Şimdi Ara

Civic vtec 2 mi grande punto multijet mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
1
Favori
1.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yokmu fikrini söyleyecek başka arkadaşlar herkes bakıp gidiyor gitmeyin lütfen
  • Hangisini temiz bulursanız olur ikiside iyidir ama yaş farkı az olduğundan civic derim ben.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alabilecegin ve arta para kalabilecek bi araba bulmalisin ek aksesuarlar ile sagina soluna sportif cizgiler aksesuarlar ses sistemi beyaz far film ruzgarlik spor jant icerisi icinde susler peluslar filan yap sonra yemede yaninda yat aldigin araba standartindan farkli oldugunda zaten ilgi cekecektir.tecrube ile sabit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mixtiesto

    Alabilecegin ve arta para kalabilecek bi araba bulmalisin ek aksesuarlar ile sagina soluna sportif cizgiler aksesuarlar ses sistemi beyaz far film ruzgarlik spor jant icerisi icinde susler peluslar filan yap sonra yemede yaninda yat aldigin araba standartindan farkli oldugunda zaten ilgi cekecektir.tecrube ile sabit

    dostum o zamanda apaçi gibi gorunurum yani ben normal sakin kendi halinde bi adamım hiç öyle araba hastası hergün bi yerine bişeyler takıp sokup ekleyecek zamanım yok :) guzel dusuncelerın ıcın tesekur ederım fakat dedıgım gıbı ben normal boyle ıcıme sınecek atıyorum bı yere gıttıgınde bı kız arkadaşının yada iş yerınden arkadaşlarınla falan cıktıgında insanların ıcınden (ya bu araba ne bole ıyyyk) dememelerini istiyorum butcem dahılınde yoksa tabıkı bende bılırım bmw auidi premiumları :D




  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    2007 1,3 mj dinamik g. punto kullanıyorum.
    145,000 km yaptım.
    genel mana da memnunum, tavsiye ederim.
    3 kapılısı daha spor durur muhtemelen.(emotion donanımlı, 6 vites, 90 beygir ve camtavanlısı çok tatlı durur.)
    active değil de en azından dinamik almanı tavsiye ederim.
    bu arada doblo ya burun kıvıran hatundan uzak durman en hayırlısı olur.
  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    Su farkli olma farkindalik olayina neden apache deniliyor anlamak icin agir beyin jimlastigi yapiyorum ha zamanin yoksa araba ile ilgilenecek ona tamam.ama dediklerimi yapanlara apache demeyin inan cok sacma bi terim toyota gt86 hyundai coupe subaru impereza lancer evo bunlar fabrika cikisli olunca apache olmuyorda sonradan yaptirincami apache oluyor.yapmayin etmeyin polisler sikinti cikarmasa arabanin altina neon cekecem zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    2007 1,3 mj dinamik g. punto kullanıyorum.
    145,000 km yaptım.
    genel mana da memnunum, tavsiye ederim.
    3 kapılısı daha spor durur muhtemelen.(emotion donanımlı, 6 vites, 90 beygir ve camtavanlısı çok tatlı durur.)
    active değil de en azından dinamik almanı tavsiye ederim.
    bu arada doblo ya burun kıvıran hatundan uzak durman en hayırlısı olur.

    hocam tek kapı emotion 6 ileri 90 lıklar butcem yetmiyor aktive en boşu dynmacite aktive göre malzeme kalitesi koltuklar falan farklılık gosterıyomu acaba ? birde 150-200k da cogu punto dizel ıcın fazla fakat multıjet olunca ustaya gosterıp alınabılır dıye udusunuyorum ama bı yandada cıvıc daha agır oturaklı seri atik sorunsuz ayrıca gozumede guzel gorunuyo vtec2 ler hala modern c sınıfı bır cok araba gorunumunde gunumuzdede bence ozellıkle arkadan bakınca vtec 2 lere mest oluyorum

    haksızmıyım mix:)benım uğraşmam en fazla spoıler atmak olur body kıt lı vtec 2 lerde canlı durur ama he :D




  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    bekar adamsın, B segment bence yakışır bekara.
    modern dizeller iyi kullanılırsa 300 bin km lere kadar kullanılır diyorlar.
    dinamikte en belirgin fark dijital klima olmasıdır.(activede manuel)
    ve arka koltukların 40/60 oranında asimetrik katlanmasıdır(activede tek parça şeklinde katlanıyor)
    geri kalanlar ufak tefek farklar diye hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    bekar adamsın, B segment bence yakışır bekara.
    modern dizeller iyi kullanılırsa 300 bin km lere kadar kullanılır diyorlar.
    dinamikte en belirgin fark dijital klima olmasıdır.(activede manuel)
    ve arka koltukların 40/60 oranında asimetrik katlanmasıdır(activede tek parça şeklinde katlanıyor)
    geri kalanlar ufak tefek farklar diye hatırlıyorum.

    Anladm peki 150 binden sonra alsm sknti yasarmym.butceme uygn dusuk km li punto yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    forumlardan bildiğim kadarıyla 300 bin e kadar kullanılabilir günümüz dizelleri.
    mesela 400 bin ve yukarısı yapmış taksici (albea) lerden bahsedenler vardı.
    kullanana bağlı, şans işi artık. inş temiz kullanana denk gelirsin.
    ben hiç limitlerini zorlamadım(her vitesin 2000 devirinde kullandım ve km nin çoğunu şehirler arası yolda yaptım)
    garantisi bitmesine rağmen her 10,000 ve her 20,000 km de yetkili serviste periyodik bakımlarını yaptırdım.
    o yüzden benim aracım uzun km ler sorun çıkarmaz diye ümit ediyorum. inş yanılmam.
  • Punto multijet derim ben, dynamic ve esp paketli bulunur bu fiyata.. taksilerde 500binlerde rektefiyesiz gezenler var bu motorla; yemisim vtec i
    Civicin artısı arkadaki yasam alani, baska bir espirisi yok; ne c sinifinin ne de bagimsiz arka suspansiyonun hakkini veren bir araç değil. 1 bucuk sene kullandim, sıkıldım es donanim olani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi 15 yıllık araba alacaksın hala prim mrim diyorsun aklınızı başınıza toplayın ya

    Bu zihniyet 40 liraya satmaya çalışıyor bu kulusturleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 doblo classic, 2010 fiorino, 99 L300, 92 mazda 323 sedan(dökük) dilleri olsa da konuşsa.

    Özgüven yok özgüven.

    Ayrıca punto dynamic+skydome+95hp(6 fitesli olan) öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Punto al. Hem daha donanımlı hem daha yeni. Civic sanıldığı gibi kalite akan, konforlu bir araç değil. İstediğin şey gösterişse punto çok daha gösterişli. Civic eskidi ve apaçi arabası diye adını çıkarttılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Puntolarda aux girisi varmi hocam? Bde fabrika cikisi stock ses muzik sistemi nasil? Civicmi daha gucludur hoporlor ses sistemi olark punto mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatirladigim kadariyla track cdleri calip, alman araclari kadar yuksek seviyedeyken kaliteli ses veremiyordu vtec2.. ama renolardan iyi sistemi, ses kalitesi ve yuksekligi bakimindan.. onde iki kapida ve iki de arka pandizotta hoparlol vardi; bagajdakiler iceri koydugunuz esya yuksekse engel olabiliyordu.. direksiyondan kumanda yoktu, radyo anteni arka cama, rezistansa benzer bir sistemle entegre edilmis..

    Puntolarda aux var mi hatirlamiyorum ama opsiyonel olarak bagajn sag duvarinda woofer iceren bir ses sistemi alinabiliyordu; ilanlara bakarsaniz bazilarinda var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Hatirladigim kadariyla track cdleri calip, alman araclari kadar yuksek seviyedeyken kaliteli ses veremiyordu vtec2.. ama renolardan iyi sistemi, ses kalitesi ve yuksekligi bakimindan.. onde iki kapida ve iki de arka pandizotta hoparlol vardi; bagajdakiler iceri koydugunuz esya yuksekse engel olabiliyordu.. direksiyondan kumanda yoktu, radyo anteni arka cama, rezistansa benzer bir sistemle entegre edilmis..

    Puntolarda aux var mi hatirlamiyorum ama opsiyonel olarak bagajn sag duvarinda woofer iceren bir ses sistemi alinabiliyordu; ilanlara bakarsaniz bazilarinda var..



    Teşekür ederim punto ve vtec2 lerin ses kalite derinlik güc olarak fabrika çıkışları hangisinn iyi olur bu durumda ? yani reno lardan iyi olan vtec2 mi yoksa woofer sız orjinal hali ile punto mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Hatirladigim kadariyla track cdleri calip, alman araclari kadar yuksek seviyedeyken kaliteli ses veremiyordu vtec2.. ama renolardan iyi sistemi, ses kalitesi ve yuksekligi bakimindan.. onde iki kapida ve iki de arka pandizotta hoparlol vardi; bagajdakiler iceri koydugunuz esya yuksekse engel olabiliyordu.. direksiyondan kumanda yoktu, radyo anteni arka cama, rezistansa benzer bir sistemle entegre edilmis..

    Puntolarda aux var mi hatirlamiyorum ama opsiyonel olarak bagajn sag duvarinda woofer iceren bir ses sistemi alinabiliyordu; ilanlara bakarsaniz bazilarinda var..



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2002-model-honda-civic-vtech-231560680/detay


    bu araba için konuştum satıcı parça parça 8000 tl hasar kaydı var ve on kaput + sol camurluk degısmıs islem gormuş dedi tek guvenemedıgım tarafı eleman al-sat çıyım ben dedi 23 e anlaştım alınırmı sizce ?




  • Upp

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.