Otomatik olması ise C4 ü bir adım öne çıkartıyor. Sanırım bu araçta karar kılacağım. Sevgili Fletwood bu araçta direksiyon göbeğinin dönmediği söyleniyor. Eğer öyleyse başlarda zorluk yaşadınız mı? teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
Aslında kullanmış olduğum Focus'tan çok memnun olmam nedeni ile hep gözümde Titanium vardı. Ama donanım olarak C4'ün hiç farkı yok galiba. Otomatik olması ise C4 ü bir adım öne çıkartıyor. Sanırım bu araçta karar kılacağım. Sevgili Fletwood bu araçta direksiyon göbeğinin dönmediği söyleniyor. Eğer öyleyse başlarda zorluk yaşadınız mı? teşekkürler.
Alıntıları Göster
C4 hakkında ayrıntılı bilgi almak istiyorsanız www.c i t r o e n i m.net adresinden ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz..
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
Aslında kullanmış olduğum Focus'tan çok memnun olmam nedeni ile hep gözümde Titanium vardı. Ama donanım olarak C4'ün hiç farkı yok galiba. Otomatik olması ise C4 ü bir adım öne çıkartıyor. Sanırım bu araçta karar kılacağım. Sevgili Fletwood bu araçta direksiyon göbeğinin dönmediği söyleniyor. Eğer öyleyse başlarda zorluk yaşadınız mı? teşekkürler.
Alıntıları Göster
Evet direksiyon göbeği dönmüyor. Hatta direksiyonun ortası dönmüyor diye bu araçlara soğuk bakan, sırf bu yüzden tercih etmeyen insanlar tanırım. Ben kullanıyorum. Normal direksiyondan hiçbir farkı yok. Yine avuç içiyle döndürebiliyorum, diğer çeşit direksiyonlardan hiç farkı yok. Aynı şeyleri bu direksiyon simidinde de yapabilirsiniz. Hatta kullanırken göbeğin dönmemesini unutuyorum bile. Bana soracak olursanız, ben bu farkılılığı seviyorum. Aynı şekilde hız-devir göstergelerinın tasarımıda farklıdır. Farklı olmak iyidir bazen... Gece olduğu zaman, hız göstergelerinin arkasından dışarıya yansıyan turuncu ışığın arabaya kattığı görüntü çok hoş duruyor gerçekten..
İç mekan
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
Evet direksiyon göbeği dönmüyor. Hatta direksiyonun ortası dönmüyor diye bu araçlara soğuk bakan, sırf bu yüzden tercih etmeyen insanlar tanırım. Ben kullanıyorum. Normal direksiyondan hiçbir farkı yok. Yine avuç içiyle döndürebiliyorum, diğer çeşit direksiyonlardan hiç farkı yok. Aynı şeyleri bu direksiyon simidinde de yapabilirsiniz. Hatta kullanırken göbeğin dönmemesini unutuyorum bile. Bana soracak olursanız, ben bu farkılılığı seviyorum. Aynı şekilde hız-devir göstergelerinın tasarımıda farklıdır. Farklı olmak iyidir bazen... Gece olduğu zaman, hız göstergelerinin arkasından dışarıya yansıyan turuncu ışığın arabaya kattığı görüntü çok hoş duruyor gerçekten..
İç mekan
Alıntıları Göster
Resimler çok iyi sağolun. Bende aynı şeyleri düşünüyorum. Farklı olmak bazen iyidir. Değişik geleceğini ve bunu seveceğimi biliyorum. Işık bence de gece karanlığında çok hoş durmuş. Direksiyon oldukça işlevli sanırım bir de direksiyon deri mi?
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
Resimler çok iyi sağolun. Bende aynı şeyleri düşünüyorum. Farklı olmak bazen iyidir. Değişik geleceğini ve bunu seveceğimi biliyorum. Işık bence de gece karanlığında çok hoş durmuş. Direksiyon oldukça işlevli sanırım bir de direksiyon deri mi?
Alıntıları Göster
Evet fonksiyonlu bir direksiyondur, deri kaplıdır. Yükseklik, derinlik ayarlıdır. Hız sabitleyicisi, hız sınırlayıcısı, radyo cd control ünitelerini üzerinde barındırıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: Fleetwood
Evet fonksiyonlu bir direksiyondur, deri kaplıdır. Yükseklik, derinlik ayarlıdır. Hız sabitleyicisi, hız sınırlayıcısı, radyo cd control ünitelerini üzerinde barındırıyor.
Alıntıları Göster
teşekkür ederim. Aracı henüz bayide görme şansım olmadı yoğunluktan ama otomatik vitesin manuel olarakta kullanılabildiği ve direksiyondan da vites değiştirilebildiğini duydum. Bu konuda da yardımlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: serhatonline
teşekkür ederim. Aracı henüz bayide görme şansım olmadı yoğunluktan ama otomatik vitesin manuel olarakta kullanılabildiği ve direksiyondan da vites değiştirilebildiğini duydum. Bu konuda da yardımlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum.
Alıntıları Göster
Evet vitesler manuel olarakta direksiyonun arkasında olan kulakçıklar sayesinde azaltılıp arttırılabiliyor.
Manuel kullanımda çok az yakıt tüketir ama vites geçişleri biraz sarsıntılı olur (C4 lerde bu sarsıntı ne kadar hissediliyor tam bilmiyorum)