Şimdi Ara

Çizgi RMA servis hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Darkknight02 kullanıcısına yanıt
    Çok biliyorsun ya sen. Merak etme senin gibilere alışık bu forum bende alışığım Çizgi nin fanları ayrı bir yerde zaten. Bu durumu defalarca yaşadım ben bu işi yapıyorum ben siz ne iş yapıyordunuz pardon?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArchLord

    Çok biliyorsun ya sen. Merak etme senin gibilere alışık bu forum bende alışığım Çizgi nin fanları ayrı bir yerde zaten. Bu durumu defalarca yaşadım ben bu işi yapıyorum ben siz ne iş yapıyordunuz pardon?

    ya arkadas adamların eksiği hatası olabilir herkeste bilir TR deki en iyi servis suanlık çizgi yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkknight02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArchLord

    Çok biliyorsun ya sen. Merak etme senin gibilere alışık bu forum bende alışığım Çizgi nin fanları ayrı bir yerde zaten. Bu durumu defalarca yaşadım ben bu işi yapıyorum ben siz ne iş yapıyordunuz pardon?

    ya arkadas adamların eksiği hatası olabilir herkeste bilir TR deki en iyi servis suanlık çizgi yani

    Teknik olanakları açısından en iyisi olabilir; ancak son birkaç ayda okuduklarımdan sonra, müşteri açısından en iyisi olduğunu sanmıyorum.

    Diğer servisler genelde tamir edemediği için, direk ürün değişimi/iade yapıyorlar. Bekletseler bile, en azından sonunda düzgün bir netice alabiliyoruz. Çizgi ise, kritik durumlarda dahi, müşteriye de sormadan tamir etmeye çalışıyor; üstüne, tamir yerine "bios güncellendi" yazarak tamir edildiğini gizlemeye çalışıyorlar? Herhalde, yasal hakları önleme amacıyla..?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 27 Haziran 2014; 20:05:47 >




  • Tamir edip, garanti dışı bırakma da cabası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkknight02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArchLord

    Çok biliyorsun ya sen. Merak etme senin gibilere alışık bu forum bende alışığım Çizgi nin fanları ayrı bir yerde zaten. Bu durumu defalarca yaşadım ben bu işi yapıyorum ben siz ne iş yapıyordunuz pardon?

    ya arkadas adamların eksiği hatası olabilir herkeste bilir TR deki en iyi servis suanlık çizgi yani

    Teknik olanakları açısından en iyisi olabilir; ancak son birkaç ayda okuduklarımdan sonra, müşteri açısından en iyisi olduğunu sanmıyorum.

    Diğer servisler genelde tamir edemediği için, direk ürün değişimi/iade yapıyorlar. Bekletseler bile, en azından sonunda düzgün bir netice alabiliyoruz. Çizgi ise, kritik durumlarda dahi, müşteriye de sormadan tamir etmeye çalışıyor; üstüne, tamir yerine "bios güncellendi" yazarak tamir edildiğini gizlemeye çalışıyorlar? Herhalde, yasal hakları önleme amacıyla..?

    valla bendede garanti dısı bırakıldı.Ama benim hatamdı sorun .Ama bir sonra gönderişimde biraz baskı kurdum ve para iadesi aldım.Bilmiyorum size mi böyle denk geliyor yoksa bana mı iyiler anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkknight02

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkknight02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArchLord

    Çok biliyorsun ya sen. Merak etme senin gibilere alışık bu forum bende alışığım Çizgi nin fanları ayrı bir yerde zaten. Bu durumu defalarca yaşadım ben bu işi yapıyorum ben siz ne iş yapıyordunuz pardon?

    ya arkadas adamların eksiği hatası olabilir herkeste bilir TR deki en iyi servis suanlık çizgi yani

    Teknik olanakları açısından en iyisi olabilir; ancak son birkaç ayda okuduklarımdan sonra, müşteri açısından en iyisi olduğunu sanmıyorum.

    Diğer servisler genelde tamir edemediği için, direk ürün değişimi/iade yapıyorlar. Bekletseler bile, en azından sonunda düzgün bir netice alabiliyoruz. Çizgi ise, kritik durumlarda dahi, müşteriye de sormadan tamir etmeye çalışıyor; üstüne, tamir yerine "bios güncellendi" yazarak tamir edildiğini gizlemeye çalışıyorlar? Herhalde, yasal hakları önleme amacıyla..?

    valla bendede garanti dısı bırakıldı.Ama benim hatamdı sorun .Ama bir sonra gönderişimde biraz baskı kurdum ve para iadesi aldım.Bilmiyorum size mi böyle denk geliyor yoksa bana mı iyiler anlamadım

    İşte bizimde söylemeye çalıştığımız şey kimsenin kimseye baskı kurmadan, peşinde koşmadan, kimseye mail atmak zorunda kalmadan hakkımız olan servis hizmetini alabildiği bir servis ağının olması gerektiği.
    Çizgi Elektronik şu şikayetlerin yarısını yurtdışındaki herhangi bir ülkede yapsın ya da onu da geçtim Türkiye de herhangi bir finans şirketi müşteriyi böyle mağdur etsin bakalım neler oluyor.
    Burada hem devletin hem de Asus'un maalesef denetim eksikliği söz konusu.
    Donanımhaber de bile insanların haber almaları, bilgileri paylaşmaları engelleniyorken çokta bir şey beklememek gerek aslında... (Bknz; Kaldırılan Çizgi Elektronik konusu. Herhangi bir açıklama olmadan sebepsiz konuyu kaldırdılar.)




  • 1. Bahsi geçen Çizgi Elektronik mesajının kaldırılmasında hiçbir etkim olmamıştır. Olsa olsa "Bu adama boşuna saldırıyorlar... " diye düşünmüş olabilirler. Donanım Haber'in kendi tercihidir.

    2. Ben son 20 senedir bu şirketin "Halkla İlişkiler Müdürü" kadrosunu da işgal ediyorum. Hem patron hem de sizi dinleyen biri; daha ne isteniyor?

    3. Bu eleştiri yazısı TUL ile açıldı Asus'a dönmüş, geç gördüm kusura bakmayın. Forumları uzun zamandır okuyamıyorum.

    Çizgi Elektronik'ten sıkıntısı olan, mağdur olan, servis alamayan her kim varsa o kadar beklemesin. Doğrudan bana yazsın. Taş çatlasa son 1 ayda 10 kişi yazdı :) (Son bir ayda servise gelen ürün sayısı 12,000 adet)

    nsaral@cizgi.com.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    1. Bahsi geçen Çizgi Elektronik mesajının kaldırılmasında hiçbir etkim olmamıştır. Olsa olsa "Bu adama boşuna saldırıyorlar... " diye düşünmüş olabilirler. Donanım Haber'in kendi tercihidir.

    2. Ben son 20 senedir bu şirketin "Halkla İlişkiler Müdürü" kadrosunu da işgal ediyorum. Hem patron hem de sizi dinleyen biri; daha ne isteniyor?

    3. Bu eleştiri yazısı TUL ile açıldı Asus'a dönmüş, geç gördüm kusura bakmayın. Forumları uzun zamandır okuyamıyorum.

    Çizgi Elektronik'ten sıkıntısı olan, mağdur olan, servis alamayan her kim varsa o kadar beklemesin. Doğrudan bana yazsın. Taş çatlasa son 1 ayda 10 kişi yazdı :) (Son bir ayda servise gelen ürün sayısı 12,000 adet)

    nsaral@cizgi.com.tr



    Niyazi Bey,niyetinizin iyi olduğunu görüyor ve foruma gelerek bizzat cevap vermenizi buna yorumluyorum;ancak takdir edersiniz ki, her müşteri arıza adı altında gönderilen ürünü için yapılan işlemlerin düzenli ve "iteleme" olmadan yapılmasını ister.Siz diyorsunuz ki bana bildirin ben gerekeni yaparım, iyi de o zaman bu servis elemanları ne için çalışıyor orada ? Elbette gönderilen her üründe mağduriyet yaşanmıyordur;fakat takdir edersiniz ki bu forum da Çizgi Elektronik hakkında birçok başlık açıldı ve görünüşe bakılırsa açılmaya devam edecek.Daha ne isteniyor sorusuna bence buradaki birçok arkadaşın cevabı belli.Tüketici elindeki ürünü gönderdiğinde içi rahat biçim de göndermeli "yine Çizginin eline düştük" yorumlarıyla değil.Buradan anladığımız kadarıyla sizin çalışanlarınızın pek fazla iş kaybetme korkusu da yok, konuyu açan arkadaş değil de forumlarda hiç dolaşmayan bir vatandaş elindeki ürünü gönderse ve sizinle irtibat kurabileceğinden haberi olmasa demek ki oradaki ürün orada uzunca süre kalacak.Son olarak sizin sorunuza cevap vereyim, burada bulunan arkadaşların bence en büyük isteği yukarıda "darkdevil666" adlı arkadaşın belirttiği gibi burada olması gereken işlemler mail,şikayet veya iteleme yoluyla olmamalı.Almanya da böyle bir sorunla karşılaşmadım henüz, ama kendi vatanıma dönüş yaptığım anda tabiri caiz ise "tas gitmiş curun yitmiş" halinde görünüyor herşey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    1. Bahsi geçen Çizgi Elektronik mesajının kaldırılmasında hiçbir etkim olmamıştır. Olsa olsa "Bu adama boşuna saldırıyorlar... " diye düşünmüş olabilirler. Donanım Haber'in kendi tercihidir.

    2. Ben son 20 senedir bu şirketin "Halkla İlişkiler Müdürü" kadrosunu da işgal ediyorum. Hem patron hem de sizi dinleyen biri; daha ne isteniyor?

    3. Bu eleştiri yazısı TUL ile açıldı Asus'a dönmüş, geç gördüm kusura bakmayın. Forumları uzun zamandır okuyamıyorum.

    Çizgi Elektronik'ten sıkıntısı olan, mağdur olan, servis alamayan her kim varsa o kadar beklemesin. Doğrudan bana yazsın. Taş çatlasa son 1 ayda 10 kişi yazdı :) (Son bir ayda servise gelen ürün sayısı 12,000 adet)

    nsaral@cizgi.com.tr



    Bu nasıl mantıktır Niyazi Bey ?

    Kimse sizinle özel olarak irtibata geçmek zorunda değil, o zaman firmanızda çalışanlara siz boşuna para ödüyorsunuz !

    Firmanızda çalışan kişiler yapmaları gerekeni düzgün ve etik şekilde yaparsa sizin burada zamanınızı harcamanıza bile gerek kalmaz.




  • Anakaratta son bios yüklü yolladım.
    Geldiğinde sorun yoktu.Ancak bios güncellendi diyor zaten günceldi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • one_number kullanıcısına yanıt
    dua et garanti dışı bırakmamışlar. benim anakarta yaptılar maalesef.
  • servis çıkış formunda yazan herşey palavra fan bakımı diye yazmışlar birde bios güncellmesi yapsalar oda iyi aslında,herşey 3 kağıt olmuş bu memleketde adamlarda haklı orda bu işlemleri yaptık demeseler şirketden para alamayacaklar ee bu servis nasıl ayakta kalacak o zaman,eskiden çok iyiydi sanırım biraz bozulma var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    dua et garanti dışı bırakmamışlar. benim anakarta yaptılar maalesef.

    Hocam 2.sefer gönderdim gold iade çeki falan vericez dedi. Olsun da r9 280 alıcam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevil666

    Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...

    Gercekten kaldirildi mi o konu? Benim de bi suru sikayetim yaziliydi. Onca sey bosa desene. Forumda insanlar hakkinda kotu zan bile ifsa ettirilmiyor. Bu nasil bir istir anlamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.