< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
citroen c5 e-hdı (2. sayfa)
-
-
kullanmadan anlayamazsın dışarıdan göründüğü gibi değil, almadan önce bi kaç araç alıcı gibi test et beğenirsen alırsın. araç kötü değil ama beklentini yüksek tutma c5 için.
-
Bu e-hdi motorları Peugeot 508 de ve Volvo 1.6 lardada kullanmışlar bu benim güvenimi artırdı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ford focus motoru
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ama bu motorun mucidi Citroen miş onu öğrendim Allah'ım hayırlı araçlar versin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
naptınız sordunuzmu
-
Citroen C5 piyasada sunduğu konfor, donanım, yol tutuş, malzeme kalitesi, güvenlik, yakıt tüketimi ile mükemmel bir Fiyat/Performans aracı. Döneminin de en güzel D segmenti araçlarındandı bence.
Lakin şanzıman aracı performans ve konfor noktasında bariz bir şekilde olumsuz etkiliyor. Şanzıman DSG'ler, EDC'ler, Powershift'ler kadar sorunlu olmasa da sorun çıkarabiliyor baktırmanızı öneririm.
Motor noktasında da spesifik bir kronik problemi yok diye biliyorum. Tüm dizel araçlarda bakılması gereken DPF, enjektör gibi parçalara dikkat etmeniz ve turboya dikkat etmeniz yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
1.6 e-HDI versiyonlarında en dolu paketi Executive pakettir. Bu pakette renkli kadran, parçalı deri döşeme, navigasyon gibi donanımlar geliyor. Jant opsiyonu olan versiyonları da var onları kovalamanızı öneririm.
C5'lerde malzeme kalitesi de üst düzeydir. Kolay kolay dökülmeyen araçlardır kolay kolay trim sesi falan duyamazsınız. Fakat ikinci eldeki uygunluğundan dolayı hor kullanılmış bakımsız C5'ler de piyasa da fazla. Sorunuz olursa bir 508 kullanıcısı olarak cevaplamaya çalışabilirim.
-
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim iki model arasında kaldım C5 e-hdi ve pejo 508 e-hdi , pejo C5 e göre ortalama 100000 e yakın fiyat faklı ama motoru aynı ama 508 daha fonksiyonelli bu her iki aracın bu modellerindeki sıkıntı şu kolay alıyorsun ama satması sıkıntılı daha önce d sekmenti Toyota Avensis vardı satarken zorlandım yedek parça konusunda çekince var birazda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
508 ve C5'te özellikle mekanik parçalar konusunda sorun yaşamazsınız. Kaporta, far vb. parçalarda da 2016 Peugeot 508 kullanıcısı olarak sorun yaşamadım. Örneğin sağ gündüz ledi lazım oldu hemen bulabildim (İstanbul'da yaşadığım için kolay oldu aslında küçük şehirlerde durum nasıldır bilemiyorum).
İkinci el piyasası noktasında büyük şehirde yaşıyorsanız büyük sorunlar yaşamazsınız. e-HDI motora sahip 508 ve C5'ler kolay alıcı bulabiliyor daha çok 2.0 HDI ve 1.6 THP olan araçların satışında zorlanılıyor. Hatta bu araçların Avensis'ten daha çok piyasası olduğunu söyleyebilirim ama bir Passat kadar bir SuperB kadar bir Insignia kadar da hızlı satılmasını beklemeyin. Fakat alırken düşündürecek ya da son sahibi olacağınız bir durum da yok onu söyleyebilirim.
-
Ankara'dayım ama İstanbul'da 508 sanırım çok tutulan bir araç baya var İstanbul'dan alırsam size ilan atarım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
saçmalayanlar olmuş. 1.6 modellerinde kullanılan MCP şanzuman tek kavrama yarı otomatikler içinde vites geçişleri en konforlu şanzumandır. yarı otomatik japon şanzumanlarla karıştırıyor olabilirler. evet baskı balata volantla beraber değişir ama manuelde de durum farklı değil. bilen bilmeyen yazıyor. oynar volant bambaşka konu mecbur değişiyor.
yarı otomatik kullanmak için biraz araba mekaniğinden anlamak gerek bunu düşünerek alın. rampa iniş sonunda virajlı keskin dönüşte gaz pedalı seviyenize göre araç silkeleme düşük devir yüksek vites sorunu yaşatabilir. işi bilen adam duruş seviyesinde yavaşlama gerektiren viraj çıkışında manuele çekip 1. viteste kısa yokuşu tamamlayıp otomatiğe alır şanzumanı. bilmeyen bu araba bozuk diyebilir.
c5 zamanının ötesinde konfora sahiptir. donanım bir yana araç gerçekten konforludur. 2024 i20ye falan binip karşılaştırın anlarsınız. 2.0 Exclusive donanımda hidro aktif süspansiyon var. deri masajlı elektrikli ısıtmalı koltuk elektrikli elfreni vb bulunur. tam otomatik şanzuman var. 2.0 larda BVA tam otomatik şanzuman kullanıldı.
bu araçta klima sistemi her iki koltukta tamamen bağımsız çalışır. ve yazan derecedeki sıcaklığı hissettirir. dümenden düğme koyan araçlar gibi değil.
kapı gergileri kroniktir ve değişmesi gerekir tamiri zordur. değişiminde kapı sökümü gerekebilir. sökmeden de olur belki ama uğraşacak usta gerekir. bluetooth siyah teyplerde var diye biliyorum. deposu 71 litre ağırlığı 1750kgdır(Sw). SW modelde elektrikli perde ve panaromik cam tavan bulunur. aklıma gelenler bunlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2011 model dinamik paketine sahibim. Android telefonlar teybe direk bağlanıp direksiyondan kumanda edilebiliyor. Müzik çalma, telefona cevap verme vs. 2011 modelde olması beni çok şaşırttı hiç beklediğim bir özellik değildi.
Volant olayına bilip bilmeyen yazıyor demişsin de oynar volant olmayan araçlarınkini taşlattırıp geri takabilirsin. Oynar volantta bu mümkün değil tuzlu denmesinin nedeni o. Birde elektrikli bilyası.
Referansını çift kavrama alırsan bedava, manueli referans alırsan tuzlu oluyor öyle diyelim daha anlaşılır olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 16 Ağustos 2024; 19:57:3 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
içeriden nasıl merak ettiğimden soruyorum. c5 araç sahibi değilim ama 1 yıl kullandım.
dışarıdan gözüktüğü gibi değil demişsin. bence araç gayet heybetinin karşılığını konfor olarak sürüş anında veriyor. ağır, konforlu bir araca bindiğinizi hissediyorsunuz.
beklenti nedir? passatsa evet passattan eksiği yoktur fazlası vardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mesela sabit volant 1.3 multijette var ama 1.6 multijette yok. 2008 laguna 1.5 dci bile oynar volant. D segment araçta sabit volant anlamsız olur çünkü oynar volantın amacı vites geçişinde sarsıntıyı, tepkiyi azaltmak. bu sebeple taşlanmaz taşlansa da kurtarmaz değişir. manuel seçeneğinde de sabit volant yok. hala üretiliyor mu sabit volant bilgim yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben memnunum hocam. Usta parça sıkıntısı yok. Az yakıyor çok kaçıyor. Hanım kesinlikle satmayacaksın şerhi düştü arabaya.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
herhangi bir arızada BEYİN DEĞİŞECEK, ARIZA BEYİNDE, BEYİN AÇILIP BAKILACAK, BUNU BEYİNDEN YAPAR diyen ustalardan gerçek anlamda kaçın, aracı bırakmayın, başından ayrılmayın yıllarca kullanırsınız. bu cümle işbilmezlerin, garibanın parasına çökmek için kullandığıdır. araç beyni açılmaz, açılacak şekilde dizayn edilmedi, kırmadan açılamaz. son çare ve arıza kesin olarak beyindeyse araç anahtar immobilizer sistemiyle beraber sıfırıyla değişir kodlanır.
her araçta olan BSI beyni c5te de var, sol altta üzerinde küçük sigortaların olduğu. aksesuar sistemleri yönetir. motor içindeki büyük sigorta kutusu da BSM beynidir farları vb yönetir. eğer bir yerde kablo izolasyon kaçağı gibi bir şey varsa oraya giden elektriği geçici veya gerekirse kalıcı keser. harici xenon gibi şeyler kesinlikle taktırmayın BSM ye zarar verir. sadece LEXIA arıza tespit cihazı size nerede ne olduğunu söyler. universal cihazdan da uzak durun. okuma lambasını bile test eder. c5 tavanında kullanılan kablolar telefonların içindeki devre tipi kablolardır şase alsa bile kendi kendini devre dışı bırakır ve hattın kalanını kurtarır. bunun dışında tüm elektrik sistemi 100 yıllık araçla aynı mantıkta 12volt sistem. tavandaki ampülden veya çakmaktan düşük watt ayak altı veya ambiyans için elektrik almakla "abi bu araçlarda elektrik problemi var" gibi şeyler yaşamazsınız. araçlar kurcalayınca bozulmaz, ne yaptığını bilmeyenler bozar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşlar neye niyet neye kısmet oldu, Opel 1.3 CDTI 111.yıl aldım Allah olmayana nasip etsin inşallah, kimseye kaza bela vermesin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Opel Astra 1.3 111. Yıl nasip oldu neye niyet neye kısmet
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X