|
CITROEN VE MCP ŞANZUMAN (6. sayfa)
-
-
2011 dizel otomatik C4 kullanıyorum abartacak bir şey yok.gayet konforlu şanzıman tam otomatik gibi tepki vermiyor.Sarsıntı falan yok yağını vs doğru seçmek gerekiyor.Baskı balata volant 117 binde değiştim.Düzgün C4 bulursanız korkmadan alın . Otomatik vitesi gayet güzel konfor sunuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı durum benim araba da var. N konumunda ayağım frende bekliyorum. Araba çalışıyor 3-4 dakika sonra A konumuna alıp hareket edicem. KÜT diye vuruntulu geçiş yapıyor. Arabayı sarsıcı nitelikte.
Daha önceden de bilgisini verdim. 100000 km de baskı balata volant değiştirdim. -
Bendede seyrek oluyor yani 4 ayda bir gibi ama grupta çoğu kişide var bu problem mi yada olağan biseymi emin değilim arabanın gidişinde herhangi bir sorun yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
uzman bir servis yetkilisi ile konuştum. bizim şanzımanlar sonuçta çift kavrama sessiz çalışan takır takır vites atan bir şanzıman değil robotize bir şanzıman. ve baskı balata gibi şanzımanla ilişkili olan değişimlerde mutlaka kalibrasyon yapılması gerektiğini söylediler. hem konfor hemde mcp nin sağlığı açısından. birde bizim bu c4 lerde kronik bi sıkıntı varmış. fren müşürü. servis çalışanı bizim arabayı görünce bunlarda fren müşürü çok önemli diye ekledi. hatta fren müşürü bizim şanzımanla bağlantılı olduğunu söyledi forumlarda okuduğuma göre de öyleymiş. bir kaç kişinin başına şanzıman hatası olarak gelmiş vites geçişi felan da yapmıyormuş küçücük parça yüzünden. bilginiz olsun :) -
Valla bi çözüm bulamadık. Ama yürüyüşünde geçişlerde hiç bir sıkıntısı yok. Sadece bu ses neden olur onu çok merak ediyorum. Bir çok kişinin şikayetinin olduğu bir durum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2011 dizel mcp otomatik kullanıyorum.sabah işe gitmek yola çıktım Fakat araç vites değiştirme yapmadığını farkettim.A da olmasına rağmen ekranda sadece 1 yazıyordu.A da iken manuel vites değiştirme yapabiliyordum.Sonra M ye aldım yine maneul kullandım
Yani araç otomatiğe geçmedi.manuelde kaldı.baskı volan vs hepsi yeni
Sonra tanıdık servise gittim bilgisayara bağladık arıza kaydını sildi guncelleme yaptı araç düzeldi hatta eskisinden daha atak ve seri oldu
Bu şekilde sorun yaşayan oldumu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengiz venga -- 31 Ekim 2020; 21:7:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cengiz venga
2011 dizel mcp otomatik kullanıyorum.sabah işe gitmek yola çıktım Fakat araç vites değiştirme yapmadığını farkettim.A da olmasına rağmen ekranda sadece 1 yazıyordu.A da iken manuel vites değiştirme yapabiliyordum.Sonra M ye aldım yine maneul kullandım
Yani araç otomatiğe geçmedi.manuelde kaldı.baskı volan vs hepsi yeni
Sonra tanıdık servise gittim bilgisayara bağladık arıza kaydını sildi guncelleme yaptı araç düzeldi hatta eskisinden daha atak ve seri oldu
Bu şekilde sorun yaşayan oldumu.Baski balata masrafı ne kadar tutuyor. 98 binde bir arac var muhtemel değişme zamanı geldi mi acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ortalama 3600 civarı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Çıkan orjinal parça olacak bilmiyorum ama Luk marka yada valeo dur ortalama 4 bin tutar .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Luk dışında taktırma
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2012 citroen c4 otomatik dizel aracımız aradabir vites arızası veriyor.
ekranda auto yazısı sönüp yanıyor, R / D hepsi boşa atmışsın gibi oluyor , araç ileri geri gitmiyor.
Aracı kapatıp 5 dk bekleyınce düzelıyor.
ve yaklasık 4 senedir bu böyle. 20/30 calıstırmada 1 yapıyor.
bilgisayara baglatınca robot arızası verıyor, bi usta malıyet büyük dedi, Ama bence cok basit bi arızası var . Sonuc olarak 4 senedir aynı seyı yapıyor ve hıc komple bozulmuyor . Arastırdıgımda fren müşürü arızasına cok benziyor.. bir ustaya soylemıstım alakası yok dedi.
Vala bilmiyorum anlayamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhabalar,
2012 model Citroen C4 1.6 e-hdi MCP şanzımanlı bir aracım var. Geçenlerde conta yaktı ve motor rektefiyeye gitti. Her parça orijinal olarak değişti. Motor yapıldıktan sonra aracım 1. ve 2. viteste daha çok hissediliyor 2.000 devirdeyken ayağımı gazdan çektiğimde öne yığılma yapıyor. Çok sert bi şekilde yapıyor hatta. 2 kez fren yapıp bırakıyormuş gibi hissediyorum resmen. Daha öncesinde hiç böyle bi sıkıntı yoktu.
Bu mevzuyu sanayide motoru yapan elemanlara götürdüğümde ise 'Citroen Peugeot grubu araçlar bu silkelemeyi yapıyor. Gayet normal.' şeklinde bi geri dönüş aldım. Ancak söylediğim gibi conta yakmadan önce aracın motorunu dağıtmadan önce hiç bir sıkıntısı yoktu. Gayet de severek kullanıyordum. Bu mevzu hakkında bilgisi olan, MCP şanzımandan anlayan usta tanıdığı olan var mı acaba? Özellikle Antalya civarı olursa çok iyi olur.
İyi forumlar diliyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X