Şimdi Ara

Citroen C5 1.6 dizel alınırmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
61.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.0 dizel triptonik 2009 model C5 imizi sattık onun performansı iidi fakat cok yakıyordur onun yerine 1.6 dizel almayı düşünüyoruz C5 1.6 dizel triptonik vites kulananlar veya araba hakkında bilgisi olanlar performanının nasıl oldugunu yazarlarsa cok sevinirim acil olarak..

    piyasaya cok fazla miktarda 2. el C5 1.6 var bu beni acıkcası tereddüte düşürüyor...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroen C5 1.6 Dizel: Alınmalı mı, Alınmamalı mı?

    Citroen C5 1.6 dizel, geniş iç hacmi, konforlu sürüşü ve yakıt verimliliğiyle bilinen bir orta sınıf otomobildir. Bu aracın satın alınıp alınmayacağı konusunda karar verirken göz önünde bulundurulması gereken bazı faktörler şunlardır:

    Alınması İçin Nedenler:

    • Geniş İç Hacmi: C5, geniş bir iç hacme sahiptir ve beş yolcu ve bagajları için bolca alan sunar. Bu, aileler veya geniş arkadaş grupları için idealdir.
    • Konforlu Sürüş: Citroen'in "Hydractive" süspansiyon sistemi, tüm yol koşullarında sorunsuz ve konforlu bir sürüş sağlar.
    • Yakıt Verimliliği: 1.6 litre dizel motor, mükemmel yakıt verimliliği sunar ve şehir içi ve otoyol sürüşünde tasarruf sağlar.

    Alınmaması İçin Nedenler:

    • Yüksek Bakım Maliyetleri: Bazı kullanıcılar, C5'in yüksek bakım maliyetlerine sahip olduğunu bildirmiştir. Bu nedenle, potansiyel alıcıların düzenli bakım maliyetlerini göz önünde bulundurması önerilir.
    • Zayıf İkinci El Değeri: Citroen'ler genellikle diğer markalara kıyasla daha düşük ikinci el değerine sahiptir. Bu, gelecekte aracınızı satmayı planlıyorsanız dikkate almanız gereken bir faktördür.
    • Küçük Bagaj Hacmi: Geniş iç hacmine rağmen, C5'in bagaj hacmi bazı rakiplerine göre daha küçüktür. Bu, düzenli olarak büyük eşyalar taşımanız gerekiyorsa sorun olabilir.

    Sonuç olarak, Citroen C5 1.6 dizel, bazı avantajlar ve dezavantajlar sunan bir orta sınıf otomobildir. Alım kararı, bireysel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Yukarıda belirtilen faktörleri dikkatlice değerlendirerek, sizin için doğru olup olmadığına karar verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Şimdi C5 2.0 dizelinizi sattınız 1.6 dizelmi almak istiyorsunuz ?

    Emin olun aradaki yakıt farkı yok denecek kadar az. 1.6 dizelleri de normal dizelden çok yakıyor o yüzden piyasada fazla

    Sadece vergiden kar edebilirsiniz hatta uzun yolda 2.0 dizel daha az yakar diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losangelos

    Şimdi C5 2.0 dizelinizi sattınız 1.6 dizelmi almak istiyorsunuz ?

    Emin olun aradaki yakıt farkı yok denecek kadar az. 1.6 dizelleri de normal dizelden çok yakıyor o yüzden piyasada fazla

    Sadece vergiden kar edebilirsiniz hatta uzun yolda 2.0 dizel daha az yakar diye biliyorum
    bencede hata etmişsiniz
  • sizin aracı satma nedeniniz neydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s

    sizin aracı satma nedeniniz neydi
    Yakıtı çok fark etmez, 1.6 alsanız ortalama 1 litre falan daha az yakar herhalde. Ama 2.0 ile 1.6 arasında çok büyük performans farkı var, 1.6 alınca kağnı arabası sürüyor gibi hissedeceksiniz, aracınız satarak hata etmişsiniz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boz Yele

    Yakıtı çok fark etmez, 1.6 alsanız ortalama 1 litre falan daha az yakar herhalde. Ama 2.0 ile 1.6 arasında çok büyük performans farkı var, 1.6 alınca kağnı arabası sürüyor gibi hissedeceksiniz, aracınız satarak hata etmişsiniz bence.

    Alıntıları Göster
    hata etmişiniz şimdi başka markalara yönelmenizi tercih ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglayangs1905

    2.0 dizel triptonik 2009 model C5 imizi sattık onun performansı iidi fakat cok yakıyordur onun yerine 1.6 dizel almayı düşünüyoruz C5 1.6 dizel triptonik vites kulananlar veya araba hakkında bilgisi olanlar performanının nasıl oldugunu yazarlarsa cok sevinirim acil olarak..

    piyasaya cok fazla miktarda 2. el C5 1.6 var bu beni acıkcası tereddüte düşürüyor...


    Biz 5 tane c5 sxpk 1.6 düz vites aldık sattık gerçekten güzel arabalar.Ama otomotikleri nasıldır bilemiyorum.1.6motor kasayı biraz zor kaldırıyordu,ama diğer yönlerden çok güzel bir arabaydı şu anda da elimizde var .Ama değiştirdiğiniz arabayla yakıt açısından pek fark olucağını sanmıyorum,keşke satmasaydınız :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: caglayangs1905

    2.0 dizel triptonik 2009 model C5 imizi sattık onun performansı iidi fakat cok yakıyordur onun yerine 1.6 dizel almayı düşünüyoruz C5 1.6 dizel triptonik vites kulananlar veya araba hakkında bilgisi olanlar performanının nasıl oldugunu yazarlarsa cok sevinirim acil olarak..

    piyasaya cok fazla miktarda 2. el C5 1.6 var bu beni acıkcası tereddüte düşürüyor...


    Biz 5 tane c5 sxpk 1.6 düz vites aldık sattık gerçekten güzel arabalar.Ama otomotikleri nasıldır bilemiyorum.1.6motor kasayı biraz zor kaldırıyordu,ama diğer yönlerden çok güzel bir arabaydı şu anda da elimizde var .Ama değiştirdiğiniz arabayla yakıt açısından pek fark olucağını sanmıyorum,keşke satmasaydınız :(
    Sizi üzmek istemem ama eğer 1.6 alırsanız 2.0 ı sattığınız için çok üzüleceksiniz. Ben 1.6 dizel C5 test ettim, gerçekten vasat bir performansı var. Başka alternatiflere yönelmenizi tavsiye ederim. Yakıt konsunda da arkadaşlar gibi düşünüyorum; şehir içi 1 litre ancak fark eder ama şehir dışında hem performans zayıf olacak hem belkide daha fazla yakacak..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Sizi üzmek istemem ama eğer 1.6 alırsanız 2.0 ı sattığınız için çok üzüleceksiniz. Ben 1.6 dizel C5 test ettim, gerçekten vasat bir performansı var. Başka alternatiflere yönelmenizi tavsiye ederim. Yakıt konsunda da arkadaşlar gibi düşünüyorum; şehir içi 1 litre ancak fark eder ama şehir dışında hem performans zayıf olacak hem belkide daha fazla yakacak..

    Alıntıları Göster
    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    Gayet hızlı nasıl hızlanıyor hocam

    12.2 saniyede neresi iyi

    C5 in fiyatlarına baktım hem uçmuş

    Gidin yeni jetta alın size tavsiyem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork


    quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    Gayet hızlı nasıl hızlanıyor hocam

    12.2 saniyede neresi iyi

    C5 in fiyatlarına baktım hem uçmuş

    Gidin yeni jetta alın size tavsiyem


    jetta dizel daha mı performanslı c5 ten.jettayla ve c5 i kullandınmı.aralarında sınıf farkı var desem.konfor farkı var desem.aynı fiyata satılmaları komik desem ne dersin bana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    İkisi arasında 50 hp fark var yanılmıyorsam, bu bence ciddi bir fark, sadece 0-100 değerine göre bakarak çok fark yok denilmemeli. 1.6'ya kağnı arabası yakıştırması yaptım diye kızdıysanız özür dilerim, arkadaş 2.0'dan 1.6'ya geçince öyle hisseder diye yazdım. Sadece C5 için söylemiyorum, bence 1.6 dizel motora sahip D segmenti araçlar performans yönünden tatmin edici değiller, ama herkesin beklentisi farklı tabii.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boz Yele

    quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    İkisi arasında 50 hp fark var yanılmıyorsam, bu bence ciddi bir fark, sadece 0-100 değerine göre bakarak çok fark yok denilmemeli. 1.6'ya kağnı arabası yakıştırması yaptım diye kızdıysanız özür dilerim, arkadaş 2.0'dan 1.6'ya geçince öyle hisseder diye yazdım. Sadece C5 için söylemiyorum, bence 1.6 dizel motora sahip D segmenti araçlar performans yönünden tatmin edici değiller, ama herkesin beklentisi farklı tabii.

    Alıntıları Göster
    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork

    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz


    Citroen demek istediniz herhalde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hebulut

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork

    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz


    Citroen demek istediniz herhalde :)

    Alıntıları Göster
    1.6 alırsanız, önceki aracınızdan kaynaklanan alışkanlığınızdan dolayı bunda da benzer performansı arayacaksınız.Ve gaza biraz daha fazla basacaksınız.Bu durumda da 1.6'nın ekonomikliği falan kalmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonork

    ne sanıyorsunuz siz citreoni

    Citreon vw çırağı bile olamaz


    Biraz otomobil tarihi okumanızı öneririm.
  • Surasi bir gercek ki 1.6 dizel motorlar hicbir markada su an itibariyla D sinifi araclara yeterli gelmiyor. Teknoloji henuz o hacimden gercekten D sinifi aractan beklenecek "konforu" saglayacak duzeye gelmedi. Burada konfor derken arabanin yag gibi kayip gitmesini kast ediyorum. Bunu su an itibariyla 2.0 dizel motorlar bile ucu ucuna yapiyor.

    Bu noktada 2.0 dizel performansina "yaklasan" ama cok da yakmayan bir tek VW'nin Passat'a ve Superb'e koydugu 1.4 TSI 122 PS var. Bu motor bir performans mucizesi yaratmiyor ama ozellikle Passat'i cok rahat kaldiriyor. BMT sayesinde de C sinifi atmosferik motorlu bir benzinli aractan epeyce daha az yakiyor. Passat 1.4 TSI 122 PS fiyat, yakit, performans acisindan 2.0 dizel C5'e bir alternatif olabilir. Tam bir alternatif degil tabii ki.

    Bunun disinda Turkiye'de bir nebze performansli D sinifi dizel arac sahibi olmak isteyenler maalesef %60 OTV ve kol gibi yillik MTV'yi goze almak zorunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    Bu "0-100 cü" leri anlamıyorum spor araba mı alıyorsun da 0-100 üne bakıyorsun 8-9 saniyenin altında olmayan araçların 0-100 lerinin karşılaştırılması çok mantıksız

    Ayrıca bütün performans 0-100 e mi bağlı ? aracın gaz tepkisi ani hızlanmaları ne kadar devir rpm çevirdiği 100 den sonra ki hızlanması (sizin değiminizle 1.6 ile 2.0 motor arası "2 saniye" imiş) performans olarak değerlendirilmiyor artık sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losangelos

    quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    şimdi elimde broşür var ve bakıyorum 1.6 ve 2.0 dizel farkına.yakıt tüketimi birisi ortalama 5.6 gösterirken diğeri 7.1 gösteriyor.evet gelelim performansa 0-100 1.6 12.2 saniyede çıkarken diğeri 11.8 de çıkıyor.anlayacağınız yok öyle bir performans farkı.100 den sonra 2.0 daha atak olur diyenler için şunu söyleyeyim 1.6 dizelde gayet iyi hızlanıyor.yani sonuçta bu araç ve diğer 1.6 dizeller ortalama bir performans ve ekonomi ön planlı araçlar.performans isteyenin işi olmamalı.yalnız kağnı arabası gibi yorumlarda komik açıkçası.piyasada ki bir çok araçtan daha iyi 0-100 değeri veriyor bu araç.ayrıca chip ile performans artışıda sağlanabilir.yalnız şunuda söylemekte fayda var bu araç sınıfında ki birçok araçtan tasarımı ve konforuyla ön plana çıkıyor.bu segmentteki araçta bana kalırsa konfor olmazsa olmaz bir kriter...


    Bu "0-100 cü" leri anlamıyorum spor araba mı alıyorsun da 0-100 üne bakıyorsun 8-9 saniyenin altında olmayan araçların 0-100 lerinin karşılaştırılması çok mantıksız

    Ayrıca bütün performans 0-100 e mi bağlı ? aracın gaz tepkisi ani hızlanmaları ne kadar devir rpm çevirdiği 100 den sonra ki hızlanması (sizin değiminizle 1.6 ile 2.0 motor arası "2 saniye" imiş) performans olarak değerlendirilmiyor artık sanırım

    Alıntıları Göster
    hocam motor performansının yanında sanırım otomatik vitesi de sormuşsunuz.motor gücünün yakıta etkisi bence sanılandan fazla olacaktır yani 1.6 tabiki daha az yakacaktır ama performansı tatmin etmeyecektir 2.0 a göre bu sizin için önemli degilse bence sorun yok iyi yapmışsınız.otomatik vites konusu ise c5 te de yeni c4 te kullanılan MCP yarı otomatik vites kullanılmakta.c4 ü sorunsuz taşıyan bu vites c5 in kasa ağırlığı nedeniyle daha sarsıntılı olduğunu yığılmaların daha çok hissedildiğini biliyorum yani kısaca c4 için mükemmel olan vites c5 te sorun çıkarabilir.saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    hocam motor performansının yanında sanırım otomatik vitesi de sormuşsunuz.motor gücünün yakıta etkisi bence sanılandan fazla olacaktır yani 1.6 tabiki daha az yakacaktır ama performansı tatmin etmeyecektir 2.0 a göre bu sizin için önemli degilse bence sorun yok iyi yapmışsınız.otomatik vites konusu ise c5 te de yeni c4 te kullanılan MCP yarı otomatik vites kullanılmakta.c4 ü sorunsuz taşıyan bu vites c5 in kasa ağırlığı nedeniyle daha sarsıntılı olduğunu yığılmaların daha çok hissedildiğini biliyorum yani kısaca c4 için mükemmel olan vites c5 te sorun çıkarabilir.saygılar

    Alıntıları Göster
    artık 508 çıkmışken kimse c5 in yanına yaklaşmıyor, ikiside aynı araba ama 508 de kalite farkı bariz artmış, sadece sinyal kollarına bakınca anlaşılabiliyor, eğer uygunsa 508 e yönelin derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bestekar87 -- 21 Temmuz 2011; 14:28:14 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.