Şimdi Ara

CLA 180d 90.000 km Alinir mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
2
Favori
16.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tastelife

    Daha bu sene yeni yeni koymaya basladi.



    Olay motor sikayeti degil, dusuk hacimli renault motorundan elde ettigi tecrube birikimi ile kendi motorunu yeni olusturmus olmasi.



    Renault ile Mercedes arasindaki dusuk hacimli dizel motor teknoloji transferinin temelleri F1 teknoloji ortakliklarina dayaniyor.



    Mercedes fanatizmi yapmiyorum. Ama ortada malum motoru gomecek bir sebep de goremiyorum.

    Alıntıları Göster
    Neyi tatrtışıyoruz fanatikliğe zaten gerek yok ablam 2017 sonunda aldı c200 reno motoruydu aracı biliyorum bu sene mersedes artık kendi dizel motorunu koydu c200ede bende de reno motoru nissan qq var yine söylüyorum ekonomi kasacağım diye mersoya yakışmıyordu (turbo arıza vs..) iyi oldu sen beğeniyorsan al ben görüşümü belirttim bana ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tastelife

    İlk dusundugum tam da belirttiginiz model arac olmustu.



    Ancak malum motor 2.0



    2019 zamlari ile yillik MTV yaklasik 4000 lira olacak.



    CLA nin ise 2000 lira civari.



    Sirf vergisine 4000 lira vermek sinir bozucu geldi acikcasi..

    Alıntıları Göster
    Evet MTV konusunda haklısınız, o zaman yine aynı araç 2012 model yılı 7-11 yaş aralığına gireceğinden düşünülebilir.

    Şuanda 6 aylık vergisi 800 tl, önümüzdeki sene de 1.000 lira olacak sanırım.

    CLA'nın şanzımanının çift kavramalı olduğu da unutulmamalı, aynı dsg ve powershift'ler gibi, baskı balatası elbet bitecek karşılaşacağınız ücret yetkili serviste 5 haneli rakamları bulacaktır.

    Yerinizde olsam şu aracı kaçırmazdım; (Malum sitedeki en uygun araç)



    CLA ile F30 arasında özellikle motor ve şanzıman konusu BMW lehine çok büyük bir avantaj, BMW'nin malzeme kalitesi multimedya sistemi vs de çok daha iyi.

    Biri 7.5 saniyede 100 yapıyor, diğeri 12 saniyede. 320 dizel 0'dan 160'a 19-20 saniyede çıkarken CLA 180 CDi ise 35-36 saniyede çıkıyor.

    Son karar sizindir elbette




  • Alınır. Sanırım motoru Renaulttan Dci motor. Aynı motorlu Megane kullanıyorum 292.000kmde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Evet MTV konusunda haklısınız, o zaman yine aynı araç 2012 model yılı 7-11 yaş aralığına gireceğinden düşünülebilir.

    Şuanda 6 aylık vergisi 800 tl, önümüzdeki sene de 1.000 lira olacak sanırım.

    CLA'nın şanzımanının çift kavramalı olduğu da unutulmamalı, aynı dsg ve powershift'ler gibi, baskı balatası elbet bitecek karşılaşacağınız ücret yetkili serviste 5 haneli rakamları bulacaktır.

    Yerinizde olsam şu aracı kaçırmazdım; (Malum sitedeki en uygun araç)



    CLA ile F30 arasında özellikle motor ve şanzıman konusu BMW lehine çok büyük bir avantaj, BMW'nin malzeme kalitesi multimedya sistemi vs de çok daha iyi.

    Biri 7.5 saniyede 100 yapıyor, diğeri 12 saniyede. 320 dizel 0'dan 160'a 19-20 saniyede çıkarken CLA 180 CDi ise 35-36 saniyede çıkıyor.

    Son karar sizindir elbette

    Alıntıları Göster
    Kardeşim yapma bunu
    BMW'nin malzeme kalitesi multimedya sistemi vs de çok daha iyi.

    Bunu lütfen yapma. Bir AMG CLA ile orta paket 3.20d arasında(aynı fiyatta oldukları için böyle diyorum) MERCEDES daima öndedir. Malzeme kalitesi multimedya sistemi iyi falan değil, kesinlikle değil.
    Ayrıca şu ilanlarda full+full yazanlara gıcık oluyorum,full + full e bak, koltuklar manuel.Daha birsürü şey yok
    Nasıl full ise




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tastelife

    İlk dusundugum tam da belirttiginiz model arac olmustu.



    Ancak malum motor 2.0



    2019 zamlari ile yillik MTV yaklasik 4000 lira olacak.



    CLA nin ise 2000 lira civari.



    Sirf vergisine 4000 lira vermek sinir bozucu geldi acikcasi..

    Alıntıları Göster
    Hocam yaşınızı bilmiyorum hitap için hatam olursa kusura bakmayın

    Şimdi bakın ben düşüncelerimi söyleyeyim

    Eğer performans arıyorsanız bence de paranıza göre az km.li temiz bir 3.20d alın devam edin.
    Bende 2015 3.20d xdrive var , şehiriçi yakıt tüketimi 7.0 lt ortalama
    Şehirlerarası daha da düşer çok basmadığınız sürece
    Şanzıman CLA dan daha iyi
    Tabii ki üst segment olduğu için daha geniş ve ferah bir araç


    Ama yok performans benim için önemli değil, hatta biraz daha az yaksın diyorsanız
    İçine oturduğumda daha premium hissedeyim diyorsanız
    Dışarıdan ben ve/veya diğerleri baktığında daha çok beğenilsin diyorsanız
    Daha az mtv kasko ödeyeyim diyorsanız
    Daha yeni model ve daha az kmli olsun diyorsanız da CLA alın geçin.
    CLA değil ama aynı zamanda da 2015 A180D amg sahibiyim de,
    Ben şahsen mercedesin içine oturduğumda aldığım o hissi bmw de alamıyorum.

    A kasa (CLA da öyle) C segment olmasına rağmen, tasarım ve premium hissi bence bu seçeneklerde mercedes de önde
    2 örnek bırakayım fikir edinmenizde yardımcı olsun

    CLA 180d 90.000 km Alinir mi?

    CLA 180d 90.000 km Alinir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Evet MTV konusunda haklısınız, o zaman yine aynı araç 2012 model yılı 7-11 yaş aralığına gireceğinden düşünülebilir.

    Şuanda 6 aylık vergisi 800 tl, önümüzdeki sene de 1.000 lira olacak sanırım.

    CLA'nın şanzımanının çift kavramalı olduğu da unutulmamalı, aynı dsg ve powershift'ler gibi, baskı balatası elbet bitecek karşılaşacağınız ücret yetkili serviste 5 haneli rakamları bulacaktır.

    Yerinizde olsam şu aracı kaçırmazdım; (Malum sitedeki en uygun araç)



    CLA ile F30 arasında özellikle motor ve şanzıman konusu BMW lehine çok büyük bir avantaj, BMW'nin malzeme kalitesi multimedya sistemi vs de çok daha iyi.

    Biri 7.5 saniyede 100 yapıyor, diğeri 12 saniyede. 320 dizel 0'dan 160'a 19-20 saniyede çıkarken CLA 180 CDi ise 35-36 saniyede çıkıyor.

    Son karar sizindir elbette

    Alıntıları Göster
    Daha 2 gün önce aynı aracın 110.000 kmde olanı 135 bin liradan 125 bin liraya düşürdü aracı, favorilerimdeydi ve ertesi gün anında satıldı :(

    İçim gitti vallahi, kesin bi galerici filan almıştır 122, 123 bin liraya filan. Yanda bi iki parça lokal boyası vardı sadece yüzeysel, hasar kaydı düşüktü, o fiyata bedavaydı vallahi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    Kardeşim yapma bunu
    BMW'nin malzeme kalitesi multimedya sistemi vs de çok daha iyi.

    Bunu lütfen yapma. Bir AMG CLA ile orta paket 3.20d arasında(aynı fiyatta oldukları için böyle diyorum) MERCEDES daima öndedir. Malzeme kalitesi multimedya sistemi iyi falan değil, kesinlikle değil.
    Ayrıca şu ilanlarda full+full yazanlara gıcık oluyorum,full + full e bak, koltuklar manuel.Daha birsürü şey yok
    Nasıl full ise

    Alıntıları Göster
    Vallahi yaparım

    CLA ve A'da ön konsolun alt bölgesi, ve torpido kapağının olduğu kısım olduğu gibi sert plastik iken, F30'da o bölgeler olduğu gibi yumuşak plastik. CLA veya A'da ön kapıyı açtığınızda A sütunun birleşim yerine denk gelen ön konsolun yan en köşe kısımlarına elinizle bastırın, yumuşak plastiğin aslında ince bir kaplama olduğunu, o bölgenin hemen altında sert malzeme olduğunu da unutmamak lazım. Ayrıca 80 bindeki A serisinden gelen trim seslerinin abartmıyorum yarısı bile yok 99 bin kmdeki F30'da.

    Hani C deseniz eyvallah fakat A ve CLA F30'dan kesinlikle iyi değil bu konularda.

    Mercedes'in multimedya sistemleri çok yavaş çalışıyor, geç tepki veriyor, topacı hızlı döndürmeye çalışıp menüler arasında geçiş yapmaya veya şarkı vb değiştirmeye çalışırken bariz biçimde kasılıyor, bu kasılma Command Online'lı W213 E'de bile var. Bir tek en yeni A'da düzelttiler Multimedya'yı ondaki gayet iyi çalışıyor.

    BMW'de bu kasılmaların hiçbiri yok, arayüzü çok daha kolay, ve daha hızlı çalışıyor sistem.

    Hyundai'nin Tucson ve i30'daki büyük ekranlı multimedya sistemi ve Ford'un SYNC 3'ü bile Mercedes'ten çok daha iyi çalışan sistemler.

    Full yazanlar bence arabalarını fazla bilmeyen kişiler, hangi kafayla yazıyorlar bende anlamıyorum, Modernline'da arka kol dayama ve katlanır ayna bile olmayabiliyor, ama full+full diyor adam, daha nbt'yi elektrikli koltukları vs saymıyorum bile

    @Cbascan Vallahi uyguna gitmiş, geçmiş olsun ama giden gitmiştir artık Arkadaşım 99 bin km'deki, 2013 model 320 dizeli 145 bine vermek istiyor, ama 140 bile veren olmadı, kimse aramıyor hatta, galeri 125 veriyor, takasta da satıcısının kafa kafaya vermek istediği 1.6 dizel otomatik Nissan Qashqai teklifi gelmişti sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    Hocam yaşınızı bilmiyorum hitap için hatam olursa kusura bakmayın

    Şimdi bakın ben düşüncelerimi söyleyeyim

    Eğer performans arıyorsanız bence de paranıza göre az km.li temiz bir 3.20d alın devam edin.
    Bende 2015 3.20d xdrive var , şehiriçi yakıt tüketimi 7.0 lt ortalama
    Şehirlerarası daha da düşer çok basmadığınız sürece
    Şanzıman CLA dan daha iyi
    Tabii ki üst segment olduğu için daha geniş ve ferah bir araç


    Ama yok performans benim için önemli değil, hatta biraz daha az yaksın diyorsanız
    İçine oturduğumda daha premium hissedeyim diyorsanız
    Dışarıdan ben ve/veya diğerleri baktığında daha çok beğenilsin diyorsanız
    Daha az mtv kasko ödeyeyim diyorsanız
    Daha yeni model ve daha az kmli olsun diyorsanız da CLA alın geçin.
    CLA değil ama aynı zamanda da 2015 A180D amg sahibiyim de,
    Ben şahsen mercedesin içine oturduğumda aldığım o hissi bmw de alamıyorum.

    A kasa (CLA da öyle) C segment olmasına rağmen, tasarım ve premium hissi bence bu seçeneklerde mercedes de önde
    2 örnek bırakayım fikir edinmenizde yardımcı olsun

    CLA 180d 90.000 km Alinir mi?

    CLA 180d 90.000 km Alinir mi?

    Alıntıları Göster
    Yorumunuz icin tesekkur ederim.



    34 yasindayim. Tam da belirttiginiz gibi, konfor, tatmin ve ekonomi benim icin performanstan daha onde. Bu konuda sizinle hemfikirim.



    Aklimdaki bir soru isareti ise AMG ile URBAN arasinda secim yapmak.



    Suphesiz ki AMG daha dolu ve tasarim olarak daha iyi. Ancak ince lastikler, sert suspansiyonlar ile oldukca konforsuz bir hal aliyor sehir icinde.



    Urban ise genis yanak lastikler ve daha yumusak suspansiyonlar ile daha konforlu bir surus sagliyor diye biliyorum.



    Bu konuda A kullanicisi olarak (benzer yapidalar) tecrubeniz nedir?



    Urban konfor olarak buyuk fark yaratiyor mu?



    AMG suspansiyonlari yuksek maliyet olmadan modifiye edilebiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Evet MTV konusunda haklısınız, o zaman yine aynı araç 2012 model yılı 7-11 yaş aralığına gireceğinden düşünülebilir.

    Şuanda 6 aylık vergisi 800 tl, önümüzdeki sene de 1.000 lira olacak sanırım.

    CLA'nın şanzımanının çift kavramalı olduğu da unutulmamalı, aynı dsg ve powershift'ler gibi, baskı balatası elbet bitecek karşılaşacağınız ücret yetkili serviste 5 haneli rakamları bulacaktır.

    Yerinizde olsam şu aracı kaçırmazdım; (Malum sitedeki en uygun araç)



    CLA ile F30 arasında özellikle motor ve şanzıman konusu BMW lehine çok büyük bir avantaj, BMW'nin malzeme kalitesi multimedya sistemi vs de çok daha iyi.

    Biri 7.5 saniyede 100 yapıyor, diğeri 12 saniyede. 320 dizel 0'dan 160'a 19-20 saniyede çıkarken CLA 180 CDi ise 35-36 saniyede çıkıyor.

    Son karar sizindir elbette

    Alıntıları Göster
    CLA sanzumani konusundaki yazdiklariniz varsayim mi, yoksa tecrube mi?



    Zira bu hic goz onunde bulundurmadigim bir husus. Boyle bir degisimin ariza disinda olabilecegini dusunmemistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tastelife

    CLA sanzumani konusundaki yazdiklariniz varsayim mi, yoksa tecrube mi?



    Zira bu hic goz onunde bulundurmadigim bir husus. Boyle bir degisimin ariza disinda olabilecegini dusunmemistim.

    Alıntıları Göster
    Uzun vadeli bir tecrübem olmadı, toplam 200-250 km kadar ancadır. Varsayım desek daha doğru, sizi de yanlış yönlendirmek istemem. Sizin aracı 90 binden sonra ne kadar ve nasıl kullanacağınız da önemli elbet, (Şehiriçi yoğun trafikte daha çabuk ısınır) bu şanzımanın bilinen kronik bir sorunu yok dsg gibi, ama çift kavramalı şanzımanlar yapıları gereği bir tork konvertörü dayanıklılığı sunamıyorlar.



    7G-DCT’de Comfort ve Eco modlarında vites 2den 1e araç tam durmadan geçmiyor ve 10 km/h altı hızlarda biraz titreşim oluyor, manuel olarak küçültme yapmak biraz daha ömrünü uzatacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tastelife

    Yorumunuz icin tesekkur ederim.



    34 yasindayim. Tam da belirttiginiz gibi, konfor, tatmin ve ekonomi benim icin performanstan daha onde. Bu konuda sizinle hemfikirim.



    Aklimdaki bir soru isareti ise AMG ile URBAN arasinda secim yapmak.



    Suphesiz ki AMG daha dolu ve tasarim olarak daha iyi. Ancak ince lastikler, sert suspansiyonlar ile oldukca konforsuz bir hal aliyor sehir icinde.



    Urban ise genis yanak lastikler ve daha yumusak suspansiyonlar ile daha konforlu bir surus sagliyor diye biliyorum.



    Bu konuda A kullanicisi olarak (benzer yapidalar) tecrubeniz nedir?



    Urban konfor olarak buyuk fark yaratiyor mu?



    AMG suspansiyonlari yuksek maliyet olmadan modifiye edilebiliyor mu?

    Alıntıları Göster
    Rica ederim



    Konfor konusunda çok olumlu şeyler söyleyemem

    Amg paket gerçekten çok sert, özelikle rft lastikler ile hoş sonuçlar vermiyor



    Ben olsam amg alıp süspansiyonlar ile uğraşacağıma urban alır a45 görünüm için para harcardim, ha modifyeye çok sıcak bakmıyorum ama urban ile amg arasında görünüş olarak cidden çok fark var

    Burada tercihinize göre seçim yapmalısınız



    Bana göre eski kasa A ya da Cla amg olmadığı sürece bir esprisi yok





    Alttaki şanziman olayına gelince

    Bmwlerde kullanılan zf şanzimanin en iyisi olduğu bir gercek

    Gerek performans gerekse de sorunsuzluk açısından



    Ama mercedes de kullanılan şanziman da kronik sorunlu bir şanziman değil



    Araba böyle birşey, mercedes deki şanziman size daha erken bakim ücreti çıkartabilir ama örnek veriyorum Bmw f30 da triger zinciri değişimi ister, en ucuz 5.000lik olursunuz



    Burada iş yine tercihlere geliyor, şahsen ben 110bg den inip 184 bg 4 çekere bindiğimde dünyalar değişmiyor, hız yapmayı seven birisi değilim artık yasımız da belli yaşlandık sayılır :)



    Ha ama kısmet olursa gidip A45 alacağım bu sene, o başka bir tartışma konusu



    Hakkınızda hayırlısı olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 140.000₺ bandındaki cla 180d ler hep 100.000 km civarında. Fakat cla 200 düşünürseniz düşük km baya araç var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.