Şimdi Ara

civic: direksiyon cevirirken farlar zayıflıyor? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
9.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de Antalya'dayım, tanışmak istemeyörüsen o ayrı tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Ben de Antalya'dayım, tanışmak istemeyörüsen o ayrı tabi


    Hemen alınma abi, o işin geyik kısmı. Orası site falan değil, sadece bir bahçe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suzitusi

    Abi biraz modifiye yaptım, nasıl olmuş !!!

     civic: direksiyon cevirirken farlar zayıflıyor?



    sunroof u gözlemleyemedim.
    yoksa bu dream modeli mi dermişim?
    :):):):
  • Sunroof kapalı lae
  • sunroof kapalı emme iç kapağı açık senin sonroofta cam filmi vardı di mi?
  • Ewet, sadece sunroof ve arka kapı kelebek camlarında kaldı filmer.

    Ya Sinan Çetincevize ya da Mustafa Altıbklara yeni film çektireyim diyorum. ehuehuehhhehee
  • Ben hiç bu tür birşeyle karşılaşmadım aracımda... Sanırım Xenon far olduğu için karşılaşmamış olabilirim. (angel + xenon)

    quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Ben, trafikte ışıklarda beklerken (karanlıkta) farları söndürür sadece park lambalarını yakarım.

    Abartmaya/saçmalamaya gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiesTorN -- 10 Ekim 2009; 11:16:04 >
  • ŞŞŞŞŞŞşşşşş, doğru yaz! Ne saçmalaması? Çocuk mu var karşında?
    Sana ne, istersem stop eder öyle beklerim, istersem çekiciye yükletir öyle gezerim.

    Senin yapmayıp da başkasının yaptığı niye saçmalamak olsun?
    Öznel ve önyargılı olma!

  • Ben bu durumu dün akşam kendi aracımda denedim, müziği ve klimayı hatrı sayılır derecede açıp başladım direksiyonu çevirmeye ancak farlarda en ufak bir zayıflama göremedim.

    Belki akünün kapasitesiyle de ilgili olabilir ancak daha önce Palio araçta başıma gelmiş idi ve şarj dinamosu üzerindeki adı konjektördü sanırım akımı/voltajı düzenleyen bir parça değişince düzelmişti.
  • olur öyle problem yok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Ben bu durumu dün akşam kendi aracımda denedim, müziği ve klimayı hatrı sayılır derecede açıp başladım direksiyonu çevirmeye ancak farlarda en ufak bir zayıflama göremedim.

    Belki akünün kapasitesiyle de ilgili olabilir ancak daha önce Palio araçta başıma gelmiş idi ve şarj dinamosu üzerindeki adı konjektördü sanırım akımı/voltajı düzenleyen bir parça değişince düzelmişti.

    ben bi kere konjektör arızası yaşadım(iş yerinin L300ünde) akü hiç şarj olmuyordu.. bu sorun(bize sorun olarak görünüyor olabilir) akünün kapasite düşüklüğü ve biraz da ömrünü doldurmaya başlamasından kaynaklanıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Sana ne, istersem stop eder öyle beklerim, istersem çekiciye yükletir öyle gezerim.


    Bende bişey demedim zaten banane ne yaparsan yap, ama yaptığın şeyin saçma olduğunu belirtiyorum sadece...

    Koca Honda mühendisleri o arabanın kırmızı ışıkta beklerken farlarının açık olabileceğini düşünememiş zaten, bir sen düşünmüşsün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiesTorN -- 11 Ekim 2009; 20:46:29 >
  • SANA GÖRE çok saçma olabilir ama üslubun yanlış. Kırıcı yazıyorsun. Tak sepeti koluna
  • koca-koca mühendisler ışıklarda motoru stop ettirmenin çarelerine düşmüşler....
  • toyotada var ya, smart start mıydı, neydi. araba ışıkta beklerken kendi stop ediyo, gaza basınca kendi start veriyo mu ne...
    möhendisler düşünmüşler işte...
  • Bilmiyorum civic'lerdeki akülerde varmı ama benim jazz'ın aküsünde bi işaret var ortasında yeşil renk varsa akü sağlam rahat ol beyaz'sa dikkatli ol siyah'sa akü al anlamına gelen bi zımbırtı mevcut.Arada sırada kontrol ediyorum ordan
  • Var var. Biz de aküyü koruyalım, ömrünü uzatalım diye uzun yanan ışıklarda(60-99sn. arası) far söndürüyoruz, millet dalga geçiyor
  • ABABA valla ben de şaka mâhiyetinde "arabayı motor freniyle durdurup,kapıyı açtıktan sonra ayağımla sabitliyorum v.s." demiştim,alındıysan kusura bakma.. akünün feriştahı olsa üzerindeki o göstergeye inanmam,rölantideyken gaza basıp çekince,direksiyonu çevirince,camları açıp kaparken v.s. far ışık şiddeti değişiyor mu; o zaman vardır bi sıkıntı,eski arabamda 60aHlik inci aküyü bozduktan sonra(hikayem muhtelif topiclerde mevcut) markasını bile bilmediğim yeni ve dandik bi aküyü(arabayı satacaktım kalite aramadım)araca takınca bu söylediklerimi yaptığımda far şiddetinde hiçbir değişim olmuyordu..
  • Yok canım ne alınması? Bizim aküler 45 amper olduğu için bu kadar itina gösteriyoruz. Eşşek kadar arabada scooter aküsü gibi duruyor. Ters kutup başlı olmasaydı ben bilirdim yapacağımı. Çakardım 60 amperliği, geçer giderdi. Akü ömrünü yarıladıktan sonra dediğin naneler olur zaten. Carta curta titremeye başlar. Şarz dinamosu da önemli tabi. Kömürleri azalınca aküyü tam şarz edemez ve bu da akünün daha çabuk bitmesine sebep olur...
  • hacu olacak şahin-doğan,çakacan 80lik aküyü
    ama bizim araçlarda farkettiyseniz marş motoru+ateşleme sistemi çok kuvvetli,ben 2 saat boyunca kısa farları açık unutup da tek marşta(nazlanarak da olsa) motorun çalıştığını tecrübe ettim.. eski arabamda bi işim olduğundan yarım saat garajı aydınlatsın diye yaktığım farlar da 60lik aküyü bitirmişti,marş tık diyo peygamber demiyodu..kalite farkı işte..bence bu akü 45lik ama 60lığı da aratmıyor(şu farların kısılması hariç),arabada bi yere gidip de saatlerce müzik dinleyip+cam aç-kapa yaptığımı bilirim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.