Şimdi Ara

Civic VTEC2 mi ? Ocavia TSI mı ? Focus GHİA mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
2
Favori
3.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    Çok teşekkür ederim bilgileriniz için. Civic yoluna girdik temiz vtec2 bulunca alıcam. Tabi sahibinden de uçuk fiiyatlı vtec es leri gördükçe kan beynime sıçrıyor. Adam 38 bin istiyor evet şaka değil. 2005 model vtec es. Kilometresi düşük ama ben 35 e çıksam direk dream falan alırım.(bi üst kasa yani)

    Rica ederim. LS değilde ES modeli tercih etmeniz daha iyi olacaktır çünkü vitesinden konsoldaki bir kaç makyaja kadar daha çekici hale getirdiler ES ile birlikte.

    Ufak bir araştırma ile şunları buldum, temiz gözüküyorlar.

    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/4099906
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/3954451 (Bagaj kapağı değişmiş ama arkadan darbesi olsa arka tampon da değişirdi.)
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/4064745


    Ayrıca 500 bin $ a kendi Civic'imi satıyorum, bilginiz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    5600 rpm VTEC motordan mı bahsediyorsunuz anlayamadım?

    200 e kadar her türlü daha üstün demişsiniz.

    VTEC motor yüksek devirlerde kendini gösteren bir motordur. Yeni nesil Hondalarda ise i-VTEC motor kullanılır ki bu motor her devirde yüksek performansı hedefler.

    Yani VTEC motordan anlayıp da deviri ona göre kullanan biri görseydiniz Octavia'nın koltuğa yapıştırması size gayet normal bir şey gelirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 4 Şubat 2013; 20:46:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    5600 rpm VTEC motordan mı bahsediyorsunuz anlayamadım?

    200 e kadar her türlü daha üstün demişsiniz.

    VTEC motor yüksek devirlerde kendini gösteren bir motordur. Yeni nesil Hondalarda ise i-VTEC motor kullanılır ki bu motor her devirde yüksek performansı hedefler.

    Yani VTEC motordan anlayıp da deviri ona göre kullanan biri görseydiniz Octavia'nın koltuğa yapıştırması size gayet normal bir şey gelirdi.

    tabı kı bu vıdeodakı vtec den bahsetmıyorum.benım bahsettıgım vtec 2012 de cıkan yenı kasadakı motor ve 2008 ıle 2012 arasındakı cıvıcdekı motor.bu ıkı aracı da kullandım octavia tsi 122 beygırı de kullandım kesınlıkle kalkışlarda octavıa nın tadını vermıyorlar.ve bu ıkı cıvıcde 7200 de kesıcı var burdakı gıbı 9 bın devıre cıkmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    5600 rpm VTEC motordan mı bahsediyorsunuz anlayamadım?

    200 e kadar her türlü daha üstün demişsiniz.

    VTEC motor yüksek devirlerde kendini gösteren bir motordur. Yeni nesil Hondalarda ise i-VTEC motor kullanılır ki bu motor her devirde yüksek performansı hedefler.

    Yani VTEC motordan anlayıp da deviri ona göre kullanan biri görseydiniz Octavia'nın koltuğa yapıştırması size gayet normal bir şey gelirdi.

    tabı kı bu vıdeodakı vtec den bahsetmıyorum.benım bahsettıgım vtec 2012 de cıkan yenı kasadakı motor ve 2008 ıle 2012 arasındakı cıvıcdekı motor.bu ıkı aracı da kullandım octavia tsi 122 beygırı de kullandım kesınlıkle kalkışlarda octavıa nın tadını vermıyorlar.ve bu ıkı cıvıcde 7200 de kesıcı var burdakı gıbı 9 bın devıre cıkmıyor

    Video da VTEC i anlatmaya çalıştım.

    Sizin bahsettiğiniz 8 ve 9. nesil Civic ki onlarda VTEC değil i-VTEC motor kullanılıyor.

    7. nesil yani konu sahibinin almayı planladığı araçta ise VTEC motor kullanılıyor.

    Aslında VTEC 5500 devirde kendini açarken 2001 ve 2006 modeller arasındaki Civic ler ekonomiyi hedefliyip 3300 devirde VTEC açıyor.

    Yani 3300 de VTEC açması da kalkışa büyük bir fayda sağlıyor.

    Yeni ve bir önceki kasa Civic'in performansı 7. nesil Civic performansından daha iyi değil hatta daha kötü. Belki ağırlıkları fazla o yüzden olabilir ama yeni kasa Civic hiçbir yönden bana keyif vermedi.

    Gel gelelim bizim bahsettiğimiz ne 8. nesil ne de 9. nesil Civicler. Bizim bahsettiğimiz 7. nesil.




  • Kesinlikle focus durum el veriyorsa focus alınmalı.

    Yakıt-ikinci el-konfor-yalıtım gibi özelliklerde 3 araçtan iyi derecede.


    Evet civic'in 20 kuruş yaktığı yerde focus 12 kuruş yakar. yalıtım konfor yol tutuşu donanım gibi özellikleri saymıyorum. Ve hepsinden ziyada daha yeni bir araç almış olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    Çok teşekkür ederim bilgileriniz için. Civic yoluna girdik temiz vtec2 bulunca alıcam. Tabi sahibinden de uçuk fiiyatlı vtec es leri gördükçe kan beynime sıçrıyor. Adam 38 bin istiyor evet şaka değil. 2005 model vtec es. Kilometresi düşük ama ben 35 e çıksam direk dream falan alırım.(bi üst kasa yani)

    Rica ederim. LS değilde ES modeli tercih etmeniz daha iyi olacaktır çünkü vitesinden konsoldaki bir kaç makyaja kadar daha çekici hale getirdiler ES ile birlikte.

    Ufak bir araştırma ile şunları buldum, temiz gözüküyorlar.

    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/4099906
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/3954451 (Bagaj kapağı değişmiş ama arkadan darbesi olsa arka tampon da değişirdi.)
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/4064745


    Ayrıca 500 bin $ a kendi Civic'imi satıyorum, bilginiz olsun.

    Dostum valit ayırıp araştırmışsın saol fakat manuel düşünüyorum. Honda hayat onda :D




  • vtec 2
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    5600 rpm VTEC motordan mı bahsediyorsunuz anlayamadım?

    200 e kadar her türlü daha üstün demişsiniz.

    VTEC motor yüksek devirlerde kendini gösteren bir motordur. Yeni nesil Hondalarda ise i-VTEC motor kullanılır ki bu motor her devirde yüksek performansı hedefler.

    Yani VTEC motordan anlayıp da deviri ona göre kullanan biri görseydiniz Octavia'nın koltuğa yapıştırması size gayet normal bir şey gelirdi.

    tabı kı bu vıdeodakı vtec den bahsetmıyorum.benım bahsettıgım vtec 2012 de cıkan yenı kasadakı motor ve 2008 ıle 2012 arasındakı cıvıcdekı motor.bu ıkı aracı da kullandım octavia tsi 122 beygırı de kullandım kesınlıkle kalkışlarda octavıa nın tadını vermıyorlar.ve bu ıkı cıvıcde 7200 de kesıcı var burdakı gıbı 9 bın devıre cıkmıyor

    Video da VTEC i anlatmaya çalıştım.

    Sizin bahsettiğiniz 8 ve 9. nesil Civic ki onlarda VTEC değil i-VTEC motor kullanılıyor.

    7. nesil yani konu sahibinin almayı planladığı araçta ise VTEC motor kullanılıyor.

    Aslında VTEC 5500 devirde kendini açarken 2001 ve 2006 modeller arasındaki Civic ler ekonomiyi hedefliyip 3300 devirde VTEC açıyor.

    Yani 3300 de VTEC açması da kalkışa büyük bir fayda sağlıyor.

    Yeni ve bir önceki kasa Civic'in performansı 7. nesil Civic performansından daha iyi değil hatta daha kötü. Belki ağırlıkları fazla o yüzden olabilir ama yeni kasa Civic hiçbir yönden bana keyif vermedi.

    Gel gelelim bizim bahsettiğimiz ne 8. nesil ne de 9. nesil Civicler. Bizim bahsettiğimiz 7. nesil.

    bu vtec2 lerde vtec 3300 devirde mi açılıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    tsı motoru vtecle kıyasladığımda gayet slow bir kalkış yaptı. Yani ikisini yanyana koyarak düşünmelisniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    Ayrıca yazılım ve chip tuning ile her araçta bir performans artışı oluyor. Burada ki tek sıkıntı Honda'ların beynine direk müdahele edilemiyor. Buna rağmen 3. seviye de yapılan bir Chip tuning de 30 bg fark oluşur ki zaten araç 110 bg. Focus ile kağıt üzerinde hemen hemen aynı seviyeye gelir fakat torku arttığı ve motoru da VTEC motor olduğu için pratikte araç Focus'dan çok daha performanslı bir araç olacaktır. Haa chip tuning yaptırılmalı mıdır? Kesinlikle hayır. %100 karşıyım.



    yani normal bir 1.6 110 PS lik lik Vteck iki yazılım lı Focustan dahadamı iyi ?

    Şaka gibi geldi bana ilk başta stock DPF si olmayan focusla baş etsin ;)) Tamam hafif gideri iyi ama remaplı bir focusu hayatta gecemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    tsı motoru vtecle kıyasladığımda gayet slow bir kalkış yaptı. Yani ikisini yanyana koyarak düşünmelisniz

    hocam sana bı ornek vereyım.ben arabamı honda plazadan ıkıncı el olarak aldım.hondanın satış elemanı bıle tsı cok delı gıden bı araba dıyordu.ve adamların altında sureklı cıvıc var.hem sıfır satıyorlar hemde takasla aldıkları ıkıncı el her modelı satıyorlar.bızım araba fabia 1.2 tsi.adamla arabayı gostermek ıcın gıderken kullandıgında cok delı bı performansı var dıyordu.sence vtec e gore hantal bı motor olsa bu adam o motoru o kadar begenırmı kı soyleyen hondanın satıs elemanı.bu arada yanlıs anlamayın ben vtec begenmeyen bırı degılım atmosferık motor alacak olsam vtec harıcı motor almam tek anlam veremedıgım tsı yı hantal bulmanız cunku 8 9 sn arasında 100 e cıkan bı motor.hem fabia 1.2 tsi de hemde octavia 1.4 tsi de bızzat denedıgım degerler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    3 araçta iyi araçlar.

    Benim tercihim Vtec2 olurdu.

    Sebebi; daha performanslı daha sorunsuz 2.eli daha iyi.

    Tsi Octaviada performanslı ama lpg sıkıntısı var.

    octavia tsi performans konusunda 200 e kadar her turlu vtec den daha ustun hocam.ancak 200 den sonra gecmeye baslar vtec

    Aynı cevabı sizede vereyim. Honda ile octavia performans açısından kıyaslamak at il eşşeği kıyaslamak gidibir. bugün 2 aracıda tandıklarım vasıtasıyla test ettim. Octavia kasası daha konforlu , donanımlı. Ama civic vtec le baş edecek gibi değil. Kalkışlarda yavaş kalıyor araç.

    hocam 1500 ıle 4 bın devır arasında 200 torku olan bı araba mı vtec den kalkısta agır kalıyor bu soz uzerıne sızle tartısmam bıle kolay gelsın.gaza bastıgınız gıbı koltuga yapıstırıyor kalkısta tsi nereye agır kalıyor.

    5600 rpm VTEC motordan mı bahsediyorsunuz anlayamadım?

    200 e kadar her türlü daha üstün demişsiniz.

    VTEC motor yüksek devirlerde kendini gösteren bir motordur. Yeni nesil Hondalarda ise i-VTEC motor kullanılır ki bu motor her devirde yüksek performansı hedefler.

    Yani VTEC motordan anlayıp da deviri ona göre kullanan biri görseydiniz Octavia'nın koltuğa yapıştırması size gayet normal bir şey gelirdi.

    tabı kı bu vıdeodakı vtec den bahsetmıyorum.benım bahsettıgım vtec 2012 de cıkan yenı kasadakı motor ve 2008 ıle 2012 arasındakı cıvıcdekı motor.bu ıkı aracı da kullandım octavia tsi 122 beygırı de kullandım kesınlıkle kalkışlarda octavıa nın tadını vermıyorlar.ve bu ıkı cıvıcde 7200 de kesıcı var burdakı gıbı 9 bın devıre cıkmıyor

    Video da VTEC i anlatmaya çalıştım.

    Sizin bahsettiğiniz 8 ve 9. nesil Civic ki onlarda VTEC değil i-VTEC motor kullanılıyor.

    7. nesil yani konu sahibinin almayı planladığı araçta ise VTEC motor kullanılıyor.

    Aslında VTEC 5500 devirde kendini açarken 2001 ve 2006 modeller arasındaki Civic ler ekonomiyi hedefliyip 3300 devirde VTEC açıyor.

    Yani 3300 de VTEC açması da kalkışa büyük bir fayda sağlıyor.

    Yeni ve bir önceki kasa Civic'in performansı 7. nesil Civic performansından daha iyi değil hatta daha kötü. Belki ağırlıkları fazla o yüzden olabilir ama yeni kasa Civic hiçbir yönden bana keyif vermedi.

    Gel gelelim bizim bahsettiğimiz ne 8. nesil ne de 9. nesil Civicler. Bizim bahsettiğimiz 7. nesil.

    Dostum ES5 ve ES7 ler 5500 de açar.

    3300 de açanlar FD6 dır.




  • Arkadaşlar elmayla armutu karıştırmayın.

    Tabiki TSİ motor performanslı fakat lpg sorunu var.
    Lpg önemli değilse güzel tercih olur.

    Focus dizel muhabbeti dönmüş eğer o fiyata temiz 109luk Focus bulabiliyorsan hiç durma derim.
    Chip uygulamasıyla vtecle yürür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insideman -- 4 Şubat 2013; 22:18:07 >
  • Benim nevrim döndü araba bakmaktan.Fakat denediğim octavianın FSI elegance modeliydi.Ben FSI ile TSI karıştırdım galiba. Şimdi baktım octavilarda TSI fiyatları yüksek ve üst model araçlar. FSI dan ben hiç memnun kalmadım yani tatmin edici bir motor değildi. Kusura bakmayın gözüm başım kaydı 1 haftadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taho26
    Dostum valit ayırıp araştırmışsın saol fakat manuel düşünüyorum. Honda hayat onda :D


    Rica ederim, manuel Honda performans olarak daha da mutlu edecektir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26
    bu vtec2 lerde vtec 3300 devirde mi açılıyor ?


    Evet VTEC II lerde 3300 devirde Vtec açılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka
    yani normal bir 1.6 110 PS lik lik Vteck iki yazılım lı Focustan dahadamı iyi ?

    Şaka gibi geldi bana ilk başta stock DPF si olmayan focusla baş etsin ;)) Tamam hafif gideri iyi ama remaplı bir focusu hayatta gecemez.


    Focustan pratikte daha iyi olur. Motor üzerinde aynı uygulamaları yapacak olursak VTEC motor yapılan modifikasyonlara daha iyi tepki verecektir.

    Modifikasyon işlemleri için özellikle Japon araçları tercih edilir çünkü yapılan işlemleri performansa çok başarılı bir şekilde yansıtır.

    VTEC motor da yüksek devir motoru olduğu için ve chip tuning ile remap aracın devirini, torkunu, beygirini etkileyeceği için ister istemez yüksek devirde vites geçişleri olacaktır. Bu yüzden VTEC veya VTEC motor prensibinde çalışan diğer motorlar, geriye kalan diğer motorlara göre daha iyi bir performans sağlayacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman
    Dostum ES5 ve ES7 ler 5500 de açar.

    3300 de açanlar FD6 dır.


    Açıkcası ben kasa olarak bilmiyorum Civicleri. Motor olarak bilgim var.

    Sohc vteclerde ise yani konu sahibinin düşündüğü Vtec 2 ler içinse 3200-3300 devir bandında VTEC açılır. O devirlere kadar araç 12 valf ile çalışırken 3300 deviri aştıktan sonra araç 16 valf ile çalışmaya devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    Benim nevrim döndü araba bakmaktan.Fakat denediğim octavianın FSI elegance modeliydi.Ben FSI ile TSI karıştırdım galiba. Şimdi baktım octavilarda TSI fiyatları yüksek ve üst model araçlar. FSI dan ben hiç memnun kalmadım yani tatmin edici bir motor değildi. Kusura bakmayın gözüm başım kaydı 1 haftadır.

    hocam gidin bi tsi octavia kullanın neden bu kadar tepki verdiğimi anlarsınız.fsi ile tsi arasında daglar kadar fark var.bende bu adam nasıl tsi yi bu kadar hantal buldu dedim.ama baktıgınız model fsi ise kesınlıkle cıvıc onerırım hem motor performanslı hemde lpg takılabılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    Benim nevrim döndü araba bakmaktan.Fakat denediğim octavianın FSI elegance modeliydi.Ben FSI ile TSI karıştırdım galiba. Şimdi baktım octavilarda TSI fiyatları yüksek ve üst model araçlar. FSI dan ben hiç memnun kalmadım yani tatmin edici bir motor değildi. Kusura bakmayın gözüm başım kaydı 1 haftadır.

    hocam gidin bi tsi octavia kullanın neden bu kadar tepki verdiğimi anlarsınız.fsi ile tsi arasında daglar kadar fark var.bende bu adam nasıl tsi yi bu kadar hantal buldu dedim.ama baktıgınız model fsi ise kesınlıkle cıvıc onerırım hem motor performanslı hemde lpg takılabılır.

    Tsı hiç kullanmadım dediğim gibi kusura bakmayın yanlış anlaşılma olmuş.Fiyat olarak beni aşıyor :)Sorun çözüldü yinede teşekkür ederim iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26
    Dostum valit ayırıp araştırmışsın saol fakat manuel düşünüyorum. Honda hayat onda :D


    Rica ederim, manuel Honda performans olarak daha da mutlu edecektir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26
    bu vtec2 lerde vtec 3300 devirde mi açılıyor ?


    Evet VTEC II lerde 3300 devirde Vtec açılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka
    yani normal bir 1.6 110 PS lik lik Vteck iki yazılım lı Focustan dahadamı iyi ?

    Şaka gibi geldi bana ilk başta stock DPF si olmayan focusla baş etsin ;)) Tamam hafif gideri iyi ama remaplı bir focusu hayatta gecemez.


    Focustan pratikte daha iyi olur. Motor üzerinde aynı uygulamaları yapacak olursak VTEC motor yapılan modifikasyonlara daha iyi tepki verecektir.

    Modifikasyon işlemleri için özellikle Japon araçları tercih edilir çünkü yapılan işlemleri performansa çok başarılı bir şekilde yansıtır.

    VTEC motor da yüksek devir motoru olduğu için ve chip tuning ile remap aracın devirini, torkunu, beygirini etkileyeceği için ister istemez yüksek devirde vites geçişleri olacaktır. Bu yüzden VTEC veya VTEC motor prensibinde çalışan diğer motorlar, geriye kalan diğer motorlara göre daha iyi bir performans sağlayacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman
    Dostum ES5 ve ES7 ler 5500 de açar.

    3300 de açanlar FD6 dır.


    Açıkcası ben kasa olarak bilmiyorum Civicleri. Motor olarak bilgim var.

    Sohc vteclerde ise yani konu sahibinin düşündüğü Vtec 2 ler içinse 3200-3300 devir bandında VTEC açılır. O devirlere kadar araç 12 valf ile çalışırken 3300 deviri aştıktan sonra araç 16 valf ile çalışmaya devam eder.

    Dostum bak bu 1.6 vtec 2 4800- 5000 devirde vtecın devre girdiğini duyacak ve göreceksin.http://www.youtube.com/watch?v=0Ycdc8Fhm_Y




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: taho26

    Benim nevrim döndü araba bakmaktan.Fakat denediğim octavianın FSI elegance modeliydi.Ben FSI ile TSI karıştırdım galiba. Şimdi baktım octavilarda TSI fiyatları yüksek ve üst model araçlar. FSI dan ben hiç memnun kalmadım yani tatmin edici bir motor değildi. Kusura bakmayın gözüm başım kaydı 1 haftadır.

    hocam gidin bi tsi octavia kullanın neden bu kadar tepki verdiğimi anlarsınız.fsi ile tsi arasında daglar kadar fark var.bende bu adam nasıl tsi yi bu kadar hantal buldu dedim.ama baktıgınız model fsi ise kesınlıkle cıvıc onerırım hem motor performanslı hemde lpg takılabılır.

    Tsı hiç kullanmadım dediğim gibi kusura bakmayın yanlış anlaşılma olmuş.Fiyat olarak beni aşıyor :)Sorun çözüldü yinede teşekkür ederim iyi forumlar

    ne demek onemlı olan burda bırbırımıze yardımcı olmak en azından sızın kafanızdakı ön yargı ortadan kalktı.alacagınız araç şimdiden hayırlı olsun




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.