Şimdi Ara

civic satıp başka araç almak !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese kazasız iyi sürüşler.
    Şu an 2011 model Honda civic elegance otm. vites aracım var. Aracı geçen sene aldım bir yıldır sorunsuz bi şekilde biniyorum. Araç aldığımda 30k km de idi şimdi 65k ya yaklaştı.yani yılda 30k km yapıyorum. Bu arada aracım lpgli :))
    Aracin yakıtından memnunum beni üzmüyor. Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor. Sormak istediğim şey;
    Sizce bu aracı satıp dizel manuel bi araçmı almalıyım yoksa daha düşük model 2000 motor bi araç mı almalıyım.
    Bütçe 50-60 bin arası olacak. Özellik olarak istediğim Honda bana yetiyordu yani o ayarda olup daha performanslı bi araç istiyorum.
    Düşündüğüm araçlar;
    Kia cee'd ( çok tavsiye edilmiyor fiyatından dolayı )
    2012 manuel Honda civic ( manuel olduğundan performans olarak daha iyidir diye düşünüyorum)
    2006-2007 BMW 3.20i veya 3.20d
    Son olarak ta Honda Crv 2008 model
    Siz olsanız ne yapardınız arkadaşlar yeni fikirlere açığım.
    Şimdiden güzel yorumlarınız için teşekkürler.







  • 2000 motor aracın 100k km den aşağısı zor bulunur. Focus tdci 110 bg işinizi görür ama iç mekan daralır.
  • 60 bine yeni kasa garantili accord alırdım hatta bu gün baktım çok hoşuma gitti örnek olması açısından .

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-kahraman-otomotiv-den-2009-honda-accord-executive-174536525/detay/

    Garantilisine bakabilirsiniz .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samsun__ -- 14 Ağustos 2014; 2:35:19 >
  • İlla ki dizel otomatik istiyorsanız fluance edc olabilir yokuşlarda benzinli den çok daha rahat çıkar.

    Manuel derseniz focus,i30,jetta...
    2000cc o meblaya passat, insignia, mondeo gelir ama model yılı olarak 2009-2010 kilometrede yüksek olur biraz.
  • Toyota Avensis bakın derim... japon a alıştıysanız başka araçlar zor tatmin eder... Accord u da es geçmemek lazım...
  • okanbey123 O kullanıcısına yanıt
    Ayni aractan bende de var ayni sikintilari bende yasiyorum. Crv yi eleyin direk civicten daha hantal oldugunu soyleyen cok.
  • Hocam yokus dediginiz en uzunu 3-4 kmdir. Fazla yakacagi ne kadar olabilirki? Bende ayni araca sahibim. Uzun yolda manuelde kullaniyorum, cunku kendi bi dueup bi yukseltmesin diye. Mesela normal hizim 130 diyelim. İlerde yokusu gorunce 160 a cikiyorum. Yokusu tirmanirken sabit gaz verdigim icin o zaten 120-110 a dusuyor. 110 un altina duserse de 4 e cekiyorum ki max tork egrisine yaklassin.hadi cok cok dik yokussa 3 e cekiyorum 4000-5000 devirde tirmaniyorum. Bu surecin toplami zaten 3-4 km 2-3 dakikalik surec
  • Manuel honda civctede vitesi düşurmeniz gerekir yokuş çıkarken. Sonuçta atmosferik motor mantığı aynı çalışiyor. Dizel Fluence, focus, ya da bütçeyi arttırıp yeni 1.6 dizel opel astra düşünebilirsiniz. Size turbo lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Hocam yokus dediginiz en uzunu 3-4 kmdir. Fazla yakacagi ne kadar olabilirki? Bende ayni araca sahibim. Uzun yolda manuelde kullaniyorum, cunku kendi bi dueup bi yukseltmesin diye. Mesela normal hizim 130 diyelim. İlerde yokusu gorunce 160 a cikiyorum. Yokusu tirmanirken sabit gaz verdigim icin o zaten 120-110 a dusuyor. 110 un altina duserse de 4 e cekiyorum ki max tork egrisine yaklassin.hadi cok cok dik yokussa 3 e cekiyorum 4000-5000 devirde tirmaniyorum. Bu surecin toplami zaten 3-4 km 2-3 dakikalik surec

    3. Vitese kadar dusuyorsa arac dolu mu bilmiyorum ama konfor acisindan kotu birsey..hele ki manuel olursa o vitesleri degistirirken insan arabadan sogur..dci kullanmistim bundan önce.. vitesi 4 e dusurdugumu bile nadir hatirlarim.. dizel baskaymis meger
  • Otomatik vites arac.tork konvertorlu ve Vitesi kulakcikla dusurdugun icin birsey hissettirmiyor ve yormuyor. 3.vitese dusurme sebebimi aciklamistim, her zaman gerekli olmuyor.gaza cok basmak yerine sabit gazla cikmak icin vites dusuruyorum. Yokusu 110 la cikmak istiyorsan 5. Viteste devam edebilirsin. Soyle de bir avantaji var. 5. Vites 3000 devirde 150km/h hiza ulasiyor. Uzun yolda lpg ile dizele yakit olarak cok rahat kafa tutabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Otomatik vites arac.tork konvertorlu ve Vitesi kulakcikla dusurdugun icin birsey hissettirmiyor ve yormuyor. 3.vitese dusurme sebebimi aciklamistim, her zaman gerekli olmuyor.gaza cok basmak yerine sabit gazla cikmak icin vites dusuruyorum. Yokusu 110 la cikmak istiyorsan 5. Viteste devam edebilirsin. Soyle de bir avantaji var. 5. Vites 3000 devirde 150km/h hiza ulasiyor. Uzun yolda lpg ile dizele yakit olarak cok rahat kafa tutabiliyorsunuz.
    "Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor."

    sonrada 2000 motor mu alsam diyorsunuz. Kendinizle çelişkidesiniz 125hp arac kullanmayı bildikten sonra diger 1.6 motorlardan geri kalmaz.

    yinede yokuş takıntınız varsa 2000 motorda olsa benzinli almayın bence dizel bir araç bakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNF0RGIVEN

    "Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor."

    sonrada 2000 motor mu alsam diyorsunuz. Kendinizle çelişkidesiniz 125hp arac kullanmayı bildikten sonra diger 1.6 motorlardan geri kalmaz.

    yinede yokuş takıntınız varsa 2000 motorda olsa benzinli almayın bence dizel bir araç bakın.

    Alıntıları Göster
    1.6 TDİ Jetta ya bakın derim. Çekik gözlülerin ürettikleri geri teknolojili, yamru yumru asimetrk dashboard lu garip arabalardan da soğumuş olursunuz. Zararın neresinden dönülse kardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan3156 -- 14 Ağustos 2014; 10:47:43 >




  • accord ya da mazda 6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    1.6 TDİ Jetta ya bakın derim. Çekik gözlülerin ürettikleri geri teknolojili, yamru yumru asimetrk dashboard lu garip arabalardan da soğumuş olursunuz. Zararın neresinden dönülse kardır.

    geri teknoloji deyip tdi jeta öneriyorsunuz. hadi honda toyota turbo üretmiyor ama atmosferikten en fazla gücü alıyorlar peki dizeller arasında jettadan daha yavaş olan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    accord ya da mazda 6
    CR-V iyi bir tercih olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNF0RGIVEN

    "Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor."

    sonrada 2000 motor mu alsam diyorsunuz. Kendinizle çelişkidesiniz 125hp arac kullanmayı bildikten sonra diger 1.6 motorlardan geri kalmaz.

    yinede yokuş takıntınız varsa 2000 motorda olsa benzinli almayın bence dizel bir araç bakın.

    Kullanmayı bilmekten kastınız nedir zaten araç düz yolda çok iyi hem performans olarak hem de yakıt olarak benim aracı kullandığım yer ufak bi ilçe yani trafik denen birşey yok genelde de uzun yol yaptığımdan boyle bisey düşündüm acaba macera mı ariyorum diye forumda danışmak istedim. Araç 3 bin devirde 150 yapiyor buda yokuşlarda hantal kalmasına sebep oluyor diye düşünüyorum belki de yanlış düşünüyorumdur. Babamda 2011 model avensis var 132 hp manüel 6 ileri o yokuşlarda daha az hız kaybı yapıyor vites düşürmeme pek gerek kalmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanbey123


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNF0RGIVEN

    "Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor."

    sonrada 2000 motor mu alsam diyorsunuz. Kendinizle çelişkidesiniz 125hp arac kullanmayı bildikten sonra diger 1.6 motorlardan geri kalmaz.

    yinede yokuş takıntınız varsa 2000 motorda olsa benzinli almayın bence dizel bir araç bakın.

    Kullanmayı bilmekten kastınız nedir zaten araç düz yolda çok iyi hem performans olarak hem de yakıt olarak benim aracı kullandığım yer ufak bi ilçe yani trafik denen birşey yok genelde de uzun yol yaptığımdan boyle bisey düşündüm acaba macera mı ariyorum diye forumda danışmak istedim. Araç 3 bin devirde 150 yapiyor buda yokuşlarda hantal kalmasına sebep oluyor diye düşünüyorum belki de yanlış düşünüyorumdur. Babamda 2011 model avensis var 132 hp manüel 6 ileri o yokuşlarda daha az hız kaybı yapıyor vites düşürmeme pek gerek kalmıyor.

    kastım şu; (öncelikle belirteyim kullandıgınız aracı çok iyi biliyorum) Sİzin araç otomatik oldugu için dişli oranları bir hayli uzun, bu size uzun yolda yakıt avantajı ve motor sessizligi olarak geri dönüyor.Dezavantajı da yokuş çıkacagınız zaman düzdeki hızınız ile girdiginizde 152nm tork onuda 4300 devirde veriyor. yani kısacası vetes düşmesin istiyorsanız hızınızı arttırmanız lazım. BU özellikte hemen hemen her atmosferik 1.6 için geçerli birde otomatik olup dişli oranları uzayınca kaçınılmaz.o yüzden hızınızı biraz arttırırsanız normal yokuşlarda 4. vites ile bitirirsiniz.
    bu durum sizin için çok can sıkıcıysa ilk mesajımda da belirttigim gibi dizel bir araç tercih etmeniz en kötü turbo benzinli bir araç almanızı öneririm.
    bence aracınızdan memnunsanız çok takılmayın bu konuya şahsi fikrim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanbey123

    quote:

    Orijinalden alıntı: UNF0RGIVEN

    "Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor."

    sonrada 2000 motor mu alsam diyorsunuz. Kendinizle çelişkidesiniz 125hp arac kullanmayı bildikten sonra diger 1.6 motorlardan geri kalmaz.

    yinede yokuş takıntınız varsa 2000 motorda olsa benzinli almayın bence dizel bir araç bakın.

    Kullanmayı bilmekten kastınız nedir zaten araç düz yolda çok iyi hem performans olarak hem de yakıt olarak benim aracı kullandığım yer ufak bi ilçe yani trafik denen birşey yok genelde de uzun yol yaptığımdan boyle bisey düşündüm acaba macera mı ariyorum diye forumda danışmak istedim. Araç 3 bin devirde 150 yapiyor buda yokuşlarda hantal kalmasına sebep oluyor diye düşünüyorum belki de yanlış düşünüyorumdur. Babamda 2011 model avensis var 132 hp manüel 6 ileri o yokuşlarda daha az hız kaybı yapıyor vites düşürmeme pek gerek kalmıyor.

    Alıntıları Göster
    Civic'e pazarlık edelim hocam ne istiyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanbey123

    Herkese kazasız iyi sürüşler.
    Şu an 2011 model Honda civic elegance otm. vites aracım var. Aracı geçen sene aldım bir yıldır sorunsuz bi şekilde biniyorum. Araç aldığımda 30k km de idi şimdi 65k ya yaklaştı.yani yılda 30k km yapıyorum. Bu arada aracım lpgli :))
    Aracin yakıtından memnunum beni üzmüyor. Fakat otomatik olmasından dolayı yokuşlarda hantal kalıyor. Gaza bastığım zaman bi alt vitese geçtiğinden bu seferde çok yakıyor. Sormak istediğim şey;
    Sizce bu aracı satıp dizel manuel bi araçmı almalıyım yoksa daha düşük model 2000 motor bi araç mı almalıyım.
    Bütçe 50-60 bin arası olacak. Özellik olarak istediğim Honda bana yetiyordu yani o ayarda olup daha performanslı bi araç istiyorum.
    Düşündüğüm araçlar;
    Kia cee'd ( çok tavsiye edilmiyor fiyatından dolayı )
    2012 manuel Honda civic ( manuel olduğundan performans olarak daha iyidir diye düşünüyorum)
    2006-2007 BMW 3.20i veya 3.20d
    Son olarak ta Honda Crv 2008 model
    Siz olsanız ne yapardınız arkadaşlar yeni fikirlere açığım.
    Şimdiden güzel yorumlarınız için teşekkürler.

    Şanzumanin yagini degistirin. Farki göreceksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    1.6 TDİ Jetta ya bakın derim. Çekik gözlülerin ürettikleri geri teknolojili, yamru yumru asimetrk dashboard lu garip arabalardan da soğumuş olursunuz. Zararın neresinden dönülse kardır.

    Plastik jettayi mi tavsiye ediyosunuz :D guldurmeyin beni :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.