Şimdi Ara

Çizgi RMA servis hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma.
    Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.

     Çizgi RMA servis hakkında

    Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor

     Çizgi RMA servis hakkında


    Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.

    *Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: one_number

    Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma.
    Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.

     Çizgi RMA servis hakkında

    Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor

     Çizgi RMA servis hakkında


    Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.

    *Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?

    Allah yardımcın olsun çizgi nin eline kimseyi düşürmesin. Benim müştrime aldığım sıfır ama arızalı görüntü vermeyen kart 3 sefer gidip geldi sorun yoktur diye saçma sapan bir servistir kendileri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArchLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: one_number

    Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma.
    Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.

     Çizgi RMA servis hakkında

    Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor

     Çizgi RMA servis hakkında


    Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.

    *Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?

    Allah yardımcın olsun çizgi nin eline kimseyi düşürmesin. Benim müştrime aldığım sıfır ama arızalı görüntü vermeyen kart 3 sefer gidip geldi sorun yoktur diye saçma sapan bir servistir kendileri.

    1 kişiye böyle oldu diye servisi kötülemenin anlamı yoktur.Bnde gönderdim 4 defa anakart adamlar tam 5 günde bitiriyor ve bana testlerin bittiği gün kargoluyorlar.+Kargo ücretsiz olmasıda ayrı güzelliği .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkknight02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArchLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: one_number

    Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma.
    Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.

     Çizgi RMA servis hakkında

    Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor

     Çizgi RMA servis hakkında


    Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.

    *Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?

    Allah yardımcın olsun çizgi nin eline kimseyi düşürmesin. Benim müştrime aldığım sıfır ama arızalı görüntü vermeyen kart 3 sefer gidip geldi sorun yoktur diye saçma sapan bir servistir kendileri.

    1 kişiye böyle oldu diye servisi kötülemenin anlamı yoktur.Bnde gönderdim 4 defa anakart adamlar tam 5 günde bitiriyor ve bana testlerin bittiği gün kargoluyorlar.+Kargo ücretsiz olmasıda ayrı güzelliği .

    Alıntıları Göster
    Ne saçma iştir bu, her sorunda bios güncelleyip milleti başlarından savıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Ne saçma iştir bu, her sorunda bios güncelleyip milleti başlarından savıyorlar.

    Alıntıları Göster
    klasik : kartı tamir edip sadece bios update yaptık yalanları


    yeni alınan kartlarda da aynı numara tamir ettik yazamayacakları için bios update yaptık diye yazıyorlar


    yaptıkları iş yasal değil artık dolandırıcılığa giriyor..
  • Aynen öyle yapıyorlar bana da aynısını yaptılar kaç sefer gittim geldim kart bozuk diyorum bunlar test ettik sağlam deyip geri yolluyorlar bir günde 2 sefer gittim çapa dan mecidiyeköye çıldırttılar resmen en sonunda oldu diye yine vereceklerdi ki test edin gözümün önünde göreyim dedim taktı daha oyun menüsünde ekranda çizgiler kareler oluştu kart tamamen cortladı vay efendim biz dün test ettik sağlamdı diyor bir de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhancub

    Aynen öyle yapıyorlar bana da aynısını yaptılar kaç sefer gittim geldim kart bozuk diyorum bunlar test ettik sağlam deyip geri yolluyorlar bir günde 2 sefer gittim çapa dan mecidiyeköye çıldırttılar resmen en sonunda oldu diye yine vereceklerdi ki test edin gözümün önünde göreyim dedim taktı daha oyun menüsünde ekranda çizgiler kareler oluştu kart tamamen cortladı vay efendim biz dün test ettik sağlamdı diyor bir de
    Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr

    Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maegline

    Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr

    Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.

    Alıntıları Göster
    Benimde anakartımın saaat sıfırlıyordu 3 kere yeni pil takıp gönderdiler 4. gidişinde ankartın üzerine kocaman aşekilde pil takmasını bende biliyorum dedim ve yapıştırdım. yapamadılar sonra ürünü garantiden cıkardılar. Actım telefonu ne varsa saydım . Ve şikayetvar.com a yazdım ne geldıyse ağzıma bir hafta sonra yeni bir anakart yolladılar Sorun Mission Completed




  • Çizgi kadar yalancı bir servis görmedim. Tamir edilemeyecek durumda olan 5450'den bana sinir krizi geçirttiriceklerdi
  • Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevil666

    Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...

    Mail atarım atmasına da ben iade istiyorum. 20 gün servis süresini geçince iade oluyormuş diye duydum doğrumudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one_number

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevil666

    Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...

    Mail atarım atmasına da ben iade istiyorum. 20 gün servis süresini geçince iade oluyormuş diye duydum doğrumudur?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr
    Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.


    İşin en acı kısmı da tam olarak burası aslında. Neden firmanın üst düzey yetkilisine Mail atarak sorunumuz çözülüyor ? Neden normal şartlarda çözülmüyor ?

    Niyazi bey niye devreye girmek zorunda kalıyor ?

    @darkdevil666
    +1 size de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    quote:

    Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr
    Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.


    İşin en acı kısmı da tam olarak burası aslında. Neden firmanın üst düzey yetkilisine Mail atarak sorunumuz çözülüyor ? Neden normal şartlarda çözülmüyor ?

    Niyazi bey niye devreye girmek zorunda kalıyor ?

    @darkdevil666
    +1 size de

    Alıntıları Göster
    İstanbul'da görünüyorsun, Mecidiyeköy'e direk yerine git bence, İstanbul'da olan herkese tavsiyem de bu yöndedir.

    Çizgi iyice sapıttı, saçma salak iş yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maegline

    Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr

    Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.

    Hocam sıfır ürün almışım ve garantiye gönderiyorum. Ürünün tamir edilmesi veya değişimi için neden Ahmet'e, Mehmet'e, Hasan'a, Hüseyin'e mail atayım? Kendi paramla neden rezil oluyorum. Adam gibi servis olsunlar ve işlerini yapsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    quote:

    Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr
    Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.


    İşin en acı kısmı da tam olarak burası aslında. Neden firmanın üst düzey yetkilisine Mail atarak sorunumuz çözülüyor ? Neden normal şartlarda çözülmüyor ?

    Niyazi bey niye devreye girmek zorunda kalıyor ?

    @darkdevil666
    +1 size de



    Nedenini kısaca özetlemek gerekirse ülkemizde giderek büyüyen bir iş ahlaksızlığı (cem yılmaz'ın bir deyişiyle gizli işsizler).

    Eskiden genellikle devlet dairelerinde görülen bu tipler (sıra da bir sürü insan varken pcde soltaire falan oynayan) bir süredir özel işletmelerde de görülmeye başladı.
    Çalışan ile müşterinin bire bir muhattap olduğu yerlerde bu sorun elbette daha az ancak bu durumun yaşanamadığı bu örnekte belirttiğiniz gibi sorunlar oluyor.
    Bu yüzden tepkinizi ya bu ürünleri almayarak gösterirebilirsiniz ya da dediğim gibi geri besleme yaparak hem kendi sorununuzu çözersiniz hem de o işletmenin düzelmesi için adım atmasına vesile olursunuz. Baktınız hala değişen bir şey yok o zaman almayın bu ürünleri olsun bitsin.




  • one_number kullanıcısına yanıt
    kardeş çizgi elektroniği genelde beğenirler ancak 4-5 ay önce çizgi elektronikle bi servis işim oldu ve beni hayal kırıklığını uğrattılar bir de ürün garanti kapsamı dışında kalmış ama biz yine de müşteri memnuniyeti için tamir ettik demiyorlar mı adamı iyice sinirlendiriyorlar.Bir de ürünü keşke sen elden çizgiye teslim etseydin çünkü vatan bilgisayar aracılığı ile çizgiye ürün göndermişitim bayağı zaman alıyor.ürünü tamir etseler bile golda gönderecekler ve yine zaman kaybı olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    kardeş çizgi elektroniği genelde beğenirler ancak 4-5 ay önce çizgi elektronikle bi servis işim oldu ve beni hayal kırıklığını uğrattılar bir de ürün garanti kapsamı dışında kalmış ama biz yine de müşteri memnuniyeti için tamir ettik demiyorlar mı adamı iyice sinirlendiriyorlar.Bir de ürünü keşke sen elden çizgiye teslim etseydin çünkü vatan bilgisayar aracılığı ile çizgiye ürün göndermişitim bayağı zaman alıyor.ürünü tamir etseler bile golda gönderecekler ve yine zaman kaybı olacak.

    Aslında ben servisin 20 iş gününü aşmasını istiyorum para iadesi için o yüzden arayıp sormayacağım pazar gününe kadar.
  • one_number kullanıcısına yanıt
  • one_number kullanıcısına yanıt
    Hocam yalnız 20 iş günü 7 temmuzda doluyor. Ctesi ve pazarları saymayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maegline

    Hocam yalnız 20 iş günü 7 temmuzda doluyor. Ctesi ve pazarları saymayın

    Benim bildiğim cumartesi sayılıyor pazarı bilmiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.