Şimdi Ara

CİTRÖEN C4 PICASSO 1.6 E-HDİ 115 HP ETG6 STT (5 KİŞİLİK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler bugünkü konuğumuz kalabalık ailelerin ilgi odağı olan C4 picasso modeliyle ilgili sunum yapıcağım.

    Dış tasarımı günümüz teknolojisine bağlı ayriyetden diğer rakiplerine göre sportif ve güzel bir görünüm sergiliyor,araçın en beyendiğim tasarımı arka bölümü olduğunu söylemeden geçemeyeçeğim.

    İç tasarımı sade,geneli yumuşak mahzemeden konbine edilmiş ve teknolojik ürünleri her yerde görmeniz mümkün.Araçın koltuklarında oturma pozisyonlarıyla ilgili hiç bir sıkıntı yer almıyor,dört kollu direksiyonun kaba oluşundan direksiyon üzerindeki kumandaları kulanırken biraz zorluk çekebiliyorum,diğer ayrıntılı bir güzel yönünün vites kumandasının ,eski amerikan otomobillerinde olduğu gibi direksiyonun arkasına konumlandırılması güzel düşünülmüş.

    Ön panel ve camın genişliyle ortamı daha ferah bir hale getiriyor,ön yolcu ve sürücü tarafına konulan sürgülü güneşlikler istediğiniz zaman daha ferah ve geniş bir ön cam şekline getirerek ,cabrio bir araç hissi verdiğini söyleyemeden geçemeyeceğim.Gösterge panelli dijital bir ortamda sunuluyor göz hizasında bulunması ve geniş bir alana konumlandırılmasıyla rahat bir boyutta okuyabiliyorsunuz ,araç ile ilgili bütün özellikleri bu ekrandan ayarlayabilmeniz kullanım kolaylığını arttırıyor.

    Gösterge bölümün alt kısmında bulunan 7''bilgi ekranı konumlandırılmasıyla araçı zengin kılan yönlerinden biri olduğunu ve diğer bir güzelliğin ise panoramik cam tavanın sunumuyla geniş ve ferah olan araca daha bir görsel tasarım kattığını söylemeliyim.

    Araç da klima düğmelerini konulmamış,klima işleminizi orta bölümdeki bilgi ekranından diğital sistemde ayarlıyorsunuz,buda iç mekanda sade ve güzel bir ortam sunuyor.Diğer bir değişik yönü el frenin orta konsolun bilgi ekranın alt kısmına konumlandırılması elinizin altında bir tuş sistemi sayesinde konforunuzu artırdığını söyleyebilirim.En alt bölümünde ise kapalı bir göz bulunuyor bu bölümde usb,çakmaklık,12volt soket giriş çıkışları güzel bir şekilde işlevinizi kolaylaştırıyor.

    Aracın orta kısmın boş tutulmasıyla ferah bir ortama ortak oluyor,eşya gözleri yeterince yeterli bir seviyede size kolaylık sağlıyor,aracın arka kısmında rahat şekilde yolculuk yapmanıza olanak sağlıyor arka koltuk kısmında masalık konumlandırılması hoş bir detay olduğunu söyleyebilirim.

    Sürüş özelliklerine geçersek,anahtarsız giriş ve çalıştırmayla biniş yaptık dan sonra aynalarımızı ayarlayıp ve emniyet kemerimizi taktık dan sonra start tuşuyla motoru çalıştırıyoruz.Tabiki bu sırada elektronik el frenini araçın harekette geçeçeğini anlayıp otamatik olarak indirip ve park ettiğinizde otomatik olarak el frenini geri çekmesi güzel düşünülmüş bir donanımların arasına girmeyi başarıyor.

    Araç rolantide çalışır vaziyetteyken iç kabinde hafif dizel motor sesini duyabiliyorsunuz.Araç tam otomatik olmadığı için vites geçişlerini bir nebze hissediyorsunuz,aracın gaz tepkileri ve torkunda avantajıyla net bir şekilde size geri dönüş yaptığını ve şaşırtığı bir özelliği olduğunu söyleyebilirim.Takdir edersenizki performans dan çok konfor odaklı bir araç ,süspansiyonları orta sertlik de buda yol tutuşunu gayet tatminkar seviyede tutmasını sağlıyor ve direksiyon tepkileri başarılı size geri dönüşüm yaptığını söyleyebilirim,frenleri bu tür araç için ve çok yüksek süratlarda kullanılmayacağını göz önüne alırsak başarılı.

    Araç 100-110 km hızlar da rüzgar yol sesi almasada çok az seviyede motor sesini duyabiliyorsunuz.Aracın en beyendiğim özelliklerinden biri orta bölümdeki 7'' bilgi ekrandaki ayarları özellikle nagivasyon bilgilerini ön gösterge panelli yansıtarak sürüş sırasında dikkatinizin dağılmanıza engel oluyor
    Tabiki bu heybetli araçda geri görüş kamerası bulunuyor ve artık yeni nesil araçlarda sıkça görebiliyoruz.

    Bu aracın fiyatı kampanya ile ve paketsiz olarak sunulan fiyatı 80.000tl a





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhangun1992 -- 4 Aralık 2014; 13:53:41 >







  • Reklamları izlediniz.

    Bu arada 0-100'ü kaçtı?

    85.000'lik bu otomobilin egzosunu yutmadığı araç yok piyasada, tır kamyon sınıfı dahil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çirkin bi araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airfield

    Reklamları izlediniz.

    Bu arada 0-100'ü kaçtı?

    85.000'lik bu otomobilin egzosunu yutmadığı araç yok piyasada, tır kamyon sınıfı dahil.



    1.6 dizel MPV ile ışıktan ışığa 0-100 kapatmak acayip zevkli oluyor cidden

    Bu bağlamda benim de bir MPV'de olmazsa olmazım tabiki de performans. Bakalım RCZ R'daki 270 beygirlik motor Picasso'ya da gelirse düşünebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oha, MPV ile 0-100 tartışması nedir yahu? Bu araçlar genel olarak aile arabası olarak tasarlanmıştır, içinde eşi çoluğu çocuğu olan adam zaten isterse altında 1000 beygir olsun ışıkta milletle kapışmaz, aklının ucundan bile geçirmez. Ayrıca bugün şehir içi yoğun trafik koşulları da ortadayken hangi yolda ve ışıkta o 0-100 basılacak onu da merak etmiyor değilim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airfield


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: airfield

    Reklamları izlediniz.

    Bu arada 0-100'ü kaçtı?

    85.000'lik bu otomobilin egzosunu yutmadığı araç yok piyasada, tır kamyon sınıfı dahil.



    1.6 dizel MPV ile ışıktan ışığa 0-100 kapatmak acayip zevkli oluyor cidden

    Bu bağlamda benim de bir MPV'de olmazsa olmazım tabiki de performans. Bakalım RCZ R'daki 270 beygirlik motor Picasso'ya da gelirse düşünebilirim.

    Tatava yapma, 0-100'ü yaz. MPV diye traktörlerle mi gitmesi lazım trafikte? Patates nakliyatı mı yapılıyor bu araçla insan seyahati mi. 30 yıllık Broadwayin yol istediği 85.000 tl lik araba mı olur.

    0-100'ü 20 saniye kardeş. Mutlu oldun mu?
    Benim aracımın 0-100'ü 12,7 saniye. Ama ben 0-100'e 30 saniyede çıkıyorum. Bazen 100'e bile çıkmıyorum. Bazen 1 dakikada çıkıyorum.
    Araçları kullanım amacına göre sorgula. Performans amaçlı üretilmiş bir araç olsaydı seni anlardım ama şu an gülünç durumdasın.




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    aynen 0 100 değeri türkiyede drag yarışçıları aileler ve çocuklarında içinde olduğu mpv ler ile yapıldığından,
    ve çocuklar da iğ 0 100 çok önemli bencede

    arkadaşın mesajını eksileyenlerde drag yarışçısı aile babaları olsa gerek
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Citroen Ds4 1.6 e-hdi Dsport ?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Performans sadece ışıkta kapışmaya mı lazım, ralli yapmaya drag yapmaya mı lazım. Performans hem güvenlik hem konfor demek. Performanslı aracı ile ailesini taşıyanlar sürekli makas atıyor, son hız deniyor, draglardan çıkmıyor sanki. Bu motor ile bu arabada insan değil patates nakliyatı yapılır ancak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç dikkatimi çekmişti ve inceledim,geekten tasarım olarak hem içi hem dışı diğer araçlardan ayrılıyor ,motoru dışında eleştirilecek her hangi bir konu yok ki makyajlanmış kasa ile araç daha hafifletilmiş lakin biraz daha güçlü ve yeni bir motor süper olurmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipi de, sürüşü de traktör gibi. Aile aracı diye komik bir otomobil olmuş. Drag mı yapacaz böoeeee diyenler ise komik değil acınacak bir kafadalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airfield


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: airfield

    Reklamları izlediniz.

    Bu arada 0-100'ü kaçtı?

    85.000'lik bu otomobilin egzosunu yutmadığı araç yok piyasada, tır kamyon sınıfı dahil.



    1.6 dizel MPV ile ışıktan ışığa 0-100 kapatmak acayip zevkli oluyor cidden

    Bu bağlamda benim de bir MPV'de olmazsa olmazım tabiki de performans. Bakalım RCZ R'daki 270 beygirlik motor Picasso'ya da gelirse düşünebilirim.

    Tatava yapma, 0-100'ü yaz. MPV diye traktörlerle mi gitmesi lazım trafikte? Patates nakliyatı mı yapılıyor bu araçla insan seyahati mi. 30 yıllık Broadwayin yol istediği 85.000 tl lik araba mı olur.

    Hayal dünyan çok hoş kardeş, küçük J.K Rowling seni

    Yesinler, Broadway'e yol da verirmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: airfield


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: airfield

    Reklamları izlediniz.

    Bu arada 0-100'ü kaçtı?

    85.000'lik bu otomobilin egzosunu yutmadığı araç yok piyasada, tır kamyon sınıfı dahil.



    1.6 dizel MPV ile ışıktan ışığa 0-100 kapatmak acayip zevkli oluyor cidden

    Bu bağlamda benim de bir MPV'de olmazsa olmazım tabiki de performans. Bakalım RCZ R'daki 270 beygirlik motor Picasso'ya da gelirse düşünebilirim.

    Tatava yapma, 0-100'ü yaz. MPV diye traktörlerle mi gitmesi lazım trafikte? Patates nakliyatı mı yapılıyor bu araçla insan seyahati mi. 30 yıllık Broadwayin yol istediği 85.000 tl lik araba mı olur.

    0-100'ü 20 saniye kardeş. Mutlu oldun mu?
    Benim aracımın 0-100'ü 12,7 saniye. Ama ben 0-100'e 30 saniyede çıkıyorum. Bazen 100'e bile çıkmıyorum. Bazen 1 dakikada çıkıyorum.
    Araçları kullanım amacına göre sorgula. Performans amaçlı üretilmiş bir araç olsaydı seni anlardım ama şu an gülünç durumdasın.


    Picasso 12.3 saniyede 100'e çıkıyor. Ama yetmez, 6 saniye falan olması lazım.

    Kafalar çok güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • airfield A kullanıcısına yanıt
    Picasso 12.3 saniye, 1.6 dizel Passat 12.2 saniye. Passat'la ne taşıyoruz babayiğit?

    Soğan yüklesek sıkıntı yapar mı? Ulan yeminle başkalarının adına utanmak neymiş onu yaşadım şu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Picasso 12.3 saniye, 1.6 dizel Passat 12.2 saniye. Passat'la ne taşıyoruz babayiğit?

    Soğan yüklesek sıkıntı yapar mı? Ulan yeminle başkalarının adına utanmak neymiş onu yaşadım şu konuda.

    Hocam ne yaptın? Çok ağır olmuş, adamları kendi silahıyla "headshot" yapmışsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Picasso 12.3 saniye, 1.6 dizel Passat 12.2 saniye. Passat'la ne taşıyoruz babayiğit?

    Soğan yüklesek sıkıntı yapar mı? Ulan yeminle başkalarının adına utanmak neymiş onu yaşadım şu konuda.

    Hocam ne yaptın? Çok ağır olmuş, adamları kendi silahıyla "headshot" yapmışsın

    Şimdi bu araca performans konusunda sayanlar 1.6 dizel Passat konusuna gidip de aynı ifadeleri kullanmazsa bunun adı nedir hocam?

    Dizel Picasso'ya binip de tam gaz kalkınca "İyi kaçıyor ha" diyecek adamlar burada hayal dünyasını konuşturuyor işte. O da farklı bir meziyet gerçi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mpv alan adamin beklentileri bellidir, onceligi performans degildir neyi tartisiyorsunuz anlamadim. Bu sinifta bir araba alan adamin aklinda viraj kasmak yoktur zaten.

    Ekonomik ve kullanisliligi sagladiktan sonra gorevini yapmis oluyor. Elestiriler bu yonde olsa mantikli olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten bu kadar ağır yorumlar objektiflikten uzak, komik ve gerçekten ironiktir.

    0-100 Değerleri birçok 1.6 dizelden 1-2 AB'ye geride olan bir aracı bu kadar dibe vurmak nedir ?

    Dış görünüş göreceli ama bir MPV'de hiç bir zaman bu kadar spor çizgilere sahip olmamıştı. Kendini zaten bütünü ile ergonomiye adamış bir araçtan daha ne beklediğinizide anlamış değilim. Mpv aracın amacı bellidir zaten. Siz aile aracı olsun ama gerektiğinde hız yapsın diyorsanız 2.0 cc ve üstü sw araçlara yönelebilirsiniz.

    Citroen c4 picasso'nun içine bindiğinizde verdiği hissiyat gerçekten cok farklı özellikle o devasa ön Cam. Kendinizi akvaryumda hissediyorsunuz görüş açıları çok başarılı. Trafikde yüksekte oturmayı sevenler icin birebir. Değerlendirme yaparken muadillerine göre kıyas yapın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracin kotu yani varsa o da robotize sanzimanidir.Picasso gibi konfor dolu bir aracda,konforu baltaliyor resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Picasso 12.3 saniye, 1.6 dizel Passat 12.2 saniye. Passat'la ne taşıyoruz babayiğit?

    Soğan yüklesek sıkıntı yapar mı? Ulan yeminle başkalarının adına utanmak neymiş onu yaşadım şu konuda.

    mesajımı eksileyen zihniyeti bu posta cevap vermeye davet ediyorum
    passatda brodwayin rüzgarından nasibini alırmı
    gün geçmiyorki forumda marka fanatikleri saçmalamasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Aracin kotu yani varsa o da robotize sanzimanidir.Picasso gibi konfor dolu bir aracda,konforu baltaliyor resmen.

    Performanslı kullanmaya kalkınca farkedilebilir vites geçişleri söz konusu ama normal kullanım koşullarında kesinlikle rahatsız edici seviyede değil. Picasso'nun robotize vitesinden çok memnunum, en önemlisi de kafam rahat, ne zaman patlayacak korkusu olmadan sürmek, işte asıl konfor budur
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.