400bin km yi taksideki şahinler yapiyor yağını zamanında değiştir iyi bakımla en az 700bin km gider şaka deyil
quote:
Orijinalden alıntı: kokainman
400bin km yi taksideki şahinler yapiyor yağını zamanında değiştir iyi bakımla en az 700bin km gider şaka deyil
dediklerinizde haklı olabilirsiniz ama bir şahin in o kadar km yapması pek inanılacak gibi değil
quote:
Orjinalden alıntı: kokainman
400bin km yi taksideki şahinler yapiyor yağını zamanında değiştir iyi bakımla en az 700bin km gider şaka deyil
quote:
Orijinalden alıntı: kokainman
400bin km yi taksideki şahinler yapiyor yağını zamanında değiştir iyi bakımla en az 700bin km gider şaka deyil
quote:
Orjinalden alıntı: kokainman
400bin km yi taksideki şahinler yapiyor yağını zamanında değiştir iyi bakımla en az 700bin km gider şaka deyil
Hiç sanmıyorum o kadarda kolay değil. Bırak şahinleri focuslar, 307ler astralar... daha 150.000i devirmeden bir sürü sorun çıkarıyolar
quote:
Orijinalden alıntı: meke
Ben servisteyken 120.000 oldu, maşallah muhabbeti yapıyorduk.
başka bir usta gelip "buda birşeymi, şu liftteki civic 500.000 de, daha motor kapağı açılmadı" dedi.
Alıntıları Göster
benzinli araç 150bin km motor yermiymiş yapmayın sorun taksicilere en az 10şöför kullaniyor yine 250bin km gidiyolar bmw ler hariç tabii onlar yüzbinde dama der honda cıvıc in motorunu kullanmakla bitiren olmaz yağını suyunu boşaltsan belki öyle biter harart göstergesine bakan şöför aracın yağını suyunu kontröl eden söför motor bitiremez dizeller harıç onlarda sadece 3000cc ve üstü alt cc ler 80binden sonra ne yapar bilinmez
quote:
Orijinalden alıntı: kokainman
benzinli araç 150bin km motor yermiymiş yapmayın sorun taksicilere en az 10şöför kullaniyor yine 250bin km gidiyolar bmw ler hariç tabii onlar yüzbinde dama der honda cıvıc in motorunu kullanmakla bitiren olmaz yağını suyunu boşaltsan belki öyle biter harart göstergesine bakan şöför aracın yağını suyunu kontröl eden söför motor bitiremez dizeller harıç onlarda sadece 3000cc ve üstü alt cc ler 80binden sonra ne yapar bilinmez
Alıntıları Göster
eski şirketimden iki örnek vereyim,
2003 corolla 220.000 km de motor değişmişti, 6 kusur milyr masrof çıkmiştı 2003 dizel clio 120.000 de motor iptal olmuştu, şirket direk sattı ama bunlar istisna olabilir birde şirket arabalarının kullanım koşulları çok farklı biliyosunuz bu ornekleri genelleme için kullanmak yanlış olur....
aracınız ne marka olursa olsun yağını suyunu kontrol ediniz kitapçığı okuyun 5 dakkalık işlem için 5 gün bekleyip 5 bin ytl harcamayın hümmalı kullanım araç ömrünü maximum bitirir arabayı zart diye geri vitese koymayın araba durmadan geriyken ileri ileriyken geri yapmayın şanzımanın a koyarsınız yokuşlarda elfirenini kullanın bir araç azami debraj balatasının ömrü 100 bin km olduğunu untmayın daha erken bitmisse sizdeki eksikliği tamamlayın gaz pedalının 4/1 ine basınız aracı max 3bin devirde bir üst vitese atınız motor çalışma düzeni bozulana kadar üst viteslerde kullanın aracı çalıştırıken boşaatın ayağınız debriyajda olsun araç arası mesafe herzaman uzun olsun 80km hızın çok büyük hız olduğunu ununtmayın ohızla yapılan kazaların ölümcül olacağı aklınızda olsun emniyet kemeri daima takılı olsun en yüksek hızınız 120 olursa kaza rızkınız minimuma inecektir 190la giden aracın kazayapması halinde havada enaz 7 takla atması mümkündür
quote:
Orijinalden alıntı: kokainman
aracınız ne marka olursa olsun yağını suyunu kontrol ediniz kitapçığı okuyun 5 dakkalık işlem için 5 gün bekleyip 5 bin ytl harcamayın hümmalı kullanım araç ömrünü maximum bitirir arabayı zart diye geri vitese koymayın araba durmadan geriyken ileri ileriyken geri yapmayın şanzımanın a koyarsınız yokuşlarda elfirenini kullanın bir araç azami debraj balatasının ömrü 100 bin km olduğunu untmayın daha erken bitmisse sizdeki eksikliği tamamlayın gaz pedalının 4/1 ine basınız aracı max 3bin devirde bir üst vitese atınız motor çalışma düzeni bozulana kadar üst viteslerde kullanın aracı çalıştırıken boşaatın ayağınız debriyajda olsun araç arası mesafe herzaman uzun olsun 80km hızın çok büyük hız olduğunu ununtmayın ohızla yapılan kazaların ölümcül olacağı aklınızda olsun emniyet kemeri daima takılı olsun en yüksek hızınız 120 olursa kaza rızkınız minimuma inecektir 190la giden aracın kazayapması halinde havada enaz 7 takla atması mümkündür
güncell diyelim
quote:
Orijinalden alıntı: wolf_HKN
güncell diyelim
Alıntıları Göster
2005 civic 75000km...
quote:
Orijinalden alıntı: janyazgan
2005 civic 75000km...
Alıntıları Göster
2007 Civic HB 21 bin km Ne kullanmışım Aralıkta alındı.
quote:
Orijinalden alıntı: funkmaster
2007 Civic HB 21 bin km Ne kullanmışım Aralıkta alındı.
Alıntıları Göster
2001 polo tdi 440.000 km'de gördüm geçen hafta pazarda gözlerime inanamadım.bende de 2007 polo tdi var darısı başıma...
quote:
Orijinalden alıntı: bocukler
2001 polo tdi 440.000 km'de gördüm geçen hafta pazarda gözlerime inanamadım.bende de 2007 polo tdi var darısı başıma...
Alıntıları Göster
inşallah darısı başına
quote:
Orjinalden alıntı: bocukler
2001 polo tdi 440.000 km'de gördüm geçen hafta pazarda gözlerime inanamadım.bende de 2007 polo tdi var darısı başıma...
quote:
Orijinalden alıntı: wolf_HKN
inşallah darısı başına
quote:
Orjinalden alıntı: bocukler
2001 polo tdi 440.000 km'de gördüm geçen hafta pazarda gözlerime inanamadım.bende de 2007 polo tdi var darısı başıma...
Alıntıları Göster
94 veya 93 modeldi tam hatırlamıyorum ama 2 yıl kadar önce servise 500 bin bakım için civic geldiğini gözümle gördüm ve bu araç o zamanın hondanınj çıkardığı ve sadece yetkili servislere dağıttığı aylık dergisinede manşet olmuştu derginin adı dream servislere gidip bakarsanız eski sayılarına bulacaksınız.
quote:
Orijinalden alıntı: barhonda^^
94 veya 93 modeldi tam hatırlamıyorum ama 2 yıl kadar önce servise 500 bin bakım için civic geldiğini gözümle gördüm ve bu araç o zamanın hondanınj çıkardığı ve sadece yetkili servislere dağıttığı aylık dergisinede manşet olmuştu derginin adı dream servislere gidip bakarsanız eski sayılarına bulacaksınız.
Alıntıları Göster
dondanın motoru da km yapmakla bitmez motora katkı yağı koyarsan biter buda kulaklara küpe olsun.kesinlikle castrol gtx magnatec 10w/40 yağ dışında ekstra bişi koymayın .motoru kitletirsiniz ayrıca diğer arabalarda çok önemli olmasada hondalarda şanzıman yağı çok önemli mutlaka geciktirmeden değiştirin buji ömrü 40 bin yağ filresi:10 bin benzin filtresi :40 bin triger ve diğer kayışlar :100 bin değişir 150 binde kopar baskıbalata 150 ile 200 bin arkada travers takozlarıda yırtılmışsa değiştirin yoksa ses yapar
hangi arabanın kayışı100bini geçer bana bi söleyin yaa bu adamların 100 bini geçiyor okadar kaliteli mazemeden üretiyolar ki bu kadar dayanıyor. yağa katkı koymayın dememin sebebi motorda yağın geçtiği kanalların genişliği bir bilm kalınlığı kadar milimetrenin 10 da 1 i kadar hal böle olunca katkı yağları kalın ve yapışkan oluyor be bu kanalları tıukıyor
arkadasimda Toyota Carina var 96 model 370bin km saat gibi calisiyor problem cikardigini gormedim.
quote:
Orijinalden alıntı: eraycanli
arkadasimda Toyota Carina var 96 model 370bin km saat gibi calisiyor problem cikardigini gormedim.
up
quote:
Orijinalden alıntı: barhonda^^
dondanın motoru da km yapmakla bitmez motora katkı yağı koyarsan biter buda kulaklara küpe olsun.kesinlikle castrol gtx magnatec 10w/40 yağ dışında ekstra bişi koymayın .motoru kitletirsiniz ayrıca diğer arabalarda çok önemli olmasada hondalarda şanzıman yağı çok önemli mutlaka geciktirmeden değiştirin buji ömrü 40 bin yağ filresi:10 bin benzin filtresi :40 bin triger ve diğer kayışlar :100 bin değişir 150 binde kopar baskıbalata 150 ile 200 bin arkada travers takozlarıda yırtılmışsa değiştirin yoksa ses yapar
hangi arabanın kayışı100bini geçer bana bi söleyin yaa bu adamların 100 bini geçiyor okadar kaliteli mazemeden üretiyolar ki bu kadar dayanıyor. yağa katkı koymayın dememin sebebi motorda yağın geçtiği kanalların genişliği bir bilm kalınlığı kadar milimetrenin 10 da 1 i kadar hal böle olunca katkı yağları kalın ve yapışkan oluyor be bu kanalları tıukıyor
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: barhonda
dondanın motoru da km yapmakla bitmez motora katkı yağı koyarsan biter buda kulaklara küpe olsun.kesinlikle castrol gtx magnatec 10w/40 yağ dışında ekstra bişi koymayın .motoru kitletirsiniz ayrıca diğer arabalarda çok önemli olmasada hondalarda şanzıman yağı çok önemli mutlaka geciktirmeden değiştirin buji ömrü 40 bin yağ filresi:10 bin benzin filtresi :40 bin triger ve diğer kayışlar :100 bin değişir 150 binde kopar baskıbalata 150 ile 200 bin arkada travers takozlarıda yırtılmışsa değiştirin yoksa ses yapar
hangi arabanın kayışı100bini geçer bana bi söleyin yaa bu adamların 100 bini geçiyor okadar kaliteli mazemeden üretiyolar ki bu kadar dayanıyor. yağa katkı koymayın dememin sebebi motorda yağın geçtiği kanalların genişliği bir bilm kalınlığı kadar milimetrenin 10 da 1 i kadar hal böle olunca katkı yağları kalın ve yapışkan oluyor be bu kanalları tıukıyor
2000 model citroen xsara 1.6i aracım 124.000km'de baskı balata hala orijinal ve kaçırma fln yapmıyor....
quote:
Orijinalden alıntı: DNZ_84
quote:
Orjinalden alıntı: barhonda
dondanın motoru da km yapmakla bitmez motora katkı yağı koyarsan biter buda kulaklara küpe olsun.kesinlikle castrol gtx magnatec 10w/40 yağ dışında ekstra bişi koymayın .motoru kitletirsiniz ayrıca diğer arabalarda çok önemli olmasada hondalarda şanzıman yağı çok önemli mutlaka geciktirmeden değiştirin buji ömrü 40 bin yağ filresi:10 bin benzin filtresi :40 bin triger ve diğer kayışlar :100 bin değişir 150 binde kopar baskıbalata 150 ile 200 bin arkada travers takozlarıda yırtılmışsa değiştirin yoksa ses yapar
hangi arabanın kayışı100bini geçer bana bi söleyin yaa bu adamların 100 bini geçiyor okadar kaliteli mazemeden üretiyolar ki bu kadar dayanıyor. yağa katkı koymayın dememin sebebi motorda yağın geçtiği kanalların genişliği bir bilm kalınlığı kadar milimetrenin 10 da 1 i kadar hal böle olunca katkı yağları kalın ve yapışkan oluyor be bu kanalları tıukıyor
2000 model citroen xsara 1.6i aracım 124.000km'de baskı balata hala orijinal ve kaçırma fln yapmıyor....
Alıntıları Göster
benim araçta 150.000 km de hala orijinal baskısını kullanıyorum kaçırma falanda yapmıyor
quote:
Orjinalden alıntı: 06JR530
quote:
Orjinalden alıntı: barhonda
dondanın motoru da km yapmakla bitmez motora katkı yağı koyarsan biter buda kulaklara küpe olsun.kesinlikle castrol gtx magnatec 10w/40 yağ dışında ekstra bişi koymayın .motoru kitletirsiniz ayrıca diğer arabalarda çok önemli olmasada hondalarda şanzıman yağı çok önemli mutlaka geciktirmeden değiştirin buji ömrü 40 bin yağ filresi:10 bin benzin filtresi :40 bin triger ve diğer kayışlar :100 bin değişir 150 binde kopar baskıbalata 150 ile 200 bin arkada travers takozlarıda yırtılmışsa değiştirin yoksa ses yapar
hangi arabanın kayışı100bini geçer bana bi söleyin yaa bu adamların 100 bini geçiyor okadar kaliteli mazemeden üretiyolar ki bu kadar dayanıyor. yağa katkı koymayın dememin sebebi motorda yağın geçtiği kanalların genişliği bir bilm kalınlığı kadar milimetrenin 10 da 1 i kadar hal böle olunca katkı yağları kalın ve yapışkan oluyor be bu kanalları tıukıyor
2000 model citroen xsara 1.6i aracım 124.000km'de baskı balata hala orijinal ve kaçırma fln yapmıyor....
hondanın motoru bitermi saçmalık derim heryeri arabanın bitsede motor hala çalışiyor olacaktır honda vtec
quote:
Orijinalden alıntı: daschund
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: dsc86
benim aracım honda değil ama... yazmak istedim... 93 renault manager.... 259.000 de babamın ilk arabası renault 12 si 1975 model şuan 4 .sahibinde ve 650.ooo km de imiş.... 6 kere km saatini sıfırlamış araba düşünün ...
Anadolunun köylerinde 1970 li yıllara ait renolar vardır. çoğunun kilometresi bile belli değildir artık saatleri çalışmadığından ama ben de 600.000 km. yapmış bir çok reno12 araba biliyorum hala motoru açılmamış vaziyette tıkır tıkır çalışıyor. Bide Reno12 lerin çakma gömlek dedikleri bir olay varmış çok basit bir şekilde gömlekler yerinden çıkartılıp yerine çok basit bir şekilde yenisi takılabiliyormuş. Böylece silindir taşlama piston ayarlama gibi işlerle de uğraşmak zorunda kalınmıyormuş.
Motor ömrü tamamen kullanımla ilgili bir olay ama genel olarak Toyota ve Honda motorları sınıflarında bariz daha güvenilir motorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: AO
quote:
Orjinalden alıntı: dsc86
benim aracım honda değil ama... yazmak istedim... 93 renault manager.... 259.000 de babamın ilk arabası renault 12 si 1975 model şuan 4 .sahibinde ve 650.ooo km de imiş.... 6 kere km saatini sıfırlamış araba düşünün ...
Anadolunun köylerinde 1970 li yıllara ait renolar vardır. çoğunun kilometresi bile belli değildir artık saatleri çalışmadığından ama ben de 600.000 km. yapmış bir çok reno12 araba biliyorum hala motoru açılmamış vaziyette tıkır tıkır çalışıyor. Bide Reno12 lerin çakma gömlek dedikleri bir olay varmış çok basit bir şekilde gömlekler yerinden çıkartılıp yerine çok basit bir şekilde yenisi takılabiliyormuş. Böylece silindir taşlama piston ayarlama gibi işlerle de uğraşmak zorunda kalınmıyormuş.
Motor ömrü tamamen kullanımla ilgili bir olay ama genel olarak Toyota ve Honda motorları sınıflarında bariz daha güvenilir motorlar.
Alıntıları Göster
bende 92 honda civic var 1,6 100 beygir 254 000 kmde hondacıya götürdüm motor çok iyi devam et dedi. üfleme falan yok motor güzel dedi. mesajları okudumda 98 model araç 400 000 kmde yuh dedim ozaman benim aracım kmsigayet iyi.
YANLIZ ARKADAŞLAR BİŞİ SORACAĞIM KM NİN SIFIRLANDIĞINI ANLAMAYA GİBİ Bİ İMKAN VARMI YADA ANLAYAN Bİ YER VARMI.