Şimdi Ara

CİTRÖEN C4 PICASSO 1.6 E-HDİ 115 HP ETG6 STT (5 KİŞİLİK) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu araç ile ilgili beğeniler göreceli kavramdır ama MPV sınıfında 0-100 aramak nedir yahu bu aracın amacı az yakması aile aracı olarak görülmesi...Ben sanmıyorum bu aracı bu kadar parayı verip de performans arayan...Doğru araba alıosan ne olursa olsun biraz gitmeli ben kullanmadım ama eşşek ölüsü gibi ilk kalkışta gaza bastığında yok benim canım istemio şimdi hareket etmiyecemmi diyor...

    O değil konuda çoğu mesaj eksi yemiş galiba benim yorumda eksi yiyecek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Artık şu foruma girmek gelmiyor içimden. Yemin ediyorum.. Çoluk çocuk yeri oldu çıktı.

    Aynen hocam, 7 yıldır hiç bu kadar keyifsiz olmamıştı forumda gezmek..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuda troller ve marka düşmanları cirit atmaya başladıysa bu araç olmuştur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airfield


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras


    quote:

    Orijinalden alıntı: vidanj

    UZA

    Sen nesin?

    Boşver abi çocuk zekası işte dedelerinin araçlarını savunma içgüdüsü sonucu böyle paranoyak krizlere giriyorlar. Şu anki amaçları konuyu sildirmek. Birazdan ergen tarz hakaretler edecekler demedi deme. [;)

    Çok debelendin, en sonunda 0-100'ü koydum ben de.

    Niye sustun sonradan Broadway'ci seni?

    0-100'ü 12 saniyeden fazla olan arabaların listesini koyayım buraya, hepsine giydir tamam mı?

    Şimdi de konfor yokmuş malzeme kalitesi yokmuş tasarım yokmuş. Alternatif güzergah mı çizdiniz Köprüden önceki son çıkışa mı saptınız

    Çok eğlenceli bi ikili oldunuz valla, her konuya uğrayın böyle. Marka model farketmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Aracin kotu yani varsa o da robotize sanzimanidir.Picasso gibi konfor dolu bir aracda,konforu baltaliyor resmen.

    Performanslı kullanmaya kalkınca farkedilebilir vites geçişleri söz konusu ama normal kullanım koşullarında kesinlikle rahatsız edici seviyede değil. Picasso'nun robotize vitesinden çok memnunum, en önemlisi de kafam rahat, ne zaman patlayacak korkusu olmadan sürmek, işte asıl konfor budur

    Sakin kullanınca sorun yok ama yinede bu araca yeni EAT gibi bir şanzıman daha çok yakışır.Kime sorsak ilk eleştireceği nokta şanzıman olur,onuda illa bişi söyle dersek.Birde geçişleri ayarlayıp aracın karekterini çözdüğünüzde tamam.

    ETG şanzıman otomatik şanzıman bile değil zaten hocam.

    Bakın 508'in katalogda bu vites kutusu için ne diyor : Otomatik vites değiştirme seçeneği sunan 6 ileri robotize şanzıman.

    Kullanmayı çözünce sorun yok fakat tam otomatik gibi kullanınca sıkıntı. Ayrıca geçen Peugeot'da sordum, yeni EAT şanzımanı 1.6 dizelde de kullanacaklarmış, bu robotize şanzımanın yerine geçiyor yani.

    Bence geç bile kaldılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Aracin kotu yani varsa o da robotize sanzimanidir.Picasso gibi konfor dolu bir aracda,konforu baltaliyor resmen.

    Performanslı kullanmaya kalkınca farkedilebilir vites geçişleri söz konusu ama normal kullanım koşullarında kesinlikle rahatsız edici seviyede değil. Picasso'nun robotize vitesinden çok memnunum, en önemlisi de kafam rahat, ne zaman patlayacak korkusu olmadan sürmek, işte asıl konfor budur

    Sakin kullanınca sorun yok ama yinede bu araca yeni EAT gibi bir şanzıman daha çok yakışır.Kime sorsak ilk eleştireceği nokta şanzıman olur,onuda illa bişi söyle dersek.Birde geçişleri ayarlayıp aracın karekterini çözdüğünüzde tamam.

    ETG şanzıman otomatik şanzıman bile değil zaten hocam.

    Bakın 508'in katalogda bu vites kutusu için ne diyor : Otomatik vites değiştirme seçeneği sunan 6 ileri robotize şanzıman.

    Kullanmayı çözünce sorun yok fakat tam otomatik gibi kullanınca sıkıntı. Ayrıca geçen Peugeot'da sordum, yeni EAT şanzımanı 1.6 dizelde de kullanacaklarmış, bu robotize şanzımanın yerine geçiyor yani.

    Bence geç bile kaldılar.

    Forumun Citroen bölümü müdavimlerini buraya toplamana, çıldırıp krizlerden paranoyaya atlamana rağmen bu aracın maalesef skandal özellikleri yaranı iyileştirmez.

    Araçtan ümidi kesip insanlara ikili saldırma.

    Bu aracın şanzumanı skandal; performans, güvenlik ve konfor bir mpv ye yakışmayacak düzeyde çok kötü, malzeme kalitesi ve sağlamlık olarak En iyi görüşle bir Dacia mudavili. Konuda insanlara saldırmak yerine varsa bir bildiğiniz onu yazın.


    Bana bir şey yaznayın. Daha da muhatap olmayacam bu konudakilerle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • airfield A kullanıcısına yanıt
    Beklediğin hata. Hayal dünyanı okuduk güldük eğlendik.

    Şimdi usulca yürü git en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MPV alan birisinin 0-100 değerini hiç önemseyeceğini sanmıyorum.
    yıllarca MPV bakarım ve hiç 0-100 değerlerine bakmadım.
    konu citroen yada bir başka marka değil.
    ve gerçektende 0-100 denemesi hiç yapmadım.
    ama muhtemelen 30 sn den önce 100 e çıkmamışımdır hayatımda.
    zaten şehir içi 60, şehirler arası 90 ı geçmem ki.
    100 ü çok nadir basarım. çok ciddiyim. :D
    ben önemsemiyorum diye önemseyenlerin düşüncesini hor görecek değilim.
    0-100 değeri ne önem veren birisi için bu tarz arabalar çöptür.
    benim gibiler için 0-100 çok gereksiz ve önemsizdir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.