kumanda ile kapıları kitlerken ön cam açıksa kendisi kapıyor olabilirmi otomatik
yok denedim olmuyor.. megane2 lerde ikikere kapamaya basınca tüm camları kapatıyordu.. clio ya koymamışlar ama otomatik kilit modu var.. kokpitteki merkezi kilit tuşuna 5saniye kadar basarsanız otomatik kilit devreye giriyor ve araba hareket edince kapıları kendi kilitliyor.. şehiriçinde kapkaç vs tarzı olaylar için bence işe yarar bir özellilk
asilx
hayırlı olsun ,güle güle kullan.
bir de güzel jant çakarsın
teşekkür ederim AkınCl sende umarım dualogic GP ne kavuşursun en kısa zamanda
jant olarak sizin GP teamdeki bir arkadaşın 16' OZ jantı çok hoşuma gitti.. Allah kısmet ederse bende öyle bir jant düşünüyorum
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
teşekkür ederim AkınCl sende umarım dualogic GP ne kavuşursun en kısa zamanda
jant olarak sizin GP teamdeki bir arkadaşın 16' OZ jantı çok hoşuma gitti.. Allah kısmet ederse bende öyle bir jant düşünüyorum
amin diyelim.
bu nasıl?
of gerçekten güzelmiş
bu tarz jant Clio V6 da da vardı.. ama bu tam spor tarz bunun 16' var mıdırki? ben 16' dan yukarı istemiyorum.. malum türkiyede yaşıyoruz
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
of gerçekten güzelmiş
bu tarz jant Clio V6 da da vardı.. ama bu tam spor tarz bunun 16' var mıdırki? ben 16' dan yukarı istemiyorum.. malum türkiyede yaşıyoruz
sonbahara doğru düşünüyorum jantları.. arabayı yeni aldık onun yarattığı ekonomik dalgalanmayı bir atalımda üstümüzden
stik paketini neden seçmemiştin? Ellerinde mi yoktu?
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
sağolasın link için AkıncI
sonbahara doğru düşünüyorum jantları.. arabayı yeni aldık onun yarattığı ekonomik dalgalanmayı bir atalımda üstümüzden
stil paketi sadece authentiqueler içinmiş.. Dynamiquelerin jant olan paketide 1200ytl gibi bir fiyattı.. Bütçemi zaten yeterince zorladığımdan onu da almadım
Clio III lerini yeni alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız yolculuklar. Bize de araçlarıyla ilgili detayları aktarmayı unutmayın lütfen.
Maşallah iki gün girmedik 7. sayfayı bulmuş topik. Ama genel olarak topik içeriği iyi gidiyor.
Hadi bakalım bestseller olmuş focus topiğini yaklayın. İçerik olarak tabiiki, sayfa sayısı o kadar önemli değil.
Selamlar...
quote:
Orjinalden alıntı: trabzon99
Clio III lerini yeni alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız yolculuklar. Bize de araçlarıyla ilgili detayları aktarmayı unutmayın lütfen.
Maşallah iki gün girmedik 7. sayfayı bulmuş topik. Ama genel olarak topik içeriği iyi gidiyor.
Hadi bakalım bestseller olmuş focus topiğini yaklayın. İçerik olarak tabiiki, sayfa sayısı o kadar önemli değil.
Selamlar...
trabzon99 senide bekliyoruz içeriğe katkı için hadi artık al şu clio yu da birlikte içeriği zenginleştirelim
Ayrıca likenoother in durumu ne oldu bilen varmı acaba.
quote:
Orjinalden alıntı: trabzon99
Clio III lerini yeni alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız yolculuklar. Bize de araçlarıyla ilgili detayları aktarmayı unutmayın lütfen.
Maşallah iki gün girmedik 7. sayfayı bulmuş topik. Ama genel olarak topik içeriği iyi gidiyor.
Hadi bakalım bestseller olmuş focus topiğini yaklayın. İçerik olarak tabiiki, sayfa sayısı o kadar önemli değil.
Selamlar...
sende galiba alacaktın clio öyle bir araştırma içindeydin tabi yanılmıyorsam.
Niyetim var. Fakat şu anda Yurtdışındayım yazın izine gelince düşünüyorum. Fakat ilk etapta 65 beygirliğini sonra 85 beygirliği çıkardıkları için biraz kızgınım. Avrupa da aylardır 80 ve 105 beygir privilege donanımıyla satılırken bize bu imkanı sunmamaları hoşuma gitmedi.
Çünkü şu anda mesela benim düşündüğüm 1.5 dci 80 beygir donanımlarıyla beraber 34 milyarı buluyor. Bence bu donanım seviyesi için yüksek bir fiyat. Tabii aracı sadece fotoğraflardan gördüğüm için yanılıyo olabilirim.
Mesela B sınıfı bir clio III 80 beygir bir 34 milyarlık araçla, C sınıfı yeni focus ghia tdci 109 beygirlik peşin indirimli 38 milyar civarı bir aracı kıyaslayabilirmisiniz acaba. Bildiğim kadarıyla focus un donanımları daha iyi.
Fikir vermek açısından söylüyorum. Focus topiğinden takip edebildiğim kadarıyla son zamanlarda lastiklerden kaynaklanan yol sesi şikayetleri ve aracın çeşitli yerlerinden gelen tıkırtılar vs birçok şikayetler var. Clio kullanmaya başlayan arkadaşlar bu konularda fikirlerini yazarsa memnun olurum. Özellikle her iki aracı incelemiş ve test etmiş arkadaşlar.
Hemen yazmayın bu araçlar farklı sınıf felan diye biliyorum...
selamlar...
ziebart koruma sistemlerini inceliyorum ve cidden mantıklı geliyor sizlerden kullanan var mı acaba? Ses yalıtımı, boya koruma, döşeme vs...
quote:
Orjinalden alıntı: trabzon99
Niyetim var. Fakat şu anda Yurtdışındayım yazın izine gelince düşünüyorum. Fakat ilk etapta 65 beygirliğini sonra 85 beygirliği çıkardıkları için biraz kızgınım. Avrupa da aylardır 80 ve 105 beygir privilege donanımıyla satılırken bize bu imkanı sunmamaları hoşuma gitmedi.
Çünkü şu anda mesela benim düşündüğüm 1.5 dci 80 beygir donanımlarıyla beraber 34 milyarı buluyor. Bence bu donanım seviyesi için yüksek bir fiyat. Tabii aracı sadece fotoğraflardan gördüğüm için yanılıyo olabilirim.
Mesela B sınıfı bir clio III 80 beygir bir 34 milyarlık araçla, C sınıfı yeni focus ghia tdci 109 beygirlik peşin indirimli 38 milyar civarı bir aracı kıyaslayabilirmisiniz acaba. Bildiğim kadarıyla focus un donanımları daha iyi.
Fikir vermek açısından söylüyorum. Focus topiğinden takip edebildiğim kadarıyla son zamanlarda lastiklerden kaynaklanan yol sesi şikayetleri ve aracın çeşitli yerlerinden gelen tıkırtılar vs birçok şikayetler var. Clio kullanmaya başlayan arkadaşlar bu konularda fikirlerini yazarsa memnun olurum. Özellikle her iki aracı incelemiş ve test etmiş arkadaşlar.
Hemen yazmayın bu araçlar farklı sınıf felan diye biliyorum...
selamlar...
focus II ghia tdci kullanmışlığım oldu.. yakın arkadaşımın arabasıydı ekimde pert oldu
109hp dizel olduğundan aracın ara hızlanmaları 240nm tork ile keyif verici.. kalkşıta o dizellere has hantallık uzun sürmüyor turbo erken devreye giriyor.. fakat aracın yalıtımı clio kadar iyi değil.. yol bilgisayarı iki satır ve yeşil ışıklandırmalı olduğundan kalite hissi vermiyor.. tıkırtı benim arkadaşımın aracında 40.000km de ve 4 aylık bir araç olarak rastlamadım..
fakat şunuda bilmelisinki clio'nun 34milyar olan fiyatı zamlı fiyat.. fordun fiyatlarının da yükselmesi kuvvetle muhtemel sen gelene kadar
quote:
Orjinalden alıntı: Arien
ziebart koruma sistemlerini inceliyorum ve cidden mantıklı geliyor sizlerden kullanan var mı acaba? Ses yalıtımı, boya koruma, döşeme vs...
valla yalıtıma hiç gerek yokta.. diğerleri konusunda fazla bilgim yok ama boya koruma zaten 0 arabalarda mevcut deniyor
asilx
Bilgiler için sağol.
Zaten bende focus içim 38.000 i bu nedenle yaklaşık diye yazdım. Çünkü bildiğim kadarıyla koç indirimi , oyak indirimi gibi özel indirimleri hariç tutarsak, fordda bayiden bayiye değişen ve birkaç milyara varan indirimler yaptırılabiliyo. Yani fordda sabit bir fiyat konuşmak zor. Yani zam gelse bile pazarlıkla 38000-39000 e satın alınabilir diye düşünüyorum. Reno larda çok fazla bir pazarlık şansı yok diye biliyorum.
Özetle benim sorduğum iki konudan biri olan kullanım farklarını güzel yanıtlamışsın. İkinci konu aralarındaki sınıf farkını da göz önünde bulundurarak donanımı zayıf clio III mü (donanım zayıflığı tdci ghia focusa göre söylüyorum) yoksa 4000-5000 daha fazla verip focus mu alırsınız. Zor bir soru etkileyen birçok faktör olacağı için karmaşık bir durum ama genel bir değerlendirmeye göre fikirlerinizi merak ediyorum...
Aslında clio III privilege dci 105 beygirliğini satışa koysa daha sağlıklı bir değerlendirme yapacaaz ama işte 80 lik dynamique clioya 34000 fiyat koyunca 105 lik privilegenin fiyatı nerelere gider bilemiyorum. Benim tahminime göre bu açmazdan dolayı bizlere 105 lik privilegeye binme şansı tanımıyor bu fiyat politikası (belki ilerde olur ama inşallah gecikmez).Biraz uzun yazdım ama umarım anlatabilmişimdir.