ÇÖP... O kadar para verilmez, garanti bittikten sonra yetkili servislere parası ile bile iş yaptıramıyorsunuz. Türkiye'de alınacak (normal vatandaş)otomobil markaları; Honda, toyota, renault, fiat. Her yerde yetkili servisleri var, işine gelmezse kaliteli ustaları mevcut. |
Citroen C4 Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri (4. sayfa)
-
-
Çok güzel araba. Manueli fena değilmiş ama bu devirde böyle bir araba alıyorsan otomatik olacak. 100 bin liraya yakın şanzıman farkı düşündürücü tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: madonosVarsa beni aydınlat lütfen. Bu arabanının tasarımına hayran kalmadım ama hoşuma gidiyor. Suv tarzı 2021 model 0 bir araba biliyorsanız bu fiyatlarda lütfen bildirin. Ayrıca neden bu araba değil ? Nesi kötü ?
Alıntıları Gösterb araç benimde hoşuma gitti güzel bir tasarımı var ferah ve geniş..
bir inceleyin derim.
üstelik eat8 tork konvertörlü tam otomatik aısın seiki 8 ileri şanzımanla tadından yenmez.
eat8 kullanıyor kullandığım ara çok başarılı diyebilirim..
-
4 bijon. Alınmaz.
-
Birazdan donanımı yükleyeceğim manuel olan versiyon tam anlamiyla bomboş. Kol dayama dahi yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla bir ürüne para vereceksem her şeyine bakarım
-
Maalesef 220 bine gelen feel paket tam bir donanım özürlü.
-
ben feel paketi ülkeye sokmaya utanırdım.
-
Feel pakette on ve arka park sensoru yok ! Saka mi bu ? Cidden a segment araclarin baz paketlerinde var artik arka sensor. Yuh vallahi kirpa kirpa aracin sadece sasesini satacak citroen sanirim !
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tip olarak iğrenç, donanım olarak iğrenç. 2010 model c4 e bak birde şuna. bütün karakteri kaybolmuş aracın.
feel paketin içeriğine bakar mısın ? şu devirde manuel araç mı kaldı yahu
-
Hep değişik geliyor Citroen tipi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Vincent54ben feel paketi ülkeye sokmaya utanırdım.
arkadaşlar daha fecaat bir durum var. C4 ün orta konsolu, yani vites ve kol dayamanın olduğu kesim normalde yüksek. Aracı ne hale getiriyorlarsa bu kesimi de düşürüp, kol dayamayı kaldırmışlar. Minibüs gibi birşey olacak muhtemelen orta kısım.
Bugün görüştüğüm satış temsilcisi, herkesin kaporayı geri aldığını, PSA nın bu fiyatlarla satış yapamayacağını kendisi ifade etti. Bir beklenti şu ki otomatik paket belki 230 bandına çekilip üstüne bir miktar elden alıp ancak bu şekilde satış yapılabileceği.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prestor -- 7 Mayıs 2021; 21:57:23 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Prestorarkadaşlar daha fecaat bir durum var. C4 ün orta konsolu, yani vites ve kol dayamanın olduğu kesim normalde yüksek. Aracı ne hale getiriyorlarsa bu kesimi de düşürüp, kol dayamayı kaldırmışlar. Minibüs gibi birşey olacak muhtemelen orta kısım.
Bugün görüştüğüm satış temsilcisi, herkesin kaporayı geri aldığını, PSA nın bu fiyatlarla satış yapamayacağını kendisi ifade etti. Bir beklenti şu ki otomatik paket belki 230 bandına çekilip üstüne bir miktar elden alıp ancak bu şekilde satış yapılabileceği.
Alıntıları GösterGiriş paketinde plastik direksiyon + 4 teker var :) Feel Bold Otomatik dediğiniz rakama iner ise şansı var inmez ise satışı çok kısıtlı kalır...
-
Feel bold paketide çok boş. Shine altı alınmaz. Bu araç c5 Aircross shine pakete ulaşamayanlar için alternatif olur. Fiyat aslında 330 civarı olarak çok uçuk sayılmaz yani neye göre muadillerine göre shine paketi yakın donanımlı benzer araçlar 400 üzeri. Hepsi astronomik zaten ona göre konuştum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Feel bold otomatik %50 vergi dilimine çekilir de 231.000 TL olursa alınır. Başka türlü mantıksız. Feel Bold Shine'ın kesilmişi. Manuel Feel ise yeniden yapılmış bambaşka ve bomboş bir araç. Umarım süper sporlarda opsiyonel olması hariç manuel vitesin yok olduğu dönemi de görürüz
-
Yıl olmuş 2021, C segment araca hala 4 bijon koyuyorsun Citroen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: entiginYıl olmuş 2021, C segment araca hala 4 bijon koyuyorsun Citroen.
Bijon olayı nedir 5 olunca ne oluyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın ebatı ve ağırlığı arttıkça bijon sayısı artar. Mesela bir çok arazi amaçlı pick-up’ta 6 bijon vardır.
Modern araçlarda ise C segmentinde 4 bijon kullanan marka kalmadı. Genelde A ve B segmentinde 4 bijon olur ama o da değişmeye başladı. Yeni Yaris artık 5 bijonlu mesela. Polo, Ibiza ve Fabia da uzun zamandır zaten 5 bijonlu.
Kısaca, C segmentinde bir araca yakışmamış 4 bijon.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hb değil sw değil suv değil ne tipsiz bişey bu ya.
Citroen yeni saxsosunu üretmiş.
Bu arada polonun bagajı bu sözde c segment araba ile aynı hacimde 380L
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 8 Mayıs 2021; 17:24:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an fiyatlar yuksek gelebilir ama diger markalarla karsilastirinca donanima oranla pahali degil.tum marka modeller 80 dilime girince c hatchback sedanlar 300 rakamlar alisilinca guzel satis yakalar.şu an otomatik megan,corolla gibi araclarin 50lik dilimde satiliyor olmasi baltaliyor.peugeot gibi citroen de son yillarda yakaladigi guzel tasarimlar ve motor sanziman secenekleriyle rekabetci oyunculardan olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X