Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma. Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.
Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor
Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.
*Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?
quote:
Orijinalden alıntı: one_number
Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma. Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.
Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor
Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.
*Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?
Allah yardımcın olsun çizgi nin eline kimseyi düşürmesin. Benim müştrime aldığım sıfır ama arızalı görüntü vermeyen kart 3 sefer gidip geldi sorun yoktur diye saçma sapan bir servistir kendileri.
quote:
Orijinalden alıntı: ArchLord
quote:
Orijinalden alıntı: one_number
Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma. Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.
Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor
Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.
*Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?
Allah yardımcın olsun çizgi nin eline kimseyi düşürmesin. Benim müştrime aldığım sıfır ama arızalı görüntü vermeyen kart 3 sefer gidip geldi sorun yoktur diye saçma sapan bir servistir kendileri.
1 kişiye böyle oldu diye servisi kötülemenin anlamı yoktur.Bnde gönderdim 4 defa anakart adamlar tam 5 günde bitiriyor ve bana testlerin bittiği gün kargoluyorlar.+Kargo ücretsiz olmasıda ayrı güzelliği .
quote:
Orijinalden alıntı: Darkknight02
quote:
Orijinalden alıntı: ArchLord
quote:
Orijinalden alıntı: one_number
Merhaba, yaklaşık 18 gündür bekliyorum. Gold bilgisayara 3 kez gittim fakat gelmediğini söylediler. Bende çizgi elektroniğin sitesine girip servis takibe baktım ve bunlar çıktı karşıma. Sorunum oyunlarda ekran kartının aşırı ısınması ve fanın %48'de coil whine yapması.
Kargo durumunu sorgulaya bastığımda ise bu çıkıyor
Sonucunda bios güncellemişler fakat bunu herkes yapabilir.
*Servis 20 günü geçerse iade alabilirmiyim?
Allah yardımcın olsun çizgi nin eline kimseyi düşürmesin. Benim müştrime aldığım sıfır ama arızalı görüntü vermeyen kart 3 sefer gidip geldi sorun yoktur diye saçma sapan bir servistir kendileri.
1 kişiye böyle oldu diye servisi kötülemenin anlamı yoktur.Bnde gönderdim 4 defa anakart adamlar tam 5 günde bitiriyor ve bana testlerin bittiği gün kargoluyorlar.+Kargo ücretsiz olmasıda ayrı güzelliği .
Alıntıları Göster
Ne saçma iştir bu, her sorunda bios güncelleyip milleti başlarından savıyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_
Ne saçma iştir bu, her sorunda bios güncelleyip milleti başlarından savıyorlar.
Alıntıları Göster
klasik : kartı tamir edip sadece bios update yaptık yalanları
yeni alınan kartlarda da aynı numara tamir ettik yazamayacakları için bios update yaptık diye yazıyorlar
yaptıkları iş yasal değil artık dolandırıcılığa giriyor..
Aynen öyle yapıyorlar bana da aynısını yaptılar kaç sefer gittim geldim kart bozuk diyorum bunlar test ettik sağlam deyip geri yolluyorlar bir günde 2 sefer gittim çapa dan mecidiyeköye çıldırttılar resmen en sonunda oldu diye yine vereceklerdi ki test edin gözümün önünde göreyim dedim taktı daha oyun menüsünde ekranda çizgiler kareler oluştu kart tamamen cortladı vay efendim biz dün test ettik sağlamdı diyor bir de
quote:
Orijinalden alıntı: orhancub
Aynen öyle yapıyorlar bana da aynısını yaptılar kaç sefer gittim geldim kart bozuk diyorum bunlar test ettik sağlam deyip geri yolluyorlar bir günde 2 sefer gittim çapa dan mecidiyeköye çıldırttılar resmen en sonunda oldu diye yine vereceklerdi ki test edin gözümün önünde göreyim dedim taktı daha oyun menüsünde ekranda çizgiler kareler oluştu kart tamamen cortladı vay efendim biz dün test ettik sağlamdı diyor bir de
Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr
Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.
quote:
Orijinalden alıntı: maegline
Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr
Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.
Alıntıları Göster
Benimde anakartımın saaat sıfırlıyordu 3 kere yeni pil takıp gönderdiler 4. gidişinde ankartın üzerine kocaman aşekilde pil takmasını bende biliyorum dedim ve yapıştırdım. yapamadılar sonra ürünü garantiden cıkardılar. Actım telefonu ne varsa saydım . Ve şikayetvar.com a yazdım ne geldıyse ağzıma bir hafta sonra yeni bir anakart yolladılar Sorun Mission Completed
Çizgi kadar yalancı bir servis görmedim. Tamir edilemeyecek durumda olan 5450'den bana sinir krizi geçirttiriceklerdi
Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...
quote:
Orijinalden alıntı: darkdevil666
Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...
Mail atarım atmasına da ben iade istiyorum. 20 gün servis süresini geçince iade oluyormuş diye duydum doğrumudur?
quote:
Orijinalden alıntı: one_number
quote:
Orijinalden alıntı: darkdevil666
Çizgi Elektronik'in yaptıklarıyla ilgili çok guzel bir başlık vardı ama sevgili donanimhaber editörleri konuyu kaldırmışlar.Kaldırmalarindaki sebep nedir bilemiyorum artık. İnsanlar resmen isyan etmişti. kurumsalliktan uzak tamamen başı boş bir firma...sözde sahibi Niyazi bey sorunu cozemezseniz bana mail atın diyerek kurumsallik anlayasina yeni bir boyut katıyor. Sen genede şansını dene bir mail at. Bakalim neler olacak. umarım sorununuz çözülur...
Mail atarım atmasına da ben iade istiyorum. 20 gün servis süresini geçince iade oluyormuş diye duydum doğrumudur?
Alıntıları Göster
quote:
Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.
İşin en acı kısmı da tam olarak burası aslında. Neden firmanın üst düzey yetkilisine Mail atarak sorunumuz çözülüyor ? Neden normal şartlarda çözülmüyor ?
Niyazi bey niye devreye girmek zorunda kalıyor ?
@darkdevil666 +1 size de
quote:
Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_
quote:
Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.
İşin en acı kısmı da tam olarak burası aslında. Neden firmanın üst düzey yetkilisine Mail atarak sorunumuz çözülüyor ? Neden normal şartlarda çözülmüyor ?
Niyazi bey niye devreye girmek zorunda kalıyor ?
@darkdevil666 +1 size de
Alıntıları Göster
İstanbul'da görünüyorsun, Mecidiyeköy'e direk yerine git bence, İstanbul'da olan herkese tavsiyem de bu yöndedir.
Çizgi iyice sapıttı, saçma salak iş yapıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: maegline
Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr
Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.
Hocam sıfır ürün almışım ve garantiye gönderiyorum. Ürünün tamir edilmesi veya değişimi için neden Ahmet'e, Mehmet'e, Hasan'a, Hüseyin'e mail atayım? Kendi paramla neden rezil oluyorum. Adam gibi servis olsunlar ve işlerini yapsınlar.
quote:
Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_
quote:
Bu gibi durumlarda Niyazi Saral'a (Çizgi Elektroniğin sahibi) mail atabilirsiniz nsaral@çizgi.com.tr Not: Çizgi ile hiçbir bağım yoktur. Ben de yaşadığım bir sorundan dolayı Niyazi Bey'e mail attım sorunumun üstesinden geldiler.
İşin en acı kısmı da tam olarak burası aslında. Neden firmanın üst düzey yetkilisine Mail atarak sorunumuz çözülüyor ? Neden normal şartlarda çözülmüyor ?
Niyazi bey niye devreye girmek zorunda kalıyor ?
@darkdevil666 +1 size de
Nedenini kısaca özetlemek gerekirse ülkemizde giderek büyüyen bir iş ahlaksızlığı (cem yılmaz'ın bir deyişiyle gizli işsizler).
Eskiden genellikle devlet dairelerinde görülen bu tipler (sıra da bir sürü insan varken pcde soltaire falan oynayan) bir süredir özel işletmelerde de görülmeye başladı. Çalışan ile müşterinin bire bir muhattap olduğu yerlerde bu sorun elbette daha az ancak bu durumun yaşanamadığı bu örnekte belirttiğiniz gibi sorunlar oluyor. Bu yüzden tepkinizi ya bu ürünleri almayarak gösterirebilirsiniz ya da dediğim gibi geri besleme yaparak hem kendi sorununuzu çözersiniz hem de o işletmenin düzelmesi için adım atmasına vesile olursunuz. Baktınız hala değişen bir şey yok o zaman almayın bu ürünleri olsun bitsin.
one_number
kullanıcısına yanıt
kardeş çizgi elektroniği genelde beğenirler ancak 4-5 ay önce çizgi elektronikle bi servis işim oldu ve beni hayal kırıklığını uğrattılar bir de ürün garanti kapsamı dışında kalmış ama biz yine de müşteri memnuniyeti için tamir ettik demiyorlar mı adamı iyice sinirlendiriyorlar.Bir de ürünü keşke sen elden çizgiye teslim etseydin çünkü vatan bilgisayar aracılığı ile çizgiye ürün göndermişitim bayağı zaman alıyor.ürünü tamir etseler bile golda gönderecekler ve yine zaman kaybı olacak.
quote:
Orijinalden alıntı: zobu1907
kardeş çizgi elektroniği genelde beğenirler ancak 4-5 ay önce çizgi elektronikle bi servis işim oldu ve beni hayal kırıklığını uğrattılar bir de ürün garanti kapsamı dışında kalmış ama biz yine de müşteri memnuniyeti için tamir ettik demiyorlar mı adamı iyice sinirlendiriyorlar.Bir de ürünü keşke sen elden çizgiye teslim etseydin çünkü vatan bilgisayar aracılığı ile çizgiye ürün göndermişitim bayağı zaman alıyor.ürünü tamir etseler bile golda gönderecekler ve yine zaman kaybı olacak.
Aslında ben servisin 20 iş gününü aşmasını istiyorum para iadesi için o yüzden arayıp sormayacağım pazar gününe kadar.
one_number
kullanıcısına yanıt
one_number
kullanıcısına yanıt
Hocam yalnız 20 iş günü 7 temmuzda doluyor. Ctesi ve pazarları saymayın
quote:
Orijinalden alıntı: maegline
Hocam yalnız 20 iş günü 7 temmuzda doluyor. Ctesi ve pazarları saymayın